twitter:registability twitterde op woensdag 22-08-2018 om 23:09:06Frenkie is a special special player. Big clubs should be looking to spend 60-70m. I expect Tuchel to pressure PSG for him. reageer retweet
hahaah! Jij bent een vrouw!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je echte liefde zoekt
Die chick van Messi ook hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sofigodin. Die is echt teringlekker.
Verschil qua leeftijd he, ziyech kan bij een andere club nog beter worden en ook weer winst opleveren eventueel. En langer meegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal niet zoiets als dat een speler "te goed" is.
Zeker omdat Tadic op topniveau niet minder is.
HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! HARDOP LACHEN HIER HAHAHAAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donny heeft wel een beetje een Hitlerjugendhoofd
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donny heeft wel een beetje een Hitlerjugendhoofd
Ik snap die hypetrain vanuit het buitenland voor hem echt niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
twitter:registability twitterde op woensdag 22-08-2018 om 23:09:06Frenkie is a special special player. Big clubs should be looking to spend 60-70m. I expect Tuchel to pressure PSG for him. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Is ook niks mis mee maar wat minder mijn type.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chick van Messi ook hoor.
Maar hoezo is hij dan perse te goed? Er zijn ook nog andere spelers die beter kunnen worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verschil qua leeftijd he, ziyech kan bij een andere club nog beter worden en ook weer winst opleveren eventueel. En langer meegaan.
Ik heb een zwak voor brunettes.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee maar wat minder mijn type.
Je hebt een zwak voor elke vrouw. Geloof mij nou maar. Als er een mooie girl voor je staat weet je het niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor brunettes.
Ik heb meer met blond. Maar vooral vrouwen die er 'lief' uitzien.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je dan ook een bruin kussensloopquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle andere spelers die dit lieten zien zijn weggekocht, als hij nog een seizoen blijft is dat wel redelijk uniek voor ajax.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo is hij dan perse te goed? Er zijn ook nog andere spelers die beter kunnen worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor elke vrouw. Geloof mij nou maar. Als er een mooie girl voor je staat weet je het niet meer.²
Ja de cuteness factor is belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb meer met blond. Maar vooral vrouwen die er 'lief' uitzien.
okquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Aardige uitslag, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Dinamo Kiev heeft gewoon een hele goede ploeg en Ajax zal het in de uitwedstrijd heel erg lastig krijgen. Die bal op de paal van Ziyech, na een geweldige actie, kan wel eens een misser van 15 miljoen betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |