Heeft Ziejek eigenlijk een vriendin?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hélène mag iedereen wel verwennen in de kleedkamer, dan wint Ajax zeker volgende week
Klaas na de 3-1:quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:04 schreef fetX het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
Nee dat zei hij bij Andy eens, hij rotzooit liever wat rond en heeft geen zin om zich te binden aan zo'n hittepetit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Ziejek eigenlijk een vriendin?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat zei hij bij Andy eens, hij rotzooit liever wat rond en heeft geen zin om zich te binden aan zo'n hittepetit.
Tenzij je echt de liefde van je leven tegenkomt wel ja. Lekker man.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik profvoetballer was joh.
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tenzij je echt de liefde van je leven tegenkomt wel ja. Lekker man.
Voel je niks van.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.
Jeugdliefdes trouwen genot.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je echte liefde zoekt
je bent paranoide, niet paranoiaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou te paranoia zijn als ik voetballer was dat iedereen het alleen voor je geld doet.
Er bestaat helemaal niet zoiets als dat een speler "te goed" is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd is Ziyech wel te goed voor ajax. Maar ik klaag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |