Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet wasquote:
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stokquote:Op zondag 11 november 2018 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je grapje is net zo saai als je relatie met cachet was
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.quote:Op zondag 11 november 2018 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok
Op tijd naar bedquote:Op zondag 11 november 2018 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar bed, straks bellen ze je weer wakker midden in de middag.
nou ja, heb er 2 gehadquote:Op zondag 11 november 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepDus je bent nog hartstikke nuchter.
Maar wel thuis gekomen?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Goeie trip wel ?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Volges mij heb iemand wat in MN drankje gedaan vannacht ik sta Al de hele nacht strak en Doe geen oog dicht
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?quote:Op zondag 11 november 2018 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.quote:
Ahw hier leef je voorquote:Op zondag 11 november 2018 13:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom? Mn kind is vet gelukkig rond aan het springen. Dit zijn de momenten waarop je vergeeft dat hij je de hele nacht wakker heeft gehouden.
jaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
primaquote:Op zondag 11 november 2018 11:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je nog mensen verkracht vannacht, of op z'n minst naar ze gesist op straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |