zolderkamerheldquote:Op zondag 11 november 2018 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst was je een brandnetel, tegenwoordig ben je een laffe paardebloem.
meen je nietquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testenquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje in de verpakking zitten, maar nog niet uitgepakt.
Wel positief dus?
quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. Valt me nog mee dit. Had hem op zn minst een vuist recht op zn neus gegeven
quote:
nee was allemaal een act. mijn lichaam is een tempelquote:Op zondag 11 november 2018 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jouw hersenen permanent beschadigd zijn geraakt.
+ hij stond eerstequote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
hahahah looool roze autoquote:Op zondag 11 november 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verstappen had Ocon op een ronde gezet, en toen dit:
[ afbeelding ]
dan weet je iig dat het een leuk grapje isquote:Op zondag 11 november 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh kut nu maak ik hetzelfde grapje als Noel
Vooral simpel hahaquote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan weet je iig dat het een leuk grapje is
hahahHhah
quote:
quote:
Oei dat is weer een weekquote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een simpele poffert op je bolle ogen vriend
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testen
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...quote:Op zondag 11 november 2018 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.
Ik weet zeker dat Orka het zou lusten.
Ja best, maar ik maak ze niet.quote:Op zondag 11 november 2018 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...
quote:
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig isquote:
ghehe, kan er niet om lachenquote:Op zondag 11 november 2018 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig is
jij bent altijd het bestequote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Inb4 allemaal andere dingen die zogenaamd beter zijn
hjbquote:
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Larsquote:
daar heeft hij mij al voor ;squote:Op zondag 11 november 2018 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Lars
quote:
geen idee.quote:Op zondag 11 november 2018 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel is die gekke munt van je waard?
Rond sinterklaas.quote:Op zondag 11 november 2018 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf wanneer is het sociaal acceptabel om de kerstboom neer te zetten :s
Sinterklaasintocht mag ik hopen want die boom staat over twee weken gewoonquote:
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.quote:Op zondag 11 november 2018 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinterklaasintocht mag ik hopen want die boom staat over twee weken gewoon
AMA DEN PAMALAMAquote:Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.
omg jaquote:Op zondag 11 november 2018 21:04 schreef Chloroform het volgende:
Ahhh gedoucht in een vers opgemaakt bed liggen is het beste op de zondagavond
Waarom nu niet als je daar blij van wordt, kan prima in novemberquote:Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee bedoelde begin december maar over 2 weken kan ook wel.
Traantje weggepinktquote:Op zondag 11 november 2018 21:55 schreef HPLC het volgende:
Nee hoor, Haags is gewoon een jankbal. Zwakkeling
Mijne staat er nogquote:Op zondag 11 november 2018 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf wanneer is het sociaal acceptabel om de kerstboom neer te zetten :s
wowquote:Op zondag 11 november 2018 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je dat ik zelf mijn broek uittrek of doe jij dat
Lig jij ook zo heerlijkquote:
Hoop dat je een nepboom hadquote:
quote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh echt normaal heb je de wortels buiten de pot mind blownquote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh rip jij :squote:
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.quote:
Prikkelt het nog meerquote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.
Zit hier op de bankquote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is Crack he als je haar nodig hebt haha
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?quote:Op zondag 11 november 2018 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
fan van crack, ik... lekker gekke crack
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mijquote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?
Is niks van jou bij, het is geen oud papier dat je op het schap legt.quote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mij
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.quote:
In haar heb ik altijd zin.quote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |