Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet wasquote:
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stokquote:Op zondag 11 november 2018 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet was
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.quote:Op zondag 11 november 2018 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok
Op tijd naar bedquote:Op zondag 11 november 2018 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.
nou ja, heb er 2 gehadquote:Op zondag 11 november 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDus je bent nog hartstikke nuchter.
Maar wel thuis gekomen?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Goeie trip wel ?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.quote:
Ahw hier leef je voorquote:Op zondag 11 november 2018 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.
jaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
primaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
lekkere kerel hequote:Op zondag 11 november 2018 15:45 schreef Myrr het volgende:
Shit. Ben gisteren begonnen aan the 100. Die Lincoln godverdegodver wat een bak snoep.
quote:
quote:
boom boom boomquote:Op zondag 11 november 2018 16:18 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje, 7 doelpunten tegen, dat bombardement deed minder pijn.
Let me hear you sayquote:
9.59/10quote:Op zondag 11 november 2018 16:33 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)60/dikke_tassen.html
Prof
Eerste 2 seizoenen zijn leuk.quote:Op zondag 11 november 2018 15:45 schreef Myrr het volgende:
Shit. Ben gisteren begonnen aan the 100. Die Lincoln godverdegodver wat een bak snoep.
Zelfs mn vriend maakte een 'ik ben geen gay maar zou hem wel pijpen' en mijn reactie was 'ik ook vrind. Ik ook.'quote:
Zou niet pijpenquote:Op zondag 11 november 2018 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
John F. Kennedy, die was pas lekker.
waar zit ik nu naar te kijken dan gvdquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
waarom zou je dat willen zienquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
via watquote:Op zondag 11 november 2018 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar zit ik nu naar te kijken dan gvd
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
Jij hebt je ogen ook overal zitten hequote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
Ja hoor, jij ook?quote:Op zondag 11 november 2018 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je een fijn weekend gehad profje
Heyyy, ook leuk weekend gehad?quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond
zo man, maak jij ook eens wat mee in t weekendquote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
quote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef HPLC het volgende:
Eerst CK met z'n 7-1, nu met de F1, is hij soms ook een sportman?
Hangt af van of ik de stank van je hoerenmoeder weg kan wassen anders gaat het een slapeloze nacht worden.quote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo man, maak jij ook eens wat mee in t weekend
hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Wat een spanning zeg
jazeker. vanavond langs de deuren gegaan met m'n lampion. kreeg van zo'n vrouw een mandarijn ipv snoepquote:
Waar sensatie te vinden is ben ik ook.quote:Op zondag 11 november 2018 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt je ogen ook overal zitten he
Jazeker, zaterdag niet zo veel gedaan, beetje de huismus gespeeld en vandaag een lekkere boswandeling gemaakt met koffie en taart toequote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyyy, ook leuk weekend gehad?
JE HOERENMOEDER CK JE HOERENMOEDERquote:Op zondag 11 november 2018 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hangt af van of ik de stank van je hoerenmoeder weg kan wassen anders gaat het een slapeloze nacht worden.
Beetje in huis geklust, opgeruimd, vriend aangerand beetje kalm aan weekendquote:Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, zaterdag niet zo veel gedaan, beetje de huismus gespeeld en vandaag een lekkere boswandeling gemaakt met koffie en taart toe![]()
En jij ?
Ik was eerst nu dus verzin maar wat anders. Beledigingen zijn geen cachet die iedereen maar mag gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JE HOERENMOEDER CK JE HOERENMOEDER
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldiefquote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was eerst nu dus verzin maar wat anders. Beledigingen zijn geen cachet die iedereen maar mag gebruiken.
Ja, oke is goed.quote:
Sorry als je bans hebt die langer dan een maand duren vervalt je copyright, anders waren we nu nog aan het betalen voor Nielsquotes.quote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldief
Wacht maar tot je zelf oud bent en je vriend "Nee blijf van mij af!" roept als je over zijn kruis wrijft.quote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldief
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dusquote:Op zondag 11 november 2018 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry als je bans hebt die langer dan een maand duren vervalt je copyright, anders waren we nu nog aan het betalen voor Nielsquotes.
Je zat volgens mij maanden dan niet jaren vast voordat de koning gratie verleende rond een jaarwisseling.quote:Op zondag 11 november 2018 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dus
onkruid vergaat niet mijn beste ckquote:Op zondag 11 november 2018 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zat volgens mij maanden dan niet jaren vast voordat de koning gratie verleende rond een jaarwisseling.
Toch ben je niet meer die sprankelende user van weleer.quote:Op zondag 11 november 2018 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet mijn beste ck
moet jij weten
hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 11 november 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch ben je niet meer die sprankelende user van weleer.
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 11 november 2018 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dus
Ik heb er hier eentje in de verpakking zitten, maar nog niet uitgepakt.quote:Op zondag 11 november 2018 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben vandaag wel met de airfryer bezig geweest, dat is wel een verdomd makkelijk ding
Dat weet iedereen hier, incl Noel.quote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.
Eerst was je een brandnetel, tegenwoordig ben je een laffe paardebloem.quote:
Ik hou van feitenquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hier, incl Noel.
DOE ER DAN WAT AANquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je glijdt iedere maand nou eenmaal verder af.
zolderkamerheldquote:Op zondag 11 november 2018 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst was je een brandnetel, tegenwoordig ben je een laffe paardebloem.
meen je nietquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testenquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje in de verpakking zitten, maar nog niet uitgepakt.
Wel positief dus?
quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. Valt me nog mee dit. Had hem op zn minst een vuist recht op zn neus gegeven
quote:
nee was allemaal een act. mijn lichaam is een tempelquote:Op zondag 11 november 2018 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jouw hersenen permanent beschadigd zijn geraakt.
+ hij stond eerstequote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
hahahah looool roze autoquote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
dan weet je iig dat het een leuk grapje isquote:Op zondag 11 november 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh kut nu maak ik hetzelfde grapje als Noel
Vooral simpel hahaquote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan weet je iig dat het een leuk grapje is
hahahHhah
quote:
quote:
Oei dat is weer een weekquote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een simpele poffert op je bolle ogen vriend
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testen
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...quote:Op zondag 11 november 2018 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.
Ik weet zeker dat Orka het zou lusten.
Ja best, maar ik maak ze niet.quote:Op zondag 11 november 2018 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...
quote:
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig isquote:
ghehe, kan er niet om lachenquote:Op zondag 11 november 2018 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig is
jij bent altijd het bestequote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Inb4 allemaal andere dingen die zogenaamd beter zijn
hjbquote:
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Larsquote:
daar heeft hij mij al voor ;squote:Op zondag 11 november 2018 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Lars
quote:
geen idee.quote:Op zondag 11 november 2018 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel is die gekke munt van je waard?
Rond sinterklaas.quote:Op zondag 11 november 2018 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf wanneer is het sociaal acceptabel om de kerstboom neer te zetten :s
Sinterklaasintocht mag ik hopen want die boom staat over twee weken gewoonquote:
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.quote:Op zondag 11 november 2018 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinterklaasintocht mag ik hopen want die boom staat over twee weken gewoon
AMA DEN PAMALAMAquote:Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.
omg jaquote:Op zondag 11 november 2018 21:04 schreef Chloroform het volgende:
Ahhh gedoucht in een vers opgemaakt bed liggen is het beste op de zondagavond
Waarom nu niet als je daar blij van wordt, kan prima in novemberquote:Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.
Traantje weggepinktquote:Op zondag 11 november 2018 21:55 schreef HPLC het volgende:
Nee hoor, Haags is gewoon een jankbal. Zwakkeling
Mijne staat er nogquote:Op zondag 11 november 2018 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf wanneer is het sociaal acceptabel om de kerstboom neer te zetten :s
wowquote:Op zondag 11 november 2018 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je dat ik zelf mijn broek uittrek of doe jij dat
Lig jij ook zo heerlijkquote:
Hoop dat je een nepboom hadquote:
quote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh echt normaal heb je de wortels buiten de pot mind blownquote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh rip jij :squote:
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.quote:
Prikkelt het nog meerquote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.
Zit hier op de bankquote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is Crack he als je haar nodig hebt haha
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?quote:Op zondag 11 november 2018 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
fan van crack, ik... lekker gekke crack
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mijquote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?
Is niks van jou bij, het is geen oud papier dat je op het schap legt.quote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mij
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.quote:
In haar heb ik altijd zin.quote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.
Het heerschap van je ui gebruikte vrouwen als lolly's, had ook meer interesse in de geslachtsdelen van vrouwen dan dat hij er goedemorgen tegen zeiquote:
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeurquote:Op maandag 12 november 2018 00:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ligt iedereen alweer te slapen, stelletje proleten
Hoi aber we zijn blij dat je er bentquote:Op maandag 12 november 2018 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeur
Hoi schatquote:Op maandag 12 november 2018 04:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi aber we zijn blij dat je er bent
Groot gelijkquote:Op maandag 12 november 2018 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er gezellig 1 uur en een kwartier over gedaan via de binnenwegen van Noord-Holland om op het werk te komenIk ga vandaag gewoon voor de files naar huis, dikke schijt hoor
Ik zeg gewoon dat het van Fem mochtquote:
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het van Fem mocht
quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.
Ja best wel.quote:Op maandag 12 november 2018 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy somber weertje is het weer he
Buurman... niet al te best weertje hequote:
Ja toch, ik luister dan graag naar alle klachten en problemen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan verdien jij er nog een beetje aan
Win - win
Zo lang mogelijkquote:Op maandag 12 november 2018 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, ik luister dan graag naar alle klachten en problemen.
leuk begin van de week zoquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Sta ik een uur vast in de Zeeburgertunnel blijkt dat een collega is overleden en alle activiteiten voor vandaag worden gestaakt kan ik weer aansluiten achteraan de file
Nee alles is bevallen en de laatste twee nestjes waren erg triest, van de 2 nesten heeft 1 het overleefdquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk
Heb je nog nestjes in het verschiet of ben je nu echt alles langzaam aan het afbouwen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd enzoquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Sta ik een uur vast in de Zeeburgertunnel blijkt dat een collega is overleden en alle activiteiten voor vandaag worden gestaakt kan ik weer aansluiten achteraan de file
wat ben je toch weer harteloosquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2018 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze, zag ze samen zo op het kleed liggen, zo lief he![]()
awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
klopt, ik werk thuis.quote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag maar in huis blijven
Konijnen hebben echt nog meer jongen dan cavia's.. dus dan moetje die ook zien kwijt te rakenquote:Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee alles is bevallen en de laatste twee nestjes waren erg triest, van de 2 nesten heeft 1 het overleefd![]()
Ben er nu ook helemaal klaar mee. Was nog iemand die zei, oohhh je kan nog nestje konijntjes fokken, maar vraag mij dan af wie er op een kruising Duitse reus/ Franse hangoor zit te wachten. Dus laat het lekker zo.
Heb trouwens wel een hele lieve foto![]()
effe zoeken
quote:Op maandag 12 november 2018 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze, zag ze samen zo op het kleed liggen, zo lief he![]()
Ahwww dat oor over het andere nijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.quote:Op maandag 12 november 2018 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Konijnen hebben echt nog meer jongen dan cavia's.. dus dan moetje die ook zien kwijt te raken
Nee precies...quote:Op maandag 12 november 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.
het is bijna kerst..quote:Op maandag 12 november 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.
Vind ik ook !quote:Op maandag 12 november 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en niet alles hoeft zich voort te planten.
jij bent echt de enige die ik ken die rollade associeert met kerstquote:Op maandag 12 november 2018 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb liever rollade voor kerst.
Ik eet ook weleens rollade buiten kerst om, maar ik vind dat gewoon lekkerquote:Op maandag 12 november 2018 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent echt de enige die ik ken die rollade associeert met kerst
Januari dan word het vriendinnetje van Oortjes geholpen en in april laat ik Tommy en Bumper helpen. kunnen die ook als koppeltje lopenquote:
Oortjes en Bumperquote:Op maandag 12 november 2018 09:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Januari dan word het vriendinnetje van Oortjes geholpen en in april laat ik Tommy en Bumper helpen. kunnen die ook als koppeltje lopen
Mevrouw Blootjequote:
Ja dat welquote:Op maandag 12 november 2018 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het leuke is, iedereen onthoud het wel
Dit is de laatste babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2018 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit is de laatste babyschattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 12 november 2018 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit is de laatste babyWat een snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet hij/ zij ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.quote:Op maandag 12 november 2018 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een snoepje
Hoe heet hij/ zij ?
snobjequote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopenquote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.
Ik ook. Maar ik heb maar een poesquote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopen
Katten zien mensen toch maar als wandelende voerdispenser.. mis je niets aanquote:Op maandag 12 november 2018 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb maar een poes
Waar ik veel moeite mee heb dat ik soms dieren die hier gefokt zijn op marktplaats weer tegen kom. Dan moeten ze weg wegens allergie of omdat er geen tijd meer voor is.quote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopen
Dat is echt de meest gehoorde reden, waarvan ik de allergie -reden het meest in twijfel trek.quote:Op maandag 12 november 2018 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waar ik veel moeite mee heb dat ik soms dieren die hier gefokt zijn op marktplaats weer tegen kom. Dan moeten ze weg wegens allergie of omdat er geen tijd meer voor is.
Die speelt meestal in Mei en Juni op, vlak voor de zomer vakantie als niemand op de dieren wil passenquote:Op maandag 12 november 2018 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt de meest gehoorde reden, waarvan ik de allergie -reden het meest in twijfel trek.
Echt triest.. hoeveel kost opvang nou helemaal.. ?quote:Op maandag 12 november 2018 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die speelt meestal in Mei en Juni op, vlak voor de zomer vakantie als niemand op de dieren wil passen
2,50 de nachtquote:Op maandag 12 november 2018 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt triest.. hoeveel kost opvang nou helemaal.. ?
Als dat al teveel is, wil ik niet weten hoeveel medische zorg de beestjes worden ontnomenquote:
Girls..quote:
Als ik een buitenstaander hier zou laten oppassen ben ik 7 a 10 euro kwijt per dag. Nu doet mijn vader dit graag, maar stel, hij valt wel, dan ben ik dat per dag kwijt en dan komt gewoon iemand hier even alle dieren verzorgenquote:Op maandag 12 november 2018 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat al teveel is, wil ik niet weten hoeveel medische zorg de beestjes worden ontnomen
Ik doe ze gewoon naar oma en dat is gratisquote:Op maandag 12 november 2018 09:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als ik een buitenstaander hier zou laten oppassen ben ik 7 a 10 euro kwijt per dag. Nu doet mijn vader dit graag, maar stel, hij valt wel, dan ben ik dat per dag kwijt en dan komt gewoon iemand hier even alle dieren verzorgen
Ach en wij gaan altijd korte vakantie's weg, dus het is eigenlijk alleen voeren en water geven. Ik verschoon ze altijd voor vertrek en als we thuis komen verschoon ik weer. Het is best een grote klus, ben als ik alle dieren verschoon een 3 uurtjes bezigquote:Op maandag 12 november 2018 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe ze gewoon naar oma en dat is gratis
Sauronquote:Op maandag 12 november 2018 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een snoepje
Hoe heet hij/ zij ?
Oh, ik dacht Pyramidhead.quote:
Ik ben minimaal een uur bezig met 6 cavia'squote:Op maandag 12 november 2018 09:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en wij gaan altijd korte vakantie's weg, dus het is eigenlijk alleen voeren en water geven. Ik verschoon ze altijd voor vertrek en als we thuis komen verschoon ik weer. Het is best een grote klus, ben als ik alle dieren verschoon een 3 uurtjes bezig
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.quote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef Kiid het volgende:
Hebben we het nou serieus op maandagochtend weer over de cavia's
Dat is een onderwerp die we goed moeten bijhoudenquote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef Kiid het volgende:
Hebben we het nou serieus op maandagochtend weer over de cavia's
Zat tijdje geleden te denken, ach een parkietje is ook leuk. Zat er nog een poosje over na te denken, er komt geen parkietje.quote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben minimaal een uur bezig met 6 cavia's![]()
Maar ik werk ook niet heel snel.
begint ie weer over Fifa.. wedde?quote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.
Maar eentje is zielig, dus het moet een hele kudde parkietjes zijn danquote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zat tijdje geleden te denken, ach een parkietje is ook leuk. Zat er nog een poosje over na te denken, er komt geen parkietje.
Vrouwenkontjesquote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.
quote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begint ie weer over Fifa.. wedde?
Ja ook goed, klein maar stevig ?quote:
Ik heb er 23 weten te winnen van de 30 dus ik krijg donderdag ziek goede rewardsquote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begint ie weer over Fifa.. wedde?
Ja en dan stoffen ze en kwetteren ze door mijn hijg gesprekken heenquote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar eentje is zielig, dus het moet een hele kudde parkietjes zijn dan
Heb een vriendin met twee van die gevleugelde beestjes, maar dat kwettert inderdaad vrij hard..quote:Op maandag 12 november 2018 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja en dan stoffen ze en kwetteren ze door mijn hijg gesprekken heen
Nee daarom, zodra de zon opkomt beginnen ze al. Hoor liever het geklets van de cavia'squote:Op maandag 12 november 2018 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb een vriendin met twee van die gevleugelde beestjes, maar dat kwettert inderdaad vrij hard..Weet niet of ik dat heel lang leuk zou vinden in mijn woonkamer.
Ik vind het ook niet allesquote:
Whaha ja, beetje dat mopperen op elkaarquote:Op maandag 12 november 2018 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daarom, zodra de zon opkomt beginnen ze al. Hoor liever het geklets van de cavia's
Irritant gekwetter in huis. Doe maar gewoon een hond of kat.quote:Op maandag 12 november 2018 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet alles
Ja, liefst wel gevormd natuurlijk. Daar kan ik altijd wel van genieten en is mijn favoriete lichaamsdeel van een vrouwquote:Op maandag 12 november 2018 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook goed, klein maar stevig ?
Omdat katten geweldig zijn en honden kutquote:Op maandag 12 november 2018 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over een kat
Hond kan ik nog begrijpen
Best geinig om een dier in huis te hebben dat zich geen ruk van je aantrektquote:Op maandag 12 november 2018 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2018 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat katten geweldig zijn en honden kut
Meh.quote:Op maandag 12 november 2018 10:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Best geinig om een dier in huis te hebben dat zich geen ruk van je aantrekt
Nou als die van mij als twee psychopaten bij mijn deur staan te jengelen snap ik dat ook niet helemaalquote:Op maandag 12 november 2018 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |