Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."quote:
Ja die was heerlijk scherp.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die connectie opmerking was best leuk.
Als Ajax CL haalt blijft hij nog wel een halfjaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alle andere spelers die dit lieten zien zijn weggekocht, als hij nog een seizoen blijft is dat wel redelijk uniek voor ajax.
leuke vrouw welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."²
Absoluut. Hij lijdt nu ook minder balverlies.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Ziyech nu beter dan Eriksen toen hij wegging. Denk ik.
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is niet eens opgeroepen voor Jong, echt belachelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Dick suggereert Mazraoui in Oranje.
Anders. Ik genoot meer van Eriksen. Sowieso was Eriksen ook een stukje jonger, Ziyech is maar een jaartje jonger dan Eriksenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Suarezquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUHquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.quote:
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?
maar wij een doelpunt meerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.
Niet letten op de kwaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.²
Suárez was echt nog wel wat beter, die kon echt van niks ineens een goal maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.
Ik denk dat Neres er nog niet bij is dan, met die hamstring moet je rustig aan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
quote:
Dat denk ik ook. Maar het kan altijd tegen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:21 schreef Adames het volgende:
tegendoelpunt is wel jammer, maar we doen nu na 3 doelpunten en legio kansen dan kiev een onbreekbare muur heeft. dat is niet zo. we scoren daar wel
als je uitgaat van de uitspraken, zal neres op zijn hoogst op de bank beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.quote:
Ook wel een klein beetje door zichzelf denk ik. Maar een geweldige speler om naar te kijken ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.²
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wij kunnen 4-2 verliezen, psv niet
prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Toch had hij best een paar aardige seizoenen waarin hij belangrijk was voor de kampioenschappen.
doe eensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Best een redelijke kans dat RTL geen Nederlandse ploegen heeft dus (lol).
Hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar om hem echt te zien als de grootste miskoop ooit vind ik ook overdreven. Dan vind ik al die vele 5 miljoen transfers vele malen meer aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.
als die 5 had gekost, had iedereen het een redelijk goede speler gevonden.
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoekenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
PSV gaat het sowieso wel redden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm
Beide kunnen er nog prima uitvliegen, en de kans op 3e in poule is ook vrij groot aangezien ze in pot 3 komen.
Niet eens met deze take.
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betisquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoeken
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers opquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERSquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betis
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers op
Ik ga dan schakelkanaal van FOX opzetten net als vorig seizoen
Baf Doft. #Sjoerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERS
Atalanta krijgen we denk ik te zien met Hateboer en De Roon, leuke ploeg ook wel en zullen het wss ook wel serieus nemen. Ligt er miss aan hoe ze staan in de serie a, want kunnen met hun team met wat geluk CL voetbal halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.
Dat was ook niks nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.
Thuis verliezen van Zulte Waregem("LAG ALLEMAAL AAN DE SCHEIDS"-yatsgod)
Hoelaat spelen de Nederlandse clubs?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
Atalanta op RTL?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.quote:
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.
Of Gent Bordeaux
Partizan - Besiktas is qua Ultras ook wel leuk
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
Vitesse periode was het leukst.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwens
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.
Er wordt ons Atalanta-Kopenhagen door de neus geboord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Aardige uitslag, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Dinamo Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg en Ajax zal het in de uitwedstrijd heel erg lastig krijgen. Die bal op de paal van Ziyech, na een geweldige actie, kan wel eens een misser van 15 miljoen betekenen.
Eens, ik ben er ook nog verre van gerust op, zeker omdat ze thuis veel meer corners en vrije trappen zullen creëren en daarin zijn ze levensgevaarlijk. Maar aan de andere kant, ze kunnen geen muur optrekken en als ze dat gisteren al wel hebben geprobeerd zaten er genoeg gaten in om een goal te scoren...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.
Met zijn huilhoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Lazovic zit een steekje bij los. Maar dat kon je altijd al aan hem zien.
Misschien Wöber en Huntelaar moet gewoon vaste wissel zijn voor Dolberg maar dat zal nog wel een maand duren.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:12 schreef Dejannn het volgende:
Degelijke match van Ajax, prima overwinning. Maar met die uitgoal van Kiev moet ik het nog maar zien. Ook dat Ajax nu in de return Tagliafico mist is een flinke aderlating voor de Amsterdammers. Nu zal Blind daar komen te spelen, en dat is toch vaak een ernstig gebrek aan de nodige snelheid en fysiek.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax in de een return compleet wordt overlopen, helemaal nadat de eerste goal is gevallen. Ajax zal in Kiev echt moeten scoren.
Die Huntelaar is trouwens het beste ook wel vanaf zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |