Toon maar aan hoeveel van die 613 doden zijn gevallen vanwege een mankement.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:07 schreef GereDathan het volgende:
Dit beweer je serieus met droge ogen?
En dan worden alle auto's van jouw model natuurlijk ook na 10 dagen stilgezet. Logisch.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje waar op staat wat er allemaal niet deugt aan dat apparaat even gemist?
Als ik mijn auto naar de keuring stuur en de remmen doen het niet dan mag die ook de weg niet meer op. Volkomen logisch.
Nou ja, ik zeg al volg Ton Aerts op twitter, die houdt alles bij wat er gebeurt met Tesla's wereldwijd. Dan word je behoorlijk sceptisch en dan denk je, het is mijn stelling niet maar toch, groene ideologie boven veiligheid.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de APK in het leven geroepen is voor niks.
Tesla's zijn niet meer of minder veilig of onveilig als ze bestuurd worden. Over het autonoom rijden wil ik best wel met een discussie aan, want ik ben ook niet overtuigd van de veiligheid van autonoom rijden op dit moment.
Toon jij eerst aan dat dit ongeval door een mankement komt, graag 1 bewijsstuk. Geen emoties, bewijzen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Toon maar aan hoeveel van die 613 doden zijn gevallen vanwege een mankement.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Als je een discussie wil aangaan, door mij eerst woorden in de mond te leggen en er dan tegenin te gaan, kun je net zo goed met jezelf discussieren.
Je bent je rationele argumenten vergeten te noemen.
Oh, wacht.....die zijn er natuurlijk niet.
Je haalt het zelf elke keer aan, zie dit als voorbeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je vergeet de 4 dode kindjes.
Ik kan je er eerlijk niets over zeggen, ik heb geen enkele knowhow van het aantal ongelukken met Tesla's en gerelateerde ongelukken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg al volg Ton Aerts op twitter, die houdt alles bij wat er gebeurt met Tesla's wereldwijd. Dan word je behoorlijk sceptisch en dan denk je, het is mijn stelling niet maar toch, groene ideologie boven veiligheid.
Inderdaad, er zijn geen feiten voor een technisch mankement. Goed gezien. Eindelijk uit je emotie. Er zijn geen feiten dat dit ongeluk door een technisch mankement komt, of door de bestuurster. 0,0. Enkel wat emoties en onderbuikgevoelens.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij? Feiten? Welke feiten?
Een primeur in NWS! Iemand die openlijk toegeeft dat hij ergens niet genoeg kennis over heeftquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan je er eerlijk niets over zeggen, ik heb geen enkele knowhow van het aantal ongelukken met Tesla's en gerelateerde ongelukken.
Wat ik wel weet is dat de techniek diverse keren tekort schoot waardoor andere weggebruikers over het hoofd werden gezien, resulterend in dodelijke ongelukken. En ik vraag mij af of de techniek wel betrouwbaar genoeg is voor dergelijke experimenten.
Waarom? Jij bent degene die beweringen doet, onderbouw ze eerst maar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:11 schreef GereDathan het volgende:
Toon jij eerst aan dat dit ongeval door een mankement komt, graag 1 bewijsstuk.
Als jij zegt dat er 'niets serieus is misgegaan', dan vraag je er om.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:12 schreef GereDathan het volgende:
Je haalt het zelf elke keer aan, zie dit als voorbeeld.
Ik was nog in de feiten aan het typen, maar ga je ze nu geven (voor de zoveelste keer): 7 jaar Stints, 3500 stuks. 1 ongeval waarvan niet vast staat waar het door komt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent degene die beweringen doet, onderbouw ze eerst maar.
Quote mij eens. Dat heb en zal ik nooit beweren. Er is wel degelijk iets mis gegaan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als jij zegt dat er 'niets serieus is misgegaan', dan vraag je er om.
Nou ja goed, iemand anders poneerde de stelling, in dat andere topic, maar an sich is het natuurlijk toch een kwestie dan, hoe langer ik erover nadenk. Groene ideologie, lekker elektrisch rijden, geen auto's voor de school meer of een stuk minder, dus maar snel goedkeuren?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan je er eerlijk niets over zeggen, ik heb geen enkele knowhow van het aantal ongelukken met Tesla's en gerelateerde ongelukken.
Wat ik wel weet is dat de techniek diverse keren tekort schoot waardoor andere weggebruikers over het hoofd werden gezien, resulterend in dodelijke ongelukken. En ik vraag mij af of de techniek wel betrouwbaar genoeg is voor dergelijke experimenten.
Ja, en? Wat is je punt? Ik baseer het verbod op gebruik van de stint niet op alleen dit ongeluk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:15 schreef GereDathan het volgende:
Inderdaad, er zijn geen feiten voor een technisch mankement.
Dan moet je toch echt meer buiten komen, want er zijn tientallen incidenten met stints gemeld.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:17 schreef GereDathan het volgende:
Ik was nog in de feiten aan het typen, maar ga je ze nu geven (voor de zoveelste keer): 7 jaar Stints, 3500 stuks. 1 ongeval waarvan niet vast staat waar het door komt.
Dat zijn feiten. Niet meer en niet minder.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Quote mij eens. Dat heb en zal ik nooit beweren. Er is wel degelijk iets mis gegaan.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:13 schreef GereDathan het volgende:
Wat een geneuzel, inderdaad paniekvoetbal.
Alleen al het feit dat er nooit wat serieus mis is gegaan geeft aan dat het ding in principe veilig is. Er zal heus wat verbetering mogelijk zijn, maar toen er vanmorgen een vrachtwagen een trein ramde heb ik niemand gehoord over het verbieden van vrachtwagens....
En uiteraard weer zo vaag als mogelijk. Geef dan op zijn minst openheid.
En als je na dit eerste verkennend onderzoek naar real world stints dus al (mogelijke) manco's aantreft, is het een zorgvuldige beslissing om het voertuig voorlopig van de weg af te halen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:27 schreef GereDathan het volgende:
Lees het rapport even: https://www.rijksoverheid(...)-onderzoek-stint.pdf
Dan heb je de feiten.
Feit is dat er een aantal zaken zijn geconstateerd die mogelijk tot problemen kunnen leiden. Of dat in dit geval zo was, dat is nog niet bekend. De Stint die betrokken was bij het ongeval wordt niet aangeraakt totdat ze zeker weten waar ze naar willen kijken. Dan pas zal blijken of 1 van de gevonden mogelijke problemen hier de oorzaak van is.
Goed idee. Waar zijn ook weer die feiten die aantonen dat de stint veiliger is dan andere vormen van vervoer van schoolkinderen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:27 schreef GereDathan het volgende:
Zullen we ons nu weer op de feiten toeleggen
Geen idee, waarom zou ik die feiten hebben? Heb ik niks van gezegd, dus geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je dat aan mij vraagt?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Goed idee. Waar zijn ook weer die feiten die aantonen dat de stint veiliger is dan andere vormen van vervoer van schoolkinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rapport eindelijk gelezen? Het is toch verdomde jammer dat je niet uit je emotie kon komen om dat zelf te vinden. Het was zo makkelijk om mij met die feiten om de oren te slaan. Je zat echter zo vast in je emotionele reacties dat het niet eens in je opkwam. Ik had het rapport al de hele tijd open staan, wachtend tot je er eindelijk mee zou komen. Uiteindelijk zelf maar gedaan, graag gedaan![]()
Inderdaad. Goed zo.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En als je na dit eerste verkennend onderzoek naar real world stints dus al (mogelijke) manco's aantreft, is het een zorgvuldige beslissing om het voertuig voorlopig van de weg af te halen.
Omdat je er continue andere voertuigen er bij sleept. Dus ik denk, dan zal hij wel data hebben. Maar, nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef GereDathan het volgende:
Geen idee, waarom zou ik die feiten hebben? Heb ik niks van gezegd, dus geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je dat aan mij vraagt?
Geen doden.quote:Alvast een voorzet, de toerbus is niet echt veilig hoor.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/22(...)k-met-schoolbus.html
De feiten waren vorige week ook al voorhanden en die heb ik je ook voorgeschoteld. Maar toen, en nu toevallig weer, heb je die reactie van mij even 'gemist'.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:40 schreef GereDathan het volgende:
En dat terwijl de feiten zo eenvoudig voor handen waren vanavond.
Ik heb je de bewijzen geleverd dat er ook met andere voertuigen (dodelijke) ongelukken gebeuren. Ik heb nergens beweerd dat de Stint veiliger of onveiliger is dan andere voertuigen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat je er continue andere voertuigen er bij sleept. Dus ik denk, dan zal hij wel data hebben. Maar, nee, natuurlijk niet.
[..]
Geen doden.
Ja, en? Je zou haast denken dat je beslissingen neemt puur aan de hand van losstaande incidenten. Komt dat door emotie?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:43 schreef GereDathan het volgende:
Ik heb je de bewijzen geleverd dat er ook met andere voertuigen (dodelijke) ongelukken gebeuren.
reageer nou ff normaal joh, veel prettiger voor iedereenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:43 schreef GereDathan het volgende:
Zet jezelf niet elke keer zo voor schut:
Sorry hoor, maar er is behalve emoties nog geen enkel feit genoemd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
reageer nou ff normaal joh, veel prettiger voor iedereen
Dit is toch geen vergelijking. Er zit een duidelijk verschil tussen een ongeluk door eigen toedoen/menselijke fout en een ongeluk vanwege een ernstig technisch mankement.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Meer dan genoeg rationele argumenten. Maar jij snapt ze niet zo goed, want de tranen vertroebelen je beeld nogal.
Pleit jij ook voor een verbod op
Fietsen: https://www.nu.nl/binnenl(...)rein-nabij-goes.html
Auto's: https://www.noordhollands(...)trein-waarland-video
Vrachtwagens: https://www.transport-onl(...)nden-in-vrachtwagen/
Voetgangers: https://www.at5.nl/artike(...)t-trein-bij-halfweg-
Of is dat allemaal niet zo erg in jouw emotionele betogen?
Niet, belachelijke insinuatie.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dit is toch geen vergelijking. Er zit een duidelijk verschil tussen een ongeluk door eigen toedoen/menselijke fout en een ongeluk vanwege een ernstig technisch mankement.
Ben ook wel benieuwd welk belang jij erbij hebt om de Stint zo vurig te verdedigen.
Je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn reactie.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:49 schreef GereDathan het volgende:
Sorry hoor, maar er is behalve emoties nog geen enkel feit genoemd.
Hell, ik moet zelfs mijn eigen posts ondergraven door het posten van feiten. Dat is toch absurd in NWS?
Misschien moet je eens optreden tegen de fantasten en hun gezuig op basis van emotie. De mensen die hier feiten deponeren weten niet hoe snel ze moeten wegrennen voor dat soort natte winden en hun emoties.
Je gaat hem voor de derde keer negeren, he? Want je hebt gewoon geen verhaal.quote:Ja, en? Wat is je punt? Ik baseer het verbod op gebruik van de stint niet op alleen dit ongeluk.
Ik baseer het op rationele argumenten zoals:
Voertuig dat 670kgs kan wegen mag bestuurd worden door wie dan ook zonder enig rijvaardigheidsattest.
Voor vervoer van meer dan 8 personen, mag je niet eens met een rijbewijs B op stap, maar moet je minimaal D1 hebben. In een stint mag je 10 kinderen meenemen, zonder enig bewijs van rijvaardigheid.
De rationele vraag is niet, moeten we de stint verbieden. De rationele vraag is: hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit ooit is toegestaan.?
Moet je je eigen reacties even teruglezen. Dan lijkt die insinuatie al een stuk minder belachelijk.quote:
Ik let op en zie iemand die zich verliest in emotie over een luxe product als een Stint die mankementen vertoont en waarmee een dodelijk ongeluk is gebeurd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet, belachelijke insinuatie.
Als je oplet merk je dat ik enkel het op emotie reageren bestrijd, ik bestrijd geen feiten. Ik verdedig feiten.
Ja hoor, 100%. Dat kan je ook terug lezen in eerdere reacties.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:03 schreef FYazz het volgende:
Maar terug naar de feiten. Je bent het er neem ik aan wel mee eens dat een dodelijk ongeluk met een fietser of auto, waarvan de bestuurder zelf in de fout is gegaan, iets anders is dan een dodelijk ongeval vanwege een technisch mankement.
Maakt niet uit wat de oorzaak van het ongeluk was, uit het onderzoek blijkt dat het design niet fail-safe is, dat een losse draad de motor op hol kan laten slaan en de stand van de gashendel dan geen effect heeft. Dat is gewoon een ondeugdelijk design, dat verwacht ik van zaken die ik zelf ineen knutsel, maar niet van een produkt dat door een bedrijf geleverd worden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:27 schreef GereDathan het volgende:
Lees het rapport even: https://www.rijksoverheid(...)-onderzoek-stint.pdf
Dan heb je de feiten.
Feit is dat er een aantal zaken zijn geconstateerd die mogelijk tot problemen kunnen leiden. Of dat in dit geval zo was, dat is nog niet bekend. De Stint die betrokken was bij het ongeval wordt niet aangeraakt totdat ze zeker weten waar ze naar willen kijken. Dan pas zal blijken of 1 van de gevonden mogelijke problemen hier de oorzaak van is.
Ik ben het roerend met je eens (op alle vlakken). Ik ben blij dat we op basis van feiten uit een onderzoek die conclusie hebben kunnen trekken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat de oorzaak van het ongeluk was, uit het onderzoek blijkt dat het design niet fail-safe is, dat een losse draad de motor op hol kan laten slaan en de stand van de gashendel geen invloed heeft. Dat is gewoon een ondeugdelijk design, dat verwacht ik van zaken die ik zelf ineen knutsel, maar niet van een produkt dat door een bedrijf geleverd worden.
Er is niets mis met het concept van de Stint, maar wel met de uitvoering. Je kan nooit alles voorzien, maar dat één verbroken verbinding zo'n effect kan hebben is een flinke design blunder.
Wat voor risico's, dan?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:22 schreef GereDathan het volgende:
Kinderen worden vanaf morgen weer vervoerd in privé auto's van medewerkers, gehuurde personenbusjes, los lopend op straat en bedenk het allemaal maar. Ook daar kleven nadelen en risico's aan.
Het is te hopen dat er snel een oplossing gevonden wordt voor de problemen, en dat er niet meer problemen gevonden worden.quote:
Denk dat de stint het niet gaat overleven. Misschien voor pakjes, maar niet voor personenvervoer.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:03 schreef GereDathan het volgende:
Het is te hopen dat er snel een oplossing gevonden wordt voor de problemen, en dat er niet meer problemen gevonden worden.
De stint is niet veilig.quote:Een veilig vervoermiddel als de Stint is absoluut een must in Nederland.
Veilig vervoer middel? Nav de verschillende mankementen die in dit topic al genoemd worden kun je de Stint niet zonder meer een veilig vervoermiddel meer noemen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is te hopen dat er snel een oplossing gevonden wordt voor de problemen, en dat er niet meer problemen gevonden worden.
De Stint heeft een hoop problemen opgelost, er was niet voor niets een grote vraag naar. Een veilig vervoermiddel als de Stint is absoluut een must in Nederland.
Nee hoor, dat is gewoon een financiële kwestie. Als de Stint goedkoper is dan de alternatieven is dat de keuze.quote:De kans dat het bedrijf het redt lijkt me klein, de meeste Stints zijn geleased zover ik kan zien. Dit lijkt mij een uitermate goede reden om de leasecontracten per direct te beëindigen voor veel bedrijven.
En als het vertrouwen hersteld is.....dat kans nog wel eens lastig worden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:08 schreef daNpy het volgende:
Nee hoor, dat is gewoon een financiële kwestie. Als de Stint goedkoper is dan de alternatieven is dat de keuze.
Een soortgelijk vervoersmiddel als de Stint, je snapt wel wat ik bedoel. Maar dan veilig.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Veilig vervoer middel? Nav de verschillende mankementen die in dit topic al genoemd worden kun je de Stint niet zonder meer een veilig vervoermiddel meer noemen.
[..]
Nee hoor, dat is gewoon een financiële kwestie. Als de Stint goedkoper is dan de alternatieven is dat de keuze.
Dat hoop ik toch wel. Zoals al diverse malen vermeld mag je met rijbewijs B niet meer dan 9 personen (incl bestuurder) vervoeren. Op rijbewijs-vrije vervoersmiddelen is dit in principe onbeperkt. Beetje vreemd imo.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Afwachten of er geen aanvullende regels komen, zoals een bewijs van rijbevoegdheid.
Dat stond er nietquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een soortgelijk vervoersmiddel als de Stint, je snapt wel wat ik bedoel. Maar dan veilig.
Ik ben benieuwd.quote:Dat is geen financiële kwestie, dergelijke gebreken zijn belangrijk genoeg om leasecontracten te ontbinden. Ik denk dat ze met een paar weken allemaal weer bij de fabrikant staan, en dat alle contracten ontbonden zijn.
Doorontwikkeld met een motor die anderhalf keer zo krachtig is als het type wat goedkeuring heeft gekregen...quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:35 schreef Loekie1 het volgende:
Hij bevestigt dat de Stint is doorontwikkeld na de eerste keuring in 2011. Toen bepaalde de minister dat de elektrische kar waar maximaal tien kinderen in vervoerd kunnen worden, de weg op mocht. Hij ontkent dat de Stint opnieuw gekeurd had moeten worden, omdat er geen sprake is van een nieuw voertuig. ,,Het is niet alsof we een nieuwe aandrijving hebben gebouwd.''
Wel is bijvoorbeeld het vermogen van de kar iets verhoogd.
En vervolgens lijken best wat problemen met kracht of warmte te maken te hebben bij de eerste tests;quote:Geconstateerd is dat er Stints zijn met een elektromotor DC 800 watt en
Stints met een elektromotor AC 1200 watt. De fabrikant van de Stint heeft
aangegeven dat hij in mei 2014 is overgegaan van DC 800 watt-motoren naar
AC 1200 watt-motoren
En juist die 0 kabel zorgt voorquote:De bestuurder kan dan nog ingrijpen met de handrem, maar gebleken is dat
die niet krachtig genoeg om de Stint dan te laten stoppen.
Uit het onderzoek blijkt verder dat de bekabeling dik is en er komt een grote
stroom (16 ampère) door de behuizing waar de kabels inzitten. Dit
veroorzaakt hitte, die niet goed weg kan. Dat kan mogelijk tot problemen
leiden, wat een oorzaak kan zijn voor het losraken van de bovengenoemde 0-
stroomkabel.
En dan heb je als gevolgquote:Uit de testen blijkt dat een enkele onderbreking/verstoring in een stroompad
(doordat de “0-stroomkabel” in het motorsysteem losraakt, breekt of
anderszins contact verliest) kan leiden tot het versnellen van het voertuig tot
de hoogst ingestelde snelheid.
Nou ben ik geen technische recherche of TNO onderzoeker maar zo op een rijtje lijkt die "aanpassing" niet echt verstandig te zijn, zeker als je de noodstop ook laat verdwijnen.quote:In dat geval blijkt dat de bestuurder dan geen mogelijkheid meer heeft om de
snelheid met het rechterhandvat (de "gashendel") te regelen dan wel te
matigen. De aandrijving blijft dan in de hoogste versnelling (stand 5, max.
17,2 km) staan.
Ook de gasveer kan voor problemen zorgen. Deze kan afbreken waardoor
eenzelfde situatie ontstaat.
Ook kan de bestuurder nog ingrijpen via het contactslot. Dit is in een
panieksituatie geen natuurlijke handeling. De contactsleutel zit aan de
linkerkant van de Stint, waar ook de handrem zit. In een panieksituatie is het
onnatuurlijk om de rem los te laten om het contact te verbreken; terwijl het
contact (links) verbreken met de rechterhand niet gemakkelijk lijkt.
Ik heb de tekst iets verduidelijkt, maar had je iets hoger ingeschat dan anderen, je begreep prima waar ik op doelde.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel. Zoals al diverse malen vermeld mag je met rijbewijs B niet meer dan 9 personen (incl bestuurder) vervoeren. Op rijbewijs-vrije vervoersmiddelen is dit in principe onbeperkt. Beetje vreemd imo.
[..]
Dat stond er niet
En wat is veilig? Een plastic bak met personen erin is gewoon niet veilig als je het op moet nemen tegen een vrachtwagen of trein. Maar de meeste auto's redden dat ook niet.
Het is allemaal maar relatief.
[..]
Ik ben benieuwd.
Absoluut waar. Het lijkt wel een beetje alsof een veilige Stint door alle aanpassingen juist onveilig is geworden. Ik vond het wel bizarre constateringen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Doorontwikkeld met een motor die anderhalf keer zo krachtig is als het type wat goedkeuring heeft gekregen...
[..]
En vervolgens lijken best wat problemen met kracht of warmte te maken te hebben bij de eerste tests;
[..]
En juist die 0 kabel zorgt voor
[..]
En dan heb je als gevolg
[..]
Nou ben ik geen technische recherche of TNO onderzoeker maar zo op een rijtje lijkt die "aanpassing" niet echt verstandig te zijn, zeker als je de noodstop ook laat verdwijnen.
Zo bekeken lijkt me het idee van verbieden tot dit is uitgezocht zeker op z'n plaats.
Je moet ook niet in discussie gaan met mensen die een iq van een appel hebben en onrealistische onaannemelijke variabelen verzinnen om hun mening opgelegd te krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die toon van je elke keer begint me aardig de keel uit te hangen.
Door getuigen werd gesuggereerd dat de remmen het niet deden. Dan was de noodknop een uitkomst geweest. Pas na het onderzoek zal de exacte oorzaak hopelijk bekend zijn. Voor nu moeten het doen met getuigenverklaringen en daar ga je dan vanuit. Duidelijk genoeg?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:19 schreef GereDathan het volgende:
Absoluut waar. Het lijkt wel een beetje alsof een veilige Stint door alle aanpassingen juist onveilig is geworden. Ik vond het wel bizarre constateringen om eerlijk te zijn.
Dit vind ik toch wel het meest schrijnende, het ding is nota bene ontwikkeld voor kindervervoer, er dan zo maar een veel krachtiger motor in plaatsen zonder keuring is dan behoorlijk onverantwoordelijk.quote:De Stint is de eerste elektrische bolderwagen met ruimte voor tien kinderen en één bestuurder. Onlangs erkend door de RDW. Speciaal ontworpen voor de buitenschoolse opvang (BSO). bronntetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |