Denk dat Ziyech zijn rugnummer wil.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt me op dat Schone weinig Ziyech aanspeelt. Hij slaat hem vaak over.²
ajax is best redelijk in de omschakeling, althans stuk beter dan in de De Boer tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ajax loopt te veel achteruit het laatste kwartier, ik zal niet zeggen dat je blind naar voren moet stormen met deze stand maar zo vliegt ie er straks nog wel een keer in
volgende week Kristensen motmquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:31 schreef Mr.N het volgende:
Nou de opdracht is duidelijk...
Minimaal nog 2x scoren om het verlies van Tagliafico volgende week te kunnen dragen
Dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gewoon de bus parkeren en de één houden...3-2 is catastrofaal.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Kiev we lecht heel tegenvallen verdedigend hoor.. hier mag/moet je nog wel een keer keer scoren.
Dit dus, ik had een solide muur verwacht maar er zitten genoeg gaten inquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Kiev we lecht heel tegenvallen verdedigend hoor.. hier mag/moet je nog wel een keer keer scoren.
Klopt, vond ik gister met Bate ook. Misschien zijn 'we' aanvallend wel beter dan we denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ik had een solide muur verwacht maar er zitten genoeg gaten in
Zo werd in 2010 niet de WK-finale gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Nederlandse school mooi voetbal tika taka dit dat
Dit is normaal gesproken wel binnen met deze stand ja. 2 teams in de CL genot.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Kiev gaat in eigen huis echt niet twee keer scoren zonder er één tegen te krijgen als ik dit zo zie
We zijn wel overdreven pessimistisch geworden de afgelopen jarenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, vond ik gister met Bate ook. Misschien zijn 'we' aanvallend wel beter dan we denken.
Dat denk ik ook, daarom is 3 1 koesteren prima, maar dat kan ajax niet echt. Die extra goal scoren hier wil ik vooral met het oog op de 3 2 die ook nog wel in de lucht hangt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Kiev gaat in eigen huis echt niet twee keer scoren zonder er één tegen te krijgen als ik dit zo zie
Lijkt mij ook niet, maarrrrr....quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
beste man van het veldquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ziyech loopt echt de poten uit z’n lijf. Mooi om te zien
Ja super. Zou jij vast niet doen voor een ton of 2 per maandquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ziyech loopt echt de poten uit z’n lijf. Mooi om te zien
Gustavo Lima zong ooit over hemquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef KingRoland het volgende:
TCHE TCHE?
Waar is Koffieplanter? ik ken deze speler niet
Dat roepen we in Rotterdam gelukkig al jaren. De grootste mongool die ik ooit heb zien fluiten. Daar doe ik mensen met down syndroom eigenlijk mee tekort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |