Gaat ie goed?quote:Op maandag 2 april 2018 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas een stevige bil.
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaarsquote:Op maandag 2 april 2018 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag
Wel al tandjes aan het poetsen, zo lekker onder de wol met een boek
Oh leuk! Laat even horen of die bevaltquote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaars
Welke is dat?quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik wou beginnen met mijn boek, die over seriemoordenaars
quote:Op maandag 2 april 2018 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk! Laat even horen of die bevalt
Slaap lekker!quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker plat
Fijne avond nog mensen
En bedankt voor alle afleiding en liefheid
Slaap lekker!!quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker plat
Fijne avond nog mensen
En bedankt voor alle afleiding en liefheid
doe het eens en breng verslag uitquote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, zelf nog nooit gebruikt iig.
Die had je toch al afgerond en ingeleverd?quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keurenquote:Op maandag 2 april 2018 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Die had je toch al afgerond en ingeleverd?
dan trek je het toch even door tot morgen, huehuequote:Op maandag 2 april 2018 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat trek ik vandaag echt niet meer, zo slapen
Oh lekker dan.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keuren
elvi?quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer raden wie er zaterdag weer Indiaas gaat eten
1.3 miljard mensen in India.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer raden wie er zaterdag weer Indiaas gaat eten
Morgen is het idd wel weer wat aantrekkelijker om het uit te testen.quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan trek je het toch even door tot morgen, huehue
Precies, ze denken met je mee.quote:
Niet gestopt dus. Goede keusquote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vorig jaar ja en toen besloten ze hem helemaal af te keuren
Godverdomme. Je hebt mij vandaag hiermee hardop aan het lachen gebracht.quote:
waarom dan wel? jij hebt nofap maandag en fapdinsdag?quote:Op maandag 2 april 2018 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen is het idd wel weer wat aantrekkelijker om het uit te testen.
Zonder ui?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
leugens die eten gewoon stampot wortel.
uhh hosti?quote:Op maandag 2 april 2018 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou wel tof voor dr zijn.
Nee hoor nergens voor nodig.quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor gasten die besneden zijn, lijkt me.
waarom?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor gasten die besneden zijn, lijkt me.
Morgen weer een werkdag he, dan moet even alle frustratie eruit.quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom dan wel? jij hebt nofap maandag en fapdinsdag?
knofloopsoep?quote:Op maandag 2 april 2018 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon twee dagen achter elkaar soep op. Gisteren knoflooksoep met een eitje er in gepocheerd, vandaag mosterdsoep.
jezus de miquote:Op maandag 2 april 2018 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer een werkdag he, dan moet even alle frustratie eruit.
Ik zeg net dat het niet nodig is.quote:
is dat lekker? Ik vind knoflook wel lekkeerquote:Op maandag 2 april 2018 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sopa de Ajo. Sopa, gemaakt van Ajo.
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.quote:
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
Grotendeels wel denk ik.quote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar die natuurlijke manier gaat toch niet weg enkel door de voorhuid te verwijderen?
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberenquote:Op maandag 2 april 2018 22:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wrijving zonder lubricatie doet pijn, net als bij een vagina. Mannen met een voorhuid hebben een natuurlijke manier om de boel vochtig te houden. Lijkt me.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is dat lekker? Ik vind knoflook wel lekkeer
quote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat doe jedenk je dat ik jou nu ook nog kan meeten zonder dit gifje voor ogen te hebben?!
Rukken met een kutjequote:Op maandag 2 april 2018 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mannen die besneden zijn kunnen prima zonder glijmiddel masturberen
Eet jij je eitjes?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.quote:
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.quote:
onze toekomst samen is nu kapot, dat begrijp je wel?quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor.
Ei
Gaat niet om mogelijk of niet, wordt makkelijker.quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.
Nooit een eitje gepocheerd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nooit mijn eitjes zo gegetenga het wel een keer maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |