prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Toch had hij best een paar aardige seizoenen waarin hij belangrijk was voor de kampioenschappen.
doe eensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Best een redelijke kans dat RTL geen Nederlandse ploegen heeft dus (lol).
Hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar om hem echt te zien als de grootste miskoop ooit vind ik ook overdreven. Dan vind ik al die vele 5 miljoen transfers vele malen meer aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
prima buitenspeler, alleen nooit die 20 miljoen waard.
als die 5 had gekost, had iedereen het een redelijk goede speler gevonden.
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoekenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
PSV gaat het sowieso wel redden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm
Beide kunnen er nog prima uitvliegen, en de kans op 3e in poule is ook vrij groot aangezien ze in pot 3 komen.
Niet eens met deze take.
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betisquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zitten denk ik wel wat leuke ploegen in de Europa league, genoeg om elke week een paar leuke uit te zoeken
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers opquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die groepswedstrijden worden dan echt ontzettende aids.
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERSquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Europa League uitzenden met topaffiches als Lazio - Betis
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoeken ze toch alleen de Nederlandse spelers op
Ik ga dan schakelkanaal van FOX opzetten net als vorig seizoen
Baf Doft. #Sjoerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporting CP - Ludogorets want NEDERLANDERS
Atalanta krijgen we denk ik te zien met Hateboer en De Roon, leuke ploeg ook wel en zullen het wss ook wel serieus nemen. Ligt er miss aan hoe ze staan in de serie a, want kunnen met hun team met wat geluk CL voetbal halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die leuke ploegen spelen ook vrij vaak tegen een kut ploeg of/en met een b-elftal.
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik kijk donderdagen altijd in de voetbalkantine met een schuin oog, nu zonder schuin oog.
Dat was ook niks nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je dat vorig jaar deed met Vitesse, die nam ik ook niet serieus.
Thuis verliezen van Zulte Waregem("LAG ALLEMAAL AAN DE SCHEIDS"-yatsgod)
Hoelaat spelen de Nederlandse clubs?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
Atalanta op RTL?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Morgen 21 EL wedstrijden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |