Dat was tegen Spanje.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Was dat ook niet die pot met die karateschop van Nigel?
COCU TEGEN DE LATquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef R-woud88 het volgende:
De wedstrijd tegen Portugal toen is 1 van de meeste vage wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Boulahrouz verdiende idd direct rood na zijn aanslag op Ronaldo.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
Nee, dat was Spanje. Xabi Alonso.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag weet alleen Turpin waarom Mulder rood kreeg volgens mij. Bizar om te zien dat zo’n scheids ineens een elite status heeft bij de UEFA. Je kan eens een slechte dag hebben als scheids, maar die Turpin, man man man.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede () rood kreeg, we een paar minuten later wonderbaarlijk genoeg toch de 1-1 maakten. Maar daarna kreeg Mulder ook nog vrolijk rood en incasseerden we de 1-2.
Wedstrijd werd ook nog tijdelijk gestaakt volgens mij
Was matennaaierij, maar die gele kaart was - hoe vervelend ook - wel terecht..quote:
Ik zal dat shot met Van Bronckhorst en Deco op dat trappetje echt nooit meer vergetenquote:
dat was absurd, hij liet het eerst gewoon veel te ver komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
Een ware veldslag, daarna ook nooit meer een wedstrijd als deze gezienquote:
quote:
Oh, 't wordt minder jongens.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dat was Spanje. Xabi Alonso.
dat was spanjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Boel de Roes had rood moeten hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was absurd, hij liet het eerst gewoon veel te ver komen.
Battle of Nurembergquote:
Dat was prachtig ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zal dat shot met Van Bronckhorst en Deco op dat trappetje echt nooit meer vergeten
bouhlarouz zette wel de noppen in ronaldo,quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaakquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag weet alleen Turpin waarom Mulder rood kreeg volgens mij. Bizar om te zien dat zo’n scheids ineens een elite status heeft bij de UEFA. Je kan eens een slechte dag hebben als scheids, maar die Turpin, man man man.
oja onze kenner van de Franse competitie hierquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaak
Spurs - Chelsea toen Leicester kampioen werd kwam redelijk in de buurt. Al was dat redelijk eenzijdigquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Een ware veldslag, daarna ook nooit meer een wedstrijd als deze gezien
net als higler, sowieso nog wel een jonge scheidsquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaak
De Wit, 34?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef franklop het volgende:
Dat 34 verhaal geloof ik nog steeds niet
Ik vind zulke wedstrijden echt prachtig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spurs - Chelsea toen Leicester kampioen werd kwam redelijk in de buurt. Al was dat redelijk eenzijdig
jammer dat het geen neger isquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
hij heette eerst de blank maar de NOS vond dat niet oke meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |