en zo niet jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
2-1
Als ik gelijk heb post Doublepain 6 maanden niet meer op FOK!
Nee, ik pieker er niet over. De kans dat ik niet gelijk heb is redelijk groot namelijk en ik post graag op FOK!quote:
Watjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik pieker er niet over. De kans dat ik niet gelijk heb is redelijk groot namelijk en ik post graag op FOK!
quote:
Blind linksback, Wöber bankje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:56 schreef Liftdeur het volgende:
Ik leef al een kleine week in onzekerheid en dat door die gele kaart voor Tagliafico.
Beste oplossing ja, maar ik heb Blind toch liever ergens centraal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blind linksback, Wöber bankje.
twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 18:44:15.@KajsaOllongren 'Ik houd van Ajax, dus ik houd van Andre Hazes. Ik kom uit Oegstgeest, maar ben al mijn hele leven voor @AFCAjax. Ik heb een seizoenskaart. Als Ajax vanavond uitgeschakeld wordt, wat niet gaat gebeuren, ben ik flink chagrijnig. Morgen ook nog ja... #didd reageer retweet
Jammer dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Slobeend het volgende:
twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 18:44:15.@KajsaOllongren 'Ik houd van Ajax, dus ik houd van Andre Hazes. Ik kom uit Oegstgeest, maar ben al mijn hele leven voor @AFCAjax. Ik heb een seizoenskaart. Als Ajax vanavond uitgeschakeld wordt, wat niet gaat gebeuren, ben ik flink chagrijnig. Morgen ook nog ja... #didd reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |