Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet wasquote:
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stokquote:Op zondag 11 november 2018 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet was
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.quote:Op zondag 11 november 2018 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok
Op tijd naar bedquote:Op zondag 11 november 2018 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.
nou ja, heb er 2 gehadquote:Op zondag 11 november 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDus je bent nog hartstikke nuchter.
Maar wel thuis gekomen?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Goeie trip wel ?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.quote:
Ahw hier leef je voorquote:Op zondag 11 november 2018 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.
jaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
primaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
lekkere kerel hequote:Op zondag 11 november 2018 15:45 schreef Myrr het volgende:
Shit. Ben gisteren begonnen aan the 100. Die Lincoln godverdegodver wat een bak snoep.
quote:
quote:
boom boom boomquote:Op zondag 11 november 2018 16:18 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje, 7 doelpunten tegen, dat bombardement deed minder pijn.
Let me hear you sayquote:
9.59/10quote:Op zondag 11 november 2018 16:33 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)60/dikke_tassen.html
Prof
Eerste 2 seizoenen zijn leuk.quote:Op zondag 11 november 2018 15:45 schreef Myrr het volgende:
Shit. Ben gisteren begonnen aan the 100. Die Lincoln godverdegodver wat een bak snoep.
Zelfs mn vriend maakte een 'ik ben geen gay maar zou hem wel pijpen' en mijn reactie was 'ik ook vrind. Ik ook.'quote:
Zou niet pijpenquote:Op zondag 11 november 2018 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
John F. Kennedy, die was pas lekker.
waar zit ik nu naar te kijken dan gvdquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
waarom zou je dat willen zienquote:Op zondag 11 november 2018 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt utd city niet uitgezonden
via watquote:Op zondag 11 november 2018 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar zit ik nu naar te kijken dan gvd
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
Jij hebt je ogen ook overal zitten hequote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
Ja hoor, jij ook?quote:Op zondag 11 november 2018 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je een fijn weekend gehad profje
Heyyy, ook leuk weekend gehad?quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond
zo man, maak jij ook eens wat mee in t weekendquote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Haha F1 topic meteen tijdelijk dicht om te ruimen door alle homo's uit VBL die even vervelend moeten doen
quote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef HPLC het volgende:
Eerst CK met z'n 7-1, nu met de F1, is hij soms ook een sportman?
Hangt af van of ik de stank van je hoerenmoeder weg kan wassen anders gaat het een slapeloze nacht worden.quote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo man, maak jij ook eens wat mee in t weekend
hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Wat een spanning zeg
jazeker. vanavond langs de deuren gegaan met m'n lampion. kreeg van zo'n vrouw een mandarijn ipv snoepquote:
Waar sensatie te vinden is ben ik ook.quote:Op zondag 11 november 2018 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt je ogen ook overal zitten he
Jazeker, zaterdag niet zo veel gedaan, beetje de huismus gespeeld en vandaag een lekkere boswandeling gemaakt met koffie en taart toequote:Op zondag 11 november 2018 19:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyyy, ook leuk weekend gehad?
JE HOERENMOEDER CK JE HOERENMOEDERquote:Op zondag 11 november 2018 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hangt af van of ik de stank van je hoerenmoeder weg kan wassen anders gaat het een slapeloze nacht worden.
Beetje in huis geklust, opgeruimd, vriend aangerand beetje kalm aan weekendquote:Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, zaterdag niet zo veel gedaan, beetje de huismus gespeeld en vandaag een lekkere boswandeling gemaakt met koffie en taart toe![]()
En jij ?
Ik was eerst nu dus verzin maar wat anders. Beledigingen zijn geen cachet die iedereen maar mag gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JE HOERENMOEDER CK JE HOERENMOEDER
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldiefquote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was eerst nu dus verzin maar wat anders. Beledigingen zijn geen cachet die iedereen maar mag gebruiken.
Ja, oke is goed.quote:
Sorry als je bans hebt die langer dan een maand duren vervalt je copyright, anders waren we nu nog aan het betalen voor Nielsquotes.quote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldief
Wacht maar tot je zelf oud bent en je vriend "Nee blijf van mij af!" roept als je over zijn kruis wrijft.quote:Op zondag 11 november 2018 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoerenmoeder is van mij, vieze steeldief
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dusquote:Op zondag 11 november 2018 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry als je bans hebt die langer dan een maand duren vervalt je copyright, anders waren we nu nog aan het betalen voor Nielsquotes.
Je zat volgens mij maanden dan niet jaren vast voordat de koning gratie verleende rond een jaarwisseling.quote:Op zondag 11 november 2018 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dus
onkruid vergaat niet mijn beste ckquote:Op zondag 11 november 2018 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zat volgens mij maanden dan niet jaren vast voordat de koning gratie verleende rond een jaarwisseling.
Toch ben je niet meer die sprankelende user van weleer.quote:Op zondag 11 november 2018 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet mijn beste ck
moet jij weten
hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 11 november 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch ben je niet meer die sprankelende user van weleer.
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 11 november 2018 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n langste was 4 weken, korter dan een maand dus
Ik heb er hier eentje in de verpakking zitten, maar nog niet uitgepakt.quote:Op zondag 11 november 2018 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben vandaag wel met de airfryer bezig geweest, dat is wel een verdomd makkelijk ding
Dat weet iedereen hier, incl Noel.quote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even gechecked, dit is feitelijk onjuist.
Eerst was je een brandnetel, tegenwoordig ben je een laffe paardebloem.quote:
Ik hou van feitenquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hier, incl Noel.
DOE ER DAN WAT AANquote:Op zondag 11 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je glijdt iedere maand nou eenmaal verder af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |