Het heerschap van je ui gebruikte vrouwen als lolly's, had ook meer interesse in de geslachtsdelen van vrouwen dan dat hij er goedemorgen tegen zeiquote:
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeurquote:Op maandag 12 november 2018 00:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ligt iedereen alweer te slapen, stelletje proleten
Hoi aber we zijn blij dat je er bentquote:Op maandag 12 november 2018 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi ik ben aber en ik kan niet slapen kijk hoe stoer ik ben met mijn slaapgebrek en gezeur
Hoi schatquote:Op maandag 12 november 2018 04:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi aber we zijn blij dat je er bent
Groot gelijkquote:Op maandag 12 november 2018 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er gezellig 1 uur en een kwartier over gedaan via de binnenwegen van Noord-Holland om op het werk te komenIk ga vandaag gewoon voor de files naar huis, dikke schijt hoor
Ik zeg gewoon dat het van Fem mochtquote:
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het van Fem mocht
quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, als ze klachten hebben mogen ze wel bellen op mijn 0906 nummer om hun beklag te doen.
Ja best wel.quote:Op maandag 12 november 2018 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy somber weertje is het weer he
Buurman... niet al te best weertje hequote:
Ja toch, ik luister dan graag naar alle klachten en problemen.quote:Op maandag 12 november 2018 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan verdien jij er nog een beetje aan
Win - win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |