quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gustavo Lima zong ooit over hem
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat roepen we in Rotterdam gelukkig al jaren. De grootste mongool die ik ooit heb zien fluiten.
Zjak vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stalenballenaward gaat naar Frenkie
Kom ik m’n bed niet voor uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja super. Zou jij vast niet doen voor een ton of 2 per maand
Het opblaasbanaanincidentquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?
dat heet een excuusnegerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kutplaatje met maar 1 neger
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet de op 1 na slechtste wedstrijd qua scheids geweest zijn die ik ooit zag, Feyenoord - Roma.
De slechtste was er eentje van Higler, maar weet niet meer welke. Maar toen maakte ie 6 of 7 grove fouten
Slechter dan Barcelona - PSG? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet de op 1 na slechtste wedstrijd qua scheids geweest zijn die ik ooit zag, Feyenoord - Roma.
De slechtste was er eentje van Higler, maar weet niet meer welke. Maar toen maakte ie 6 of 7 grove fouten
Nederland Portugal 2006?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed verhaalquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |