Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."quote:
Ja die was heerlijk scherp.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die connectie opmerking was best leuk.
Als Ajax CL haalt blijft hij nog wel een halfjaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alle andere spelers die dit lieten zien zijn weggekocht, als hij nog een seizoen blijft is dat wel redelijk uniek voor ajax.
leuke vrouw welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien denken ze weleens:"Man, ik ben zo rijk, ik kan elke girl krijgen. Maar zit hier nog steeds met dezelfde girl als in groep 8 als toen ik nog een butter en een knoop in mijn zak had."˛
Absoluut. Hij lijdt nu ook minder balverlies.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Ziyech nu beter dan Eriksen toen hij wegging. Denk ik.
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel want hij is ouder en heeft al meer ervaring.
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is niet eens opgeroepen voor Jong, echt belachelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Dick suggereert Mazraoui in Oranje.
Anders. Ik genoot meer van Eriksen. Sowieso was Eriksen ook een stukje jonger, Ziyech is maar een jaartje jonger dan Eriksenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Suarezquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
Jij hebt Suárez toch wel meegemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een betere speler bij ajax kan opnoemen eigenlijk dan Ziyech sinds ik kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |