abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:32:28 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182249645
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Ze was ingehuurd omdat de Reps er een zooitje van gemaakt hadden indertijd met Anita Hill.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:33:36 #102
384435 klappernootopreis
pi_182249663
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ten tweede, een ingehuurde "private investigator" die de media direct opzoekt na een "onderzoek" van, pak em beet 24 uur, heeft nogal een zweem van partijdigheid over zich heen. Ze wordt betaald om een mening te geven en deze juridisch te onderleggen, niet om een uitspraak over de zaak te doen.

Goed punt.
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 11:34:12 #103
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_182249676
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Iets vergelijkbaars dreigt te gebeuren in de VS.
En zie de benoeming van Merrick Garland onder Obama. Dat de GOP, en haar aanhang, durft te klagen over het gedrag van de democraten tijdens de benoeming van Kavanaugh getuigt wel van een enorme bak hypocrisie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182249719
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je bewijs voor deze grove beschuldigingen? Zo nee, nogmaals, naar BNW ermee.
Ze stelde de vragen namens de Republikeinse senatoren. 10 van de 11 van die Senatoren had al voor het verhoor aangegeven dat ze hun beslissing al gemaakt hadden. Om dan te denken dat ze iemand gaan inhuren om namens hen vragen te stellen die niet tot dezelfde conclusie moeten leiden lijkt me lachwekkend naïef.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:39:02 #105
384435 klappernootopreis
pi_182249753
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En zie de benoeming van Merrick Garland onder Obama. Dat de GOP, en haar aanhang, durft te klagen over het gedrag van de democraten tijdens de benoeming van Kavanaugh getuigt wel van een enorme bak .
Hypocrisie is ze ook niet vreemd. Het gebalk dat Ford (hoewel ze jaren geleden al de naam Kavanaugh mbt aanranding had geuit) dit pakweg een maand voor de midterms bekend maakt is ook hypocrisie van de zuiverste orde. (mails, clinton, weekje voor de verkiezingen??)
pi_182249784
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Goed punt.
Slecht punt. Want het was gelekt naar de Washington Post. Ze heeft zelf niet de media opgezocht.
pi_182250033
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ze stelde de vragen namens de Republikeinse senatoren. 10 van de 11 van die Senatoren had al voor het verhoor aangegeven dat ze hun beslissing al gemaakt hadden. Om dan te denken dat ze iemand gaan inhuren om namens hen vragen te stellen die niet tot dezelfde conclusie moeten leiden lijkt me lachwekkend naïef.
Volgens mij moet zo iemand volkomen objectief zijn anders heeft het geen zin. En sowieso eerlijk. Leugens bestrijden door zelf niet eerlijk te zijn werkt niet.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:54:54 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182250048
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:13 schreef AnneX het volgende:
Hmmm. Lekkere mannen onder elkaar. Ons kent ons.

https://www.theguardian.c(...)-resign-in-metoo-era
Ook daar heeft hij waarschijnlijk onder ede gelogen.
are we infinite or am I alone
pi_182250317
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:07:42 #110
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_182250367
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Slecht punt. Want het was gelekt naar de Washington Post. Ze heeft zelf niet de media opgezocht.
Gelekt door wie dan? Aangezien de senatoren de opdrachtgevers zijn...

Maar laat maar, ik ga deze vermoeiende discussie verder niet aan. De FBI gaat nu aan het werk, dat is de enige daadwerkelijk onafhankelijke conclusie die er toe doet op dit moment.
pi_182250426
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Gelekt door wie dan? Aangezien de senatoren de opdrachtgevers zijn...

Maar laat maar, ik ga deze vermoeiende discussie verder niet aan. De FBI gaat nu aan het werk, dat is de enige daadwerkelijk onafhankelijke conclusie die er toe doet op dit moment.
Geen idee. Ze heeft haar rapport naar alle Senatoren gestuurd, en vervolgens is het gelekt naar de Washington Post.

Ik vermoed Feinstein, die lekt nogal veel :')
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:12:45 #112
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182250481
Kwam ik toevallig tegen, (retweeted door Toomas Hendrik Ilves, voormalig president van Estonia)
mattdpearce twitterde op maandag 01-10-2018 om 02:20:17 This story says Rep. Devin Nunes’ family moved their dairy farm from California to Iowa and are using undocumented labor, which is massively unsurprising, since that’s what a lot of farmers do, even while supporting Trump’s immigration policies. https://t.co/TEZ2zBldeG reageer retweet
https://www.esquire.com/n(...)arm-iowa-california/
pi_182250492
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Volgens mij moet zo iemand volkomen objectief zijn anders heeft het geen zin. En sowieso eerlijk. Leugens bestrijden door zelf niet eerlijk te zijn werkt niet.
Leugens verspreiden en objectief zijn zijn twee verschillende dingen. Maar het lijkt me nogal wiedes dat de conclusie van tevoren vast stond.
pi_182250708
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee. Ze heeft haar rapport naar alle Senatoren gestuurd, en vervolgens is het gelekt naar de Washington Post.

Ik vermoed Feinstein, die lekt nogal veel :')
Correctie. Gestuurd naar alle Republikeinse Senatoren.
Feit blijft, ze heeft, zoals iemand anders beweerde, niet zelf de media opgezocht.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:47:17 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182251115
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Feit blijft, ze heeft, zoals iemand anders beweerde, niet zelf de media opgezocht.
Ze heeft getuigd dat ze dit wel (op anonieme basis) gedaan heeft. Nog voordat hij genomineerd werd.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:56:43 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182251368
quote:
Net gelezen, briljant artikel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182251614
Nou, voor een ervaren hoogopgeleide Yale jurist en rechter, presteert Kavanaugh slecht, zeer slecht in feitenrelaas.
Laat staan in argumenten. Wat een relaas was dat met gaten.
Very bad.
https://www.currentaffair(...)w-kavanaugh-is-lying
pi_182252811
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Onjuist.
pi_182252967
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Onjuist.
Bron?
pi_182253235
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bron?
quote:
She contacted The Post through a tip line in early July, when it had become clear that Kavanaugh was on the shortlist of possible nominees to replace retiring justice Anthony M. Kennedy but before Trump announced his name publicly. A registered Democrat who has made small contributions to political organizations, she contacted her congresswoman, Democrat Anna G. Eshoo, around the same time. In late July, she sent a letter via Eshoo’s office to Sen. Dianne Feinstein of California, the ranking Democrat on the Judiciary Committee.

In the letter, which was read to The Post, Ford described the incident and said she expected her story to be kept confidential. She signed the letter as Christine Blasey, the name she uses professionally.

Bron: https://www.washingtonpos(...)m_term=.5df115ae529e.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2018 14:39:18 ]
pi_182253430
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Okay... wat heeft dit te maken met het rapport dat afgelopen weekend door Rachel Mitchell is opgesteld, in opdracht van de Republikeinen, welke ze heeft verstuurd naar alle republikeinse senatoren, en welke daarna is gelekt naar de media.

Het hele verhaal ging over Rachel Mitchell die volgens iemand hier de media heeft benaderd met haar rapport. Daar heb ik nog geen bron van gezien.
pi_182253471
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze heeft getuigd dat ze dit wel (op anonieme basis) gedaan heeft. Nog voordat hij genomineerd werd.
Geldt ook voor jou... het rapport van Rachel Mitchell was gelekt naar de WaPo, ze heeft niet zelf de media opgezocht zoals iemand anders beweerde.
pi_182253579
Verscheidene ex-studiegenoten van Kavanaugh, inclusief z'n roommate, zeggen dat z'n uitspraken over z'n drankgebruik onzin zijn: HISTORY LESSON: YALIES SHRED TESTIMONY
https://www.huffingtonpos(...)57bce4b027da00d46d72
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:04:29 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_182253688
quote:
quote:
What does it say about this country that this is the state of our discourse? That Kavanaugh even stands any chance of being made one of the most powerful figures in the American government, with control over life and liberty? That a man like this is even a judge?

He went before the United States Senate and showed total contempt for his vow to tell the truth. He attempted to portray a highly esteemed doctor as a crazy person, by consistently misrepresenting the evidence. He treated the public like we were idiots, like we wouldn’t notice as he pretended he was ralphing during Beach Week from too many jalapeños, as he feigned ignorance about sex slang, as he misread his own meticulously-kept 1982 summer calendar, as he replied to questions about his drinking habits by talking about church, as he suggested there are no alcoholics at Yale, as he denied knowing who “Bart O’Kavanaugh” could possibly be based on, as he declared things refuted that weren’t actually refuted, as he claimed witnesses said things they didn’t say, as he failed to explain why nearly a dozen Yale classmates said he drank heavily, as he invented an imaginary drinking game to avoid admitting he had the mind of a sports jock in high school, as he said Ford had only accused him last week, as he responded to his roommate’s eyewitness statement with an incoherent story about furniture, as he pretended Bethesda wasn’t five miles wide, as he insisted Renate should be flattered by the ditty about how easy she was, as he declared that distinguished federal judges don’t commit sexual misconduct even though he had clerked for exactly such a judge.

And what does it say about us, and our political system, that he might well get away with it?
Hello 911? I'd like to report a murder.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182253725
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Leugens verspreiden en objectief zijn zijn twee verschillende dingen. Maar het lijkt me nogal wiedes dat de conclusie van tevoren vast stond.
Je hebt helemaal gelijk.

Ik bedoelde dat ik zeker denk te weten dat Mitchell, ook al denkt ze dat Ford de waarheid niet spreekt, haar ondanks dat toch objectief vragen stelt en haar niet in een bepaalde richting opstuurde. Wat natuurlijk ook niet hoeft, denk ik want ik vond Ford in de ondervraging steeds ongeloofwaardiger overkomen.

Mitchell was ondanks wat ze zelf denkt, toch objectief. In ieder geval deed ze zo.

Ik kan zelf niet geloven dat iemand Christine Ford gelooft...

[ Bericht 9% gewijzigd door Eficaz op 01-10-2018 15:21:53 ]
― C.S. Lewis
pi_182253761
quote:

[..]

Ze was een onafhankelijke onderzoekster ingehuurd door de Reps om Ford te ondervragen.
Als je daadwerkelijk denkt dat zij en de reps in een achterkamertje ergens afspraken hebben gemaakt om Ford onderuit te halen... dan nogmaals... graag naar BNW ermee.
Even serieus waarom zou je dan iemand inhuren en het niet de FBI laten doen.
Snap jij wel hoe politiek werkt. Of waarom consultants sowieso door bedrijven worden ingevlogen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_182253976
quote:

[..]

Waarom huurden de Reps volgens jou een onderzoekster in om Ford te ondervragen, maar konden ze het veren in de reet van Kavanaugh steken wel zelf af?
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:21:01 #129
384435 klappernootopreis
pi_182254036
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Even serieus waarom zou je dan iemand inhuren en het niet de FBI laten doen.
Snap jij wel hoe politiek werkt. Of waarom consultants sowieso door bedrijven worden ingevlogen.
Als breekijzer. Waar Mitchell eigenlijk niet toe in staat was, want ze hield zich strikt aan de regels. Ford stond daartegen aardig sterk in haar schoenen. Met een groepje "angry white men" tegenover haar die schuimbekkend zich stonden te verbijten.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:23:50 #130
384435 klappernootopreis
pi_182254095
De gespeelde verontwaardiging van Graham die keek alsof hij was betrapt op het gappen van de fiets van de buren. :')
pi_182254247
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als breekijzer. Waar Mitchell eigenlijk niet toe in staat was, want ze hield zich strikt aan de regels. Ford stond daartegen aardig sterk in haar schoenen. Met een groepje "angry white men" tegenover haar die schuimbekkend zich stonden te verbijten.
Kwaad worden op iemand die liegt.

Ford krijgt haar bordje nog wel.
― C.S. Lewis
pi_182254364
Mitchell is door de republikeinen buiten spel gezet. Ze heeft Kavenaugh niet verhoord. Daarom is het onzin om te varen op wat zij zegt. Dat ze het lef heeft überhaupt een conclusie te trekken, is an sich al bijzonder. Getuigt imo ook niet van professionele integriteit of trots. Je zal jezelf maar een female assistent laten noemen en halverwege een onderzoek opzij laten zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2018 15:37:25 ]
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:39:56 #133
384435 klappernootopreis
pi_182254455
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Kwaad worden op iemand die liegt.

Ford krijgt haar bordje nog wel.
Wat er met Ford gebeurt boeit me niet. Maar al heeft Kavanaugh één leugentje gedeponeerd, dan is het over en uit voor zijn ambitie. Dat Kavanaugh niet DIRECT om een onderzoek heeft gevraagd spreekt voor zich.
pi_182254547
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Een mooie breakdown van Ford's verklaring en hoeveel fouten er wel niet in zitten.

https://twitter.com/ProfMJCleveland/status/1046408449918218240

Uiteindelijk maakt het verhaal van Ford niet zo heel veel uit. In dit artikel wordt namelijk haarfijn uit de doeken gedaan dat Kavanaugh gewoon liegt onder ede en dat is exit SCOTUS.

Het is zelfs voor iedereen duidelijk. Hij liegt letterlijk:
"Wat is devil's triangle"
"A drinking game"

Alle yale studenten uit die tijd: "No way, it's a threesome"

Nergens op internet te vinden dat het een drinking game is
Overal op internet te vinden dat het een threesome is

Ergo, Kavanaugh liegt onder ede. Heel dom. Was nergens voor nodig. Dan ben je SCOTUS en dan lieg je onder ede. Dan mag je NOOIT geconfirmeerd worden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182254644
https://talkingpointsmemo(...)robe-become-apparent.

quote:
One of these potential witnesses is Elizabeth Rasor, an ex-girlfriend of Mark Judge. Rasor says that Judge told her about an episode where he and his friends “took turns” having sex with a drunk woman, an act that seems to mirror Kavanaugh’s third accuser, Julie Swetnick’s, allegation.
quote:
Another is an unnamed Yale classmate who wanted to corroborate Deborah Ramirez’s accusation that Kavanaugh had exposed himself to her at a college party.
quote:
Both Rasor and the unnamed Yale classmate were allegedly stonewalled by the FBI, eventually being told to leave their accounts with an 800-number tip line.
quote:
According to the New Yorker, Blasey Ford herself also has tried to cooperate with the FBI, but per her attorney has “heard nothing back.”
------------------------------------

https://www.washingtonpos(...)m_term=.6fd39f00bd71

quote:
An attorney for one potential witness, Elizabeth Rasor, said her client has not been contacted by the FBI despite repeated offers to cooperate. Roberta Kaplan said her client, who was in a relationship with Judge for about three years, has notified the Judiciary Committee several times about her offer of assistance.

Rasor last week publicly challenged Judge’s statement that he could not recall roughhousing taking place with women while at Georgetown Prep in Montgomery County, Md. In an interview with the New Yorker, Rasor said she felt morally obligated to reveal that Judge had told her “a very different story,” recounting an incident that involved multiple boys having sex with a drunk woman. Rasor said Judge had said the encounter was consensual and he did not name others involved in the incident. But Rasor was disturbed by the story and felt it undermined Judge’s claims about the sexual innocence of those at Georgetown Prep. Judge’s attorney told the New Yorker that her client “categorically denies” Rasor’s account.
quote:
Charles Ludington, a former varsity basketball player and friend of Kavanaugh’s at Yale, told The Washington Post on Sunday that he plans to deliver a statement to the FBI field office in Raleigh on Monday detailing violent drunken behavior by Kavanaugh in college.

Ludington, an associate professor at North Carolina State University, provided a copy of the statement to The Post.

In it, Ludington says in one instance, Kavanaugh initiated a fight that led to the arrest of a mutual friend: “When Brett got drunk, he was often belligerent and aggressive. On one of the last occasions I purposely socialized with Brett, I witnessed him respond to a semi-hostile remark, not by defusing the situation, but by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.”

Ludington says he was deeply troubled by Kavanaugh appearing to blatantly mischaracterize his drinking in Senate testimony.

“I do not believe that the heavy drinking or even loutish behavior of an 18 or even 21 year old should condemn a person for the rest of his life,” Ludington wrote. “However ... if he lied about his past actions on national television, and more especially while speaking under oath in front of the United States Senate, I believe those lies should have consequences.”
------------------------------------

An open letter “call to action” sent Saturday by two Georgetown Preparatory School graduates in support of Ford — and “ in solidarity with women everywhere who have endured sexual assault, violence, and harassment” — called on fellow alumni to reach out to the FBI if they have any information to share relevant to the Kavanaugh investigation.

“The Senate has called for an FBI investigation. If you know anything surrounding the allegations against Brett Kavanaugh, now is the time to come forward,” the letter states. “Whether it is knowledge of specific events in these allegations, or just background to those events, please do not remain silent, even if speaking out comes at some personal cost.”

The letter is signed by Fikri Yucel and Bill Barbot, both Class of 1986, who overlapped with Kavanaugh at the school when they were freshman and he was a senior. In an interview Sunday, Yucel said that more than 60 Georgetown Prep alumni from the early 1980s through 2012 have co-signed the letter and that it is being shared on Facebook and social media.

--> https://medium.com/@fikri(...)t-of-dr-eef2412f6f1f
pi_182254659
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:07 schreef Belabor het volgende:

Alleen jammer dat de FBI een paar zware ijzeren ballen om hun voeten hebben gebonden door de GOP. Ze mogen immers maar beperkt onderzoek doen, alleen naar wie Trump/GOP dat wil en dat ook nog eens binnen een week.
pi_182254711
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Uiteindelijk maakt het verhaal van Ford niet zo heel veel uit. In dit artikel wordt namelijk haarfijn uit de doeken gedaan dat Kavanaugh gewoon liegt onder ede en dat is exit SCOTUS.

Het is zelfs voor iedereen duidelijk. Hij liegt letterlijk:
"Wat is devil's triangle"
"A drinking game"

Alle yale studenten uit die tijd: "No way, it's a threesome"

Nergens op internet te vinden dat het een drinking game is
Overal op internet te vinden dat het een threesome is

Ergo, Kavanaugh liegt onder ede. Heel dom. Was nergens voor nodig. Dan ben je SCOTUS en dan lieg je onder ede. Dan mag je NOOIT geconfirmeerd worden.
Is echt flinterdun bewijs overigens.

Dat het niet op internet te vinden is zegt niks. Termen die ik met m'n vriendgroep gebruikten toen we 12-17 jaar oud waren staan nu ook nergens te vinden.

Diezelfde termen nu op het internet kunnen een geheel andere betekenis hebben dan 30+ jaar geleden.

En de verdediging voor Kavanaugh is op dat vlak ontzettend simpel. Wat hem betreft was een Devil's Triangle een drinkspelletje, of is hem dat toen wijsgemaakt (ook weer iets wat veel tieners onderling doen, elkaar dingen wijsmaken). Het is aan andere om te bewijzen dat Kavanaugh wist dat dit geen drinking game betrof. Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
pi_182254724
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de FBI een paar zware ijzeren ballen om hun voeten hebben gebonden door de GOP. Ze mogen immers maar beperkt onderzoek doen, alleen naar wie Trump/GOP dat wil en dat ook nog eens binnen een week.
Volgens mij is de enige limitatie "tijd", niet wie of wat.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:49:48 #139
384435 klappernootopreis
pi_182254748
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hoeft geen beperking te zijn. Bij Anita Hill was het ook zo gepiept. Dan weet Trump gelijk hoeveel HIJ en zijn organisatie op heeft uitgevreten.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:51:17 #140
384435 klappernootopreis
pi_182254789
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat het niet op internet te vinden is zegt niks. Termen die ik met m'n vriendgroep gebruikten toen we 12-17 jaar oud waren staan nu ook nergens te vinden.

Diezelfde termen nu op het internet kunnen een geheel andere betekenis hebben dan 30+ jaar geleden.

En de verdediging voor Kavanaugh is op dat vlak ontzettend simpel. Wat hem betreft was een Devil's Triangle een drinkspelletje, of is hem dat toen wijsgemaakt (ook weer iets wat veel tieners onderling doen, elkaar dingen wijsmaken). Het is aan andere om te bewijzen dat Kavanaugh wist dat dit geen drinking game betrof. Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
Gelukkig is het begrip aanranding nog steeds aanranding. Dan is er hier geen misverstand over..
pi_182254810
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Gelukkig is het begrip aanranding nog steeds aanranding. Dan is er hier geen misverstand over..
Goed voor je. :) Heeft ook weer niks te maken met de post waar ik op reageerde.
pi_182254814
quote:

[..]

Je praat onzin omdat je nu eenmaal de kant van Brett heeft gekozen. Jammer.
Ik snap werkelijk echt niet waarom je zijn gedraai verdedigt. Hij probeert zichzelf neer te zetten als een gelovig studentje, maar draait en draait en geeft wiskundige formuleringen als antwoord op de meest eenvoudige vragen over zijn gedrag vroeger. Dat spreekt boekdelen over het waarheidsgetrouw zijn daarvan.

Boofing = windjes laten. Flikker toch een end op. Heel Yale ging in een stuip, want het is anale sex. En dat weet Brett ook, maar hij liegt er over. Onder ede.

Sorry hoor, je kunt gewoon niet serieus aan deze discussie deelnemen als je die leugentjes verdedigt of 'm het voordeel van de twijfel geeft. Zo werkt het gewoon niet.
Ik begrijp dat je zelf ook wel een beetje baalt dat ie zulke domme leugentjes de wereld in helpt waarom jij het hier nu weer moet proberen recht te lullen. Je zou ook kunnen zeggen: Brett is een eikel, had niet moeten liegen en ik hoop dat de GOP snel wijs wordt en iemand anders nomineren om Roe vs Wade om zeep te helpen.
pi_182254823
quote:

Zolang hij kan volhouden dat het wat hem betreft een drinking game is, kan niemand hem wat maken. En het is ook nog eens plausible.
En hiermee geef je zelf overigens al aan dat je weet dat ie liegt, maar dat niemand 'm iets kan maken :')
pi_182254875
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 13:30:00 Charles Ludington, a Yale friend of Kavanaugh's, plans to deliver a statement to the FBI detailing violent drunken behavior by Kavanaugh in college.Ludington says in one instance, Kavanaugh initiated a fight that led to the arrest of a friend.https://t.co/AzP67Y4rp9 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182254884
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En hiermee geef je zelf overigens al aan dat je weet dat ie liegt, maar dat niemand 'm iets kan maken :')
Ik zeg dat het flinterdun bewijs is. En dat weet jij ook.
Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Dat kan hier net zo goed het geval zijn geweest.
pi_182254914
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 14:30:00 An attorney for a potential witness, Elizabeth Rasor, said her client hasn't been contacted by the FBI despite repeated offers to cooperate.Rasor challenged Mark Judge's statement about roughhousing taking place with women at Georgetown Prep. https://t.co/35Yc4Sisut reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182254952
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 15:00:02 "I thought it was going to be an investigation," a Yale classmate of Brett Kavanaugh and Deborah Ramirez said, of the FBI's renewed inquiry. "But instead it seems it's just an alibi for Republicans to vote for Kavanaugh." https://t.co/kRz6HMc1A8 reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 01-10-2018 om 15:15:00 Some who say they have information relevant to the FBI's probe are suspicious that the investigation will amount to what one of Kavanaugh's former Yale classmates called a "whitewash." https://t.co/kRz6HMtCYI reageer retweet
pi_182255020
Onderzoek is nauwelijks begonnen en een hoop mensen zijn nu al in de stress omdat ze niet gelijk gevraagd worden. :')

Sowieso zijn Deborah Ramirez en Julie Swetnick nog minder geloofwaardig dan Ford.
Ramirez was tegengesproken door de getuigen die ze zelf aandraagde.
En Swetnick is begin 2000 ergens aangeklaagd voor defamation en valse aangiftes mbt aanranding.
pi_182255024
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wij hebben vroeger ook wel eens vrienden dingen wijsgemaakt. Jaren later lachten we er nog steeds om, omdat weer eens bleek dat een oude vriend nog steeds in de waan was.
Verscheidene mensen zeggen gewoon dat z'n statements inzake z'n drankgebruik gewoon niet waar zijn. Dat is geen flinterdun bewijs meer.
pi_182255307
quote:

[..]

Soms moet je gewoon je verlies toegeven Refrag en niet op alles een weerwoord proberen te geven. Je weet gewoon dat hij fout zat. Punt. Voor eens, geef dat nu eens toe. Zit er iets in je hoofd ofzo waarom het voor jou gewoon onmogelijk is om in een internetdiscussie iets toe te geven? D'r zijn genoeg zaken waarin je veel sterker staat, vooral m.b.t. Clinton. Maar hier? No chance
pi_182255419
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon je verlies toegeven Refrag en niet op alles een weerwoord proberen te geven. Je weet gewoon dat hij fout zat. Punt. Voor eens, geef dat nu eens toe. Zit er iets in je hoofd ofzo waarom het voor jou gewoon onmogelijk is om in een internetdiscussie iets toe te geven? D'r zijn genoeg zaken waarin je veel sterker staat, vooral m.b.t. Clinton. Maar hier? No chance
Of hij hierover gelogen heeft? Kan. Kans is zeker aanwezig.
Zelf geloof ik het niet zo. Zoals gezegd, bewijs is flinterdun.
pi_182255445
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Of hij hierover gelogen heeft? Kan. Kans is zeker aanwezig.
Zelf geloof ik het niet zo. Zoals gezegd, bewijs is flinterdun.
Seth BREAKING en die currentaffairs link zijn anders vrij volledig. En ook al is Seth BREAKING vaak BREAKING overdreven in zijn BREAKING tweets, hij heeft het vrijwel altijd bij het rechte eind uiteindelijk en is messcherp.

Pas als je daar grote gaten in weet te schieten weet je me misschien te overtuigen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:24:25 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_182255535
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Onderzoek is nauwelijks begonnen en een hoop mensen zijn nu al in de stress omdat ze niet gelijk gevraagd worden. :')

Sowieso zijn Deborah Ramirez en Julie Swetnick nog minder geloofwaardig dan Ford.
En Swetnick is begin 2000 ergens aangeklaagd voor defamation en valse aangiftes mbt aanranding.
Aangeklaagd of veroordeeld? Want als aangeklaagd=schuldig, dan, uhh...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182255639
HOW WE KNOW KAVANAUGH IS LYING

quote:
His decision to present himself as squeaky clean, rather than wayward but subsequently redeemed, brings us to some of the most absurd untruths of Kavanaugh’s whole testimony. The evidence that he was more than an ordinary social drinker is voluminous. His yearbook lists him as treasurer of the “Keg City Club,” and his entry says “100 Kegs or Bust,” apparently referring to a “campaign by his friends to empty 100 kegs of beer during their senior year.” It also says he was the “biggest contributor” to the Beach Week Ralph Club, which he admitted was a reference to vomiting. Here’s Liz Swisher, a Yale classmate of Kavanaugh’s who is now chief of the gynecologic oncology division at the University of Washington School of Medicine:

Brett was a sloppy drunk, and I know because I drank with him. I watched him drink more than a lot of people. He’d end up slurring his words, stumbling… There’s no medical way I can say that he was blacked out. . . . But it’s not credible for him to say that he has had no memory lapses in the nights that he drank to excess.

Here’s Daniel Livan, who lived in Kavanaugh’s dorm:

“I definitely saw him on multiple occasions stumbling drunk where he could not have rational control over his actions or clear recollection of them… His depiction of himself is inaccurate.”

James Roche, Kavanaugh’s freshman year roommate at Yale, says Kavanaugh was “frequently incoherently drunk,” and that “he became aggressive and belligerent” when he was drunk. Here’s Republican ex-pharmaceutical executive Lynn Brooks, another Yale classmate who roomed with Kavanaugh’s second accuser, Deborah Ramirez:

“He’s trying to paint himself as some kind of choir boy… You can’t lie your way onto the Supreme Court, and with [his self-description in the FOX interview], he’s gone too far. It’s about the integrity of that institution.”

Brooks remembered a particular incident when Kavanaugh participated in a drunken event with his fraternity, in which everyone was “ridiculously drunk” and had to do “ridiculous things.” Here’s the Washington Post account:

Brookes said she remembers seeing Kavanaugh outside the Sterling Memorial Library, wearing a superhero cape and an old leather football helmet and swaying, working to keep his balance. He was ordered to hop on one foot, grab his crotch and approach her with a rhyme, Brookes said. He couldn’t keep balanced, she said, but belted out the rhyme she’s remembered to this day: “I’m a geek, I’m a geek, I’m a power tool. When I sing this song, I look like a fool.” “It’s a funny, drunk college story that you remember — at least, I remember,” Brookes said. As she tracked his career over the years, and his rise in the federal court system, she said, “I thought it was so funny to think that’s the Brett who sang that song.”

In total, the New York Times cited “nearly a dozen people” who knew Kavanaugh and confirmed he was a “heavy drinker.” [Update: on Sunday another Yale classmate said Kavanaugh was belligerent when drunk, that he saw Kavanaugh staggering from intoxication, and on one occasion “I witnessed him respond to a semi-hostile remark, not by defusing the situation, but by throwing his beer in the man’s face and starting a fight that ended with one of our mutual friends in jail.”] Kavanaugh’s close high school friend Mark Judge even wrote a memoir called Wasted: Tales of a Gen X Drunk, which featured a character called “Bart O’Kavanaugh” passing out from partying and puking in a car. Judge even mentioned “Bart” in the yearbook, suggesting this was probably a high school nickname or inside joke. (Interestingly, Wasted also provides a timeline of Judge’s job history consistent with Ford’s own memory of it.) When Senator Leahy asked whether “O’Kavanaugh” might have been inspired by a certain real-life individual, Kavanaugh replied that the book was an attempt to help Judge recover from an addiction, and:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk dat Kavanaugh iig loog over de mate van zijn drankgebruik.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:29:41 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182255641
quote:

[..]

Goedgelovige sufferds die je 40 jaar in de waan kan laten, zijn dan weer niet meteen top-materiaal voor de SC.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182255962
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Refragmental het volgende:

Dat is niet zo gek als er nu al door het Witte Huis/ GOP heel selectief mensen worden gehoord.

En als Ramirez en Swetnick zo ongeloofwaardig zijn zou je zeggen dat ze juist staan te springen om hun verhaal te ontkrachten? Zoals je zelf al in een post aangaf waren ze er wel als de kippen bij om dat bij de (valse) beschuldiging mbt de 'boatrape' wel te doen. Heel vreemd...

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 01-10-2018 16:56:28 ]
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:52:04 #157
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182256079
quote:
Where is Elaine Chao?

'Private' time fills long stretches of the Transportation secretary’s daily calendar, according to POLITICO’s review of 14 months of records.

A DOT spokesperson explained some of the “private” blocks as a security measure, designed to conceal Chao’s travel patterns, while others involved appointments that “range from doctor’s appointments to meeting with personal friends to tending to personal needs or regularly sharing meals with her husband,” Senate Majority Leader Mitch McConnell. But rest assured, the department says, the secretary is working long and hard for the taxpayers.
Een zwakke uitleg, lijkt veel waarschijnlijker dat het work-related afspraken waren die ze geheim wil houden. Meetings met lobbyisten.
quote:
[..]

One example is the week before the administration unveiled two initiatives early this year with major implications for Chao’s department: Trump’s $1.5 trillion infrastructure plan and the White House’s fiscal 2019 budget request, which called for $76.5 billion for DOT.

https://www.politico.com/interactives/2018/where-is-elaine-chao/

Op dinsdag 6 feb heeft ze slechts 1:45 in haar agenda, van 16:30 tot 18:15. De rest van de dag dus 'private time', niet in haar agenda gepland. Maar op vrijdag 9 feb is haar agenda van 9:00 tot 18:00 ingevuld met 8 afspraken, 7 ervan "private". Waarom zou ze op die dag, vlak voor de aankondiging van het infrastructuurplan (maandag 12 feb), slechts een half uur bezig zijn met haar werk, en 7 private afspraken hebben, die allemaal belangrijk genoeg waren om in haar agenda te plannen?
pi_182256301
Een van de dealbreakers voor Trump bij de nieuwe NAFTA was dat het geen NAFTA meer mocht heten.

Gefeliciteerd met het winnen van oude wijn in nieuwe zakken, trumperds.
pi_182257047
Nou, de man met een woordenschat van 1000 woorden, staat zich te herhalen in een pressco.
Boooooring.
pi_182257063
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:01 schreef Ulx het volgende:
Een van de dealbreakers voor Trump bij de nieuwe NAFTA was dat het geen NAFTA meer mocht heten.

Gefeliciteerd met het winnen van oude wijn in nieuwe zakken, trumperds.
Staat er nu ergens het woord 'Trump' in de naam? Zo hebben de Polen namelijk een permanente militaire basis in hun land voor elkaar gekregen.
pi_182257075
De familie van Trump's schoothondje Devin Nunes heeft alleen maar illegalen in dienst. Waarom valt ICE die boerderij niet binnen en sluiten ze de vader, moeder, broer en schoonzus van dit congreslid niet op? Het is een schande! Boeh! In hun dorp heeft geen enkele boerderij amerikanen in dienst.

pi_182258209
Polls over Kavanaugh beginnen binnen te druppelen. Over het algemeen is het beeld dat Ford als geloofwaardiger wordt gezien, maar er qua steun voor Kavanaugh niet veel veranderd is (nog steeds ongeveer 40 voor/50 tegen). Een beetje de approval van Trump dus. Dat lijkt me geen goed nieuws voor de stem van Manchin.

O.a. https://poll.qu.edu/national/release-detail?ReleaseID=2574
pi_182258228
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:29 schreef Kijkertje het volgende:
HOW WE KNOW KAVANAUGH IS LYING

[..]

Het is duidelijk dat Kavanaugh iig loog over de mate van zijn drankgebruik.
Goed, overtuigend stuk idd.
Vanmiddag gelezen.
I´m back.
pi_182258259
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:37 schreef westwoodblvd het volgende:
Polls over Kavanaugh beginnen binnen te druppelen. Over het algemeen is het beeld dat Ford als geloofwaardiger wordt gezien, maar er qua steun voor Kavanaugh niet veel veranderd is (nog steeds ongeveer 40 tegen/50 voor). Een beetje de approval van Trump dus. Dat lijkt me geen goed nieuws voor de stem van Manchin.
50 tegen / 40 voor bedoel je?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182258273
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

50 tegen / 40 voor bedoel je?
Ja, excuus.
pi_182258287
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, excuus.
Dat ziet er heel anders uit hè...
I´m back.
pi_182258326
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ziet er heel anders uit hè...
50/40 zou nog steeds niet al te best zijn voor een Supreme Court nominee maar 40/50 is wel het slechtst ooit, geloof ik.

Is al een aantal keer benoemd maar er is nog nooit een rechter benoemd met zulke cijfers.
pi_182258343
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

50/40 zou nog steeds niet al te best zijn voor een Supreme Court nominee maar 40/50 is wel het slechtst ooit, geloof ik.

Is al een aantal keer benoemd maar er is nog nooit een rechter benoemd met zulke cijfers.
Nee, maar ja de kans neemt dan af dat-ie het ook werkelijk wordt en hij moet nog uit gaan kijken voor zijn huidige baan wrs.
I´m back.
pi_182258465
Moet wel gezegd worden dat beide partijen niet altijd aan de leiband van de publieke opinie lopen. Soms is iets zo belangrijk dat het de nadelige korte termijn effecten overtreft. Bijvoorbeeld de Dems met Obamacare in 2009, de GOP met Tax Cuts in 2017 en nu wellicht weer.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:54:52 #170
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182258525
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:38 schreef Ulx het volgende:
De familie van Trump's schoothondje Devin Nunes heeft alleen maar illegalen in dienst. Waarom valt ICE die boerderij niet binnen en sluiten ze de vader, moeder, broer en schoonzus van dit congreslid niet op? Het is een schande! Boeh! In hun dorp heeft geen enkele boerderij amerikanen in dienst.

Dat was het artikel dat door Toomas Hendrik Ilves, ex-president van Estonia (2006 tot 2016), geretweet werd. (zie post #112)
pi_182258620
shannonrwatts twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:40:39 Trump to woman reporter: "She's shocked I picked her, she's in a state of shock"Reporter: "I'm not, thank you Mr. President"Trump: "I know you're not thinking, you never do"Reporter: "I'm sorry?"Trump: "Go ahead"This is institutionalized misogyny. https://t.co/Y31GwISb4I reageer retweet
ABC twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:29 Pres. Trump: "I'm not a drinker. I can honestly say I never had a beer in my life, okay? It's one of my only good traits: I don't drink." https://t.co/T72e9Hpz2T https://t.co/becW8KNHz1 reageer retweet
Trump heeft de smaak te pakken met persconferenties. :7
pi_182258677
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:59 schreef Nintex het volgende:
shannonrwatts twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:40:39 Trump to woman reporter: "She's shocked I picked her, she's in a state of shock"Reporter: "I'm not, thank you Mr. President"Trump: "I know you're not thinking, you never do"Reporter: "I'm sorry?"Trump: "Go ahead"This is institutionalized misogyny. https://t.co/Y31GwISb4I reageer retweet
ABC twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:29 Pres. Trump: "I'm not a drinker. I can honestly say I never had a beer in my life, okay? It's one of my only good traits: I don't drink." https://t.co/T72e9Hpz2T https://t.co/becW8KNHz1 reageer retweet
En Kavanaugh is een drinkeboer, Ierse afkomst, wordt die lui met de paplepel bijgebracht.
I´m back.
pi_182258761
USmca=US first=America First.
Een geweldige overwinning voor hem, die extra melk die ze naar Canada mogen exporteren gaat ook vast heel veel geld extra brengen. De illegale mexicaanse knechten op die dairy farms gaan er straks enorm op vooruit.
pi_182258876
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:59 schreef Nintex het volgende:

"I never had alcohol. Can you imagine if I had, what a mess I'd be? I'd be the world's worst."

Nou vooruit, die is aardig.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_182258902
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:11 schreef nostra het volgende:

[..]

"I never had alcohol. Can you imagine if I had, what a mess I'd be? I'd be the world's worst."

Nou vooruit, die is aardig.
:D.
I´m back.
pi_182259055
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:D.
Eens in de zoveel tijd floept er wat zelfspot uit en daar kan ik dan altijd wel om lachen. :P
pi_182259196
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd floept er wat zelfspot uit en daar kan ik dan altijd wel om lachen. :P
Klopt idd.
I´m back.
pi_182259632
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat er met Ford gebeurt boeit me niet. Maar al heeft Kavanaugh één leugentje gedeponeerd, dan is het over en uit voor zijn ambitie. Dat Kavanaugh niet DIRECT om een onderzoek heeft gevraagd spreekt voor zich.
kavanaugh spreekt (mijns inziens) de waarheid, dus dan heeft hij het veel makkelijker. Hij hoeft niet alle leugens en leugentjes te onthouden zoals Ford dat moet doen....
― C.S. Lewis
pi_182259714
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:47 schreef Eficaz het volgende:

[..]

kavanaugh spreekt (mijns inziens) de waarheid, dus dan heeft hij het veel makkelijker. Hij hoeft niet alle leugens en leugentjes te onthouden zoals Ford dat moet doen....
Hoe kan iemand de waarheid spreken als zijn eigen kalender hem tegenspreekt?

En dat hoeft nog niet eens te betekenen dat hij schuldig is maar dat hij gelogen heeft is wel duidelijk en dit plus zijn bizarre gedrag tijdens de zitting maakt hem nu niet echt geschikt lijkt me.
pi_182259751
Heel simpel, hij is genomineerd door Trump dus dan ben je voor de fanboys boven alle twijfel verheven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182259962
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kan iemand de waarheid spreken als zijn eigen kalender hem tegenspreekt?

En dat hoeft nog niet eens te betekenen dat hij schuldig is maar dat hij gelogen heeft is wel duidelijk en dit plus zijn bizarre gedrag tijdens de zitting maakt hem nu niet echt geschikt lijkt me.
Als Trump mij zou nomineren zou ik ook ineens de held van Efciaz zijn. Hell, ik denk dat die zelf zou juichen als KoosVogels genomineerd zou worden.
pi_182260028
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump mij zou nomineren zou ik ook ineens de held van Efciaz zijn. Hell, ik denk dat die zelf zou juichen als KoosVogels genomineerd zou worden.
Koos al een tijd niet meer gezien in deze contrijen?

Hoe zou het met onze 3CPO zijn?
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:42:35 #183
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182260778
Fuctupmind twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:41:03 HOLY SHIT!TRUMP IS THE FUNNIEST SON OF A BITCH ON THIS PLANET. https://t.co/YbbeGSluTd reageer retweet
Best ad rem van Trump. :')
2019: The Great Awakening
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:46:50 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182260899
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Koos al een tijd niet meer gezien in deze contrijen?

Hoe zou het met onze 3CPO zijn?
Contreien...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:19:09 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_182261653
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Contreien...
Als in, “in deze contreien is het ook wel eens gezelliger geweest” ;)

Net Trump zijn aanvaring met het journaille gezien. Was dat Hallie Jackson van MSNBC die hij daar even nineteen-fifties style onderuit schoffelde? Misogynist dat het is...
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:39:04 #186
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182262132
De Democraten zeggen dat het FBI onderzoek een beperkte scope heeft. Trump zegt dat er geen beperkingen zijn. Wie zal er gelijk hebben?
Géén kloon van tvlxd!
pi_182263352
Dat merk je vanzelf. Als die vrouwen niet worden geïnterviewd zal het beperkt zijn.
pi_182263386
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:39 schreef Montov het volgende:
De Democraten zeggen dat het FBI onderzoek een beperkte scope heeft. Trump zegt dat er geen beperkingen zijn. Wie zal er gelijk hebben?
We gaan er hopelijk achter komen, ben benieuwd:

https://www.nbcnews.com/p(...)on-kavanaugh-n915511

quote:
BOSTON -- Sen. Jeff Flake said Monday he was working with the White House counsel's office to ensure that the FBI is able to do a "real investigation" into allegations of sexual misconduct against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh.

"We certainly want the FBI to do a real investigation and we are working to make sure that happens. I've had discussions, many yesterday, with my colleagues, with the White House counsel's office, my staff is following up as well. I had one of those conversations just five minutes ago to make sure that the -- that any current credible allegation that has been made has been fully investigated," he said at the Forbes' Under 30 Summit.

"It does no good to have an investigation that just gives us more cover for example. We actually need to find out what we can find out," he continued, adding that "we have to realize that we may not be able to find out everything."

Flake's comments came as a senior U.S. official and a separate source confirmed to NBC News on Monday that the White House has authorized the FBI to expand its initially limited investigation into sexual misconduct allegations against Kavanaugh by interviewing anyone it deems necessary as long as the review is finished by the end of the week. The New York Times first reported the change in the scope.

President Donald Trump also said Monday that he thinks "the FBI should interview anybody that they want within reason, but you have to stay within reason."

pi_182264234
October surprise!

abbydphillip twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:21:32 (!!) Trump implying he's caught a Dem senator in compromising conditions: "I happen to know some US senators. One who is one the other side, who's pretty aggressive. I've seen that person in very very bad situations. Somewhat compromising." reageer retweet
pi_182264327
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef Nintex het volgende:
October surprise!

abbydphillip twitterde op maandag 01-10-2018 om 18:21:32 (!!) Trump implying he's caught a Dem senator in compromising conditions: "I happen to know some US senators. One who is one the other side, who's pretty aggressive. I've seen that person in very very bad situations. Somewhat compromising." reageer retweet
Deflection?
  maandag 1 oktober 2018 @ 23:19:12 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_182264374
Trump zal wel weer aan het projecteren zijn, dus we kunnen waarschijnlijk een wedje leggen op de peepeetape.
pi_182264526
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:19 schreef speknek het volgende:
Trump zal wel weer aan het projecteren zijn, dus we kunnen waarschijnlijk een wedje leggen op de peepeetape.
Dunno. In de jaren 90 had Trump naar verluid ook het een en ander verzameld over Republikeinse senatoren om Clinton te helpen.

KFILE twitterde op maandag 01-10-2018 om 19:02:35 A frequent trope. In his 1999 book, The America We Deserve, Trump claimed he knew of a GOP Senator “leading the pack” on the Clinton impeachment who would bring his “twenty-something” girlfriend to a hotel he owned. He was defending Clinton at the time. https://t.co/2Tr0c477Q4 reageer retweet
pi_182264827
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:47 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ziet er grappig uit, dat vasthouden aan je Ford liegt en Brett is een saint verhaal, maar Brett was continue aan het draaien en zich aan het indekken. Hij gaf nergens antwoord op. Heel apart allemaal. Dat doe je meestal alleen maar als je liegt.
Hij gaf geen antwoord op de vraag of hij een FBI onderzoek zou willen. Als je onschuldig bent dan wil je niets anders! Laat de FBI maar aantonen dat die Ford liegt dat ze barst! Zo denkt de onschuldige.
Hij gaf geen antwoord op de vraag of ie ooit een black out heeft gehad enzo enzo.
Op zich heel slim, want dan kan hij daar geen mein-eed over plegen. Als namelijk later bekend wordt dat ie wel eens blackout is gegaan (omdat Yale vriendjes toch uit de school klappen, wat ze nu ook al doen over devil's triangle en boofing overigens), dan kan hij daar niet op nat gaan.
pi_182265035

"Three People Under Felony Penalty Denied Your Story" Christine Blasey Ford Tries To Respond... :')
― C.S. Lewis
pi_182265281
Wat mij vooral is opgevallen is dat deze 'dokter' zo dom als een bezemsteel is.
Ze lijkt mentaal niet helemaal in orde. Het is alsof je een klein kind ondervraagd.

Ze lijkt me ook heel naief, fragiel en gemakkelijk beinvloedbaar. Of dat direct invloed heeft op deze zaak is moeilijk te zeggen. Ze is bovendien op geen enkel moment onzettend emotioneel over de zaak. Het blijft een beetje 'vlakjes' met een zacht piepstemmetje.

Met name bij de hele simpele vraag: "Did anyone speak on your behalf?" die ze niet begreep ging bij mij de alarmbel af.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:42:26 #196
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182265318
quote:
Text messages suggest Kavanaugh wanted to refute accuser's claim before it became public

A former classmate of the Supreme Court nominee has reached out to the FBI but hasn't received a response.

In the days leading up to a public allegation that Supreme Court nominee Brett Kavanaugh exposed himself to a college classmate, the judge and his team were communicating behind the scenes with friends to refute the claim, according to text messages obtained by NBC News.

Kerry Berchem, who was at Yale with both Kavanaugh and his accuser, Deborah Ramirez, has tried to get those messages to the FBI for its newly reopened investigation into the matter but says she has yet to be contacted by the bureau.

The texts between Berchem and Karen Yarasavage, both friends of Kavanaugh, suggest that the nominee was personally talking with former classmates about Ramirez’s story in advance of the New Yorker article that made her allegation public. In one message, Yarasavage said Kavanaugh asked her to go on the record in his defense. Two other messages show communication between Kavanaugh's team and former classmates in advance of the story.

The texts also demonstrate that Kavanaugh and Ramirez were more socially connected than previously understood and that Ramirez was uncomfortable around Kavanaugh when they saw each other at a wedding 10 years after they graduated. Berchem's efforts also show that some potential witnesses have been unable to get important information to the FBI.

[..]

Berchem, 51, a graduate of Yale and a Connecticut resident, reached out to Sen. Richard Blumenthal's office last week. Blumenthal, a Democrat, sits on the Judiciary Committee.

“We heard from Kerry late on Thursday and submitted her summary to the Judiciary Committee early Friday,” a spokeswoman for Blumenthal said in a statement to NBC News. “After we were made to jump through several hoops that delayed our moving forward, it became clear that the majority Committee staff had not turned this summary over to the FBI and, in fact, had no intention of turning it over to the FBI. With our assistance, Kerry submitted her summary to the FBI herself.”

George Hartmann, a spokesman for Senate Judiciary Committee Chairman Charles Grassley, R-Iowa, said that “the texts from Ms. Berchem do not appear relevant or contradictory to Judge Kavanaugh’s testimony."

"This appears to be another last-ditch effort to derail the nomination with baseless innuendo by Democrats who have already decided to vote no," Hartmann said.

[..]

Kavanaugh told the Senate Judiciary Committee under oath that the first time he heard of Ramirez’s allegation was in the Sept. 23 article in The New Yorker.

Kavanaugh was asked by Sen. Orrin Hatch, R-Utah, when he first heard of Ramirez’s allegations. Kavanaugh answered: “In the New Yorker story.”
https://www.nbcnews.com/p(...)ard-evidence-n915566
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:56:58 #197
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_182265452
quote:
Ethics complaints have been filed against Kavanaugh in the DC Circuit, including at least one claiming he lied about the sexual assault allegations against him. Ethics experts say there's no precedent for what happens to those complaints if he's elevated to the Supreme Court. For now, they're under the purview of the DC Circuit chief judge — former Supreme Court nominee Merrick Garland.
https://www.buzzfeednews.(...)estion-supreme-court
pi_182265549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:13 schreef Eficaz het volgende:

"Three People Under Felony Penalty Denied Your Story" Christine Blasey Ford Tries To Respond... :')
'Denied' als in 'tegenspreken/ ontkennen'? Dat is niet wat er gezegd wordt :N

Ze kunnen het zich niet 'herinneren', dat is wat anders.

En 'tries' to respond :? Ze geeft gewoon antwoord op de vragen.

Ik krijg sterk de indruk dat je bij dit filmpje vnl op de misleidende titel bent afgegaan

Om bij de feiten te blijven, dit is wat er daadwerkelijk gezegd wordt:

quote:
MITCHELL: OK. Have you been in - are you aware that the three people at the party besides yourself and -- and Brett Kavanaugh have given statements under penalty of felony to the committee?

FORD: Yes.

MITCHELL: And are you aware of what those statements say?

MITCHELL: Are you aware that they say that they have no memory or knowledge of such a party?

MITCHELL: OK. Do you have any particular motives to ascribe to Leland?

FORD: I guess we could take those one at a time. Leland has significant health challenges, and I'm happy that she's focusing on herself and getting the health treatment that she needs, and she let me know that she needed her lawyer to take care of this for her, and she texted me right afterward with an apology and good wishes, and et cetera, So I'm glad that she's taking care of herself.

I don't expect that P.J. and Leland would remember this evening. It was a very unremarkable party. It was not one of their more notorious parties, because nothing remarkable happened to them that evening. They were downstairs.

And Mr. Judge is a different story. I would expect that he would remember that this happened.

MITCHELL: Understood.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-10-2018 01:21:27 ]
pi_182265787
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 00:55:51 Feinstein: "I find it interesting that the same critics who last week condemned me for not releasing Dr. BlaseyFord’s letter against her wishes are now suggesting I did leak the letter."Throughout this process I acted in strict accordance to the wishes of the survivor." reageer retweet
pi_182265811
quote:
Dit is nog best wel een dingetje. Geen wonder dat Grassley het weg probeert te moffelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')