Oei dat is weer een weekquote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een simpele poffert op je bolle ogen vriend
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja qua hapjes is hij erg goed te doen. Patat/frietjes vind ik er niet lekker eruit. maar nu loempia, kip krokant dingen en bitterballen in gehad en dat was super. Maar zag dat je ook appelflappen erin kan maken, dus dat ga ik van de week even testen
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...quote:Op zondag 11 november 2018 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien lusten de cavia's ook appelflappen.
Ik weet zeker dat Orka het zou lusten.
Ja best, maar ik maak ze niet.quote:Op zondag 11 november 2018 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter geef je gewoon die appelflappen aan mij ipv aan je cavia...
quote:
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig isquote:
ghehe, kan er niet om lachenquote:Op zondag 11 november 2018 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet hij weer tot 7 uur door omdat hij pas om 11 uur aanwezig is
jij bent altijd het bestequote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Inb4 allemaal andere dingen die zogenaamd beter zijn
hjbquote:
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Larsquote:
daar heeft hij mij al voor ;squote:Op zondag 11 november 2018 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schraap nog liever met mn tanden de kopkaas van de pik van Lars
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |