Hoop dat je een nepboom hadquote:
quote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh echt normaal heb je de wortels buiten de pot mind blownquote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met wortels en al in een pot. Elk 5 jaar een nieuwe
Oh rip jij :squote:
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.quote:
Prikkelt het nog meerquote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, doe nog een beetje krachttraining, maar de gedachte dat jij lekker opgerold in je frisse bedje ligt prikkelt mijn verlangen.
Zit hier op de bankquote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is Crack he als je haar nodig hebt haha
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?quote:Op zondag 11 november 2018 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
fan van crack, ik... lekker gekke crack
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mijquote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is die engel van jou ook zo'n crazy bitch?
Is niks van jou bij, het is geen oud papier dat je op het schap legt.quote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die is gewoon mooi, lief, slim en van mij
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.quote:
In haar heb ik altijd zin.quote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook haar reactie wanneer je voor de zoveelste keer weer ontzettende hoofdpijn hebt en nergens zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |