Mevrouw Blootjequote:
Ja dat welquote:Op maandag 12 november 2018 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het leuke is, iedereen onthoud het wel
Dit is de laatste babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2018 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit is de laatste babyschattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 12 november 2018 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit is de laatste babyWat een snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet hij/ zij ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.quote:Op maandag 12 november 2018 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een snoepje
Hoe heet hij/ zij ?
snobjequote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopenquote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb haar nog geen naam gegeven, zit te twijfelen of ik haar zal houden of verkoop.
Ik ook. Maar ik heb maar een poesquote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopen
Katten zien mensen toch maar als wandelende voerdispenser.. mis je niets aanquote:Op maandag 12 november 2018 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb maar een poes
Waar ik veel moeite mee heb dat ik soms dieren die hier gefokt zijn op marktplaats weer tegen kom. Dan moeten ze weg wegens allergie of omdat er geen tijd meer voor is.quote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat echt heel moeilijk vinden .. dieren verkopen
Dat is echt de meest gehoorde reden, waarvan ik de allergie -reden het meest in twijfel trek.quote:Op maandag 12 november 2018 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waar ik veel moeite mee heb dat ik soms dieren die hier gefokt zijn op marktplaats weer tegen kom. Dan moeten ze weg wegens allergie of omdat er geen tijd meer voor is.
Die speelt meestal in Mei en Juni op, vlak voor de zomer vakantie als niemand op de dieren wil passenquote:Op maandag 12 november 2018 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt de meest gehoorde reden, waarvan ik de allergie -reden het meest in twijfel trek.
Echt triest.. hoeveel kost opvang nou helemaal.. ?quote:Op maandag 12 november 2018 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die speelt meestal in Mei en Juni op, vlak voor de zomer vakantie als niemand op de dieren wil passen
2,50 de nachtquote:Op maandag 12 november 2018 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt triest.. hoeveel kost opvang nou helemaal.. ?
Als dat al teveel is, wil ik niet weten hoeveel medische zorg de beestjes worden ontnomenquote:
Girls..quote:
Als ik een buitenstaander hier zou laten oppassen ben ik 7 a 10 euro kwijt per dag. Nu doet mijn vader dit graag, maar stel, hij valt wel, dan ben ik dat per dag kwijt en dan komt gewoon iemand hier even alle dieren verzorgenquote:Op maandag 12 november 2018 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat al teveel is, wil ik niet weten hoeveel medische zorg de beestjes worden ontnomen
Ik doe ze gewoon naar oma en dat is gratisquote:Op maandag 12 november 2018 09:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als ik een buitenstaander hier zou laten oppassen ben ik 7 a 10 euro kwijt per dag. Nu doet mijn vader dit graag, maar stel, hij valt wel, dan ben ik dat per dag kwijt en dan komt gewoon iemand hier even alle dieren verzorgen
Ach en wij gaan altijd korte vakantie's weg, dus het is eigenlijk alleen voeren en water geven. Ik verschoon ze altijd voor vertrek en als we thuis komen verschoon ik weer. Het is best een grote klus, ben als ik alle dieren verschoon een 3 uurtjes bezigquote:Op maandag 12 november 2018 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe ze gewoon naar oma en dat is gratis
Sauronquote:Op maandag 12 november 2018 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een snoepje
Hoe heet hij/ zij ?
Oh, ik dacht Pyramidhead.quote:
Ik ben minimaal een uur bezig met 6 cavia'squote:Op maandag 12 november 2018 09:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en wij gaan altijd korte vakantie's weg, dus het is eigenlijk alleen voeren en water geven. Ik verschoon ze altijd voor vertrek en als we thuis komen verschoon ik weer. Het is best een grote klus, ben als ik alle dieren verschoon een 3 uurtjes bezig
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.quote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef Kiid het volgende:
Hebben we het nou serieus op maandagochtend weer over de cavia's
Dat is een onderwerp die we goed moeten bijhoudenquote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef Kiid het volgende:
Hebben we het nou serieus op maandagochtend weer over de cavia's
Zat tijdje geleden te denken, ach een parkietje is ook leuk. Zat er nog een poosje over na te denken, er komt geen parkietje.quote:Op maandag 12 november 2018 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben minimaal een uur bezig met 6 cavia's![]()
Maar ik werk ook niet heel snel.
begint ie weer over Fifa.. wedde?quote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.
Maar eentje is zielig, dus het moet een hele kudde parkietjes zijn danquote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zat tijdje geleden te denken, ach een parkietje is ook leuk. Zat er nog een poosje over na te denken, er komt geen parkietje.
Vrouwenkontjesquote:Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een onderwerp, jankbal.
quote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begint ie weer over Fifa.. wedde?
Ja ook goed, klein maar stevig ?quote:
Ik heb er 23 weten te winnen van de 30 dus ik krijg donderdag ziek goede rewardsquote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
begint ie weer over Fifa.. wedde?
Ja en dan stoffen ze en kwetteren ze door mijn hijg gesprekken heenquote:Op maandag 12 november 2018 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar eentje is zielig, dus het moet een hele kudde parkietjes zijn dan
Heb een vriendin met twee van die gevleugelde beestjes, maar dat kwettert inderdaad vrij hard..quote:Op maandag 12 november 2018 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja en dan stoffen ze en kwetteren ze door mijn hijg gesprekken heen
Nee daarom, zodra de zon opkomt beginnen ze al. Hoor liever het geklets van de cavia'squote:Op maandag 12 november 2018 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb een vriendin met twee van die gevleugelde beestjes, maar dat kwettert inderdaad vrij hard..Weet niet of ik dat heel lang leuk zou vinden in mijn woonkamer.
Ik vind het ook niet allesquote:
Whaha ja, beetje dat mopperen op elkaarquote:Op maandag 12 november 2018 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daarom, zodra de zon opkomt beginnen ze al. Hoor liever het geklets van de cavia's
Irritant gekwetter in huis. Doe maar gewoon een hond of kat.quote:Op maandag 12 november 2018 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet alles
Ja, liefst wel gevormd natuurlijk. Daar kan ik altijd wel van genieten en is mijn favoriete lichaamsdeel van een vrouwquote:Op maandag 12 november 2018 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook goed, klein maar stevig ?
Omdat katten geweldig zijn en honden kutquote:Op maandag 12 november 2018 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over een kat
Hond kan ik nog begrijpen
Best geinig om een dier in huis te hebben dat zich geen ruk van je aantrektquote:Op maandag 12 november 2018 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over een kat
Hond kan ik nog begrijpen
quote:Op maandag 12 november 2018 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat katten geweldig zijn en honden kut
Meh.quote:Op maandag 12 november 2018 10:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Best geinig om een dier in huis te hebben dat zich geen ruk van je aantrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |