Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.quote:
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, maar buiten de Nederlanders is dat objectief toch ook gewoon de leukste wedstrijd.
Of Gent Bordeaux
Partizan - Besiktas is qua Ultras ook wel leuk
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
Lazovic
Altijd leuk als dat soort spelers ineens weer ergens opduiken
Vitesse periode was het leukst.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2003 al bij Feyenoord. Dat is echt lang geleden.
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zat even te kijken maar weinig leuke potjes verder.
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de TV gids staat uberhaupt geen Europa league op RTL trouwens
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog natuurlijk.
Er wordt ons Atalanta-Kopenhagen door de neus geboord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige week ook al op de rechten bespaard. Paupers.
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Aardige uitslag, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Dinamo Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg en Ajax zal het in de uitwedstrijd heel erg lastig krijgen. Die bal op de paal van Ziyech, na een geweldige actie, kan wel eens een misser van 15 miljoen betekenen.
Eens, ik ben er ook nog verre van gerust op, zeker omdat ze thuis veel meer corners en vrije trappen zullen creëren en daarin zijn ze levensgevaarlijk. Maar aan de andere kant, ze kunnen geen muur optrekken en als ze dat gisteren al wel hebben geprobeerd zaten er genoeg gaten in om een goal te scoren...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:30 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik vond Kiev ook gevaarlijk voor de dag komen. Maar als Ajax tot aan de tweede helft de nul kan houden, of er zelf een inschiet, zie ik het wel goedkomen.
Met zijn huilhoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:44 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Lazovic zit een steekje bij los. Maar dat kon je altijd al aan hem zien.
Misschien Wöber en Huntelaar moet gewoon vaste wissel zijn voor Dolberg maar dat zal nog wel een maand duren.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 10:12 schreef Dejannn het volgende:
Degelijke match van Ajax, prima overwinning. Maar met die uitgoal van Kiev moet ik het nog maar zien. Ook dat Ajax nu in de return Tagliafico mist is een flinke aderlating voor de Amsterdammers. Nu zal Blind daar komen te spelen, en dat is toch vaak een ernstig gebrek aan de nodige snelheid en fysiek.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax in de een return compleet wordt overlopen, helemaal nadat de eerste goal is gevallen. Ajax zal in Kiev echt moeten scoren.
Die Huntelaar is trouwens het beste ook wel vanaf zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |