Feyenoord - Roma, de ‘banaangate’. Zeg het niet snel maar die pot was fixed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?
Legendarische pot is dat.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nederland Portugal 2006?
Die liet de hele wedstrijd uit de hand lopen
Ivanovgod ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nederland Portugal 2006?
Die liet de hele wedstrijd uit de hand lopen
3-1 is prima joh.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe staat het nog niet 5-2 godsamme
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede (quote:
Jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, was ff weg. Mijn internetverbinding deed moeilijk. Excuses.²
Ik vroeg me al af waar je was.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, was ff weg. Mijn internetverbinding deed moeilijk. Excuses.²
En Chelsea - Barça in 2009quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.
Bouhla sowieso, en Heitinga werd keihard nagetrapt en daar werd ook geen kaart voor gegeven. En hij liet het inderdaad ontzettend uit de hand lopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
Luis Figoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
10 minuten ja, heb even gegoogled.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede () rood kreeg, we een paar minuten later wonderbaarlijk genoeg toch de 1-1 maakten. Maar daarna kreeg Mulder ook nog vrolijk rood en incasseerden we de 1-2.
Wedstrijd werd ook nog tijdelijk gestaakt volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |