abonnement Unibet Coolblue
pi_181960987
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
  maandag 17 september 2018 @ 12:19:03 #2
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181961047
Ik had als titel Flake wants to know m(o)ore gekozen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 12:21:01 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181961073
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:01:30 “A lot of small & medium size enterprises are registering very good profit, sometimes record profits-there stocks are doing very well, low income workers are getting big raises. There are an awful lot of good things going on that weren’t during Pres. Obama’s Watch.” Peter Morici reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:11:31 Tariffs have put the U.S. in a very strong bargaining position, with Billions of Dollars, and Jobs, flowing into our Country - and yet cost increases have thus far been almost unnoticeable. If countries will not make fair deals with us, they will be “Tariffed!” reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:15:52 Our Steel Industry is the talk of the World. It has been given new life, and is thriving. Billions of Dollars is being spent on new plants all around the country! reageer retweet
De oranje koekebakker
is weer eens wakker
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181961107
'there stocks'?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181961115
Big raises for low income workers?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 17 september 2018 @ 12:24:59 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181961135
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:21 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:01:30 “A lot of small & medium size enterprises are registering very good profit, sometimes record profits-there stocks are doing very well, low income workers are getting big raises. There are an awful lot of good things going on that weren’t during Pres. Obama’s Watch.” Peter Morici reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:11:31 Tariffs have put the U.S. in a very strong bargaining position, with Billions of Dollars, and Jobs, flowing into our Country - and yet cost increases have thus far been almost unnoticeable. If countries will not make fair deals with us, they will be “Tariffed!” reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:15:52 Our Steel Industry is the talk of the World. It has been given new life, and is thriving. Billions of Dollars is being spent on new plants all around the country! reageer retweet
De oranje koekebakker
is weer eens wakker
I like how almost none of these things are true :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181961203
'Tarriffed' is wel een jammere woordspeling hoor. Ik heb nog heel goede hoop dat hij binnenkort 'other countries are TARRIFIED by our power' gaat tweeten, dat zou al beter zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 12:28:18 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181961204
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:23 schreef Barbusse het volgende:
'there stocks'?
Van het beursgenoteerde MKB.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181961264
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:21 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:01:30 “A lot of small & medium size enterprises are registering very good profit, sometimes record profits-there stocks are doing very well, low income workers are getting big raises. There are an awful lot of good things going on that weren’t during Pres. Obama’s Watch.” Peter Morici reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:11:31 Tariffs have put the U.S. in a very strong bargaining position, with Billions of Dollars, and Jobs, flowing into our Country - and yet cost increases have thus far been almost unnoticeable. If countries will not make fair deals with us, they will be “Tariffed!” reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:15:52 Our Steel Industry is the talk of the World. It has been given new life, and is thriving. Billions of Dollars is being spent on new plants all around the country! reageer retweet
De oranje koekebakker
is weer eens wakker
Hij begrijpt nog steeds echt geen reet van wat een tariff precies inhoudt. Redelijk stuitend eigenlijk.
pi_181961265
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Van het beursgenoteerde MKB.
Ah, die. Machtige organisatie is dat wel met veel politieke invloed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 12:33:24 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181961285
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 12:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ah, die. Machtige organisatie is dat wel met veel politieke invloed.
Nasdaq, nasbakker. Ik maak de vergissing ook wel eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 12:36:39 #12
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181961311
Hoeveel beursgenoteerde MKB'ers kennen we? Help eens even?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181961325
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 12:32 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij begrijpt nog steeds echt geen reet van wat een tariff precies inhoudt. Redelijk stuitend eigenlijk.
Sowieso mist Trump natuurlijk heel wat basale macro-economische kennis. Het zou mij eerder verbazen als hij wel exact snapt hoe tarieven werken.

Het is gewoon populair bij hem omdat het iets is dat hij helemaal zelf mag beslissen onder het mom van 'nationale veiligheid', dat doet het altijd goed bij Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181961385
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nasdaq, nasbakker. Ik maak de vergissing ook wel eens.
'a lot'. Heb ik van horen zeggen door de wijngaard heen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181961506
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2018 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sowieso mist Trump natuurlijk heel wat basale macro-economische kennis. Het zou mij eerder verbazen als hij wel exact snapt hoe tarieven werken.

Het is gewoon populair bij hem omdat het iets is dat hij helemaal zelf mag beslissen onder het mom van 'nationale veiligheid', dat doet het altijd goed bij Trump.
Maar het kan toch eigenlijk niet dat één man ontzettend invloedrijke beleidsmaatregelen treft, gebaseerd op simpelweg een totaal fout en misplaatst begrip van de situatie? Ik weet dat het al twee jaar zo is maar net als bij zoveel dingen hoort dat er nu bij. Terwijl het eigenlijk het failliet van het presidentiële systeem inhoudt.
pi_181961541
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 12:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar het kan toch eigenlijk niet dat één man ontzettend invloedrijke beleidsmaatregelen treft, gebaseerd op simpelweg een compleet fout begrip van de situatie? Ik weet dat het al twee jaar zo is maar net als bij zoveel dingen hoort dat er nu bij. Terwijl het eigenlijk het failliet van het presidentiële systeem inhoudt.
Daar kan ik me eigenlijk niet eens meer zo druk over maken. Iedereen kon natuurlijk al lang en breed zien dat Trump qua intellectuele bagage echt zeldzaam ongeschikt is voor dit ambt. Als mensen dan op hem stemmen, tja, zelf op de blaren zitten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 12:53:05 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181961561
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 12:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar het kan toch eigenlijk niet dat één man ontzettend invloedrijke beleidsmaatregelen treft, gebaseerd op simpelweg een totaal fout en misplaatst begrip van de situatie? Ik weet dat het al twee jaar zo is maar net als bij zoveel dingen hoort dat er nu bij. Terwijl het eigenlijk het failliet van het presidentiële systeem inhoudt.
Ik verwacht ook dat dit het einde is van het Fifth Party System is. Of van het Sixth Party System mocht je dat zo zien.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Party_System

https://en.wikipedia.org/wiki/Sixth_Party_System
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181961593
Het feit dat je in Amerika dus een mongool het Witte Huis in kan stemmen, en dat die mongool dan ook daadwerkelijk aan de knoppen gaat zitten, en niemand om hem heen hem daarin effectief belemmerd, omdat hij het nou eenmaal leuk vindt om ook eens zonder tegenspraak en checks & balances iets te doen, terwijl geen van de organen die in het leven zijn geroepen om die mongool te controleren dat ook daadwerkelijk durven, toont aan dat hun systeem gewoon niet werkt.
pi_181961712
Corker wil ook eerst een hearing, en Murkowski hint er ook naar. De vraag is natuurlijk wat zij en Flake gaan stemmen als er geen hearing komt.

Ik vraag me ook af of er nog genoeg tijd is voor een ander mocht Kavenaugh sneuvelen. Of ramt McConnel Amy Barrett er dan gewoon door (mag toch hopen dat ze dan wel voor een vrouw gaan)?
pi_181961749
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:54 schreef westwoodblvd het volgende:
Het feit dat je in Amerika dus een mongool het Witte Huis in kan stemmen, en dat die mongool dan ook daadwerkelijk aan de knoppen gaat zitten, en niemand om hem heen hem daarin effectief belemmerd, omdat hij het nou eenmaal leuk vindt om ook eens zonder tegenspraak en checks & balances iets te doen, terwijl geen van de organen die in het leven zijn geroepen om die mongool te controleren dat ook daadwerkelijk durven, toont aan dat hun systeem gewoon niet werkt.
Er zijn natuurlijk genoeg checks & balances. Daarom voert hij ook vrij normaal beleid uit. Er zijn een paar dingen die hij wel zelf mag doen, zoals dit soort beslissingen onder een bepaalde wet en mensen de security clearance ontzeggen, dus daar is hij dan het grootste deel van de tijd mee bezig.

En goed, dat Trump niet direct iemand was die het democratische proces heel hoog had zitten konden de Amerikanen ook wel vrij makkelijk van te voren weten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181961814
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 13:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk genoeg checks & balances. Daarom voert hij ook vrij normaal beleid uit. Er zijn een paar dingen die hij wel zelf mag doen, zoals dit soort beslissingen onder een bepaalde wet en mensen de security clearance ontzeggen, dus daar is hij dan het grootste deel van de tijd mee bezig.

En goed, dat Trump niet direct iemand was die het democratische proces heel hoog had zitten konden de Amerikanen ook wel vrij makkelijk van te voren weten.
Als Trump beleidsmaatregelen kan nemen gebaseerd op een compleet onjuist begrip van het effect van die maatregel, en het parlement grijpt niet in, betwijfel ik of die checks & balances wel zo goed functioneren momenteel.
  maandag 17 september 2018 @ 13:12:05 #22
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181961875
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:08 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als Trump beleidsmaatregelen kan nemen gebaseerd op een compleet onjuist begrip van het effect van die maatregel, en het parlement grijpt niet in, betwijfel ik of die checks & balances wel zo goed functioneren momenteel.
Da's een goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 13:35:18 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181962240
jimsciutto twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:25:37 Breaking: Kavanaugh accuser Christine Blasey Ford willing to testify publicly before Senate - her lawyer tells #CNN @CNNnewsroom reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:35:20 Q: Does she consider this an attempted rape?Debra Katz, attorney for Kavanaugh accuser Christine Ford: "She does. She clearly considers this an attempted rape. She believes that if it were not for the severe intoxication of Brett Kavanaugh, she would've been raped." @TODAYshow reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181962270
Misschien had Graham er wel op gehoopt dat ze niet zou durven getuigen. Die valt nu in zijn eigen kuil.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 13:41:41 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181962324
AaronBlake twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:35:45 White House statement on Kavanaugh just out:"On Friday, Judge Kavanaugh ‘categorically and unequivocally’ denied this allegation. This has not changed. Judge Kavanaugh and the White House both stand by that statement." reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 13:44:12 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181962371
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:41 schreef Ulx het volgende:
AaronBlake twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:35:45 White House statement on Kavanaugh just out:"On Friday, Judge Kavanaugh ‘categorically and unequivocally’ denied this allegation. This has not changed. Judge Kavanaugh and the White House both stand by that statement." reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They might have to eat those words again at some point.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181962476
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:37 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien had Graham er wel op gehoopt dat ze niet zou durven getuigen. Die valt nu in zijn eigen kuil.
Lijkt me een heel gewaagde strategie als je er niet 100% van overtuigd bent dat het gelogen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 13:51:11 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181962489
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:50:22 Debra Katz, attorney for Christine Ford, on GMA: "If we're really trying to get at the truth, hearings should not be used to be weaponized against those who accuse against powerful men and that’s how this is being set up." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181962496
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2018 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
'Tarriffed' is wel een jammere woordspeling hoor. Ik heb nog heel goede hoop dat hij binnenkort 'other countries are TARRIFIED by our power' gaat tweeten, dat zou al beter zijn.
Kun je ook lekker als een voetbalhooligan "Will Ross on fire, your export is TARRIFIED!" scanderen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 13:55:00 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181962564


jimsciutto twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:52:37 Dr. Ford torpedoes this strategy by volunteering to testify. https://t.co/0Cu5FjQ64i reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181962883
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 13:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me een heel gewaagde strategie als je er niet 100% van overtuigd bent dat het gelogen is.
Ze wilde overduidelijk heel graag dat ze anoniem zou blijven. Dus zo vergezocht is het niet.

Het is dat, of de Republikeinen denken dat Kavenaugh het niet gaat halen en gaan die hearing gebruiken om de cover te hebben om hem zijn nominatie in te laten trekken. En dan als de bliksem er een ander doorheen jassen.

Anders snap ik niet waarom Graham c.s. ineens een hearing willen?
  maandag 17 september 2018 @ 14:14:33 #32
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181962901
Als het congres nog een greintje normbesef zou hebben zouden ze Kavanaugh afwijzen puur vanwege het feit dat hij heeft gelogen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181962931
Conway, die meestal niet iets zegt zonder de goedkeuring van Trump, vindt ook dat er een hearing moet komen.

quote:
FLAGGING: Kellyanne Conway, moments ago to Fox News, on Kavanaugh’s accuser: “This woman should not be ignored and should not be insulted. She should be heard.”

https://twitter.com/Peter(...)655218532954113?s=19
Something fishy is going on here.
pi_181962969
Haberman:

quote:
The White House sees no good options on the table, per multiple people close to the process. They recognize a hearing is perilous. But at moment, pushing ahead with a hearing seems better than having Kavanaugh, who’s adamant he didn’t do it, withdraw, per those in discussions.

https://twitter.com/maggieNYT/status/1041654642676039681?s=19
  maandag 17 september 2018 @ 14:18:40 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181962982
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Conway, die meestal niet iets zegt zonder de goedkeuring van Trump, vindt ook dat er een hearing moet komen.

[..]

Something fishy is going on here.
Misschien zweeg Trump dit keer. Zou ik ook doen in zijn geval als aanranding ter sprake zou komen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181963089
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien zweeg Trump dit keer. Zou ik ook doen in zijn geval als aanranding ter sprake zou komen.
Misschien willen ze gewoon de vrouwelijke helft van de V.S. niet nog pissiger maken dan die al is.

Als Kavenaugh zonder hearing gewoon confirmed wordt, en dan straks Roe v. Wade gaat overturnen, dan gaan we van gender gap naar gender canyon in de polls denk ik.
  maandag 17 september 2018 @ 14:26:05 #37
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963117
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Misschien willen ze gewoon de vrouwelijke helft van de V.S. niet nog pissiger maken dan die al is.

Als Kavenaugh zonder hearing gewoon confirmed wordt, en dan straks Roe v. Wade gaat overturnen, dan gaan we van gender gap naar gender canyon in de polls denk ik.
En worden de rest van de mannelijke GOP senators in de categorie Roy Moore ingeschaald. c_/
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 14:26:32 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181963125
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Misschien willen ze gewoon de vrouwelijke helft van de V.S. niet nog pissiger maken dan die al is.

Als Kavenaugh zonder hearing gewoon confirmed wordt, en dan straks Roe v. Wade gaat overturnen, dan gaan we van gender gap naar gender canyon in de polls denk ik.
Niet alleen qua gender. 60-70% van de bevolking is niet tegen abortus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 14:28:46 #39
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963164
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet alleen qua gender. 60-70% van de bevolking is niet tegen abortus.
Waarvan de meesten juist diegene zijn die door de oude opvatting mbt abortus ter wereld zijn gekomen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 17 september 2018 @ 14:35:25 #40
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963251

déjá vu...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 14:37:41 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181963284
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]
déjá vu...
Behalve dat zij wat ouder was toen het gebeurde.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 14:39:37 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963315
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Behalve dat zij wat ouder was toen het gebeurde.
Het delict telt hier, niet haar leeftijd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 17 september 2018 @ 14:41:20 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963347
Toch blijf ik bij mijn mening dat Kavanaugh gewoon geweigerd moet worden vanwege liegen tegen de senaat. En later gestraft vanwege die aanranding.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 14:45:35 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181963414
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het delict telt hier, niet haar leeftijd.
Probeerde Thomas Hill dan echt te verkrachten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181963437
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:41 schreef klappernootopreis het volgende:
Toch blijf ik bij mijn mening dat Kavanaugh gewoon geweigerd moet worden vanwege liegen tegen de senaat. En later gestraft vanwege die aanranding.
Die aanranding is niet te bewijzen en verjaard. Dus gestraft wordt hij sowieso niet. Dit is een politiek spel en dus ook een politieke weging: wanneer is Kavenaugh als Supreme Court rechter de nadelige effecten niet meer waard?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 14:48:21 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181963447
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Conway, die meestal niet iets zegt zonder de goedkeuring van Trump, vindt ook dat er een hearing moet komen.

[..]

Something fishy is going on here.
Dit:

abbydphillip twitterde op maandag 17-09-2018 om 14:08:46 The WH is wary of being seen as attacking Kavanaugh's accuser, Christine Blasey Ford.A key factor: Two of the most important votes in this process belong to GOP women: Murkowski and Collins. There is no desire to antagonize them. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 15:12:40 #47
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181963789
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:47 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die aanranding is niet te bewijzen en verjaard. Dus gestraft wordt hij sowieso niet. Dit is een politiek spel en dus ook een politieke weging: wanneer is Kavenaugh als Supreme Court rechter de nadelige effecten niet meer waard?
Vandaar het eerste deel van mijn reactie.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 15:18:49 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181963863
thehill twitterde op maandag 17-09-2018 om 01:57:04 Trump Jr.: "No one with a brain" believes Obama did anything good for economy, foreign policy https://t.co/V03zQ3Ef0t https://t.co/elX0FBu6tC reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 17-09-2018 om 03:05:56 It took me a while to unlock this bizarre Trumpian word-puzzle but what I came up with is that Trump Jr. thinks Obama did a lot of good for the economy and foreign policy https://t.co/bKZS5vsJiG reageer retweet
:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 15:32:44 #49
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181964068
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:18 schreef Ulx het volgende:
thehill twitterde op maandag 17-09-2018 om 01:57:04 Trump Jr.: "No one with a brain" believes Obama did anything good for economy, foreign policy https://t.co/V03zQ3Ef0t https://t.co/elX0FBu6tC reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 17-09-2018 om 03:05:56 It took me a while to unlock this bizarre Trumpian word-puzzle but what I came up with is that Trump Jr. thinks Obama did a lot of good for the economy and foreign policy https://t.co/bKZS5vsJiG reageer retweet
:D
Het heerst echt in de familie hé?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 15:33:07 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181964075
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 15:30:01 Coons: "I would like to think that we are beyond the days when dismissing an accuser was an acceptable substitute for investigation and an evenhanded assessment ... The Judiciary Committee should delay this week’s vote ... for Dr. Ford's allegations to be promptly investigated." reageer retweet
Dat lijkt me ook. Gezien de snelheid waarmee men, ook bij de GOP, Al Franken te grazen nam, denk ik dat er nu er sprake is van poging tot verkrachting van een minderjarige eerst even goed moet worden onderzocht wat er nu aan de hand was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 15:48:24 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181964281
dlippman twitterde op maandag 17-09-2018 om 15:12:18 .@AndrewRestuccia and I called many of Kavanaugh's 65 female HS acquittances who signed a letter supporting him. After his accuser came out on Sunday, only TWO said they still stood by him. More than two dozen didn't respond, and two declined to comment. https://t.co/Q7ux6pmzrf reageer retweet
Typisch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181964651
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het heerst echt in de familie hé?
Misschien is het gekke koeien ziekte.
pi_181964828
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_181964871
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Conway, die meestal niet iets zegt zonder de goedkeuring van Trump, vindt ook dat er een hearing moet komen.

[..]

Something fishy is going on here.
Doen ze opzettelijk zodat de GOP haar publiekelijk de grond in kan boren, zoals met Anita Hill gebeurde.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 16:28:03 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181964949
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:23:27 “Lisa Page Testimony- NO EVIDENCE OF COLLUSION BEFORE MUELLER APPOINTMENT.” @FoxNews by Catherine Herridge. Therefore, the case should never have been allowed to be brought. It is a totally illegal Witch Hunt! reageer retweet
Wat een huilebalk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 16:46:20 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181965184
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:36:06 Immediately after Comey’s firing Peter Strzok texted to his lover, Lisa Page “We need to Open the case we’ve been waiting on now while Andy (McCabe, also fired) is acting. Page answered, “We need to lock in (redacted). In a formal chargeable way. Soon.” Wow, a conspiracy caught? reageer retweet
Waar is die vent mee bezig? De nominatie van Kavanaugh gaat de bietenbrug op en hij tweet dit soort nonsens?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 17 september 2018 @ 16:59:39 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181965328
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 16:46 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:36:06 Immediately after Comey’s firing Peter Strzok texted to his lover, Lisa Page “We need to Open the case we’ve been waiting on now while Andy (McCabe, also fired) is acting. Page answered, “We need to lock in (redacted). In a formal chargeable way. Soon.” Wow, a conspiracy caught? reageer retweet
Waar is die vent mee bezig? De nominatie van Kavanaugh gaat de bietenbrug op en hij tweet dit soort nonsens?
Het is gewoon weer het republikeinse propaganda apparaat in wisselwerking met Trump. Elke keer weer rook opwerpen. Nintex kwam er gister ook weer mee adhv een opiniestuk in The Hill van John Solomon, waarmee vorige keer op gelijke wijze de Uranium One hetze afgetrapt werd.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 17:01:53 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181965354
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 16:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is gewoon weer het republikeinse propaganda apparaat in wisselwerking met Trump. Elke keer weer rook opwerpen. Nintex kwam er gister ook weer mee adhv een opiniestuk.
Het werkt amper.

jaketapper twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:51:55 All 10 Democrats on Senate Judiciary Committee write to @ChuckGrassley asking for delay on Kavanaugh vote https://t.co/NdyO0KZDNP reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 17:12:44 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181965484
Onverlaten hebben mailtjes van Julian Assange en Wikileaks gelekt.

AP Exclusive: Leaked docs show Assange bid for Russian visa

Gemeen hoor. Zo lijkt het net alsof Assange vriendjes was van de Russen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181965838
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 16:46 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:36:06 Immediately after Comey’s firing Peter Strzok texted to his lover, Lisa Page “We need to Open the case we’ve been waiting on now while Andy (McCabe, also fired) is acting. Page answered, “We need to lock in (redacted). In a formal chargeable way. Soon.” Wow, a conspiracy caught? reageer retweet
Waar is die vent mee bezig? De nominatie van Kavanaugh gaat de bietenbrug op en hij tweet dit soort nonsens?
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:45:05 Brett Kavanaugh is at the White House and Trump is tweeting about Peter Strzok and Lisa Page. https://t.co/RCSJ60nRfn reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181965931
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 11:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Het grootste probleem is natuurlijk ook niet zozeer die aanranding maar dat Kavenaugh, als het verhaal blijkt te kloppen, er over gelogen heeft. En dan kan je hem niet meer met goed fatsoen benoemen natuurlijk.
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 11:26 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als hij meteen na de beschuldigingen naar voren was gekomen, had gezegd "dit was een fout, ik was 17 en niet volwassen genoeg om te beseffen wat ik deed, ik bied bij dezen mijn excuses aan aan het slachtoffer" was het denk ik onvoldoende reden geweest voor gematigde Republikeinen om tegen hem te stemmen. Iedereen snapt dat je op die leeftijd soms domme dingen doet. Maar nu zijn ze het allemaal veel erger aan het maken door zich in te graven.
Dit dus :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 17:43:02 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181966104
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 17:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:45:05 Brett Kavanaugh is at the White House and Trump is tweeting about Peter Strzok and Lisa Page. https://t.co/RCSJ60nRfn reageer retweet
GMTA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181966633
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 17:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 16:45:05 Brett Kavanaugh is at the White House and Trump is tweeting about Peter Strzok and Lisa Page. https://t.co/RCSJ60nRfn reageer retweet
Ik ben zó benieuwd naar de film wanneer de orkaan voorbij is. ( in 2020?)

Twee foute mannen, die over hun lieffies en aanrandings avonturen vertellen...
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 18:10:39 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181966700
https://www.rawstory.com/(...)tter_impression=true


Meghyn Kelly geeft zoals de vrouw hoort te doen de man gelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181966855
Collins wil ook een hearing

quote:
Professor Ford and Judge Kavanaugh should both testify under oath before the Judiciary Committee.
https://twitter.com/Senat(...)719261142679553?s=19
pi_181966859
SenatorCollins twitterde op maandag 17-09-2018 om 18:03:20 Professor Ford and Judge Kavanaugh should both testify under oath before the Judiciary Committee. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181966927
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:10 schreef Ulx het volgende:
https://www.rawstory.com/(...)tter_impression=true


Meghyn Kelly geeft zoals de vrouw hoort te doen de man gelijk.
Vreemd dat ze dan over Roger Ailes zo raar deed.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181966992
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het heerst echt in de familie hé?
Jr. wacht hoopt nog steeds elke dag dat daddy naar hem toe komt, hem een knuffel geeft en zegt: "you did good, boy".
pi_181967020
Kan me nu niet meer voorstellen dat er geen hearing komt. Alle key players hebben er om gevraagd nu.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 18:25:37 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181967066
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
SenatorCollins twitterde op maandag 17-09-2018 om 18:03:20 Professor Ford and Judge Kavanaugh should both testify under oath before the Judiciary Committee. reageer retweet
Ow, dat is risky voor Kavanaugh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181967261
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:10 schreef Ulx het volgende:
https://www.rawstory.com/(...)tter_impression=true


Meghyn Kelly geeft zoals de vrouw hoort te doen de man gelijk.
Dat staat er toch echt niet.
Ik wist overigens niet dat Paula Jones een geslachtsoperatie had ondergaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181967267
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ow, dat is risky voor Kavanaugh.
Ja hij kan nu niet meer onder ede beweren dat hij het zich niet kan herinneren of dat hij het voorval anders heeft ervaren of zo...

In zijn nominatiehearing wist hij zich op deze manier buitengewoon handig onder alle netele kwesties uit te lullen. Zo glad als een aal deze meneer :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181967324
Hebt u voor of tegen Kavenaugh gestemd wordt op deze manier over een paar jaar net zoiets als hebt u voor of tegen de Irak-oorlog gestemd.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 18:39:46 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181967344
quote:
12s.gif Op maandag 17 september 2018 18:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja hij kan nu niet meer onder ede beweren dat hij het zich niet kan herinneren of dat hij het voorval anders heeft ervaren of zo...

In zijn nominatiehearing wist hij zich op deze manier buitengewoon handig onder alle netele kwesties uit te lullen. Zo glad als een aal deze meneer :')
Ik denk niet dat hij met dit geintje wegkomt. Ik las net op Politico dat zijn vroegere baas werd verzocht te vertrekken -policy- toen die wegens het veroorzaken van de sfeer (om het zo te zeggen) zichzelf in een onhoudbare positie had gebracht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181967345
quote:
12s.gif Op maandag 17 september 2018 18:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja hij kan nu niet meer onder ede beweren dat hij het zich niet kan herinneren of dat hij het voorval anders heeft ervaren of zo...

In zijn nominatiehearing wist hij zich op deze manier buitengewoon handig onder alle netele kwesties uit te lullen. Zo glad als een aal deze meneer :')
Dan moet Dr. Ford wel met specifieke details komen. Waarop Kavenaugh kan worden ondergevraagd. Als het bij "ergens begin jaren '80" blijft, heeft hij wel een redelijke plausible deniability.
pi_181967397
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dan moet Dr. Ford wel met specifieke details komen. Waarop Kavenaugh kan worden ondergevraagd. Als het bij "ergens begin jaren '80" blijft, heeft hij wel een redelijke plausible deniability.
Het lijkt me ook niet dat één van beiden een uiterst gedetailleerd beeld kan schetsen van alle omstandigheden van iets dat meer dan dertig jaar geleden is voorgevallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181967416
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dan moet Dr. Ford wel met specifieke details komen. Waarop Kavenaugh kan worden ondergevraagd. Als het bij "ergens begin jaren '80" blijft, heeft hij wel een redelijke plausible deniability.
Persoonlijk denk ik dat dit voorval in haar geheugen gegrift staat. :{
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181967548
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet dat één van beiden een uiterst gedetailleerd beeld kan schetsen van alle omstandigheden van iets dat meer dan dertig jaar geleden is voorgevallen.
Maar datum (ongeveer), locatie, wie er nog meer aanwezig waren etc. Als ze er zelfs voor in therapie is gegaan lijkt me dat ze zich dat nog wel kan herinneren. Hoe specifieker het wordt, hoe moeilijker het wordt voor Kavenaugh om te ontkennen of te zeggen dat hij het zich niet meer kan herinneren.
  maandag 17 september 2018 @ 18:53:04 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181967584
Och wat jammer voor Trump, de Idlib-operatie van Syrië/Rusland gaat voorlopig niet door dus geen mogelijkheid om met een lading bommen daar de aandacht van al z’n schandalen af te leiden :W.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181967634
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 18:35:37 Joe Donnelly, a red state Democrat who could support Kavanaugh, wants to delay the vote: "Given the nature of these allegations, and the number of outstanding questions, I believe the judiciary committee should hold off on Thursday's scheduled votes." https://t.co/32xhb4Yxye reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181967677
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 18:55 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 18:35:37 Joe Donnelly, a red state Democrat who could support Kavanaugh, wants to delay the vote: "Given the nature of these allegations, and the number of outstanding questions, I believe the judiciary committee should hold off on Thursday's scheduled votes." https://t.co/32xhb4Yxye reageer retweet
Johnson (R-WI) wil ook een hearing voordat hij wil gaan stemmen:

Ron Johnson: Senate Should Hear From Kavanaugh Accuser
https://www.wpr.org/ron-j(...)ar-kavanaugh-accuser
pi_181967872
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar datum (ongeveer), locatie, wie er nog meer aanwezig waren etc. Als ze er zelfs voor in therapie is gegaan lijkt me dat ze zich dat nog wel kan herinneren. Hoe specifieker het wordt, hoe moeilijker het wordt voor Kavenaugh om te ontkennen of te zeggen dat hij het zich niet meer kan herinneren.
Maar ja, veel zaken zijn na 30 jaar wel heel erg 'ongeveer'. Ik geloof best dat het mogelijk is dat een dergelijke ervaring dusdanig traumatisch is dat je je daar relatief veel van herinnert, maar er is een reden dat in het strafrecht zaken verjaren.
Als deze mevrouw onder ede serieuze, redelijk gedetailleerde aantijgingen jegens Kavenaugh op tafel legt terwijl hij glashard ontkent (al lijkt juridisch gekronkel me in zo'n geval waarschijnlijker) dan zijn er wellicht senatoren die dat bezwaarlijk genoeg zijn om toch niet voor Kavenaugh te gaan, maar ik moet het nog zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181967934
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar ja, veel zaken zijn na 30 jaar wel heel erg 'ongeveer'. Ik geloof best dat het mogelijk is dat een dergelijke ervaring dusdanig traumatisch is dat je je daar relatief veel van herinnert, maar er is een reden dat in het strafrecht zaken verjaren.
Als deze mevrouw onder ede serieuze, redelijk gedetailleerde aantijgingen jegens Kavenaugh op tafel legt terwijl hij glashard ontkent (al lijkt juridisch gekronkel me in zo'n geval waarschijnlijker) dan zijn er wellicht senatoren die dat bezwaarlijk genoeg zijn om toch niet voor Kavenaugh te gaan, maar ik moet het nog zien.
Oh ja het zou me niets verbazen dat ze dan alsnog voor Kavanaugh gaan :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 17 september 2018 @ 19:16:00 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181968005
Er is een tijd geweest dat zoʼn bezoedelde kandidaat onder politieke druk van meerdere kanten de eer aan zichzelf had gehouden. Nu zou zelfs een bewezen moordenaar door de belanghebbende partij tegen ʼvijandige aanvallenʼ worden beschermd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181968073
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 19:16 schreef Ringo het volgende:
Er is een tijd geweest dat zoʼn bezoedelde kandidaat onder politieke druk van meerdere kanten de eer aan zichzelf had gehouden. Nu zou zelfs een bewezen moordenaar door de belanghebbende partij tegen ʼvijandige aanvallenʼ worden beschermd.
Al Franken deed het wel terwijl de beschuldigingen in zijn geval buitengewoon dubieus waren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181968150
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar ja, veel zaken zijn na 30 jaar wel heel erg 'ongeveer'. Ik geloof best dat het mogelijk is dat een dergelijke ervaring dusdanig traumatisch is dat je je daar relatief veel van herinnert, maar er is een reden dat in het strafrecht zaken verjaren.
Als deze mevrouw onder ede serieuze, redelijk gedetailleerde aantijgingen jegens Kavenaugh op tafel legt terwijl hij glashard ontkent (al lijkt juridisch gekronkel me in zo'n geval waarschijnlijker) dan zijn er wellicht senatoren die dat bezwaarlijk genoeg zijn om toch niet voor Kavenaugh te gaan, maar ik moet het nog zien.
Ik weet het niet. Dit voelt met de minuut minder als een zekerheidje aan. Veel zal afhangen van hoe die hearing uitpakt.
pi_181968164
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 19:16 schreef Ringo het volgende:
Er is een tijd geweest dat zoʼn bezoedelde kandidaat onder politieke druk van meerdere kanten de eer aan zichzelf had gehouden. Nu zou zelfs een bewezen moordenaar door de belanghebbende partij tegen ʼvijandige aanvallenʼ worden beschermd.
Mwoah, Clarence Thomas had ook wel de nodige aantijgingen aan zijn broek en die werd zelfs bevestigd door een congres dat in meerderheid Democratisch was. Nou ging dat minder ver dan aanranding, maar het was toch wel grensoverschrijdend gedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 19:25:07 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181968205
Andere tijden. Niet elke senator wil terug naar die tijd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181968255
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:25 schreef Ulx het volgende:
Andere tijden. Niet elke senator wil terug naar die tijd.
Leer eens lezen. Als iemand zegt dat het in het verleden anders was, dan is die tijd juist heel relevant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181968285
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, Clarence Thomas had ook wel de nodige aantijgingen aan zijn broek en die werd zelfs bevestigd door een congres dat in meerderheid Democratisch was. Nou ging dat minder ver dan aanranding, maar het was toch wel grensoverschrijdend gedrag.
Het probleem is waar de grens ligt bij grensoverschrijdend gedrag. Die is niet zomaar aan te wijzen. Wat een vrouw van de ene man wel accepteert kan anders zijn dan van een andere man. Het is ook niet makkelijk voor een man op die manier :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 19:29:41 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181968297
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Als iemand zegt dat het in het verleden anders was, dan is die tijd juist heel relevant.
Ben je weer ongesteld?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181968336
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ben je weer ongesteld?

Je bent het spiegelbeeld van Nintex. Voegt niets toe aan deze reeks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 19:33:59 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181968376
https://www.politico.com/(...)i-back-claims-826089


Schoolgenoten van Dr Ford hebben een brief geschreven waarin ze haar steunen. 200+ handtekeningen.
Van de 65 die steun uitspraken voor Brett K gaven er nog maar weinig antwoord nadat Ford de openbaarheid zocht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181968381
quote:
12s.gif Op maandag 17 september 2018 19:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het probleem is waar de grens ligt bij grensoverschrijdend gedrag. Die is niet zomaar aan te wijzen. Wat een vrouw van de ene man wel accepteert kan anders zijn dan van een andere man. Het is ook niet makkelijk voor een man op die manier :D
Mja, het voorval beschreven door Ford zal in geen geval acceptabel zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 19:34:58 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181968400
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je bent het spiegelbeeld van Nintex. Voegt niets toe aan deze reeks.
En jij die van Refrag. Dreinend en direct de persoonlijke aanval kiezend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181968472
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

En jij die van Refrag. Dreinend en direct de persoonlijke aanval kiezend.
Ach, je hebt er nooit bezwaar tegen als ik anderen aanspreek op hun blinde fanboy- of haatgedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181968475
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, het voorval beschreven door Ford zal in geen geval acceptabel zijn.
Kilometers in het rood :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181968511
En kunnen de heren mss verder kibbelen in DM }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 19:42:24 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181968543
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, je hebt er nooit bezwaar tegen als ik anderen aanspreek op hun blinde fanboy- of haatgedrag.
Kloot, omdat ik geen moderator pretendeer te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181968553
quote:
18s.gif Op maandag 17 september 2018 19:40 schreef Kijkertje het volgende:
En kunnen de heren mss verder kibbelen in DM }:|
Neu, ik negeer het getroll verder wel weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181968578
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, Clarence Thomas had ook wel de nodige aantijgingen aan zijn broek en die werd zelfs bevestigd door een congres dat in meerderheid Democratisch was. Nou ging dat minder ver dan aanranding, maar het was toch wel grensoverschrijdend gedrag.
Clarence had wel meer steun onder de bevolking. Met name African-Americans stonden achter hem. Dat maakte het voor veel Senatoren moeilijk om hem te weigeren. Dat ligt nu anders. Kavenaugh was voor dit hele saga al niet populair. Net zo impopulair als Bork trouwens. En we weten wat daarmee gebeurd is.
pi_181968674
2 Jewish billionaire donors withdraw support from GOP candidates

quote:
One of the largest donors to the Republican Party in New England is calling on voters to support Democratic candidates in the upcoming elections — and Seth Klarman put his money where his mouth is.

Klarman, a registered Independent who stresses that “I’m not a Democrat,” told New York Times columnist Bari Weiss on Saturday that he has donated $4.9 million this year to nearly 150 candidates, most running as Democrats. He said that by Election Day in November he will have spent $18 million to $20 million on Democratic candidates.

“We need to turn the House and Senate as a check on Donald Trump and his runaway presidency,” Klarman said.

Speaking of his planned donations to Democratic candidates, he said “I’m stretching far beyond what I usually do.”

Among the Democrats to whom he has donated in this election cycle: Massachusetts Rep. Joe Kennedy III; Texas Senate candidate Rep. Beto O’Rourke; and New York Sen. Kirsten Gillibrand, a potential presidential candidate.

Klarman donated more than $2.9 million to Republicans in the 2016 election cycle, according to The Times.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181968874
quote:
Ik dacht dat O'Rourke geen PAC geld accepteerde?
pi_181969001
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar datum (ongeveer), locatie, wie er nog meer aanwezig waren etc. Als ze er zelfs voor in therapie is gegaan lijkt me dat ze zich dat nog wel kan herinneren. Hoe specifieker het wordt, hoe moeilijker het wordt voor Kavenaugh om te ontkennen of te zeggen dat hij het zich niet meer kan herinneren.
Zo werkt dat niet, met trauma's. Er zullen ongetwijfeld bepaalde details zeer specifiek beschreven kunnen worden en de gebeurtenis als geheel zal ze in grote lijnen kunnen beschrijven, maar dat iets traumatisch is geweest, betekent niet dat je exact weet wat er waar en wanneer is gebeurd. 30 jaar is een lange tijd en hersenen zijn niet heel goed in exacte details.
pi_181969051
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

En jij die van Refrag. Dreinend en direct de persoonlijke aanval kiezend.
Ach welnee, hij heeft gelijk. Dat is je ook al meermaals verteld, maar je weigert er iets aan te doen. Doet dat je aan iemand denken?
pi_181969223
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat O'Rourke geen PAC geld accepteerde?
Ik denk dat dit valt onder 'Large Individual Contributors'?: Open Secrets - Beto O'Rourke
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181969364
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2018 20:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat dit valt onder 'Large Individual Contributors'?: Open Secrets - Beto O'Rourke
Ik dacht dat er een 2.700$ limiet aan individuele donaties zat.
pi_181969392
quote:
Kavanaugh’s fate, too, now depends on precisely the same thing: Do the allegations change the calculation for the perhaps half-a-dozen senators—including Republicans Susan Collins of Maine and Lisa Murkowski of Alaska—whose minds were not already made up by earlier political calculations?

With the benefit of hindsight, Kavanaugh later concluded presidents should be shielded from criminal investigations of the sort he helped wage against Clinton. At the time, however, he was filled with righteous indignation. “It is our job,” he wrote colleagues in Starr’s office in an email, “to make his pattern of revolting behavior clear—piece by painful piece.”

Can Kavanaugh and his supporters really be surprised that opponents of his nomination will feel similarly righteous in wanting to examine allegations against him piece by piece?

Politico
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181969458
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 20:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat er een 2.700$ limiet aan individuele donaties zat.
Ja je hebt gelijk 2018 Campaign Contribution Limits
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181969480
Kavanaugh gaat hier in de #metoo tijd echt niet doorheen komen.
pi_181969648
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:26 schreef Nintex het volgende:
Kavanaugh gaat hier in de #metoo tijd echt niet doorheen komen.
Als het een democratische kandidaat was geweest misschien. In het Trump-tijdperk gaat het er echter helaas wat dubbelzijdig aan toe. De reacties na de aantijgingen tegen Franken vergeleken met de reacties van nu zijn te treurig voor woorden.
pi_181969758
Trump gaat vandaag weer een Rally houden dan weten we hoe hij er over denkt.
pi_181969953
quote:
Also Monday, six Democrats on the Senate Judiciary Committee filed a lawsuit seeking to enforce their Freedom of Information Act request for documents on Kavanaugh’s work in the White House during the George W. Bush administration.

Sens. Richard Blumenthal of Connecticut, Patrick J. Leahy of Vermont, Sheldon Whitehouse of Rhode Island, Mazie K. Hirono of Hawaii, Cory Booker of New Jersey and Kamala Harris of California filed the suit against the National Archives and the CIA in federal district court in Washington.

Roll Call
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181970402
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:38 schreef Nintex het volgende:
Trump gaat vandaag weer een Rally houden dan weten we hoe hij er over denkt.
Ik kan je nu al vertellen hoe hij er over denkt, daar heb ik geen incoherente rant voor nodig.
  maandag 17 september 2018 @ 21:14:35 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181970689
“Wij hebben de beste rechters. Zij hebben alleen zwakke aanvallen en valse leugens. Ik snap er niks van, helemaal niks, neukende Dems, willen jullie mʼn lul zien? Rechter Kavanaugh is de beste bad ass rechter van het continent. Best, echt. Van alles het best, maar zij niks. Niks! Verdrietig nepnieuws! Wij winnen, wij winnen. Ik vertel jou, ik ben de beste, ze proberen een stok in me hol te steken... maar het lukt ze niet! Goede rechter, beste rechter. Kavanaugh, ken hem als een joch, altijd hoge cijfers. Hoge cijfers! Wij maken banen, totale banen, banen voor iedereen. Zelfs voor jouw lelijke moeder. Vertel jou dat! Het is. Groot opnieuw, Amerika!”
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 21:17:45 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181970818
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:38 schreef Nintex het volgende:
Trump gaat vandaag weer een Rally houden dan weten we hoe hij er over denkt.
Laat hem dr Ford maar aanvallen. Dat ontploft nog meer in het gezicht van de GOP. De druk op de senaat hem af te wijzen zal alleen maar toenemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181970923
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef Ringo het volgende:
“Wij hebben de beste rechters. Zij hebben alleen zwakke aanvallen en valse leugens. Ik snap er niks van, helemaal niks, neukende Dems, willen jullie mʼn lul zien? Rechter Kavanaugh is de beste bad ass rechter van het continent. Best, echt. Van alles het best, maar zij niks. Niks! Verdrietig nepnieuws! Wij winnen, wij winnen. Ik vertel jou, ik ben de beste, ze proberen een stok in me hol te steken... maar het lukt ze niet! Goede rechter, beste rechter. Kavanaugh, ken hem als een joch, altijd hoge cijfers. Hoge cijfers! Wij maken banen, totale banen, banen voor iedereen. Zelfs voor jouw lelijke moeder. Vertel jou dat! Het is. Groot opnieuw, Amerika!”
Plausibel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181971164
Is dit een vertaalde trump tweet? Niks verbaast me meer.
pi_181971293
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:25:34 Trump: "Judge Kavanaugh is one of the finest people that I've ever known," says Kavanaugh has "never had even a little blemish on his record." Then adds: "with all of it being said, we want to go through a full process." (via Bloomberg) https://t.co/DsUTNm9DaW reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181971394
Kleine voorspelling voor de verkiezingen van senaat.

Democrats zullen winnen
Nevada - Rosen (R -> D)
West-Virginia - Manchin (D -> D)
Montana - Tester (D -> D)
Wisconsin - Baldwin (D -> D)
Minnesota 2 - Smith (D -> D)
Ohio - Brown (D -> D)
Pennsylvania - Casey (D -> D)
Michigan - Stabenow (D -> D)
New Jersey - Menendez (D -> D)

Republikeinen zullen deze staten winnen
Arizona - McSally (R -> R)
Florida - Scott (D -> R)
Indiana - Braun (D -> R)
Missouri - Hawley (D -> R)
North Dakota - Cramer (D -> R)
Texas - Cruz (R -> R)
Tennessee - Blackburn (R -> R)

Democraten winnen 1 zetel, maar Republikeinen winnen er 4 op de Democraten. Resultaat. 46 - 54 balans in de senaat. Democraten winnen volgens mij (vrij nipt) het huis terug.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181971460
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef TheRussianBear het volgende:
Kleine voorspelling voor de verkiezingen van senaat.

Democrats zullen winnen
Nevada - Rosen (R -> D)
West-Virginia - Manchin (D -> D)
Montana - Tester (D -> D)
Wisconsin - Baldwin (D -> D)
Minnesota 2 - Smith (D -> D)
Ohio - Brown (D -> D)
Pennsylvania - Casey (D -> D)
Michigan - Stabenow (D -> D)
New Jersey - Menendez (D -> D)

Republikeinen zullen deze staten winnen
Arizona - McSally (R -> R)
Florida - Scott (D -> R)
Indiana - Braun (D -> R)
Missouri - Hawley (D -> R)
North Dakota - Cramer (D -> R)
Texas - Cruz (R -> R)
Tennessee - Blackburn (R -> R)

Democraten winnen 1 zetel, maar Republikeinen winnen er 4 op de Democraten. Resultaat. 46 - 54 balans in de senaat. Democraten winnen volgens mij (vrij nipt) het huis terug.
Volgens de laatste polls lopen Sinema (+7) en Bredesden (+5) uit. Ik zeg het maar even.

https://edition-m.cnn.com(...)na-tennessee-senate/

Incumbents in een midterm jaar waarin hun partij in de oppositie zit verliezen nagenoeg nooit.

En Indiana hebben de Republikeinen sowieso al feitelijk opgegeven.
pi_181971509
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 18:53 schreef Szura het volgende:
Och wat jammer voor Trump, de Idlib-operatie van Syrië/Rusland gaat voorlopig niet door dus geen mogelijkheid om met een lading bommen daar de aandacht van al z’n schandalen af te leiden :W.
QalaatAlMudiq twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:25:40 Huge explosions following missile attack & air defenses fired over #Latakia & #Tartus provinces tonight. 1 https://t.co/rhBUhUq8Os reageer retweet
Anti-air draait overuren atm.
  maandag 17 september 2018 @ 21:41:02 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181971562
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:25:40 Huge explosions following missile attack & air defenses fired over #Latakia & #Tartus provinces tonight. 1 https://t.co/rhBUhUq8Os reageer retweet
Anti-air draait overuren atm.
Draagt de handtekening van Israël
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 21:41:20 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181971570
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens de laatste polls lopen Sinema (+7) en Bredesden (+5) uit. Ik zeg het maar even.

https://edition-m.cnn.com(...)na-tennessee-senate/

Incumbents in een midterm jaar waarin hun partij in de oppositie zit verliezen nagenoeg nooit.

En Indiana hebben de Republikeinen sowieso al feitelijk opgegeven.
Kavanaugh kan ook alles omgooien. Het effect van deze shitstorm is moeilijk te voorspellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181971583
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens de laatste polls lopen Sinema (+7) en Bredesden (+5) uit. Ik zeg het maar even.

https://edition-m.cnn.com(...)na-tennessee-senate/

Incumbents in een midterm jaar waarin hun partij in de oppositie zit verliezen nagenoeg nooit.

En Indiana hebben de Republikeinen sowieso al feitelijk opgegeven.
Ja, Michigan, Wisconsin en Pennsylvania gingen ook voor Clinton stemmen met een marge van +5 / +10. Verder kiezen te veel polls voor "registered voters", terwijl het om likely voters draait. En CNN is fake.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181971659
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kavanaugh kan ook alles omgooien. Het effect van deze shitstorm is moeilijk te voorspellen.
Ik denk niet dat ze het aan gaan durven om het over de midterms heen te liften. Daar komt bij dat het voor mensen als Manchin, Donnelly, Heitkamp etc. ook gunstig is als ze geen keuze hoeven te maken voor de verkiezingen. Dan kun je het gewoon boven de markt laten hangen, zoals ze nu ook doen. Tenslotte betwijfel ik of er veel GOP kiezers zijn die normaal gesproken thuis zouden blijven maar nu vanwege SCOTUS toch op komen dagen. De Republikeinen hebben de Obama/Trump kiezers nodig die ze het Witte Huis in heeft gebracht en die zijn simpelweg niet zo geïnteresseerd in deze materie. Dat zijn eerder de rabiate conservatieven, en die zouden toch wel op zijn komen dagen. Ik denk zelf dat de electorale impact van een nominatie na de midterms overdreven wordt.
pi_181971665
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Szura het volgende:

[..]

Draagt de handtekening van Israël
Lijkt zo te zijn. Onenigheid tussen de Russen en Israeli's blijkbaar.

Echter, de Syriers denken dat er vanaf zee geschoten is, wat zou duiden op Amerikaanse hulp(?)

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:34:35 #Syria: major blasts shaking Coastal Area. Air defenses still firing. Total confusion. https://t.co/2Q2AeeLM3S reageer retweet
pi_181972483
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef Ringo het volgende:
“Wij hebben de beste rechters. Zij hebben alleen zwakke aanvallen en valse leugens. Ik snap er niks van, helemaal niks, neukende Dems, willen jullie mʼn lul zien? Rechter Kavanaugh is de beste bad ass rechter van het continent. Best, echt. Van alles het best, maar zij niks. Niks! Verdrietig nepnieuws! Wij winnen, wij winnen. Ik vertel jou, ik ben de beste, ze proberen een stok in me hol te steken... maar het lukt ze niet! Goede rechter, beste rechter. Kavanaugh, ken hem als een joch, altijd hoge cijfers. Hoge cijfers! Wij maken banen, totale banen, banen voor iedereen. Zelfs voor jouw lelijke moeder. Vertel jou dat! Het is. Groot opnieuw, Amerika!”
Dit klonk als een poging tot nederhop afkomstig van de enige marokkaan in Brunssum.

Derhalve plausibel wel. Zo cynisch ben ik ondertussen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181972744
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ja, Michigan, Wisconsin en Pennsylvania gingen ook voor Clinton stemmen met een marge van +5 / +10. Verder kiezen te veel polls voor "registered voters", terwijl het om likely voters draait. En CNN is fake.
Dit is wel weer een heel opzichtige trollaccount. Misschien even cijfers opzoeken voordat je wat roept. MI en PA stonden zo uit mijn hoofd op pakweg 2-4% marge in het voordeel van Clinton in de gemiddelden bij RCP.

Geleuter over registered versus likely is ook niet onderbouwd. Zaten de likely voter polls dichter bij de uitslagen in individuele staten dan registered voter polls?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 17-09-2018 22:38:16 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181972777
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ja, Michigan, Wisconsin en Pennsylvania gingen ook voor Clinton stemmen met een marge van +5 / +10. Verder kiezen te veel polls voor "registered voters", terwijl het om likely voters draait. En CNN is fake.
Kortom die voorspellingen van jou heb je gewoon uit je duim gezogen. :')
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 22:37:24 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181972972
In een ander topic staat ook een vrij lang "ik was voor Sanders blablabla, MAAR.....nu Trump" verhaal van hem.

Obvious.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 22:39:49 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181973015
quote:
WASHINGTON (AP) -- Special counsel asks judge to set sentencing date for ex-National Security Adviser Michael Flynn in Russia probe.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181973367
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 22:26 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Kortom die voorspellingen van jou heb je gewoon uit je duim gezogen. :')
Dat is niet waar, ik heb ze absoluut volgens een goede werkmethode gedaan... maar ik ga niet blind af op peilingen, zeker niet voor polls uit staten. Als je dat nog steeds doet, dan heb je niet geleerd uit de fouten van de 2016 verkiezingen... Kijk eens wat er gebeurde met de primary verkiezingen in 2016 bij de Democraten... Of hoe Presley gewonnen had eerder deze maand... Iedereen volgt hier echt blindelings peilingen, ik begrijp dus dat echt niet.

Bredesen gaat echt niet met 5% verschil Tennessee winnen, of met 7% Arizona winnen?
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181973415
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:37 schreef Ulx het volgende:
In een ander topic staat ook een vrij lang "ik was voor Sanders blablabla, MAAR.....nu Trump" verhaal van hem.

Obvious.
Geloof me, er zijn er veel die dat gedaan hebben.

Misschien is "voor Trump" een groot term, maar er zijn er velen die niet op Clinton gestemd hebben, en dan maar (deels) tegen hun zin Trump, niet hebben gestemd, third party of gewoon Trump hebben gestemd (in de Rust Belt). Er bestaat zoiets als Trump democrats... Misschien begrijp je dat niet, maar er zijn blanke mensen zonder diploma uit de working class die Sanders hebben gestemd in de primaries en in de generals op Trump hebben gestemd.

Dat trump toen won, deed deugd puur om de media en de establishment een hak te zetten, en ook omdat je dan een soort van: "zie je wel" effect krijgt tov het democratisch establishment dat beweerde dat Clinton de enige kans was voor de democraten om te winnen. Het bleek uiteindelijk het tegenovergestelde te zijn. Dat ze Sanders zo hebben tegengewerkt ga ik hen nooit vergeten, maar Pelosi, Wasserman Schultz, Clinton en het volledige establishment werd mooi op hun plaats gezet, nadat Trump hetzelfde deed met het Republikeinse establihsment, en de media ook nog eens.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  maandag 17 september 2018 @ 22:57:18 #135
192592 SureD1
------------------------------
pi_181973461
Sweet baby Jesus
pi_181973492
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:57 schreef SureD1 het volgende:
Sweet baby Jesus
Wat, waren jullie dan zo voor Clinton?
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  maandag 17 september 2018 @ 23:04:42 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181973660
FLAGGING: Kellyanne Conway, moments ago to Fox News, on Kavanaugh’s accuser: “This woman should not be ignored and should not be insulted. She should be heard.”

https://mobile.twitter.co(...)/1041655218532954113

Wut? Wat is er aan de hand?!
pi_181973821
Ik vind dat ze gewoon een compromiskandidaat moeten aanstellen voor SC. Hoe de Republikeinen de nominatie van Garland hebben tegengehouden is echt schandalig, dus hebben de Democraten absoluut gelijk om de nominatie van Kavanaugh tegen te houden.

Anderzijds heeft tegenwoordig elke politicus / rechter daar wel iemand aangerand. Als je goed genoeg zoekt, zal je ook wel iemand vinden die iets of iemand beschuldigd, en ik denk dat we er ook voor moeten oppassen dat we niet iedereen die beschuldigd worden, plots opgeven. Anders kan je met smeercampagnes iedereen laten opstappen. Ik kijk bijvoorbeeld naar voetballer Fabio Quagliarella die ten onrechte werd beschuldigd van pedofilie door een stalker. En zo een nieuwe voetbalploeg moest zoeken en een rechtszaak had lopen voor enkele jaren, wat hem heeft gesloopt. Uiteindelijk werd hij achteraf in zijn gelijk gesteld, maar... was dat wel erg zwaar voor hem. En ik vermoed dat er wel veel zaken zo overdreven worden. En anderen dan weer onderbelicht. Ik vind het een heel delicaat iets.

Maar met of zonder die beschuldiging, vind ik het sowieso geen goede kandidaat. Ik vind dat je een gematigde kandidaat moet selecteren, en dat dat de morele plicht is voor elke partij dat men een kandidaat selecteert die volledig Amerika vertegenwoordigt, en niet enkel de achterban van de partij die op dat moment toevallig president is. Ik vind het ook absoluut geen democratisch proces. Op basis van verkiezingen die met een miniem verschil beslecht worden (of waar de popular vote zelfs gewonnen werd door Clinton) zo een ingrijpende maatregelen kunnen doorvoeren, waar men iemand met extreme standpunten kan kiezen voor te zetelen in de SC zou niet echt mogen.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  maandag 17 september 2018 @ 23:12:18 #139
192592 SureD1
------------------------------
pi_181973827
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:58 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Wat, waren jullie dan zo voor Clinton?
Je moet je ‘absoluut goede werkmethode’ verkopen aan de grote pollsters, die hebben daar vast geld voor over... mijn sweet baby jesus was een uitroep van verbazing dat je op zo’n achteraf forum zo’n helder licht tegen het lijf loopt. Je tweede post heb ik niet gelezen; me importan tres pepinos...
pi_181973927
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:54 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik heb ze absoluut volgens een goede werkmethode gedaan... maar ik ga niet blind af op peilingen, zeker niet voor polls uit staten. Als je dat nog steeds doet, dan heb je niet geleerd uit de fouten van de 2016 verkiezingen... Kijk eens wat er gebeurde met de primary verkiezingen in 2016 bij de Democraten... Of hoe Presley gewonnen had eerder deze maand... Iedereen volgt hier echt blindelings peilingen, ik begrijp dus dat echt niet.

Bredesen gaat echt niet met 5% verschil Tennessee winnen, of met 7% Arizona winnen?
Nou, vertel, wat is je werkmethode als je geen enkele peiling vertrouwt? Wat blijft er dan over naast je grote duim?
pi_181974029
Ja, op zich ben ik ook kritisch tegenover Trump, en ik had eigenlijk iets meer verwacht van hem op vlak van: "ik zal een president zijn voor het volk". Op dat vlak ben ik teleurgesteld, waar hij uiteindelijk achteraf de zoveelste Republikeinse president is, die uiteindelijk op militair vlak agressief was (waar hij uiteindelijk wel kritisch was van militaire offensieven van zijn voorgangers (Bush etc... ), maar uiteindelijk blijkbaar zelf herhaaldelijk heeft gepolst aan zijn eigen kabinetsleden en de president van Colombia om Venezuela aan te vallen. Op dat vlak ben ik zeker en vast teleurgesteld, en is Trump een ontgoocheling. Anderzijds is zijn manier van communicatie niet presidentieel en ook absoluut niet juist of correct, maar op bepaalde vlakken heeft hij wel absoluut een punt. Bijvoorbeeld zijn kritiek tov de media, hoewel ik en Trump wel verschillen op vlak van de aard van die kritiek. Zo kan Trump er niet tegen wanneer er slecht over hem geschreven wordt. Maar FOX is dan wel weer de beste mediazender waar hij lovend over is, terwijl ik eerder kritisch ben voor zowel linkse als voor rechtse mainstream media die vaak gewoon erg biased is, en geen correct beeld v/d feiten schetsen. Een voorbeeld van wat zo fake is aan die media, is bijvoorbeeld FOX die Denemarken vergelijkt met Venezuela om aan te tonen, en dan via een filmpje aantoont hoe slecht het wel niet gaat in Denemarken. Ook in Belgie en Nederland vind ik dat de media een te duidelijk politieke agenda doorpushen en niet neutraal genoeg zijn. Ik vind ze gewoon erg vals. Het grootste minpunt aan Trump is echter dat hij verdeelt, en geen president is voor alle Amerikanen, maar eerder enkel en alleen voor zijn achterban. Maar misschien was Obama dat blijkbaar ook niet voldoende.

Anderzijds hebben de Democraten voor mij geen antwoord op het verhaal van Trump en komen ze niet verder dan het bashen op Trump, of alles wat gelinkt wordt aan Trump. Het is een beetje een soort van welles-nietes verhaal, waarbij de Amerikaanse politiek eerder een soort van peutertuin geworden is, en dat speelt allemaal in de kaart van extreme ideeën, puur omdat het establishment corrupt is, en niet capabel meer is om aan normale politiek te doen.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974031
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef Ringo het volgende:
“Wij hebben de beste rechters. Zij hebben alleen zwakke aanvallen en valse leugens. Ik snap er niks van, helemaal niks, neukende Dems, willen jullie mʼn lul zien? Rechter Kavanaugh is de beste bad ass rechter van het continent. Best, echt. Van alles het best, maar zij niks. Niks! Verdrietig nepnieuws! Wij winnen, wij winnen. Ik vertel jou, ik ben de beste, ze proberen een stok in me hol te steken... maar het lukt ze niet! Goede rechter, beste rechter. Kavanaugh, ken hem als een joch, altijd hoge cijfers. Hoge cijfers! Wij maken banen, totale banen, banen voor iedereen. Zelfs voor jouw lelijke moeder. Vertel jou dat! Het is. Groot opnieuw, Amerika!”
You see what's happening...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181974087
JohnJHarwood twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:45:55 McConnell complains that Democrats aren’t following “standard bi-partisan process” and “regular order” on Kavanaugh’s nomination to the Supreme Court reageer retweet
OMG! 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181974095
Nog wel een aardig stuk uit the Atlantic over Kavenaugh:
http://on.theatln.tc/USYXRh0
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181974096
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:21 schreef TheRussianBear het volgende:
Ja, op zich ben ik ook kritisch tegenover Trump, en ik had eigenlijk iets meer verwacht van hem op vlak van: "ik zal een president zijn voor het volk". Op dat vlak ben ik teleurgesteld, waar hij uiteindelijk achteraf de zoveelste Republikeinse president is, die uiteindelijk op militair vlak agressief was (waar hij uiteindelijk wel kritisch was van militaire offensieven van zijn voorgangers (Bush etc... ), maar uiteindelijk blijkbaar zelf herhaaldelijk heeft gepolst aan zijn eigen kabinetsleden en de president van Colombia om Venezuela aan te vallen. Op dat vlak ben ik zeker en vast teleurgesteld, en is Trump een ontgoocheling. Anderzijds is zijn manier van communicatie niet presidentieel en ook absoluut niet juist of correct, maar op bepaalde vlakken heeft hij wel absoluut een punt. Bijvoorbeeld zijn kritiek tov de media, hoewel ik en Trump wel verschillen op vlak van de aard van die kritiek. Zo kan Trump er niet tegen wanneer er slecht over hem geschreven wordt. Maar FOX is dan wel weer de beste mediazender waar hij lovend over is, terwijl ik eerder kritisch ben voor zowel linkse als voor rechtse mainstream media die vaak gewoon erg biased is, en geen correct beeld v/d feiten schetsen. Een voorbeeld van wat zo fake is aan die media, is bijvoorbeeld FOX die Denemarken vergelijkt met Venezuela om aan te tonen, en dan via een filmpje aantoont hoe slecht het wel niet gaat in Denemarken. Ook in Belgie en Nederland vind ik dat de media een te duidelijk politieke agenda doorpushen en niet neutraal genoeg zijn. Ik vind ze gewoon erg vals. Het grootste minpunt aan Trump is echter dat hij verdeelt, en geen president is voor alle Amerikanen, maar eerder enkel en alleen voor zijn achterban. Maar misschien was Obama dat blijkbaar ook niet voldoende.

Anderzijds hebben de Democraten voor mij geen antwoord op het verhaal van Trump en komen ze niet verder dan het bashen op Trump, of alles wat gelinkt wordt aan Trump. Het is een beetje een soort van welles-nietes verhaal, waarbij de Amerikaanse politiek eerder een soort van peutertuin geworden is, en dat speelt allemaal in de kaart van extreme ideeën, puur omdat het establishment corrupt is, en niet capabel meer is om aan normale politiek te doen.
Beknopt zijn is ook een kunst.
pi_181974121
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:17 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nou, vertel, wat is je werkmethode als je geen enkele peiling vertrouwt? Wat blijft er dan over naast je grote duim?
1. stemgeschiedenis van de staat, en welke partijen sterk staan in de staat, en of lokaal campagnevoeren van belang is voor die staat (bvb. Montana maar in mindere mate ook in North Dakota). Bij lokaal campagnevoeren is de party alignment in een staat van iets minder belang, en hangt het resultaat eerder af van de lokale werking achter de kandidaten.
2. Approval ratings van Trump die laag zijn, en dus in het voordeel van de Democraten zijn, maar ik denk dat men het effect van de approval ratings van Trump overschat op de senaatsverkiezingen, hoewel Democraten zeker het huis zullen winnen (al denk ik nipter dan verwacht).
3. Of de democraat of republikein in kwestie het meest is aangepast naar de staat toe. In conservatieve staten maken sociaal conservatieve democraten een kans en anderzijds.
4. Bepaalde peilingen hebben een margin of error.
5. Of de polls betrouwbaar zijn? Ja of neen. Bij veel polls is dat een vraagteken, maar dat hangt ook af van staat tot staat. Hoeveel mensen nog niet weten waar ze op moeten stemmen is bijvoorbeeld ook belang. Het verschil tussen likely voters en registered voters. Registered voters zijn bvb. voordelig naar Democraten toe, waar LV altijd een iets groter percentage aan republikeinen hebben. En uiteindelijk zijn bepaalde polling bureau's qua methodes en reputatie etc... niet betrouwbaar... Bepaalde staten zijn ook moeilijker om te peilen. De popular vote in de VS is makkelijk te voorspellen, maar in sommige staten hebben bepaalde pollingbureaus het lastig.
6. Het is nog een maand lang tot de verkiezingen.
7. En ja bepaalde staten zijn too close too call, en dan is het uiteindelijk een gok of natte vingerwerk, want bij sommigen staten zal het verschil inderdaad 1 a 2% zijn.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 23:30:16 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181974172
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Beknopt zijn is ook een kunst.
Dat had je na een paar jaar trollfarmwerk inderdaad mogen verwachten. Op deze manier leest niemand die uitgekauwde kletskoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181974194
En dit alles heb je in een prachtig model gegoten om tot je voorspellingen te komen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181974205
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat had je na een paar jaar trollfarmwerk inderdaad mogen verwachten. Op deze manier leest niemand die kletskoek.
Gast... doe eens normaal, en heb wat meer respect voor die mensen die een andere mening hebben dan jij.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 23:33:14 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181974244
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:31 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Gast... doe eens normaal, en heb wat meer respect voor die mensen die een andere mening hebben dan jij.
Waarom? Ik hoef geen respect te tonen aan iemand die denkt met zulke nonsens aan te kunnen komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181974269
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:27 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

4. Bepaalde peilingen hebben een margin of error.

6. Het is nog een maand lang tot de verkiezingen.

7. En ja bepaalde staten zijn too close too call, en dan is het uiteindelijk een gok of natte vingerwerk, want bij sommigen staten zal het verschil inderdaad 1 a 2% zijn.
4. Dit is gewoon een feitelijk statement.
6. Ja, dus? Hoe heeft dat invloed op wat jij in je glazen bol ziet?
7. Kortom, het is zoals ik al dacht dus gewoon natte vingerwerk.

Al je andere punten kun je gewoon terug zien in peilingen.
pi_181974271
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:31 schreef Monolith het volgende:
En dit alles heb je in een prachtig model gegoten om tot je voorspellingen te komen?
Ik zeg niet dat ik juist ga zitten. Ik zeg gewoon wat ik denk wat de resultaten zal zijn. Ik ben niet iemand die beweer dat ik 100% gelijk ga hebben, maar zo moet je ook niet elke poll of 538 blindelings gaan geloven.

Als je tijdens de verkiezingen van 2016 alles blindelings zou volgen, dan had het VK nu geen Brexit en zat Clinton in het witte huis. Ik dacht effectief dat Trump een goede kans had in de Rust Belt (i.t.t. wat de peilingen en 538 verwacht hadden) en ik kreeg achteraf gelijk.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974318
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:34 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik juist ga zitten. Ik zeg gewoon wat ik denk wat de resultaten zal zijn. Ik ben niet iemand die beweer dat ik 100% gelijk ga hebben, maar zo moet je ook niet elke poll of 538 blindelings gaan geloven.

Als je tijdens de verkiezingen van 2016 alles blindelings zou volgen, dan had het VK nu geen Brexit en zat Clinton in het witte huis. Ik dacht effectief dat Trump een goede kans had in de Rust Belt (i.t.t. wat de peilingen en 538 verwacht hadden) en ik kreeg achteraf gelijk.
Ik ben dat laatste onzinpunt zo vreselijk zat. Fivethirtyeight gaf Trump gewoon een 30% kans. Minder dan Clinton, maar als iets waarop 30% kans is daadwerkelijk gebeurt, is dat niet bepaald schokkend. Geen peiling is perfect maar ze zijn een stuk nauwkeuriger dan jouw model/voorspelling dat voornamelijk op je onderbuikgevoel gebaseerd lijkt te zijn.
pi_181974327
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

4. Dit is gewoon een feitelijk statement.
6. Ja, dus? Hoe heeft dat invloed op wat jij in je glazen bol ziet?
7. Kortom, het is zoals ik al dacht dus gewoon natte vingerwerk.

Al je andere punten kun je gewoon terug zien in peilingen.
Ja, misschien wel. Maar dan zijn peilingen ook quasi natte vinger werk, op bepaalde tendensen die je eventueel kan zien. Maar op Nevada lijken ze me de prestaties van de Democraten te overschatten. In Nevada scoren Democraten echter doorgaans beter dan wat peilingen aangeven.

quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom? Ik hoef geen respect te tonen aan iemand die denkt met zulke nonsens aan te kunnen komen.
En wie zegt dat jij gelijk over alles hebt? Of dat jij de alwetende persoon bent. Het enige wat je ook doet is bashen, bashen en nog eens bashen. Geen wonder dat mensen dan niet voor liberale partijen stemmen, als ze alleen maar dat soort volk als jou daarin tegen komen.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974355
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik ben dat laatste onzinpunt zo vreselijk zat. Fivethirtyeight gaf Trump gewoon een 30% kans. Minder dan Clinton, maar als iets waarop 30% kans is daadwerkelijk gebeurt, is dat niet bepaald schokkend. Geen peiling is perfect maar ze zijn een stuk nauwkeuriger dan jouw model/voorspelling dat voornamelijk op je onderbuikgevoel gebaseerd lijkt te zijn.
538 wel, maar die werken dan ook op een betere manier dan al die andere peilingbureaus, en vooral andere sites hadden ook zo een model waar ze aangaven hoeveel procent kans er was dat Clinton verkozen zou worden of dat Clinton bepaalde staten zouden winnen, en er waren modellen die Clinton een kans gaven van 95 tot 99% om te winnen. En nog meer in Wisconsin en Michigan.

Niemand zal ontkennen dat hij/zij juist wel geschokt was, en het tegenovergestelde resultaat had verwacht. Men dacht dat Trump geen pad naar het Witte Huis had.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974388
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:38 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

538 wel, maar die werken dan ook op een betere manier dan al die andere peilingbureaus, en vooral andere sites hadden ook zo een model waar ze aangaven hoeveel procent kans er was dat Clinton verkozen zou worden of dat Clinton bepaalde staten zouden winnen, en er waren modellen die Clinton een kans gaven van 95 tot 99% om te winnen. En nog meer in Wisconsin en Michigan.

Niemand zal ontkennen dat hij/zij juist wel geschokt was, en het tegenovergestelde resultaat had verwacht. Men dacht dat Trump geen pad naar het Witte Huis had.
Fivethirtyeight is helemaal geen peiling bureau, gewoon een nieuws/achtergronden website. Je weet echt niet waar je het over hebt. Ik hou hier mee op.
  Overall beste user 2022 maandag 17 september 2018 @ 23:42:27 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181974425
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:37 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ja, misschien wel. Maar dan zijn peilingen ook quasi natte vinger werk, op bepaalde tendensen die je eventueel kan zien. Maar op Nevada lijken ze me de prestaties van de Democraten te overschatten. In Nevada scoren Democraten echter doorgaans beter dan wat peilingen aangeven.

[..]

En wie zegt dat jij gelijk over alles hebt? Of dat jij de alwetende persoon bent. Het enige wat je ook doet is bashen, bashen en nog eens bashen. Geen wonder dat mensen dan niet voor liberale partijen stemmen, als ze alleen maar dat soort volk als jou daarin tegen komen.
Je bent wel snel getriggerd zeg. Maar het is hier natuurlijk ook geen safezone voor snowflakes.

En ik bash weinig. Ik post gewoon wat tweets van Trump of berichten over hem en daar geef ik commentaar op. Als dat al bashen is...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181974428
kylegriffin1 twitterde op maandag 17-09-2018 om 23:20:04 All 10 Senate Judiciary Democrats come out against staff calls with Kavanaugh and Ford."This isn't how things should be done and is in complete violation of how this committee has worked in the past." https://t.co/FlSXsKUBOV reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181974436
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:34 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik juist ga zitten. Ik zeg gewoon wat ik denk wat de resultaten zal zijn. Ik ben niet iemand die beweer dat ik 100% gelijk ga hebben, maar zo moet je ook niet elke poll of 538 blindelings gaan geloven.

Als je tijdens de verkiezingen van 2016 alles blindelings zou volgen, dan had het VK nu geen Brexit en zat Clinton in het witte huis. Ik dacht effectief dat Trump een goede kans had in de Rust Belt (i.t.t. wat de peilingen en 538 verwacht hadden) en ik kreeg achteraf gelijk.
Nee, dit is weer een volstrekt verkeerd begrip van wat peilingen of modellen zeggen. FiveThirtyEight had de kans voor winst van Trump in Michigan en Pennsylvania op grofweg 1 op 5. Wisconsin iets lager vanwege de polls, maar nog steeds 1 op 6.
Dat is nog steeds een significante kans.
Mensen lijken de relatie tussen een aantal priori kans en een uitslag ook niet helemaal te snappen.

Die herkauwde misvatting dat overal werd verwacht dat er tegen de Brexit zou worden gestemd is ook al zo'n hardnekkige hoax.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181974438
Een ding weet ik zeker, en dat is dat al dat extreemrechts gespuis en Trumpstemmers over het algemeen veel aangenamere, vriendelijkere en gastvrije mensen zijn dan jullie die altijd zodanig overtuigd zijn van jullie eigen (morele) gelijk, andere mensen uitkaffert voor het hebben van een andere mening, denkt dat er maar één juiste weg is om over alles te denken en gewoon maar mensen afmaakt op het internet.

Ik weet dat 538 een nieuwssite is die alle peilingen samenneemt en op basis daarvan een model samenstelt. Dus ik weet wel waarover ik het heb.

Maar ik ga hier echt niet meer op in, dus laat me maar gewoon met rust. Ik wil met mensen zoals jullie niets te maken hebben, en ik stem wel gewoon waarop ik wil stemmen, en niet op iets omdat het zo hoort., en ik ben blij dat veel mensen hetzelfde over die zaken denken.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974450
Het sneeuwt hier weer :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181974469
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dit is weer een volstrekt verkeerd begrip van wat peilingen of modellen zeggen. FiveThirtyEight had de kans voor winst van Trump in Michigan en Pennsylvania op grofweg 1 op 5. Wisconsin iets lager vanwege de polls, maar nog steeds 1 op 6.
Dat is nog steeds een significante kans.
Mensen lijken de relatie tussen een aantal priori kans en een uitslag ook niet helemaal te snappen.

Die herkauwde misvatting dat overal werd verwacht dat er tegen de Brexit zou worden gestemd is ook al zo'n hardnekkige hoax.
Ja, de methodes en de modellen van 538 zijn beter dan de andere modellen. Ik zei ook dat dat een verdienste van dat model is. Anderzijds is 1 op 6 voor hen geclassificeerd als "likely D of likely R indien rood". En andere modellen hadden Clinton op 95-99% winnen staan, en al zeker in die staten, en die modellen werden dan ook flink bekritiseerd of belachelijk gemaakt achteraf.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974489
https://www.realclearpoli(...)mary-5224.html#polls

Hierdoor was ik bijvoorbeeld sceptisch over de peilingen uit de Rust Belt. Kijk hoeveel ze hier naast zaten voor hun peilingen van de Democratische Primaries, en doordat Clinton zo overschat was, dacht ik ook dat Clinton zou overschat worden in de generals in Michigan en Wisconsin, en ter uitbreiding de Rust Belt.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181974503
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dit is weer een volstrekt verkeerd begrip van wat peilingen of modellen zeggen. FiveThirtyEight had de kans voor winst van Trump in Michigan en Pennsylvania op grofweg 1 op 5. Wisconsin iets lager vanwege de polls, maar nog steeds 1 op 6.
Dat is nog steeds een significante kans.
Mensen lijken de relatie tussen een aantal priori kans en een uitslag ook niet helemaal te snappen.

Die herkauwde misvatting dat overal werd verwacht dat er tegen de Brexit zou worden gestemd is ook al zo'n hardnekkige hoax.
Dit is ook de reden waarom ze tegenwoordig hun voorspelling aangeven als 1 uit 5 i.p.v. 20%. Maar dat lijkt bij sommigen nog niet helemaal doorgedrongen te zijn. :')
pi_181974511
"De peilingen zaten ernaast" is zoo 2017. :')
pi_181974518
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:45 schreef TheRussianBear het volgende:

[..]

Ja, de methodes en de modellen van 538 zijn beter dan de andere modellen. Ik zei ook dat dat een verdienste van dat model is. Anderzijds is 1 op 6 voor hen geclassificeerd als "likely D of likely R indien rood". En andere modellen hadden Clinton op 95-99% winnen staan, en al zeker in die staten, en die modellen werden dan ook flink bekritiseerd of belachelijk gemaakt achteraf.
Mwoah, zelfs dat is nog maar de vraag hoor. Ook hier verwar je uitslag weer met a priori kans. In mijn ogen is in veel modellen met een zeer hoge kans voor Clinton iets te weinig rekenen hebben gehouden met het feit dat de verkiezingen in verschilllende staten een redelijke onderlinge samenhang vertonen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181974541
Acosta twitterde op maandag 17-09-2018 om 23:28:22 WH: Trump has “directed the Department of Justice (including the FBI) to publicly release all text messages relating to the Russia investigation, without redaction, of James Comey, Andrew McCabe, Peter Strzok, Lisa Page, and Bruce Ohr.” https://t.co/IdVYLvceYK reageer retweet
:7
pi_181974566
Ja, vergeet niet dat dankzij die peilingen en die voorspellingen Clinton nooit had verwacht dat ze zo een probleem had in de Rust Belt... Ze is nooit in Wisconsin geweest. "Het was veilig in de Blue Wall.", dacht ze.

Ja, daar heb je wel gelijk in dat er te weinig rekening mee was gehouden dat zeker in de Rust Belt staten (bvb. de white non-educated vote) de verkiezingen een onderlinge samenhang vertonen net zoals anderzijds bvb. in staten met veel Hispanics bijvoorbeeld.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  maandag 17 september 2018 @ 23:54:09 #169
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181974581
Is dat potentieel niet verdere obstruction of justice? Hij zegt dus in feite dat informatie over het onderzoek naar onder andere zijn campagne maar bekend gemaakt moet worden.

Het komt op me over als een afleidingsmanouevre om zijn base even een nieuwcycletje of twee zoet te houden ivm Kavenaugh.

[ Bericht 27% gewijzigd door ExtraWaskracht op 18-09-2018 00:03:13 ]
pi_181974600
Ik krijg echt het gevoel alsof het hier eind november 2016 is.
pi_181974680
GeorgePapa19 twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:25:26 If I am going to be under scrutiny for contacts with a Maltese prof, the fake niece of Putin, and a Russian think tank analyst, then I definitly should also be for my numerous interactions with western intel and diplomats, right? reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 17-09-2018 om 23:57:21 Sometimes a ship sinks.Sometimes it leaks fuel and explodes as it sinks.Sometimes it creates a microscopic black hole at its center as it goes down and swallows half of all reality with it. The mistakes George is making right now are somewhere between possibilities 2 and 3. https://t.co/xoSCib3vsW reageer retweet
GeorgePapa19 twitterde op maandag 17-09-2018 om 21:07:46 Had a great discussion with the man, Hannity, tdy. Looking forward to joining Martha M on Fox tomorrow! reageer retweet
SethAbramson twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 00:02:08 2/ If he keeps going this way, the odds George ends up back in the criminal justice system for something worse than the last time are very good. But between now and that eventuality, Trump and his minions will squeeze every last drop of value from the kid. https://t.co/76zF5LQgnc reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181974704
Is redpill weer terug? Neem aan dat deze user zo gekker en gekker gaat posten. Eerst zgn gematigdheid tonen en dan lekker los.
pi_181974721
Niet op reageren alle praatpuntjes staan al ingelijst om te copy pasten, en zo het onderwerp te veranderen.
Zo het mh17 nieuws vandaag op de fp. Er zijn genoeg mensen om de hele 50 reply's op het nieuwsitem met pro Russische standpunten vol te plempen.
Het was de cia. Het waren de westerse mogendheden die er niet meer over vlogen.
En alle andere kremlin theorien worden in alle toonaarden nog steeds verkondigd.
Het opwerpen van een rookgordijn door iedere keer een nieuwe werkelijkheid te creeeren moet eens stoppen.
Zo was het toch ook met de brexit op basis van bookmakers werd iedereen gerustgesteld dat de brexit niet zou komen, met een paar weddenschappen kun je makkelijk de publieke opinie vormen en aanpassen zodat luie mensen thuis blijven en niet stemmen. Verdeel en heers politiek met een hypernormalisation sausje.

[ Bericht 39% gewijzigd door thesiren.nl op 18-09-2018 00:21:50 ]
pi_181974779
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 00:05:04 .@AriMelber just said on @MSNBC that, according to Judiciary Committee Republican Sen. John Kennedy, there will be a public hearing with Brett Kavanaugh and Christine Blasey Ford. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:11:58 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181974826
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:55 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik krijg echt het gevoel alsof het hier eind november 2016 is.
Ik krijg -zoals iemand oo twitter schreef- het gevoel alsof ik naar The Jerry Springer Show kijk in the Twilight Zone.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181974848
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is dat potentieel niet verdere obstruction of justice? Hij zegt dus in feite dat informatie over het onderzoek naar onder andere zijn campagne maar bekend gemaakt moet worden.

Het komt op me over als een afleidingsmanouevre om zijn base even een nieuwcycletje of twee zoet te houden ivm Kavenaugh.
:Y

SethAbramson twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 00:10:48 Usually all a federal prosecutor asks for is a pound of flesh but if Trump is going to deposit his entire gut onto the scales of justice via continued public acts of Obstruction and Witness Tampering I'm not sure what even a temperate prosecutor is supposed to do but roll with it https://t.co/IS2xLSjdHY reageer retweet
quote:
The move will please conservatives in Congress who have been clamoring for the documents' release, saying it will back up their argument that the Russia investigation has been tainted by political bias.

But it is likely to ratchet up tensions with law enforcement officials and Democrats who believe such a move is an example of improper interference in an ongoing investigation.
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 00:55:23 Schiff calls Trump's declassification move a "clear abuse of power," says: "I have been previously informed by the FBI and Justice Department that they would consider their release a red line that must not be crossed as they may compromise sources and methods." reageer retweet


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2018 01:51:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181974925
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 00:20:10 NYT reports that the public hearing will be Monday. https://t.co/c0D4vng3Dt reageer retweet
Hearing Set for Monday to Hear Kavanaugh and His Accuser

quote:
The chairman of the Senate Judiciary Committee, under mounting pressure from senators of his own party, will call President Trump's Supreme Court nominee, Judge Brett M. Kavanaugh, and the woman who has accused him of sexual assault before the committee on Monday for extraordinary public hearings just weeks before the midterm elections.

Senator John Kennedy, Republican of Louisiana, told reporters Monday afternoon that the chairman, Senator Charles E. Grassley, Republican of Iowa, told senators there would be an "opportunity" for senators to hear from Judge Kavanaugh and his accuser, Christine Blasey Ford, in a public setting where senators would be able to ask questions. Both have said they are willing to testify. A Senate Republican aide confirmed that it would be on Monday, effectively delaying a planned committee vote on Judge Kavanaugh's nomination, which had been scheduled for this Thursday.

"Judge Kavanaugh looks forward to a hearing where he can clear his name of this false allegation. He stands ready to testify tomorrow if the Senate is ready to hear him," White House spokesman Raj Shah said.

The hearings will set up a potentially explosive public showdown, one that carries unmistakable echoes of the 1991 testimony of Anita Hill, who accused the future Justice Clarence Thomas of sexual harassment in an episode that riveted the nation and ushered a slew of women into public office. They will play out against the backdrop of the #MeToo movement, which has energized Democratic women across the nation.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181975043
Wat is nou verstandiger voor de Republikeinen? Kavenaugh is toxic, zoveel is wel duidelijk. Hem benoemen gaat ze veel tegenwind opleveren. Dus ofwel hem droppen en in sneltreinvaart een ander persoon van het lijstje van de Federalist benoemen, of hem doorduwen en accepteren dat ze toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen, en dat dat er ook nog wel bij kan? Nog even los van of je hem zou moeten willen benoemen, wat levert politiek de minste schade op?
pi_181975054
LACaldwellDC twitterde op maandag 17-09-2018 om 20:11:50 NEWS: @OrrinHatch just spoke to Kavanaugh and Kavaaugh denies being at the party in question per a Hatch aide.Hatch told me kavanaugh is “honest” and “straightforward” and said after talkng to Kavanaugh the woman might be “mixed up” reageer retweet
Wat een rare uitspraak van Kavenaugh, dat hij niet op het feestje was. Dr Ford heeft nooit specifiek aangegeven welk feestje het was of wanneer het was. Z'n verhaal is echt ontzettend zwak.
pi_181975066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:33 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat is nou verstandiger voor de Republikeinen? Kavenaugh is toxic, zoveel is wel duidelijk. Hem benoemen gaat ze veel tegenwind opleveren. Dus ofwel hem droppen en in sneltreinvaart een ander persoon van het lijstje van de Federalist benoemen, of hem doorduwen en accepteren dat ze toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen, en dat dat er ook nog wel bij kan? Nog even los van of je hem zou moeten willen benoemen, wat levert politiek de minste schade op?
De president wil iemand die vind dat een president zichzelf kan pardonneren de rest is bijzaak, ik vraag me af of ze voor de midterm een ander kunnen vinden die datzelfde standpunt wil innemen. Trump ziet op de korte termijn geen andere uitweg in de mueller case.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:37:12 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181975080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:33 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat is nou verstandiger voor de Republikeinen? Kavenaugh is toxic, zoveel is wel duidelijk. Hem benoemen gaat ze veel tegenwind opleveren. Dus ofwel hem droppen en in sneltreinvaart een ander persoon van het lijstje van de Federalist benoemen, of hem doorduwen en accepteren dat ze toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen, en dat dat er ook nog wel bij kan? Nog even los van of je hem zou moeten willen benoemen, wat levert politiek de minste schade op?
70% wil niet af van Roe vs Wade. 50% stemmers zijn vrouw. Dit gedoe is gewoon slechte pr.

Kavanaugh benoemen gaat ze pijn doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:38:59 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181975096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
LACaldwellDC twitterde op maandag 17-09-2018 om 20:11:50 NEWS: @OrrinHatch just spoke to Kavanaugh and Kavaaugh denies being at the party in question per a Hatch aide.Hatch told me kavanaugh is “honest” and “straightforward” and said after talkng to Kavanaugh the woman might be “mixed up” reageer retweet
Wat een rare uitspraak van Kavenaugh, dat hij niet op het feestje was. Dr Ford heeft nooit specifiek aangegeven welk feestje het was of wanneer het was. Z'n verhaal is echt ontzettend zwak.
"Nee hoor agent, ik heb deze fiets niet net gestolen van de man die daar achter mij aanrent!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:44:24 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181975140
Trump slapt 200 miljard aan tarieven op China.

Ik las ergens dat China dan zou weigeren nog iets aan de VS te leveren. Weet iemand of dat klopt? Het kost China veel, maar de VS gaat dan ook de bietenbrug op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181975153
George Papodoupolous is weer vrij

GeorgePapa19 twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:25:26 If I am going to be under scrutiny for contacts with a Maltese prof, the fake niece of Putin, and a Russian think tank analyst, then I definitly should also be for my numerous interactions with western intel and diplomats, right? reageer retweet
En nog steeds team #MAGA 8-)
pi_181975184
Trouwens een groot voordeel v/d dat Trump gewonnen heeft (en waar ik stiekem ook op hoopte) is dat hij met zijn eigen ondergang de hele Republikeinse Partij ging meetrekken.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181975204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:49 schreef TheRussianBear het volgende:
Trouwens een groot voordeel v/d dat Trump gewonnen heeft (en waar ik stiekem ook op hoopte) is dat hij met zijn eigen ondergang de hele Republikeinse Partij ging meetrekken.
Nope. Eerder Republican Permanent Majority. :7


Kavanaugh accuser krijgt een public hearing op maandag.

Opvallend, wel. Zij kan zich niet meer echt voor de geest halen wanneer of waar het incident zich heeft plaats gevonden of hoe ze daar terecht was gekomen.

Kavanaugh zelf kan zich er tot dusver helemaal niets van herrineren.

Als ze allebei stomdronken waren gaat het moeilijk worden om de waarheid boven tafel te krijgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nintex op 18-09-2018 00:58:10 ]
pi_181975245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:44 schreef Ulx het volgende:
Trump slapt 200 miljard aan tarieven op China.

Ik las ergens dat China dan zou weigeren nog iets aan de VS te leveren. Weet iemand of dat klopt? Het kost China veel, maar de VS gaat dan ook de bietenbrug op.
Er werd over "export restraints" gespeculeerd, niet over een totale exportstop. Eigenlijk is dat waar Trump op aanstuurt, voluntary export restraints. Misschien krijgt hij zijn zin, maar niet op de goederen die hij bedoelde...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181975256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nope. Eerder Republican Permanent Majority. :7

Kavanaugh accuser krijgt een public hearing op maandag.

Opvallend, wel. Zij kan zich niet meer echt voor de geest halen wanneer of waar het incident zich heeft plaats gevonden of hoe ze daar terecht was gekomen.

Kavanaugh zelf kan zich er tot dusver helemaal niets van herrineren.

Als ze allebei stomdronken waren gaat het moeilijk worden om de waarheid boven tafel te krijgen.
Nog geen tien post boven je staat het tegenovergestelde.

Kavenaugh is al van "alles in dat verhaal is onjuist" naar "ik was niet op dat feestje" gegaan. Ondanks dat nooit is gespecificeerd welk feestje het was.
pi_181975276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:46 schreef Nintex het volgende:
George Papodoupolous is weer vrij

GeorgePapa19 twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:25:26 If I am going to be under scrutiny for contacts with a Maltese prof, the fake niece of Putin, and a Russian think tank analyst, then I definitly should also be for my numerous interactions with western intel and diplomats, right? reageer retweet
En nog steeds team #MAGA 8-)
En deze was ook al gepost. Kan je het nog bijbenen :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181975325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
LACaldwellDC twitterde op maandag 17-09-2018 om 20:11:50 NEWS: @OrrinHatch just spoke to Kavanaugh and Kavaaugh denies being at the party in question per a Hatch aide.Hatch told me kavanaugh is “honest” and “straightforward” and said after talkng to Kavanaugh the woman might be “mixed up” reageer retweet
Wat een rare uitspraak van Kavenaugh, dat hij niet op het feestje was. Dr Ford heeft nooit specifiek aangegeven welk feestje het was of wanneer het was. Z'n verhaal is echt ontzettend zwak.
Dit is dus ook geen uitspraak van Kavanaugh, maar een uitspraak van Hatch die zegt wat Kavanaugh gezegd, waarover getweet wordt. Je weet toch wel wat daar allemaal fout kan gaan?
pi_181975380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:08 schreef Broomer het volgende:

[..]

Dit is dus ook geen uitspraak van Kavanaugh, maar een uitspraak van Hatch die zegt wat Kavanaugh gezegd, waarover getweet wordt. Je weet toch wel wat daar allemaal fout kan gaan?
We zullen maandag zien wat hij ervan maakt. Dat een tweet geen bewijs is staat vast, maar het is dan wel ironisch om te zien hoe conservatieve media het aanpakt als waarheid.

Google voor de grap eens op "kavenaugh wasn't at the party".

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2018 01:15:12 ]
pi_181975450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We zullen maandag zien wat hij ervan maakt. Dat een tweet geen bewijs is staat vast, maar het is dan wel ironisch om te zien hoe conservatieve media het aanpakt als waarheid.

Google voor de grap eens op "kavenaugh wasn't at the party".
Oh, ik vind het wel goed dat hij under oath uitspraken moet doen. Ik denk dat het namelijk heel lastig wordt om binnen een paar weken de waarheid te bewijzen (het is een he-she van 35 jaar geleden), maar als hij uitspraken under oath doet, en er komt meer bewijs, dan kan hij er later veel makkelijker uigegooid worden.
pi_181975516
Qua conservatieve dumpster fires is Erick Erickson trouwens mijn favoriet. Redenen:
1) Hij heet Erick Erickson
2) Hij denkt dat #metoo draait om het kunnen vermoorden van babys

EWErickson twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:29:03 This entire thing is about the right to kill kids, not about the veracity of the accusation. https://t.co/AHnkq08r3Q https://t.co/7F1bx7Bxi9 reageer retweet
EWErickson twitterde op maandag 17-09-2018 om 17:06:23 People who say Kavanaugh should step aside because of a single accusation from 35 years ago in high school are not interested in truth or justice. They are interested in killing babies and don’t want anyone to even just potentially stand in their way. reageer retweet
EWErickson twitterde op maandag 17-09-2018 om 15:41:19 The glee you are seeing on the left over the Kavanaugh accusations (and it is glee) comes from the same people who look at this and see a clump of cells to be killed as a matter of convenience. https://t.co/JCZ1WivaG8 reageer retweet
EWErickson twitterde op zaterdag 15-09-2018 om 15:37:16 Democrats are trying to destroy a man with unsubstantiated claims from when he was in high school all because they’re scared he might take away their right to crack open the skulls of babies and vacuum out their brains before ripping them apart. reageer retweet
3) Hij is fan van Taylor Swift.

EWErickson twitterde op woensdag 12-09-2018 om 23:54:37 Is @taylorswift13 getting royalties for the Billie Eilish song "You Should See Me in a Crown," because it sounds remarkably like something off Reputation. I thought it was a Swift song being played on Alt-Nation at first. reageer retweet
pi_181975518
Misschien heb ik me wat te veel laten gaan daarnet... Excuses, ik vind Trump absoluut ook geen goede president in alle eerlijkheid.

Zelf hoop ik dat de Democraten het presidentschap terug winnen in 2020 maar dan wel met een progressieve kandidaat of een kandidaat die het Democratische electoraat kunnen verenigen zoals misschien Kamala Harris dat zou kunnen doen. Alleen wil ik geen kandidaten zoals Joe Biden of Andrew Cuomo als nominee, want dat zou een grote teleurstelling voor mij zijn.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_181975566
Als die domme Brett nou gewoon van het begin af aan had gezegd dat hij een misstap had begaan als tiener, dat het hem spijt, en dat hij een veranderd man is, was het waarschijnlijk met een sisser afgelopen. Nu is het daar te laat voor. Wel hilarisch om te zien hoe de hele kliek in hun zelfgraven kuil aan het lopen is. _O-
pi_181975579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:22 schreef Broomer het volgende:

[..]

Oh, ik vind het wel goed dat hij under oath uitspraken moet doen. Ik denk dat het namelijk heel lastig wordt om binnen een paar weken de waarheid te bewijzen (het is een he-she van 35 jaar geleden), maar als hij uitspraken under oath doet, en er komt meer bewijs, dan kan hij er later veel makkelijker uigegooid worden.
Eenmaal benoemd is het een hele klus om hem weer van dat Hof af te krijgen, hoor.
pi_181975769
DavidKris twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 01:00:33 The release of FISAs like this is off the charts. It is especially unprecedented considering that the FISAs have already gone through declassification review and the President is overruling the judgments of his subordinates to require expanded disclosure. 1/3 reageer retweet
DavidKris twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 01:00:33 The President has the literal authority to do this, but here, as in so many other areas, his exercise of authority is tainted by a severe conflict of interest, as he is a subject of investigation to which these FISAs pertain. 2/3 reageer retweet
DavidKris twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 01:00:33 This is perhaps the signal feature of many of his worst actions -- he seems assiduously to view and engage with everything through the straw-sized aperture of his own self-interest instead of the broader national interest. 3/3 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181975844
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2018 18:19 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zondag 16-09-2018 om 18:00:09 FEMA head Brock Long defended Trump's attacks on the Puerto Rico death toll: "You might see more deaths indirectly as time goes on," adding that "spousal abuse goes through the roof. You can't blame spousal abuse after a disaster on anyone." https://t.co/Tt9OOEEfe1 reageer retweet
Deze Brock Long?

White House Considered Replacing FEMA Chief as Florence Was Gathering Steam

Internal investigation is looking into Brock Long’s use of federal resources during frequent travel to his North Carolina home

[..]

Probe of FEMA Chief Brock Long Referred to Prosecutors

Investigators asked U.S. attorney’s office to look into whether criminal statutes were violated by Long and two aides

quote:
An investigation targeting President Trump’s top emergency-management official has been referred to federal prosecutors to determine whether criminal charges should be pursued, according to people familiar with the probe.

Brock Long, the administrator of the Federal Emergency Management Agency, and two other federal employees may have broken as many as six laws as they commuted frequently between Washington and Mr. Long’s home in Hickory, N.C., at taxpayers’ expense, said one of the people briefed on the investigation.

Mr. Long has said he is cooperating with the investigation, which has been led by the Department of Homeland Security’s inspector general. Mr. Long declined to comment through a FEMA spokesman.

The inspector general’s office and U.S. attorney’s office in Washington also declined to comment. A White House spokesman didn’t return a request for comment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181976259
Rachel Maddow met beelden van het verhoor van Anita Hill in 1991

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181976470
White House Hasn’t Asked FBI to Vet Kavanaugh Allegations, Sources Say

quote:
The White House hasn’t asked the FBI to investigate the allegation that Supreme Court nominee Brett Kavanaugh sexually assaulted a woman when they were in high school, a request required for the bureau to take further action, according to two people familiar with the matter.

The FBI’s initial background investigation into Kavanaugh was completed before Christine Blasey Ford came forward with the allegation. Kavanaugh, who has denied the allegation as “completely false,” and Ford have both said they’re willing to testify before Congress.

Democrats on the Senate Judiciary Committee have said they want the FBI to investigate the allegation. But FBI background investigations are conducted under specific procedures and through requests from government agencies -- which in Kavanaugh’s case would come from the White House, said the two people who asked not to be identified discussing the sensitive matter.

Further investigation by the FBI could be politically volatile, thrusting the bureau into the middle of a tense battle over the future lineup of the Supreme Court. While there appears to be limited evidence for the Federal Bureau of Investigation to work with, the bureau is accustomed to doing professional background investigations, even when the evidence is thin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181976581
Trump Jr. :')

DonaldJTrumpJr twitterde op zondag 16-09-2018 om 14:57:07 It’s a shame that CNN’s ratings are down 41%. What’s worse is there’s a simple solution that they refuse to accept. Stop Lying to try to make @realDonaldTrump look bad. https://t.co/O3XyWchsJh https://t.co/BCUCxKnOvO reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181976883
Latest U.S. tariffs won’t affect Apple, but China’s retaliation might

Smartwatches, earbuds avoid tax, but iPhone production may be vulnerable to China’s next moves

quote:
Apple Inc. dodged stinging duties on its smartwatches and wireless earbuds after the U.S. excluded those gadgets from tariffs on $200 billion in Chinese goods, though the tech giant still faces retaliatory measures being weighed by China that could strike iPhone production there.

The trade tensions are rattling companies in a range of industries, but Apple’s heavy dependence on the U.S. and China makes it especially vulnerable as the world’s two largest powers escalate their economic feud. Because Apple AAPL, -2.66% assembles almost all of its gadgets in China, its watches, AirPods and other devices are vulnerable to the Trump administration’s plans to widen the scope of tariffs on Chinese imports — a risk Apple warned about earlier this month.

That reliance also could make the iPhone and other devices vulnerable if Chinese officials follow through on retaliatory moves to restrict sales of materials, equipment and parts key to U.S. manufacturers — measures The Wall Street Journal on Sunday reported that Beijing is considering.

The timing of the countries’ new measures could be especially bad for Apple, which this week starts shipping two of its three new iPhones and a new smartwatch. Those new devices are expected to help fuel the company’s sales in the final three months of the year, when Christmas shopping helps deliver about one-third of Apple’s annual revenue.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 06:34:05 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181976926
Goedemorgen.

quote:
McConnell complains that Democrats aren’t following “standard bi-partisan process” and “regular order” on Kavanaugh’s nomination to the Supreme Court
https://twitter.com/JohnJHarwood/status/1041775273203642369?s=19


Koekoek!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181977020
Mogge!


Donald Trump, Jr. Posts Instagram Apparently Mocking Kavanaugh's Accuser


quote:
Donald Trump, Jr., son of President Donald Trump, posted an image to his Instagram account on Sunday appearing to mock the woman who accused Supreme Court nominee Judge Brett Kavanaugh of sexual assault.

The image shows a piece of scrap paper with childish handwriting reading: “Hi Cindy, will you be my girlfriend,” followed by two boxes marked “yes” and “no.” “Love, Bret [sic]” the note ended.

The image references Christine Blasey Ford’s allegation that Kavanaugh had assaulted her when they were both teenagers.

“Oh boy… the Dems and their usual nonsense games really have him [Kavanaugh] on the ropes now,” wrote Trump Jr. in the image’s caption. “Finestein [sic] had the letter in July and saved it for the eve of his vote … honorable as always. I believe this is a copy for full transparency.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181977161
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 06:25 schreef Kijkertje het volgende:
Latest U.S. tariffs won’t affect Apple, but China’s retaliation might

Smartwatches, earbuds avoid tax, but iPhone production may be vulnerable to China’s next moves

[..]

Krijgen andere in China geproduceerde telefoons in amerika dan ook geen heffingen?
pi_181977265
Ik denk niet dat we ooit zullen weten of de beschuldigingen kloppen of niet. Wat voor mij wel tekenend is, is hoe figuren als Trump (jr) en McConnel hiermee omgaan. Hypocrisie ten top.
pi_181977614
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 07:29 schreef archito het volgende:
Ik denk niet dat we ooit zullen weten of de beschuldigingen kloppen of niet. Wat voor mij wel tekenend is, is hoe figuren als Trump (jr) en McConnel hiermee omgaan. Hypocrisie ten top.
Zo hypocriet is het niet, Trump heeft volgens mij nog nooit direct de kant van een vrouw gekozen bij dit soort zaken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181977639
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 07:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo hypocriet is het niet, Trump heeft volgens mij nog nooit direct de kant van een vrouw gekozen bij dit soort zaken.
True, al klagen ze graag over smerige Dems toch? En McConnel met zijn opmerking over dat de Democraten de procedures/gewoontes niet volgen is ook aardig hypocriet.
pi_181977911
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 07:59 schreef archito het volgende:

[..]

True, al klagen ze graag over smerige Dems toch? En McConnel met zijn opmerking over dat de Democraten de procedures/gewoontes niet volgen is ook aardig hypocriet.
McConnell is weer een ander verhaal, maar dat die niet vies is van wat gedraai als het in zijn voordeel is was ook al wel een tijdje duidelijk.

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die benoeming nu niet gaan uitstellen. Los van het feit of er daadwerkelijk iets gebeurd is of niet lijkt het me wel relevant om er wat opheldering over te hebben. Beetje kut voor de Republikeinen als ze dan een meerderheid verliezen in November, maar goed, je kan niet altijd zes gooien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 08:31:21 #210
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181978080
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

McConnell is weer een ander verhaal, maar dat die niet vies is van wat gedraai als het in zijn voordeel is was ook al wel een tijdje duidelijk.

Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die benoeming nu niet gaan uitstellen. Los van het feit of er daadwerkelijk iets gebeurd is of niet lijkt het me wel relevant om er wat opheldering over te hebben. Beetje kut voor de Republikeinen als ze dan een meerderheid verliezen in November, maar goed, je kan niet altijd zes gooien.
Zelfs al verliezen ze de meerderheid is dat tot januari geen belemmering om gewoon een benoeming door te drukken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:47:00 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181978251
https://edition.cnn.com/2(...)tion-room/index.html

De ironie. IEDEREEN in het WH moet zich schikken naar nieuwe regels mbt het telefoonverkeer vanwege die OP-ed, terwijl er elke morgen een orang-oetan op de plee zit om Twitter munitie af te vuren die tegen zichzelf gebruikt kan worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:47:40 #212
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181978256
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zelfs al verliezen ze de meerderheid is dat tot januari geen belemmering om gewoon een benoeming door te drukken.
Ze mogen het proberen ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 08:59:00 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181978350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ze mogen het proberen ;)
De nieuwe senaat wordt toch pas in januari geïnstalleerd? Ik zie McConnell er wel voor aan om gewoon als lame duck senaat zoiets te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:59:27 #214
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181978353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

De nieuwe senaat wordt toch pas in januari geïnstalleerd? Ik zie McConnell er wel voor aan om gewoon als lame duck senaat zoiets te doen.
Hij is er glibberig genoeg voor.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:02:55 #215
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181978383
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181978453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

De nieuwe senaat wordt toch pas in januari geïnstalleerd? Ik zie McConnell er wel voor aan om gewoon als lame duck senaat zoiets te doen.
Ik neem mijn woorden terug. Dát zou het toppunt van hypocrisie zijn.
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:50:38 #217
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979156
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 18:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dan moet Dr. Ford wel met specifieke details komen. Waarop Kavenaugh kan worden ondergevraagd. Als het bij "ergens begin jaren '80" blijft, heeft hij wel een redelijke plausible deniability.
Misschien komt Dr Ford wel met foto's van dat feestje op de proppen of is er een gastenlijst. Dan is zijn ontkenning dat hij niet op dat feestje aanwezig was gelijk onderuitgehaald.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 10:02:08 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181979320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien komt Dr Ford wel met foto's van dat feestje op de proppen of is er een gastenlijst. Dan is zijn ontkenning dat hij niet op dat feestje aanwezig was gelijk onderuitgehaald.
Of getuigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:03:11 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of getuigen.
En met name vrouwelijke getuigen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181979487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien komt Dr Ford wel met foto's van dat feestje op de proppen of is er een gastenlijst. Dan is zijn ontkenning dat hij niet op dat feestje aanwezig was gelijk onderuitgehaald.
Twijfelachtig, ze weet zelfs niet in wiens huis het was, dacht ik.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 10:16:37 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181979501
https://www.huffingtonpos(...)20f6e4b013b0977defff

quote:
We Know Brett Kavanaugh Has Lied Already

This nation is suffering a significant breakdown of civility, bipartisanship and ethical behavior. For the Trump administration and the Republican leaders who enable it, truth is no longer a cherished value. To them, lying seems to be part of the strategy, a cynical weapon to be used against their opponents.

This week, we are witnessing the full depth of that cynicism, as the White House and its supporters smear a woman who makes credible, significant accusations of sexual assault against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh. At the same time, another fact has become clear: Kavanaugh himself has a casual relationship with the truth ― and in that, he fits right in with the way President Donald Trump and his party behave.

At the White House event announcing Kavanaugh’s nomination, the appellate judge offered a remark that seemed odd. Praising Trump, he said, “No president has ever consulted more widely, or talked with more people from more backgrounds, to seek input about a Supreme Court nomination.”

I personally found this hard to believe. How would Kavanaugh know that? Why would he be so sure and definitive about it? I did what we all do these days with the overwhelming list of lies coming out of this White House — I figured that Republicans were all “in on it,” that this comment would stand as just another obviously false spin in the process of getting another illegitimate seat on the Supreme Court for a conservative judge. But it turns out this was only a glimpse into the nominee’s disturbing willingness to avoid the truth.

In fact, there’s clear evidence showing that Kavanaugh lied under oath during the 2006 confirmation hearing for his spot on the U.S. Court of Appeals for the D.C. Circuit. I should know: I was one of the senators on the Judiciary Committee who questioned him.

I asked Kavanaugh about his involvement as White House staff secretary in the highly controversial 2001 nomination of Charles Pickering Sr. to the 5th Circuit. Many of us were concerned about a 1994 hate crimes case in which Pickering decided that a 25-year-old, who had participated with two others in a cross burning, was deserving of a reduced sentence.

During the Senate’s consideration of Pickering’s nomination, we had also learned that the federal trial judge solicited and collected letters of support from lawyers who had appeared in his courtroom, some of whom had cases still pending before him. This was a clear breach of judicial ethics, so I asked Kavanaugh about it:

Sen. Russ Feingold: My first question is this. Did you know that Judge Pickering planned to solicit letters of support in this manner before he did so? And if not, when did you become aware that Judge Pickering had solicited these letters of support?

Brett Kavanaugh: The answer to the first question, Senator, is no. This was not one of the judicial nominees that I was primarily handling.


But newly released emails show that Kavanaugh appeared to be the primary person handling Pickering’s nomination, at least by 2003, and was heavily involved in pushing for his confirmation as early as March 2002. There are emails showing that Kavanaugh coordinated meetings with and about Pickering; that he drafted remarks, letters to people on the Hill and at least one op-ed for then-White House Counsel Alberto Gonzales about Pickering; that he advised Gonzales on Pickering strategy; and much more.

One Department of Justice official even asked for Kavanaugh’s “blessings and instructions” before calling the nominee.

Others may have been involved, but Kavanaugh played a decisive leadership role in managing Pickering’s nomination and then lied to me about it.

In another example, Kavanaugh had worked to advance multiple controversial judicial nominations from President George W. Bush during a time when a Republican Senate staffer named Manuel Miranda accessed and downloaded thousands of computer files belonging to Democratic senators. Because Kavanaugh could have been in receipt of the stolen documents, he was grilled by senators of both parties on the matter at his first confirmation hearing in 2004 and he denied any involvement.

But emails released this year show that Kavanaugh received material from numerous emails, draft letters and memos laying out the legal arguments Democrats were going to make regarding Bush’s judicial nominees, including talking points written by a staffer to Sen. Patrick Leahy (D-Vt.). One email even had the subject line “Spying” on it. Kavanaugh not only received that message, which mentioned a “mole,” but forwarded it to Gonzales. Leahy asked Kavanaugh about this regrettable episode in the 2004 confirmation hearing, and Kavanaugh’s responses were both unsatisfying and evasive.

Taking all his testimony together, we see a clear pattern emerge: Brett Kavanaugh has never appeared under oath before the U.S. Senate without lying.

As a onetime member of the Senate Judiciary Committee, I considered the truthfulness of judicial nominees as a non-negotiable quality. Lying under oath cannot and must not be rewarded with a seat on the nation’s highest court, and lies cannot remain unchallenged.

So as an illegitimate administration goes to work attacking the credibility of a brave woman recounting her assault, let’s recognize the enormously cynical hypocrisy: The nominee they’re desperate to protect is a calculated liar who uses dishonesty to advance his own career. And any denial of these accusations by Kavanaugh before the committee must be viewed in the context of his multiple earlier lies under oath to that same committee.

This nomination can and must be withdrawn. Nominees to the U.S. Supreme Court must be held to a higher standard, and it is the job of determined senators to do just that.

Russ Feingold served as a United States senator from Wisconsin from 1993 to 2011 and is the founder of @LegitAction.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:18:01 #222
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Twijfelachtig, ze weet zelfs niet in wiens huis het was, dacht ik.
Misschien kan Kavanaugh daar duidelijkheid over geven, als ze het hem vriendelijk vragen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 10:20:02 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181979550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Twijfelachtig, ze weet zelfs niet in wiens huis het was, dacht ik.
We zullen zien of ze alle details al in die brief heeft gezet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 10:32:08 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181979714
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:32:16 #225
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

We zullen zien of ze alle details al in die brief heeft gezet.
Als andere gasten die brief onder ogen krijgen dan kunnen die best wel met een confirmatie op de proppen komen dat hij wél op dat feestje is geweest. Kavanaugh vertelde het congres met klem dat hij daar NIET aanwezig was. Indien dit als onwaar wordt bewezen dan heeft hij wéér gelogen tegen de senaat en is het over en uit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:37:34 #226
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979808
https://www.politico.com/(...)mueller-trump-827898

De perfecte val om ratten te vangen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:42:42 #227
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181979902
quote:
Oud-studenten van de Holton-Arms School in Bethesda, Maryland hebben maandag een brief rondgestuurd als steunbetuiging aan Christine Blasey Ford met haar relaas dat zij seksueel werd mishandeld door de kandidaat van het Hooggerechtshof Brett Kavanaugh toen zij beiden op die middelbare school zaten .

"Wij geloven Dr. Blasey Ford en zijn dankbaar dat zij naar voren kwam om haar verhaal te vertellen," leest de brief, die voor het eerst werd gerapporteerd door de Huffington Post, die online wordt rondgestuurd voor handtekeningen. "Het vereist een grondig en onafhankelijk onderzoek voordat de senaat redelijkerwijs kan stemmen over de benoeming van Brett Kavanaugh tot een levenslange zetel in de hoogste rechtbank van het land."
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 11:31:18 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181980562
jimsciutto twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 11:11:14 "What is more, it is not clear if Mr. Trump has given his lawyers a full account of some key events in which he has been involved as president or during his decades running the Trump Organization." -NYT https://t.co/rBR7vw5W47 reageer retweet
Dat geloof ik zo.

Link naar het NYT artikel in de tweet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181980747
Het zou treurig zijn als de discutabele banden, denkbeelden en ontwijkende antwoorden daarover van Kavanaugh geen probleem zijn, maar zijn nominatie strandt door een vijfendertig jaar oude, ongestaafde beschuldiging van seksueel wangedrag.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 11:42:45 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181980790
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:40 schreef Sloggi het volgende:
Het zou treurig zijn als de discutabele banden, denkbeelden en ontwijkende antwoorden daarover van Kavanaugh geen probleem zijn, maar zijn nominatie strandt door een vijfendertig jaar oude, ongestaafde beschuldiging van seksueel wangedrag.
Waarom denk je dat? 47 senatoren waren hoe dan ook al tegen, wegens die denkbeelden en zijn gelieg. Dit kan een stuk of vier twijfelaars over de streep trekken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:45:36 #231
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181980838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? 47 senatoren waren hoe dan ook al tegen, wegens die denkbeelden en zijn gelieg. Dit kan een stuk of vier twijfelaars over de streep trekken.
Het doel heiligt de middelen
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181980839
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? 47 senatoren waren hoe dan ook al tegen, wegens die denkbeelden en zijn gelieg. Dit kan een stuk of vier twijfelaars over de streep trekken.
De inhoudelijke bezwaren zouden al meer dan genoeg moeten zijn, ook voor de meeste republikeinen. Dit is alsof 77 Tweede Kamerleden stemmen voor een SGP-opperrechter (denk even creatief mee met deze metafoor).
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 11:51:37 #233
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181980922
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De inhoudelijke bezwaren zouden al meer dan genoeg moeten zijn, ook voor de meeste republikeinen. Dit is alsof 77 Tweede Kamerleden stemmen voor een SGP-opperrechter (denk even creatief mee met deze metafoor).
coulda woulda shoulda natuurlijk. Maar op welke manier ook deze nominatie wordt getorpedeerd maakt me weinig uit. Om tegen tuig als McConnell & Trump nu ineens volgens de regels te gaan spelen schiet ook niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:53:09 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181980944
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181980945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

coulda woulda shoulda natuurlijk. Maar op welke manier ook deze nominatie wordt getorpedeerd maakt me weinig uit. Om tegen tuig als McConnell & Trump nu ineens volgens de regels te gaan spelen schiet ook niet op.
Oh nee, daar pleit ik ook niet voor. Het was meer een bespiegeling over het morele failliet van de Amerikaanse politiek. Waarbij de gematigde republikeinen (bestaan die nog?) misschien wel het diepst in het rood staan.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 12:00:51 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181981069
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oh nee, daar pleit ik ook niet voor. Het was meer een bespiegeling over het morele failliet van de Amerikaanse politiek. Waarbij de gematigde republikeinen (bestaan die nog?) misschien wel het diepst in het rood staan.
Klopt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 12:05:10 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181981143
Nog een half uurtje of zo, dan is Trump weer wakker. Het is een beetje tam op twitter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181981444
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:40 schreef Sloggi het volgende:
Het zou treurig zijn als de discutabele banden, denkbeelden en ontwijkende antwoorden daarover van Kavanaugh geen probleem zijn, maar zijn nominatie strandt door een vijfendertig jaar oude, ongestaafde beschuldiging van seksueel wangedrag.
This is America.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 13:12:43 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181982663
jimsciutto twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 13:05:34 #NorthKorea state media: US "totally to blame" for stalemate. “The U.S. is demanding unilateral and gangster-like claim forcing the DPRK to act without showing its movement. The conservative politicians of the U.S. are taking the lead in persisting in such gangster logic." reageer retweet
Kim zegt ook weer wat. Benieuwd hoe Trump dit gaat plossen zonder zijn nieuwe beste maatje bozer te maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:15:40 #240
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181982742
Even wat luchtigers:

Trump's Penis Looks Like Toad From Mario Kart, Says Stormy Daniels



Sorry voor de visuals, guys.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 13:28:21 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181983096
Als iemand FAKE NEWS post ga ik vragen hoe hij dat weet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181983430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
Even wat luchtigers:

Trump's Penis Looks Like Toad From Mario Kart, Says Stormy Daniels

[ afbeelding ]

Sorry voor de visuals, guys.
Ik ga dat boek niet lezen, ook al is het misschien waar. Het smearen om het smearen is je echt verlagen tot het niveau van Trump zelf.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 13:44:18 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181983541
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik ga dat boek niet lezen, ook al is het misschien waar. Het smearen om het smearen is je echt verlagen tot het niveau van Trump zelf.
Ze vertelt ook andere dingen, uitgebreider artikel in The Guardian.

Stormy Daniels' tell-all book on Trump: salacious detail and claims of cheating
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:46:01 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181983581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik ga dat boek niet lezen, ook al is het misschien waar. Het smearen om het smearen is je echt verlagen tot het niveau van Trump zelf.
Het enige positieve van Stormy Daniels is het feit dat ze totaal niet door Trump geïntimideerd kan worden. Hij KAN haar geen schaamtegevoel of angst opleggen, en dat strijkt als een dissonante snaar over de "ziel" van Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181983798
Op zich is het wel een geniale bait....kijken of Trump -president of the USA- een tweet over zijn eigen piemelemoos stuurt om Stormy tegen te spreken :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 14:05:51 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181983913
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
Op zich is het wel een geniale bait....kijken of Trump -president of the USA- een tweet over zijn eigen piemelemoos stuurt om Stormy tegen te spreken :')
Toad? Melania calls it BOWSER!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:22:50 #247
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181984197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Toad? Melania calls it BOWSER!
"Many people say I have a very big penis, the biggest. Believe me folks."
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:25:52 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181984258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:22 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"Many people say I have a very big penis, the biggest. Believe me folks."
Dat ze dit zeggen kan wel kloppen, maar of dit daadwerkelijk zo is valt te betwijfelen. Misschien zeggen ze dat hij een grote lul is, maar daar bedoelen ze niet het formaat van zijn geslachtsdeel mee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:27:10 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181984285
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
Op zich is het wel een geniale bait....kijken of Trump -president of the USA- een tweet over zijn eigen piemelemoos stuurt om Stormy tegen te spreken :')
met een selfie van zijn aanhangsel
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:28:32 #250
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181984312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga dat boek niet lezen, ook al is het misschien waar. Het smearen om het smearen is je echt verlagen tot het niveau van Trump zelf.
Woekerende kankercellen kun je ook alleen te vuur en te zwaard bestrijden. Daar helpt geen meditatie, yogatherapie of groentedieet tegen. Trumps tegenstanders zijn echt veel te lief en te netjes. Ze moeten die man net zolang de grond instampen totdat alleen zijn kuif nog overeind steekt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:35:21 #251
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181984487
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Woekerende kankercellen kun je ook alleen te vuur en te zwaard bestrijden. Daar helpt geen meditatie, yogatherapie of groentedieet tegen. Trumps tegenstanders zijn echt veel te lief en te netjes. Ze moeten die man net zolang de grond instampen totdat alleen zijn kuif nog overeind steekt.
Ben ik niet mee eens. dan verlaag je je op het niveau waar hij excelleert. Keiharde bewijzen leveren is effectiever. Trump valt alleen maar aan en reageert met deflectie. Hij heeft geen flauw benul hoe hij zich simpelweg kan VERDEDIGEN.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181984571
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. dan verlaag je je op het niveau waar hij excelleert. Keiharde bewijzen leveren is effectiever. Trump valt alleen maar aan en reageert met deflectie. Hij heeft geen flauw benul hoe hij zich simpelweg kan VERDEDIGEN.
Bovendien, worden de special elections die de Democraten winnen in rode staten enkel gewonnen door mensen die zich verlagen tot het niveau van Trump of wordt daar op een ander niveau campagne gevoerd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:47:11 #253
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181984814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bovendien, worden de special elections die de Democraten winnen in rode staten enkel gewonnen door mensen die zich verlagen tot het niveau van Trump of wordt daar op een ander niveau campagne gevoerd?
Met een zorgvuldiger en gebalanceerder verkiezingsprogramma misschien?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 14:49:29 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181984867
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:42:02 “What will be disclosed is that there was no basis for these FISA Warrants, that the important information was kept from the court, there’s going to be a disproportionate influence of the (Fake) Dossier. Basically you have a counter terrorism tool used to spy on a presidential... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:45:09 ....campaign, which is unprecedented in our history.” Congressman Peter King Really bad things were happening, but they are now being exposed. Big stuff! reageer retweet
:Z
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 14:52:00 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181984943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
Op zich is het wel een geniale bait....kijken of Trump -president of the USA- een tweet over zijn eigen piemelemoos stuurt om Stormy tegen te spreken :')
Yep, meer mensen hebben het gelezen.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 14:53:38 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181984984
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:50:29 China has openly stated that they are actively trying to impact and change our election by attacking our farmers, ranchers and industrial workers because of their loyalty to me. What China does not understand is that these people are great patriots and fully understand that..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:55:04 .....China has been taking advantage of the United States on Trade for many years. They also know that I am the one that knows how to stop it. There will be great and fast economic retaliation against China if our farmers, ranchers and/or industrial workers are targeted! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:02:43 #257
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181985202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:53 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:50:29 China has openly stated that they are actively trying to impact and change our election by attacking our farmers, ranchers and industrial workers because of their loyalty to me. What China does not understand is that these people are great patriots and fully understand that..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:55:04 .....China has been taking advantage of the United States on Trade for many years. They also know that I am the one that knows how to stop it. There will be great and fast economic retaliation against China if our farmers, ranchers and/or industrial workers are targeted! reageer retweet
Alweer een grootmacht die het van China probeert te winnen met een handelsconflict, maar duidelijk laat zien niet te begrijpen hoe de Chinese cultuur in elkaar steekt.

De VS is inderdaad echt het kind van zijn vader, alleen dit keer gaat het niet om thee.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181985382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:49 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:42:02 “What will be disclosed is that there was no basis for these FISA Warrants, that the important information was kept from the court, there’s going to be a disproportionate influence of the (Fake) Dossier. Basically you have a counter terrorism tool used to spy on a presidential... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:45:09 ....campaign, which is unprecedented in our history.” Congressman Peter King Really bad things were happening, but they are now being exposed. Big stuff! reageer retweet
:Z
Tot dusver is het iedere keer dat ze zoiets openbaar maakten gigantisch gebackfired. Dus ik zou me niet druk maken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 15:13:49 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181985494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:09 schreef Begieltie het volgende:
En is Trump al impeached? Of haten jullie nog een paar jaartjes door? Is niet goed voor je karma he. Echoooo!
Hij hoeft niet impeached te worden hoor. Kapitein Paddenstoel mag best nog een tijdje in het WH blijven. Laat dit nog maar even doorgaan. Ik vind het lullig voor de mensen die dankzij hem driedubbel genaaid gaan worden, maar daar hoor ik niet bij.

Trump adviser eyes entitlement cuts to plug U.S. budget gaps
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 15:16:05 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181985559
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:09 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Tot dusver is het iedere keer dat ze zoiets openbaar maakten gigantisch gebackfired. Dus ik zou me niet druk maken.
Trump weet dat hij de publieke opinie mee moet krijgen. Heeft hij die mee, en kan hij mensen zover krijgen te denken dat alles normaal is, dan heeft hij niet veel te vrezen. Hooguit een impeachment door het Huis. Nou, so what?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 15:40:45 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181986086
jjouvenal twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:29:49 Insightful: A former sex crimes prosecutor analyzed the allegations against Brett Kavanaugh. This is her take: https://t.co/QY12Rdbg8O reageer retweet
Verhelderend stuk.

A former sex-crimes prosecutor analyzed Ford’s allegations against Kavanaugh. Here’s her take.

quote:
Soon after Christine Blasey Ford was revealed as the author of a letter alleging that Supreme Court nominee Brett M. Kavanaugh had sexually assaulted her decades ago, the responses ran along predictable lines. While some argued that she should be heard, others questioned how much of her memory can be trusted.

Amid a spate of speculation, The Washington Post published an exclusive account of the assault Saturday evening, identifying Ford. Kavanaugh issued a statement Sunday denying the accusations, but after heated pushback from politicians and the public, Kavanaugh agreed to questioning by the Senate panel Monday. A second hearing, where Kavanaugh and Ford will both testify publicly, is scheduled for next week. The results threaten to thwart his confirmation.

Critics of Ford have taken to calling into question whether it’s possible for a 30-year-old memory to be credible.

Sex crimes prosecutors across the country forge ahead on “he-said-she-said” cases regularly.

“I stand to believe there’s no such thing as a ‘he-said-she-said’ case,” Linda Fairstein, former chief of the Manhattan District Attorney’s Office’s Sex Crimes Bureau, told The Post. “As a prosecutor, it’s your job to break down every minute of the encounter so that details on one side pushes the facts over the edge.”

Prosecutors do that regularly, in large part by parsing what’s reasonable and what’s believable through corroboration, details that have the ring of truth and inconvenient facts that are subtle signs of credibility.

Ford’s account is credible, even though she can’t remember several details.
There’s no criminal trial, but Kavanaugh still has the presumption of innocence, said attorney Douglas Wigdor, a former prosecutor who now represents victims in sexual harassment and sexual assault cases against high-profile men.

“The reason we have statutes of limitations is because its difficult to defend yourself when someone makes an accusation against you from years ago. It’s difficult to have witnesses or forensics,” he said.

But, according to Fairstein, it was completely normal that Ford “didn’t remember” several details.

“If she testifies, I would expect her to say ‘I don’t remember’ scores of times,” Fairstein said, for two reasons: the passage of time and trauma. “She found this experience so upsetting that she felt her life was in danger. There might be 220 things she doesn’t know and then a very specific sentence about what happened that was so traumatic."

Ford has alleged that Kavanaugh pinned her down and clumsily groped her during a prep school party when Ford, 15, was a sophomore and Kavanaugh, 17, a junior. Now 51, Ford, a research psychologist, told The Post, “I thought he might inadvertently kill me.”

According to psychologist Anne Meltzer, it may be challenging to recall peripheral details of an assault years later — such as who spread word of the party, who was the designated driver — but that should not detract from a victim’s veracity “if she can clearly and consistently articulate central details of what happened, such as the who, what and where,” she told The Post.

Meltzer, who has not reviewed the details of this case, has testified as an expert witness hundreds of times in child sexual abuse cases, with victims up to 17 years old.

Are the details Ford did mention more telling?
Perhaps more striking are the details Ford did mention.

Fairstein said sexual assault rarely happens with witnesses present. Yet Ford puts two people in the room — Kavanaugh and his prep school classmate, Mark Judge, whom she called “an essential witness.”

The Fix Analysis
A former sex-crimes prosecutor analyzed Ford’s allegations against Kavanaugh. Here’s her take.
Kavanaugh and his accuser to testify as allegation roils Washington
Christine Blasey Ford is willing to testify after her letter leaked alleging Supreme Court nominee Brett M. Kavanaugh sexually assaulted her in the 1980s. (Video: Jenny Starrs /Photo: Matt McClain/The Washington Post)

By Deanna Paul
September 18 at 6:00 AM
Soon after Christine Blasey Ford was revealed as the author of a letter alleging that Supreme Court nominee Brett M. Kavanaugh had sexually assaulted her decades ago, the responses ran along predictable lines. While some argued that she should be heard, others questioned how much of her memory can be trusted.

Amid a spate of speculation, The Washington Post published an exclusive account of the assault Saturday evening, identifying Ford. Kavanaugh issued a statement Sunday denying the accusations, but after heated pushback from politicians and the public, Kavanaugh agreed to questioning by the Senate panel Monday. A second hearing, where Kavanaugh and Ford will both testify publicly, is scheduled for next week. The results threaten to thwart his confirmation.

Critics of Ford have taken to calling into question whether it’s possible for a 30-year-old memory to be credible.

Sex crimes prosecutors across the country forge ahead on “he-said-she-said” cases regularly.

“I stand to believe there’s no such thing as a ‘he-said-she-said’ case,” Linda Fairstein, former chief of the Manhattan District Attorney’s Office’s Sex Crimes Bureau, told The Post. “As a prosecutor, it’s your job to break down every minute of the encounter so that details on one side pushes the facts over the edge.”

Prosecutors do that regularly, in large part by parsing what’s reasonable and what’s believable through corroboration, details that have the ring of truth and inconvenient facts that are subtle signs of credibility.

Ford’s account is credible, even though she can’t remember several details.
There’s no criminal trial, but Kavanaugh still has the presumption of innocence, said attorney Douglas Wigdor, a former prosecutor who now represents victims in sexual harassment and sexual assault cases against high-profile men.

“The reason we have statutes of limitations is because its difficult to defend yourself when someone makes an accusation against you from years ago. It’s difficult to have witnesses or forensics,” he said.

But, according to Fairstein, it was completely normal that Ford “didn’t remember” several details.

“If she testifies, I would expect her to say ‘I don’t remember’ scores of times,” Fairstein said, for two reasons: the passage of time and trauma. “She found this experience so upsetting that she felt her life was in danger. There might be 220 things she doesn’t know and then a very specific sentence about what happened that was so traumatic."

Ford has alleged that Kavanaugh pinned her down and clumsily groped her during a prep school party when Ford, 15, was a sophomore and Kavanaugh, 17, a junior. Now 51, Ford, a research psychologist, told The Post, “I thought he might inadvertently kill me.”

According to psychologist Anne Meltzer, it may be challenging to recall peripheral details of an assault years later — such as who spread word of the party, who was the designated driver — but that should not detract from a victim’s veracity “if she can clearly and consistently articulate central details of what happened, such as the who, what and where,” she told The Post.

Meltzer, who has not reviewed the details of this case, has testified as an expert witness hundreds of times in child sexual abuse cases, with victims up to 17 years old.

Are the details Ford did mention more telling?
Perhaps more striking are the details Ford did mention.

Fairstein said sexual assault rarely happens with witnesses present. Yet Ford puts two people in the room — Kavanaugh and his prep school classmate, Mark Judge, whom she called “an essential witness.”

“To me, it’s compelling that [Ford] puts someone else there, and that the person who happens to be in the room has a blackout drinking problem," said Fairstein. Judge, now a filmmaker and author, described himself similarly in his book “Wasted: Tales of a Gen-X Drunk.” “That’s sort of the intoxicated behavior she described that night,” she added.

“Ford mentioned details — like the pool party, the narrow staircase, that the house was in Montgomery County. There are enough facts for someone to remember it was their party and their house,” said Fairstein.

Wigdor echoed Fairstein, saying: “She put a third person in the room. If you were making something up, why would you do that?”

Wigdor also mentioned that Ford voluntarily took and passed a lie-detector test. “While not admissible in court, they’re used by various governmental agencies, and many people believe in their abilities,” he said.

It is not alarming that Ford waited this long to talk about the assault.
The vast majority of sexual abuse victims delay disclosing what happened.

“It’s one of the most common features of child sex abuse,” Meltzer said. Most victims of child sexual abuse fear retaliation, that they won’t be believed or that their family may be angry. There are often very intense feelings of shame, guilt and humiliation.

Statistically, teenagers are less likely than younger children to tell authorities about an assault, she said. Particularly concerned with how others view them, teenagers often feel like “damaged goods.”

“Another reason children don’t disclose is because they are sometimes threatened or pressured to keep it a secret,” said Meltzer, adding that although it may not apply to Kavanaugh and Ford, it is nonetheless a common reason.

Then why tell anyone now?
Often, Meltzer said, victims disclose abuse so that they can begin to cope with, and heal from, the trauma.

“Disclosure is a process. It’s possible that at some point a victim is unable to deal with the emotional burden of the abuse,” which frequently has long-lasting effects into adulthood.

Ford had long debated whether to come forward, feeling a civic duty to share her story, according to The Post. In the end, her cost-benefit analysis weighed against speaking on the record. Instead, she wrote a letter to Sen. Dianne Feinstein (D-Calif.), expecting it to be kept confidential.

Although Ford requested anonymity, Fairstein said that most sex abuse victims don’t want anyone to know, let alone put their private lives on display for the nation.

Instead, Fairstein was more focused on the initial disclosure, calling it a “corroborating detail.”

Ford watched the anonymous letter morph, garnering indignation from the right and serving as political fodder for the left. Then, she agreed to go public, she told The Post.

Ford disclosed the assault long before Kavanaugh was nominated to the high court by President Trump, telling her husband and marriage counselor in 2012. The therapist’s notes, which were reviewed by The Post, confirmed this.

“I think it helps [Ford] that there was an outcry to the counselor long before this nomination occurred. We always look for that to support an accusation wasn’t a newly formed complaint,” Fairstein said. Ford didn’t come forward to prosecute Kavanaugh but with a piece of information that, she believed, was relevant to his character before this became a very public issue, Fairstein said.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181986352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. dan verlaag je je op het niveau waar hij excelleert. Keiharde bewijzen leveren is effectiever. Trump valt alleen maar aan en reageert met deflectie. Hij heeft geen flauw benul hoe hij zich simpelweg kan VERDEDIGEN.
Ik vraag me af of bewijzen effectief zijn. Trump zijn aanhang verander je daarmee niet van gedachte kijk maar op dit forum. Probleem is dat zijn aanhang of te dom is om de leugens te onderscheiden van de werkelijkheid of de leugens voor lief neemt omdat ze achter waar Trump voor staat staan.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 16:00:36 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181986379
jjouvenal twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:55:15 Giuliani says he's received assurances from Paul Manafort's legal team that he will not implicate Trump or his family in any crimes https://t.co/Giwwmd1tEY reageer retweet
Ja hoor. Natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181986771
En het Witte Huis heeft nog steeds de FBI geen opdracht gegeven de zaak Ford te onderzoeken :')

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 14:30:00 Feinstein: "I'm disappointed the FBI and W.H. are failing to take even the most basic steps to investigate this matter. We must not ... rush the process before we're able to gather more information and the FBI is able to reopen and complete the background investigation." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:30:19 Kamala Harris: "I believe that there—that the FBI ... should be compelled to do its job in terms of doing, in completing their background investigation. And that’s not being done, and the W.H. is not directing it, the Department of Justice is not directing it." (via CBS) https://t.co/nLv2H90jx5 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181987059
Aardig stuk van het Cato Institute over de turnaround van Navarro inzake tariffs en China in het bijzonder. Weliswaar met de gebruikelijke libertaire bril, maar altijd wel erg sterk in achtergronden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Redactie Games dinsdag 18 september 2018 @ 16:44:39 #266
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_181987089
Zie je ook eens een keer Mario kart trending op Twitter maar niet om de redenen die je verwacht had
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 16:53:02 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181987217
Het zou lachen zijn als andere vrouwen het bevestigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 16:57:35 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181987280
The onion doet ook mee. Met een stuk uit het archief!

https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181988286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

De nieuwe senaat wordt toch pas in januari geïnstalleerd?
Waarom duurt dat zo lang? In NL wordt de TK een paar weken na de verkiezingen geïnstalleerd.
in a crowd you lose humanity
pi_181988390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Eenmaal benoemd is het een hele klus om hem weer van dat Hof af te krijgen, hoor.
Tuurlijk. Maar ik denk niet dat de Republikeinen de beslissing tot het nieuwe huis in januari gaan uitstellen (tenzij Kavanaugh er heel beroerd afkomt tijdens de ondervraging, of tenzij er meer info bekend wordt). Dus hij komt er waarschijnlijk wel door, maar dan wil je hem wel under oath gehad hebben over deze zaak.
pi_181988479
Die hearing maandag wordt net zo'n GOP farce als de hele nominatie hearing :')

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 17:45:01 Feinstein: "Chairman Grassley today said there would be only two witnesses invited to testify at theKavanaugh hearing next week on sexual assault allegations. Compare that to the 22 witnesses at the 1991 Anita Hill hearing and it’s impossible to take this process seriously." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181988544
elianayjohnson twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 16:21:17 News: Sources tell @eschor @burgessev and me that Ford's lawyer is trying to impose conditions on her testimony. Judiciary Committee staffers right now skeptical Monday hearing will happen - https://t.co/aollyZVEvr reageer retweet
Kavanaugh accuser has not yet agreed to attend hearing

quote:
The woman who has accused Supreme Court nominee Brett Kavanaugh of sexually assaulting her decades ago has not yet confirmed her appearance at a public hearing the GOP is planning next week, a top Republican senator said Tuesday.

Senate Judiciary Chairman Chuck Grassley (R-Iowa) said that his staff has reached out to Christine Blasey Ford's camp several times since the California-based professor came forward with her story of a high-school-era assault by President Donald Trump's high court pick. Although Ford's lawyer said that her client would be open to "a fair proceeding," it remains unclear whether she would agree to a planned hearing on Sept. 24 that Republicans have set up to help save Kavanaugh's nomination.

The lack of response so far "kind of raises the question, do they want to come to the public hearing or not," Grassley told conservative radio host Hugh Hewitt on Tuesday. As of late Tuesday morning, Ford had not agreed to appear, according to a person close to the nomination.

"Our staff reached out to Dr. Ford's lawyer with multiple emails yesterday to schedule a similar call and inform her of the upcoming hearing, where she will have the opportunity to share her story with the Committee. Her lawyer has not yet responded," said Taylor Foy, a spokesman for Grassley on the committee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181988633
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom duurt dat zo lang? In NL wordt de TK een paar weken na de verkiezingen geïnstalleerd.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de grondwet geschreven is in een tijd dat het weken kon duren voordat je vanuit South Carolina of Maine in DC was. Maar dat is maar een ideetje.
pi_181988703
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:13 schreef Kijkertje het volgende:
elianayjohnson twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 16:21:17 News: Sources tell @eschor @burgessev and me that Ford's lawyer is trying to impose conditions on her testimony. Judiciary Committee staffers right now skeptical Monday hearing will happen - https://t.co/aollyZVEvr reageer retweet
Kavanaugh accuser has not yet agreed to attend hearing

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze haar advocaat stuurt. Dit is wel een enorme exposure waar ze niet op zat te wachten. Maar dat heeft natuurlijk niet dezelfde impact.
pi_181988795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze haar advocaat stuurt. Dit is wel een enorme exposure waar ze niet op zat te wachten. Maar dat heeft natuurlijk niet dezelfde impact.
Denk dat het meer hierom gaat:

quote:
One Kavanaugh ally suggested that Katz, a well-respected veteran of high-profile sexual misconduct cases, has "tried to impose some serious conditions on" Ford's testimony, though it's unclear what those conditions are.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181988881
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:25:12 All 10 Senate Judiciary Democrats are calling for more witnesses at Monday's hearing: "While the Committee unquestionably needs to hear from both [Kavanaugh and Ford], there are other relevant witnesses who should be questioned under oath, in a public setting." https://t.co/K9VucbIDOU reageer retweet
En dit proberen de Reps natuurlijk juist te vermijden :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181989047
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de grondwet geschreven is in een tijd dat het weken kon duren voordat je vanuit South Carolina of Maine in DC was. Maar dat is maar een ideetje.
Wordt tijd om dat te veranderen dan. Voor het presidentsschap kan ik me nog voorstellen dat het een tijd duurt, omdat het getrapte verkiezingen zijn. Maar senatoren worden volgens mij rechtstreeks gekozen, dus dat slaat nergens op.

Maar goed, sowieso geldt dat hoe meer ik van de staatsinrichting in de VS kom te weten, hoe beroerder ik het daar geregeld vindt.
in a crowd you lose humanity
pi_181989147
SenatorCollins twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:13:34 I'm writing to the Chairman & RM of Judiciary Cmte respectfully recommending that at Monday’s hearing, counsel for Prof. Ford be allocated time to question Judge Kavanaugh & counsel for the Judge be granted equal time to question Prof. Ford, followed by questions from Senators. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181989439
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 18:55:08 Trump, asked if the FBI should re-open it's Kavanaugh investigation: "I don’t think the FBI really should be involved because they don’t want to be involved." reageer retweet
8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 19:09:37 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181989714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom duurt dat zo lang? In NL wordt de TK een paar weken na de verkiezingen geïnstalleerd.
Met die lange reistijd per huifkar ben je niet zo snel in DC.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181989768
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met die lange reistijd per huifkar ben je niet zo snel in DC.
Dus stel je voor, er word een amish verkozen dan kan hij toch op tijd komen.
pi_181989795
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wordt tijd om dat te veranderen dan. Voor het presidentsschap kan ik me nog voorstellen dat het een tijd duurt, omdat het getrapte verkiezingen zijn. Maar senatoren worden volgens mij rechtstreeks gekozen, dus dat slaat nergens op.

Maar goed, sowieso geldt dat hoe meer ik van de staatsinrichting in de VS kom te weten, hoe beroerder ik het daar geregeld vindt.
Tsja. Hun staatsinrichting is dan ook een stuk ouder dan die van ons. En heel erg behoudend vormgegeven.
pi_181990110
Koude douche voor Beto mania:

Texas Senate GE:
Ted Cruz (R-inc) 54% (+9)
Beto O'Rourke (D) 45%

@QuinnipiacPoll9 9/11-17
https://t.co/T23AmUl7Q2 #TXsen
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:35:25 #285
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181990416
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Koude douche voor Beto mania:

Texas Senate GE:
Ted Cruz (R-inc) 54% (+9)
Beto O'Rourke (D) 45%

@QuinnipiacPoll9 9/11-17
https://t.co/T23AmUl7Q2 #TXsen
Zo te zien een outlier. Overigens had letterlijk elke poll Cruz trouwens al hoger staan dan O'Rourke, alleen niet zoveel: https://projects.fivethir(...)recast/senate/texas/

NateSilver538 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 19:34:25 Beto's chances down to about 1 in 4 (26%) after that Quinnipiac poll. Were closer to 1 in 3 (33%) before. https://t.co/GXbUzmsJOM reageer retweet
pi_181990427
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Koude douche voor Beto mania:

Texas Senate GE:
Ted Cruz (R-inc) 54% (+9)
Beto O'Rourke (D) 45%

@QuinnipiacPoll9 9/11-17
https://t.co/T23AmUl7Q2 #TXsen
Hahaha, wint die Zodiac Killer toch weer. :7
pi_181990652
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hahaha, wint die Zodiac Killer toch weer. :7
Nouja, er komen nog 3 debatten en we hebben nog meer dan een maand. Maar dat was altijd al wel de meest waarschijnlijke uitkomst.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:49:19 #288
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181990799
Wat ik wel gek aan die poll vind is dat er maar 1% undecided is, waar dat echt veel hoger ligt bij andere polls.
pi_181990993
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ik wel gek aan die poll vind is dat er maar 1% undecided is, waar dat echt veel hoger ligt bij andere polls.
Komt omdat veel pollsters zo rond Labour day overstappen van registered voters naar likely voters. En als je waarschijnlijk gaat stemmen is de kans ook een stuk groter dat je al weet op wie. De vraag is nu of Quinnipiac een juist beeld heeft bij wie er ongeveer zal gaan stemmen 6 november. Maar daar weten we dan pas het antwoord op.
pi_181991049
We hebben eigenlijk nog een paar likely voter polls nodig om vast te kunnen stellen of dit een outlier is of niet. Maar die gaan er vast wel komen.
pi_181991061
Één poll is nog steeds geen poll in mijn ogen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:04:53 #292
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181991148
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Komt omdat veel pollsters zo rond Labour day overstappen van registered voters naar likely voters. En als je waarschijnlijk gaat stemmen is de kans ook een stuk groter dat je al weet op wie. De vraag is nu of Quinnipiac een juist beeld heeft bij wie er ongeveer zal gaan stemmen 6 november. Maar daar weten we dan pas het antwoord op.
Maar dat is hier dus niet echt het geval. Deze is LV, maar Rasmussen vlak ervoor ook, wat 9% undecided heeft, Dixie Strategies ook LV met 12% undecided.Daarvoor had je inderdaad wel 3 RV polls.
pi_181991317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar dat is hier dus niet echt het geval. Deze is LV, maar Rasmussen vlak ervoor ook, wat 9% undecided heeft, Dixie Strategies ook LV met 12% undecided.Daarvoor had je inderdaad wel 3 RV polls.
Het hangt er ook vanaf hoezeer de man of vrouw aan de telefoon door moet vragen als mensen zeggen dat ze het niet weten. Sommige pollsters noteren dan "undecided", andere vragen door. En Quinnipiac is een hele goede Pollster, Rasmussen kennen we allemaal en Dixie ken ik eigenlijk niet.
pi_181991374
Maargoed, Monolith heeft gelijk dat een poll geen poll is en ik heb een zwak voor Beto dus ik blijf hopen. :P Maar het is wel een reality check.
pi_181991514
Ik vind vooral Cruz zo ongeveer de engste politicus in de VS, dus ik hoop van harte dat hij verliest.
Maar O'Rourke zal er een pittige kluif aan hebben. Texas is de laatste decennia toch vrij betrouwbaar Republikeins gebleken. Niet met gigantische, maar wel met constante marges.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181992802
Op disqus, the Hill: Brett Kavanaugh withdraws Supreme Court nomination

maar enkel de comments zijn zichtbaar, het artikel zelf niet: "Access denied
You are not authorized to access this page."
https://disqus.com/home/d(...)me_court_nomination/

quote:
I don't think this really happened. :-(

It think they wrote the story just in case, and some stupid intern linked it. But you can't actually access the story. I'd love to be wrong.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181993075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:54 schreef crystal_meth het volgende:
Op disqus, the Hill: Brett Kavanaugh withdraws Supreme Court nomination

maar enkel de comments zijn zichtbaar, het artikel zelf niet: "Access denied
You are not authorized to access this page."
https://disqus.com/home/d(...)me_court_nomination/

[..]

Haha, serieus _O-

Wel best case scenario voor de GOP onderhand.
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:11:24 #298
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181993097
Sjongejonge, Trumps piemol lijkt op Toad uit Mario Kart.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 21:16:25 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181993201
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:11 schreef Falco het volgende:
Sjongejonge, Trumps piemol lijkt op Toad uit Mario Kart.
Leuk bij de volgende top met Kim:

Kim: "Do you fear a mushroom.....cloud?"
Waarna de hele delegatie lachen uitbarst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:41:16 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181993698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:54 schreef crystal_meth het volgende:
Op disqus, the Hill: Brett Kavanaugh withdraws Supreme Court nomination

maar enkel de comments zijn zichtbaar, het artikel zelf niet: "Access denied
You are not authorized to access this page."
https://disqus.com/home/d(...)me_court_nomination/

[..]

Niet een vooraf geschreven artikel of geraamte van een artikel, just in case? Zie echt nergens iets verschijnen wat hier op wijst op het moment. Kan an sich zijn dat het onder embargo is?
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:50:13 #301
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181993898
Fin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')