Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.quote:
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
Grotendeels wel denk ik.quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberenquote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is dat lekker? Ik vind knoflook wel lekkeer
quote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat doe jedenk je dat ik jou nu ook nog kan meeten zonder dit gifje voor ogen te hebben?!
Rukken met een kutjequote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Eet jij je eitjes?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.quote:
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.quote:
onze toekomst samen is nu kapot, dat begrijp je wel?quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.
Ei
Gaat niet om mogelijk of niet, wordt makkelijker.quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.
Nooit een eitje gepocheerd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |