quote:Op maandag 2 april 2018 20:28 schreef aeque het volgende:
Fuck it, het is mijn verjaardag. Ik ga pizza bestellen.
Lekker!quote:Op maandag 2 april 2018 20:28 schreef aeque het volgende:
Fuck it, het is mijn verjaardag. Ik ga pizza bestellen.
Owquote:Op maandag 2 april 2018 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet GODVERDOMME de was nog ophangen.
kusje op je benenquote:
Verkapte wie komt mij masseren postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 2 april 2018 20:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verkapte wie komt mij masseren postHelemaal niet verkaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou wel fijn zijn, doet echt zeer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vandaag? Twee uur paardgereden met te korte beugels ( was kut) en anderhalf uur gelopen...quote:
Een stukje extra?quote:Op maandag 2 april 2018 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker!
En lief zijn voor jezelfDat heb je verdient en op je verjaardag even een stukje extra
Je kunt het prima hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Een stukje extra?
* aeque bestelt een grotere pizza
Je date niet blijven slapen?quote:Op maandag 2 april 2018 20:34 schreef Samzz het volgende:
Vanacht ook weer bar slecht geslapen. Was om vier uur al wakker.
Jij hebt mij al tijden niet gezien dus dat weet je helemaal niet.quote:
Hahahaha, je begrijpt best wat ik bedoel jij druifquote:Op maandag 2 april 2018 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Een stukje extra?
* aeque bestelt een grotere pizza
Oh wow, jij leeft ook nogquote:
Nou, veel erger kan het niet geworden zijnquote:Op maandag 2 april 2018 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt mij al tijden niet gezien dus dat weet je helemaal niet.
Nee ik moest er vroeg uitquote:
Het is grotendeels wel nuttig ja. Maar op een gegeven moment wordt het tijd om dan wel wat te doen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is: ga je wel wat doen met de informatie die je hebt gekregen?
Zo ja, dan loop je al mijlenver voor op mensen die een stream kijken. Die doen er eigenlijk niks mee.
Locked, cocked and ready to rockquote:
Staat de verwarming laag?quote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaaaaaaarom krijgt deze atheïst kippenvel van worship songs
Ik wist niet dat je die kant op zwabberdequote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rocked, locked and ready for cock.
Wacht wat?
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:quote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaaaaaaarom krijgt deze atheïst kippenvel van worship songs
Je zou het bijna denken met de hoeveelheid piemelgrapjes in mijn repertoire.quote:Op maandag 2 april 2018 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die kant op zwabberde
Dank u.quote:Op maandag 2 april 2018 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Aeque
Dan mis je hem nu al dus.quote:
Je punt is gemaakt.quote:Op maandag 2 april 2018 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken met de hoeveelheid piemelgrapjes in mijn repertoire.
quote:Op maandag 2 april 2018 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:
Ik snap er niks van maar kippenvel
Civ IVquote:Op maandag 2 april 2018 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:
Ik snap er niks van maar kippenvel
Het creatieve proces duurt zo lang het moet duren. Dat moet je niet haasten.quote:Op maandag 2 april 2018 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is grotendeels wel nuttig ja. Maar op een gegeven moment wordt het tijd om dan wel wat te doen.
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les misquote:Op maandag 2 april 2018 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik zit te swingen door jou in mijn stoel... zo mooi
Volgens mij iedereen wel. Het gaat om de seks vooraf.quote:
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les misquote:Op maandag 2 april 2018 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik zit te swingen door jou in mijn stoel... zo mooi
[b]Op
Oh daar heb ik teveel pijn voor.quote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen wel. Het gaat om de seks vooraf.
I dreamed a dream is nu niet bepaald swingendquote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les mis
Of
Is ook briljant mooi[quote][ afbeelding ] [b]Op
Hoe zou dat toch komen.quote:
Zeester stijlquote:
*keert auto om*quote:
Niet alles hoeft swingend te zijnquote:Op maandag 2 april 2018 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
I dreamed a dream is nu niet bepaald swingend.
True. Ik vind Can you hear the people sing erg mooi.quote:
Prima, mijn warme bedje en een tablet is alles wat ik nodig hebquote:
Ga ik nu ook doen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, mijn warme bedje en een tablet is alles wat ik nodig heb
Oh en wifi natuurlijk
quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Met een kaarsje, want vannacht is mijn vader 15jr geleden overleden.
Doe je hem wel op tijd uit?quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Ik houd van jouw muzieksmaakquote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les mis
Of
Is ook briljant mooi[quote][ afbeelding ] [b]Op
Sterkte...quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Dat is het beste welquote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Dank allemaal. Is inmiddels lang geleden, dus het is met een glimlach naar de mooie herinneringen
🌹 Sterktequote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Dat is fijnquote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Dank allemaal. Is inmiddels lang geleden, dus het is met een glimlach naar de mooie herinneringen
Dank u, als je er maar blij van wordtquote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van jouw muzieksmaak
(ik ben wel wat teveel in een jankbui voor I Dreamed a Dream)
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 2 april 2018 21:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, beetje een goede dag gehad vandaag?
Kippenvel... zo mooiquote:
Even de draai weer vinden, komt wel en krijgen al snel weer terrasjes weer, is ook fijn en geeft ook weer frisse energiequote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
Het is even pittig om weer echt alleen thuis te zijn en te weten dat alleen nu echt alleen is. Er is geen partner, geen liefje... ik moet het zelf doen nu.
Maar daar kom ik wel overheen
Daarom! En morgenochtend sta ik gewoon weer met een van mijn beste vriendinnen om 7:00 in de sportschool. Genoeg mensen om me heen die ik van de week zie. Er is een goed vangnet. En ik ben heel lang vrijgezel gelukkig geweest, dus dat kan ik weerquote:Op maandag 2 april 2018 21:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Even de draai weer vinden, komt wel en krijgen al snel weer terrasjes weer, is ook fijn en geeft ook weer frisse energie
Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.quote:Op maandag 2 april 2018 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom! En morgenochtend sta ik gewoon weer met een van mijn beste vriendinnen om 7:00 in de sportschool. Genoeg mensen om me heen die ik van de week zie. Er is een goed vangnet. En ik ben heel lang vrijgezel gelukkig geweest, dus dat kan ik weer
Pinkquote:Op maandag 2 april 2018 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kippenvel... zo mooi(de tekst past zo bij mij)
Dit draai ik op het moment grijs
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijvenquote:Op maandag 2 april 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.
Nee ik ging daarna als een bezetene het hele huis weer veranderen, dan moest er een nieuw kleurtje in en dit moest anders en dat moest anders.quote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijven
Succes!!quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
Goede tijdstippenquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
Is briljantquote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen met Mika, Emily Sandé en Birdy en Rammstein mijn favoriet
Cue girlie!quote:
Lekker bezig! Succesquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
Ook weer in het land?quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
Maar kijk eens naar de oude motown, just a tip
Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
Dat nummer is samen met deze mijn favoriet van haar:quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
Vrijdag.quote:Op maandag 2 april 2018 21:47 schreef Lot88 het volgende:
Dino ben je nu bij je gymgirl thuis geweest?
Hoe kan dat nou?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je komt meteen weer naar ons toe
De date was toch vandaag?quote:
Nou ja zeg, niet eens meer herinneren!quote:
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
: ze was bij mij thuis we hebben speciaal geknuffeld, het was gezellig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.
![]()
Misschien ook van 0-100 in 3,7 seconden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
ik zat er dichtbijquote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.
![]()
Ga toch weg met je speciaal knuffelenquote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
: ze was bij mij thuis we hebben speciaal geknuffeld, het was gezellig.
NEE.quote:Op maandag 2 april 2018 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga toch weg met je speciaal knuffelen
Mocht je niet meedoen?quote:
ben ik ook.quote:Op maandag 2 april 2018 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt dan alsof je geestelijk beperkt bent.
wat is een corky?quote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal knuffelen? Is dat wat Corky met zijn vriendinnetje op bed deed?
Corky, tering nu voel ik me echt oudquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal knuffelen? Is dat wat Corky met zijn vriendinnetje op bed deed?
Ik heb het alleen gevierdquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef Harmankardon het volgende:
https://www.beleven.org/feest/wereld_autisme_dag
Gefeliciteerd nog allemaal
Neequote:Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef Weissmania het volgende:
Klinkt goed Dino!
Verslagje in de datingreeks doen?
je hebt wat tegen soep?quote:Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaat wel goed met de fitgirl doelstellingen zie ik, lot.
pompoenquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Soep... Ligt er sterk aan wat voor een soep
en toch heeft soep gewonnenquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het feit dat je croissantjes en friet in overweging nam voorspelt niet veel goeds.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vanavond stamppot van zoete aardappel, spinazie, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes.
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gafquote:Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met soep? Toppunt van comfortfood
Oooooooohquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Gewoon wat tomaatjes meebakkenquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had burritos gemaakt met kidneybonen en mais. Maar die bonen zijn zo droog.
was het een wedstrijd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Ftfyquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het feit dat je croissantjes en frietpatat in overweging nam voorspelt niet veel goeds.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Ik ben ook weer fitgirl aan het worden..quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Doe ik die er de volgende keer ook bijquote:Op maandag 2 april 2018 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon wat tomaatjes meebakken
ik doe met je mee!quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.quote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
trots op je, tanden alweer helemaal ok?
Zolang je je grenzen maar in de gaten houdtquote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe het je niet naquote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta sowieso van zeven tot negen (oid) met een vriendin in de sportschool en dat gaat vanaf nu gewoon elke dag weer. Zoals voor de relatie. Weer sterk, slank en fit worden
quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.
Gaat ie goed?quote:Op maandag 2 april 2018 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas een stevige bil.
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaarsquote:Op maandag 2 april 2018 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag
Wel al tandjes aan het poetsen, zo lekker onder de wol met een boek
Oh leuk! Laat even horen of die bevaltquote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaars
Welke is dat?quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaars
quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk! Laat even horen of die bevalt
Slaap lekker!quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker plat
Fijne avond nog mensen
En bedankt voor alle afleiding en liefheid
Slaap lekker!!quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker plat
Fijne avond nog mensen
En bedankt voor alle afleiding en liefheid
doe het eens en breng verslag uitquote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, zelf nog nooit gebruikt iig.
Die had je toch al afgerond en ingeleverd?quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keurenquote:Op maandag 2 april 2018 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Die had je toch al afgerond en ingeleverd?
dan trek je het toch even door tot morgen, huehuequote:Op maandag 2 april 2018 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat trek ik vandaag echt niet meer, zo slapen
Oh lekker dan.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keuren
elvi?quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer raden wie er zaterdag weer Indiaas gaat eten
1.3 miljard mensen in India.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer raden wie er zaterdag weer Indiaas gaat eten
Morgen is het idd wel weer wat aantrekkelijker om het uit te testen.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan trek je het toch even door tot morgen, huehue
Precies, ze denken met je mee.quote:
Niet gestopt dus. Goede keusquote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keuren
Godverdomme. Je hebt mij vandaag hiermee hardop aan het lachen gebracht.quote:
waarom dan wel? jij hebt nofap maandag en fapdinsdag?quote:Op maandag 2 april 2018 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen is het idd wel weer wat aantrekkelijker om het uit te testen.
Zonder ui?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
leugens die eten gewoon stampot wortel.
uhh hosti?quote:Op maandag 2 april 2018 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou wel tof voor dr zijn.
Nee hoor nergens voor nodig.quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor gasten die besneden zijn, lijkt me.
waarom?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor gasten die besneden zijn, lijkt me.
Morgen weer een werkdag he, dan moet even alle frustratie eruit.quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom dan wel? jij hebt nofap maandag en fapdinsdag?
knofloopsoep?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon twee dagen achter elkaar soep op. Gisteren knoflooksoep met een eitje er in gepocheerd, vandaag mosterdsoep.
jezus de miquote:Op maandag 2 april 2018 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer een werkdag he, dan moet even alle frustratie eruit.
Ik zeg net dat het niet nodig is.quote:
is dat lekker? Ik vind knoflook wel lekkeerquote:Op maandag 2 april 2018 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sopa de Ajo. Sopa, gemaakt van Ajo.
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.quote:
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
Grotendeels wel denk ik.quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberenquote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is dat lekker? Ik vind knoflook wel lekkeer
quote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat doe jedenk je dat ik jou nu ook nog kan meeten zonder dit gifje voor ogen te hebben?!
Rukken met een kutjequote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Eet jij je eitjes?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.quote:
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.quote:
onze toekomst samen is nu kapot, dat begrijp je wel?quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.
Ei
Gaat niet om mogelijk of niet, wordt makkelijker.quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.
Nooit een eitje gepocheerd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |