HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUHquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Qua stand hebben Ajax en PSV bijna zelfde uitgangspositie, alleen publiek mee bij psv natuurlijk.
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.quote:
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?
maar wij een doelpunt meerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef PSV wel meer kans hoor, vond Bate echt matig.
Niet letten op de kwaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui was ook erg goed in een hoop wedstrijden.²
Suárez was echt nog wel wat beter, die kon echt van niks ineens een goal maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ander soort speler wel, Suarez was zeker geweldig, maar ziyech vind ik eigenlijk nog mooier om naar te kijken.
Ik denk dat Neres er nog niet bij is dan, met die hamstring moet je rustig aan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
quote:
Dat denk ik ook. Maar het kan altijd tegen zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:21 schreef Adames het volgende:
tegendoelpunt is wel jammer, maar we doen nu na 3 doelpunten en legio kansen dan kiev een onbreekbare muur heeft. dat is niet zo. we scoren daar wel
als je uitgaat van de uitspraken, zal neres op zijn hoogst op de bank beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ajax mist Tagliafico straks, vraag me af hoe we dat gaan loplossen straks.
Hopelijk wel Neres weer terug.
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.quote:
Ook wel een klein beetje door zichzelf denk ik. Maar een geweldige speler om naar te kijken ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geweldige speler. Zijn carrière naar de knoppen door Frank de Boer.²
Ik kan nog wel 100 standen gaan opnoemen waar het idd anders bij is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wij kunnen 4-2 verliezen, psv niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |