quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind zulke wedstrijden echt prachtig.
Hij is wel vaak de beste inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan niet elke wedstrijd dezelfde MOTM hebben.
We wonnen ze allebeiquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Wytse is veel te enthousiast, zo'n geweldige uitslag is het ook weer niet
Remember Schalke-uit, remember Lyon-uit.
Eens maar die verdediging van hen vond ik wel een stuk beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax is voorlopig Europees een stuk beter op schot dan in de Eredivisie.
We kropen bij beide door het oog van de naald jaquote:
Emmen is ook best lastig. Uit zijn ze altijd sterker dan thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.
We zitten qua tactiek wel iets minder op de kamikazebrommer dan toen met Bosz, maar feit blijft dat als die gasten er va banque invliegen volgende week je gewoon 90 lastige minuten voor je kiezen krijgt, met waarschijnlijk meer corners en vrije trappen tegen waar ze levensgevaarlijk mee zijn....quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een moeizame 1 of 2-0 voorspel ik ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.
Ik vind dit Kiev echt wel een goede ploeg hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens maar die verdediging van hen vond ik wel een stuk beter.
Ze zullen volgende week wel moeten komen maarja die spelhervattingen zijn ze goed in, en als ze 1-0 maken is het al direct billenknijpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten qua tactiek wel iets minder op de kamikazebrommer dan toen met Bosz, maar feit blijft dat als die gasten er va banque invliegen volgende week je gewoon 90 lastige minuten voor je kiezen krijgt, met waarschijnlijk meer corners en vrije trappen tegen waar ze levensgevaarlijk mee zijn....
Aan de andere kant was Kiev in niets vanavond de Oostblokmuur die ik had verwacht, dus er komt wellicht ruimte om die uitgoal te maken
Wanneer was deze ACT ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax verdient wel een applaus
[ afbeelding ]
dit was voor belgie tochquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax verdient wel een applaus
[ afbeelding ]
Blind is inderdaad nog niet zo opvallend aanwezig, maar misschien is dat juist zijn kracht... er is ook nog niet echt iets fout gegaan, behalve die halve mislukte kopbal tegen VVV waar die afgekeurde goal uit kwamquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Tadic is echt wel een beest man. Voor mij de beste spelers:
Ziyech
Frenkie
Tadic
Meest kleurloze speler: Daley Blind
De opperbaas: Mathijs "kan mij het schelen" de Ligt²
Na Belgie Japan meen ikquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer was deze ACT ook alweer?
Wöber maar volgende week.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Tagliafico gaan we wel zwaar missen boys, ze waren sws al best gevaarlijk vanaf die kant.
België - Tunesië?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 doelpunten verschil betekent dat ze ruimte moeten gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten qua tactiek wel iets minder op de kamikazebrommer dan toen met Bosz, maar feit blijft dat als die gasten er va banque invliegen volgende week je gewoon 90 lastige minuten voor je kiezen krijgt, met waarschijnlijk meer corners en vrije trappen tegen waar ze levensgevaarlijk mee zijn....
Aan de andere kant was Kiev in niets vanavond de Oostblokmuur die ik had verwacht, dus er komt wellicht ruimte om die uitgoal te maken
Na België-Japan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
emmen gaat lekker op de aanvalquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een moeizame 1 of 2-0 voorspel ik ja.
Hij mocht wel wat vaker die bal vooruit spelen want ik vond het af en toe iets te safe (niet alleen hij hoor), wat is er mis mee om vaker vooruit te spelen. Niet eens altijd zo'n groot risico.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blind is inderdaad nog niet zo opvallend aanwezig, maar misschien is dat juist zijn kracht... er is ook nog niet echt iets fout gegaan, behalve die halve mislukte kopbal tegen VVV waar die afgekeurde goal uit kwam
Dat is zijn spel: geen fouten maken. Meer niet. Balletje terug. Balletje breed. Temporiseren. Dan zit het wel mee dat je Blind heet. Maar als de beste knakker Youssef heette had hij het niet verder geschopt dan NEC.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blind is inderdaad nog niet zo opvallend aanwezig, maar misschien is dat juist zijn kracht... er is ook nog niet echt iets fout gegaan, behalve die halve mislukte kopbal tegen VVV waar die afgekeurde goal uit kwam
Dit, Blind doet alles gewoon prima. Heeft ook gewoon een paar primaintercepties gehad omdat ie altijd in de juiste positie is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En als ie nou Youssef Blind had geheten?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is zijn spel: geen fouten maken. Meer niet. Balletje terug. Balletje breed. Temporiseren. Dan zit het wel mee dat je Blind heet. Maar als de beste knakker Youssef heette had hij het niet verder geschopt dan NEC.²
De grootste grap van het laatste decennium is dat hij basisspeler is geweest bij Man. UTDquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit, Blind doet alles gewoon prima. Heeft ook gewoon een paar primaintercepties gehad omdat ie altijd in de juiste positie is.
Alleen in de lucht echt dramatisch en langzaam.
En dat die bal van Ziyech van richting wordt veranderdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Overigens wel enorme mazzel met die eerste goal die snel valt door een blunder, want Donny schoot 'm zo hondsberoerd in
True, maar ik zat al te schelden op de bank en toen zag ik 'm erin rollenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat die bal van Ziyech van richting wordt veranderdMaarja aan de andere kant weer lat en paal geraakt.
Same.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True, maar ik zat al te schelden op de bank en toen zag ik 'm erin rollen
Smerige windhond wil altijd het laatste woord hebben.quote:
Heeft Ziejek eigenlijk een vriendin?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hélène mag iedereen wel verwennen in de kleedkamer, dan wint Ajax zeker volgende week
Klaas na de 3-1:quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:04 schreef fetX het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
Nee dat zei hij bij Andy eens, hij rotzooit liever wat rond en heeft geen zin om zich te binden aan zo'n hittepetit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Ziejek eigenlijk een vriendin?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat zei hij bij Andy eens, hij rotzooit liever wat rond en heeft geen zin om zich te binden aan zo'n hittepetit.
Tenzij je echt de liefde van je leven tegenkomt wel ja. Lekker man.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik profvoetballer was joh.
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tenzij je echt de liefde van je leven tegenkomt wel ja. Lekker man.
Voel je niks van.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.
Jeugdliefdes trouwen genot.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je echte liefde zoekt
je bent paranoide, niet paranoiaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.
Er bestaat helemaal niet zoiets als dat een speler "te goed" is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd is Ziyech wel te goed voor ajax. Maar ik klaag niet.
twitter:registability twitterde op woensdag 22-08-2018 om 23:09:06Frenkie is a special special player. Big clubs should be looking to spend 60-70m. I expect Tuchel to pressure PSG for him. reageer retweet
hahaah! Jij bent een vrouw!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je echte liefde zoekt
Die chick van Messi ook hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sofigodin. Die is echt teringlekker.
Verschil qua leeftijd he, ziyech kan bij een andere club nog beter worden en ook weer winst opleveren eventueel. En langer meegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal niet zoiets als dat een speler "te goed" is.
Zeker omdat Tadic op topniveau niet minder is.
HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! HARDOP LACHEN HIER HAHAHAAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donny heeft wel een beetje een Hitlerjugendhoofd
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donny heeft wel een beetje een Hitlerjugendhoofd
Ik snap die hypetrain vanuit het buitenland voor hem echt niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
twitter:registability twitterde op woensdag 22-08-2018 om 23:09:06Frenkie is a special special player. Big clubs should be looking to spend 60-70m. I expect Tuchel to pressure PSG for him. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Is ook niks mis mee maar wat minder mijn type.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chick van Messi ook hoor.
Maar hoezo is hij dan perse te goed? Er zijn ook nog andere spelers die beter kunnen worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verschil qua leeftijd he, ziyech kan bij een andere club nog beter worden en ook weer winst opleveren eventueel. En langer meegaan.
Ik heb een zwak voor brunettes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee maar wat minder mijn type.
Je hebt een zwak voor elke vrouw. Geloof mij nou maar. Als er een mooie girl voor je staat weet je het niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor brunettes.
Ik heb meer met blond. Maar vooral vrouwen die er 'lief' uitzien.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je dan ook een bruin kussensloopquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle andere spelers die dit lieten zien zijn weggekocht, als hij nog een seizoen blijft is dat wel redelijk uniek voor ajax.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo is hij dan perse te goed? Er zijn ook nog andere spelers die beter kunnen worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor elke vrouw. Geloof mij nou maar. Als er een mooie girl voor je staat weet je het niet meer.²
Ja de cuteness factor is belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb meer met blond. Maar vooral vrouwen die er 'lief' uitzien.
okquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Aardige uitslag, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Dinamo Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg en Ajax zal het in de uitwedstrijd heel erg lastig krijgen. Die bal op de paal van Ziyech, na een geweldige actie, kan wel eens een misser van 15 miljoen betekenen.
Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."quote:
Ja die was heerlijk scherp.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die connectie opmerking was best leuk.
Als Ajax CL haalt blijft hij nog wel een halfjaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alle andere spelers die dit lieten zien zijn weggekocht, als hij nog een seizoen blijft is dat wel redelijk uniek voor ajax.
leuke vrouw welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."²
Absoluut. Hij lijdt nu ook minder balverlies.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Ziyech nu beter dan Eriksen toen hij wegging. Denk ik.
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is niet eens opgeroepen voor Jong, echt belachelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Dick suggereert Mazraoui in Oranje.
Anders. Ik genoot meer van Eriksen. Sowieso was Eriksen ook een stukje jonger, Ziyech is maar een jaartje jonger dan Eriksenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Suarezquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUHquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.quote:
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?
maar wij een doelpunt meerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.
Niet letten op de kwaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.²
Suárez was echt nog wel wat beter, die kon echt van niks ineens een goal maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.
Ik denk dat Neres er nog niet bij is dan, met die hamstring moet je rustig aan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
quote:
Dat denk ik ook. Maar het kan altijd tegen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:21 schreef Adames het volgende:
tegendoelpunt is wel jammer, maar we doen nu na 3 doelpunten en legio kansen dan kiev een onbreekbare muur heeft. dat is niet zo. we scoren daar wel
als je uitgaat van de uitspraken, zal neres op zijn hoogst op de bank beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.quote:
Ook wel een klein beetje door zichzelf denk ik. Maar een geweldige speler om naar te kijken ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.²
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wij kunnen 4-2 verliezen, psv niet
prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Toch had hij best een paar aardige seizoenen waarin hij belangrijk was voor de kampioenschappen.
doe eensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Best een redelijke kans dat RTL geen Nederlandse ploegen heeft dus (lol).
Hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar om hem echt te zien als de grootste miskoop ooit vind ik ook overdreven. Dan vind ik al die vele 5 miljoen transfers vele malen meer aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.
als die 5 had gekost, had iedereen het een redelijk goede speler gevonden.
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoekenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
PSV gaat het sowieso wel redden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm
Beide kunnen er nog prima uitvliegen, en de kans op 3e in poule is ook vrij groot aangezien ze in pot 3 komen.
Niet eens met deze take.
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betisquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoeken
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers opquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERSquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betis
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers op
Ik ga dan schakelkanaal van FOX opzetten net als vorig seizoen
Baf Doft. #Sjoerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERS
Atalanta krijgen we denk ik te zien met Hateboer en De Roon, leuke ploeg ook wel en zullen het wss ook wel serieus nemen. Ligt er miss aan hoe ze staan in de serie a, want kunnen met hun team met wat geluk CL voetbal halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.
Dat was ook niks nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.
Thuis verliezen van Zulte Waregem("LAG ALLEMAAL AAN DE SCHEIDS"-yatsgod)
Hoelaat spelen de Nederlandse clubs?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
Atalanta op RTL?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.quote:
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.
Of Gent Bordeaux
Partizan - Besiktas is qua Ultras ook wel leuk
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
Vitesse periode was het leukst.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwens
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.
Er wordt ons Atalanta-Kopenhagen door de neus geboord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Aardige uitslag, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Dinamo Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg en Ajax zal het in de uitwedstrijd heel erg lastig krijgen. Die bal op de paal van Ziyech, na een geweldige actie, kan wel eens een misser van 15 miljoen betekenen.
Eens, ik ben er ook nog verre van gerust op, zeker omdat ze thuis veel meer corners en vrije trappen zullen creëren en daarin zijn ze levensgevaarlijk. Maar aan de andere kant, ze kunnen geen muur optrekken en als ze dat gisteren al wel hebben geprobeerd zaten er genoeg gaten in om een goal te scoren...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.
Met zijn huilhoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Lazovic zit een steekje bij los. Maar dat kon je altijd al aan hem zien.
Misschien Wöber en Huntelaar moet gewoon vaste wissel zijn voor Dolberg maar dat zal nog wel een maand duren.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:12 schreef Dejannn het volgende:
Degelijke match van Ajax, prima overwinning. Maar met die uitgoal van Kiev moet ik het nog maar zien. Ook dat Ajax nu in de return Tagliafico mist is een flinke aderlating voor de Amsterdammers. Nu zal Blind daar komen te spelen, en dat is toch vaak een ernstig gebrek aan de nodige snelheid en fysiek.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax in de een return compleet wordt overlopen, helemaal nadat de eerste goal is gevallen. Ajax zal in Kiev echt moeten scoren.
Die Huntelaar is trouwens het beste ook wel vanaf zeg.
en zo niet jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
2-1
Als ik gelijk heb post Doublepain 6 maanden niet meer op FOK!
Nee, ik pieker er niet over. De kans dat ik niet gelijk heb is redelijk groot namelijk en ik post graag op FOK!quote:
Watjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik pieker er niet over. De kans dat ik niet gelijk heb is redelijk groot namelijk en ik post graag op FOK!
Blind linksback, Wöber bankje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:56 schreef Liftdeur het volgende:
Ik leef al een kleine week in onzekerheid en dat door die gele kaart voor Tagliafico.
Beste oplossing ja, maar ik heb Blind toch liever ergens centraal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blind linksback, Wöber bankje.
twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 18:44:15.@KajsaOllongren 'Ik houd van Ajax, dus ik houd van Andre Hazes. Ik kom uit Oegstgeest, maar ben al mijn hele leven voor @AFCAjax. Ik heb een seizoenskaart. Als Ajax vanavond uitgeschakeld wordt, wat niet gaat gebeuren, ben ik flink chagrijnig. Morgen ook nog ja... #didd reageer retweet
Jammer dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Slobeend het volgende:
twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 18:44:15.@KajsaOllongren 'Ik houd van Ajax, dus ik houd van Andre Hazes. Ik kom uit Oegstgeest, maar ben al mijn hele leven voor @AFCAjax. Ik heb een seizoenskaart. Als Ajax vanavond uitgeschakeld wordt, wat niet gaat gebeuren, ben ik flink chagrijnig. Morgen ook nog ja... #didd reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Slobeend het volgende:
Neres basis was een te groot risico.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:15 schreef Simmertje het volgende:
Wober basis dus? En geen Neres bij de start. Hmmm weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet denken..
Het zou mij oprecht niet verbazen als Ajax hier 3-0 onderuit gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je ook wel kappen met je "alles in het belang van het Nederlandse voetbal"-act.
Staat veel op het spel.quote:
Het ging me niet zo zeer om je voorspelling maar je smiley erachter dat je dat wel genieten zou vinden (lol), mag je verder best vinden hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het zou mij oprecht niet verbazen als Ajax hier 3-0 onderuit gaat. Ik hoop uiteraard op een overwinning voor de Amsterdammers, maar we hebben het wel een aantal keertjes mis zien gaan natuurlijk zodra men een beetje onder druk wordt gezet. Plus de afwezigheid van Tagliafico gaat zwaar wegen ben ik bang.
Is dit echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
Hoe the fuk heeft Kiev maar 280 uitkaartjes in een stadion van 70.000 trouwens
Wss bang dat ajax met meer man zou komen dan hun eigen racistische tokkie hooligans.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit echt?
Zit ook niet vol daar.
Zo'n groep is waarschijnlijk nog enigszins overzichtelijk. Hoe meer volk, hoe groter de kansen op allerlei schermutselingen met fans van Kiev.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
Zo was die smiley niet direct bedoeldquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging me niet zo zeer om je voorspelling maar je smiley erachter dat je dat wel genieten zou vinden (lol), mag je verder best vinden hoor.
Altijd genieten dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:42 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/igor.zinkevych/videos/1875655265821423/
Video van ajax fans die worden aangevallen
Er zijn toch gewoon UEFA reglementen dat je een bepaald percentage van je stadioncapaciteit moet afstaan aan de uitsupporters?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss bang dat ajax met meer man zou komen dan hun eigen racistische tokkie hooligans.
5% ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon UEFA reglementen dat je een bepaald percentage van je stadioncapaciteit moet afstaan aan de uitsupporters?
Er zijn gewoon niet meer kaarten verkocht trouwens haha sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon UEFA reglementen dat je een bepaald percentage van je stadioncapaciteit moet afstaan aan de uitsupporters?
Er durfden er niet echt veel naar Kiev denk ik. Als ik zo bepaalde insta accountjes zag, ging het er ook behoorlijk los.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien ook een nogal dure en lange reis midweeks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er durfden er niet echt veel naar Kiev denk ik. Als ik zo bepaalde insta accountjes zag, ging het er ook behoorlijk los.
3 ajax fans in het ziekenhuis nuquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Taxichauffeurs die ze bij anabolen Henkies afgooien
Daarom geen oostblok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
3 ajax fans in het ziekenhuis nu
Dat is niet het stadion van KIEVquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
Dat mag niet toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
Volgens een telegraaf medewerker.twitter:schrader_frans twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 19:55:50KIEV-HOOLIGANS keren zich tegen Ajax-fans. Steekpartijen, tien gewonden, Nederlander in hoofd gestoken. Ander krijgt steen tegen het hoofd. Gespannen situatie buiten het stadion van Dynamo. reageer retweet
Leuk zo'n voetbaltripjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef skysherrif het volgende:
Volgens een telegraaf medewerker.twitter:schrader_frans twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 19:55:50KIEV-HOOLIGANS keren zich tegen Ajax-fans. Steekpartijen, tien gewonden, Nederlander in hoofd gestoken. Ander krijgt steen tegen het hoofd. Gespannen situatie buiten het stadion van Dynamo. reageer retweet
Joden moeten rennen. (Niks nieuws)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef skysherrif het volgende:
KIEV-HOOLIGANS keren zich tegen Ajax-fans. Steekpartijen, tien gewonden, Nederlander in hoofd gestoken. Ander krijgt steen tegen het hoofd. Gespannen situatie buiten het stadion van Dynamo.
Ze spelen er wel gewoon vaak hun belangrijke potjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet het stadion van KIEV
GVD zeg domme mensen hier ook soms
Die had ik hier al net geplaatst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joden moeten rennen. (Niks nieuws)
https://www.instagram.com(...)&igshid=1agaqyq0hlzo
Van der Sar die reageert op fans in het uitvak, dat wil ik zientwitter:j_westdijk twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 20:10:07Van der Sar ook aanwezig in het uitvak, supporters halen verhaal over wat er gebeurd is in de stad. De algemeen directeur reageert gelaten. reageer retweet
Qua inlichten bedoelen ze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De naïviteitwat schattig.
Joh, je weet dat als je naar Kiev gaat je klappen krijgt... Slim ook om een ajax-shirt aan te trekken danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:13 schreef skysherrif het volgende:
Van der Sar die reageert op fans in het uitvak, dat wil ik zientwitter:j_westdijk twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 20:10:07Van der Sar ook aanwezig in het uitvak, supporters halen verhaal over wat er gebeurd is in de stad. De algemeen directeur reageert gelaten. reageer retweet
De interlektuelen zitten bij hockey.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat trekt voetbal soms toch vreemd publiek aan.
Ik zal een vuistje maken en in de lucht steken en jullie na het fluitsignaal welgemeend feliciteren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk juichen de supporters van psv keihard met ons mee
Als we verliezen zeker ja. Trollquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik zal een vuistje maken en in de lucht steken en jullie na het fluitsignaal welgemeend feliciteren.
Dat ligt aan morgen of ik wel meejuich jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk juichen de supporters van psv keihard met ons mee
Wel een goeie manier om van die 410 sjonnies af te komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De naïviteitwat schattig.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een lieve jongen.
Denemarken heeft ons al ingehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:28 schreef TLC het volgende:
Ajax en PSV moeten dan maar de eer van het Nederlands clubvoetbal hoog houden voordat we ingehaald worden door landen als Cyprus, Denemarken en zulks
De CL is wel waar de knaken verdiend worden. Daar begint de herovering van het wereldtoneel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:28 schreef TLC het volgende:
Ajax en PSV moeten dan maar de eer van het Nederlands clubvoetbal hoog houden voordat we ingehaald worden door landen als Cyprus, Denemarken en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |