Het heerschap van je ui gebruikte vrouwen als lolly's, had ook meer interesse in de geslachtsdelen van vrouwen dan dat hij er goedemorgen tegen zeiquote:
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeurquote:Op maandag 12 november 2018 00:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ligt iedereen alweer te slapen, stelletje proleten
Hoi aber we zijn blij dat je er bentquote:Op maandag 12 november 2018 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeur
Hoi schatquote:Op maandag 12 november 2018 04:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi aber we zijn blij dat je er bent
Groot gelijkquote:Op maandag 12 november 2018 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er gezellig 1 uur en een kwartier over gedaan via de binnenwegen van Noord-Holland om op het werk te komenIk ga vandaag gewoon voor de files naar huis, dikke schijt hoor
Ik zeg gewoon dat het van Fem mochtquote:
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het van Fem mocht
quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.
Ja best wel.quote:Op maandag 12 november 2018 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy somber weertje is het weer he
Buurman... niet al te best weertje hequote:
Ja toch, ik luister dan graag naar alle klachten en problemen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan verdien jij er nog een beetje aan
Win - win
Zo lang mogelijkquote:Op maandag 12 november 2018 09:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, ik luister dan graag naar alle klachten en problemen.
leuk begin van de week zoquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Sta ik een uur vast in de Zeeburgertunnel blijkt dat een collega is overleden en alle activiteiten voor vandaag worden gestaakt kan ik weer aansluiten achteraan de file
Nee alles is bevallen en de laatste twee nestjes waren erg triest, van de 2 nesten heeft 1 het overleefdquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk
Heb je nog nestjes in het verschiet of ben je nu echt alles langzaam aan het afbouwen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd enzoquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Sta ik een uur vast in de Zeeburgertunnel blijkt dat een collega is overleden en alle activiteiten voor vandaag worden gestaakt kan ik weer aansluiten achteraan de file
wat ben je toch weer harteloosquote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2018 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze, zag ze samen zo op het kleed liggen, zo lief he![]()
awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
klopt, ik werk thuis.quote:Op maandag 12 november 2018 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag maar in huis blijven
Konijnen hebben echt nog meer jongen dan cavia's.. dus dan moetje die ook zien kwijt te rakenquote:Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee alles is bevallen en de laatste twee nestjes waren erg triest, van de 2 nesten heeft 1 het overleefd![]()
Ben er nu ook helemaal klaar mee. Was nog iemand die zei, oohhh je kan nog nestje konijntjes fokken, maar vraag mij dan af wie er op een kruising Duitse reus/ Franse hangoor zit te wachten. Dus laat het lekker zo.
Heb trouwens wel een hele lieve foto![]()
effe zoeken
quote:Op maandag 12 november 2018 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze, zag ze samen zo op het kleed liggen, zo lief he![]()
Ahwww dat oor over het andere nijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.quote:Op maandag 12 november 2018 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Konijnen hebben echt nog meer jongen dan cavia's.. dus dan moetje die ook zien kwijt te raken
Nee precies...quote:Op maandag 12 november 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.
het is bijna kerst..quote:Op maandag 12 november 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je nagaat dat een Duitse reus 10kg kan wegen, niet iedereen is blij met groot konijn en ik heb niet die ruimte om de verstekelingen ervan te houden.
Vind ik ook !quote:Op maandag 12 november 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en niet alles hoeft zich voort te planten.
jij bent echt de enige die ik ken die rollade associeert met kerstquote:Op maandag 12 november 2018 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb liever rollade voor kerst.
Ik eet ook weleens rollade buiten kerst om, maar ik vind dat gewoon lekkerquote:Op maandag 12 november 2018 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent echt de enige die ik ken die rollade associeert met kerst
Januari dan word het vriendinnetje van Oortjes geholpen en in april laat ik Tommy en Bumper helpen. kunnen die ook als koppeltje lopenquote:
Oortjes en Bumperquote:Op maandag 12 november 2018 09:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Januari dan word het vriendinnetje van Oortjes geholpen en in april laat ik Tommy en Bumper helpen. kunnen die ook als koppeltje lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |