zolderkamerheldquote:Op zondag 11 november 2018 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst was je een brandnetel, tegenwoordig ben je een laffe paardebloem.
meen je nietquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testenquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje in de verpakking zitten, maar nog niet uitgepakt.
Wel positief dus?
quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. Valt me nog mee dit. Had hem op zn minst een vuist recht op zn neus gegeven
quote:
nee was allemaal een act. mijn lichaam is een tempelquote:Op zondag 11 november 2018 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jouw hersenen permanent beschadigd zijn geraakt.
+ hij stond eerstequote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
hahahah looool roze autoquote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
dan weet je iig dat het een leuk grapje isquote:Op zondag 11 november 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh kut nu maak ik hetzelfde grapje als Noel
Vooral simpel hahaquote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan weet je iig dat het een leuk grapje is
hahahHhah
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |