Vrijdag.quote:Op maandag 2 april 2018 21:47 schreef Lot88 het volgende:
Dino ben je nu bij je gymgirl thuis geweest?
Hoe kan dat nou?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je komt meteen weer naar ons toe
De date was toch vandaag?quote:
Nou ja zeg, niet eens meer herinneren!quote:
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
: ze was bij mij thuis we hebben speciaal geknuffeld, het was gezellig.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.
![]()
Misschien ook van 0-100 in 3,7 seconden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
flikker op met auto
vertel over je date
ik zat er dichtbijquote:Op maandag 2 april 2018 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gegeten, geneukt, gepraat. Was gezellig.
![]()
Ga toch weg met je speciaal knuffelenquote:Op maandag 2 april 2018 21:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
: ze was bij mij thuis we hebben speciaal geknuffeld, het was gezellig.
NEE.quote:Op maandag 2 april 2018 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga toch weg met je speciaal knuffelen
Mocht je niet meedoen?quote:
ben ik ook.quote:Op maandag 2 april 2018 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt dan alsof je geestelijk beperkt bent.
wat is een corky?quote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal knuffelen? Is dat wat Corky met zijn vriendinnetje op bed deed?
Corky, tering nu voel ik me echt oudquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal knuffelen? Is dat wat Corky met zijn vriendinnetje op bed deed?
Ik heb het alleen gevierdquote:Op maandag 2 april 2018 21:57 schreef Harmankardon het volgende:
https://www.beleven.org/feest/wereld_autisme_dag
Gefeliciteerd nog allemaal
Neequote:Op maandag 2 april 2018 21:58 schreef Weissmania het volgende:
Klinkt goed Dino!
Verslagje in de datingreeks doen?
je hebt wat tegen soep?quote:Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaat wel goed met de fitgirl doelstellingen zie ik, lot.
pompoenquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Soep... Ligt er sterk aan wat voor een soep
en toch heeft soep gewonnenquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het feit dat je croissantjes en friet in overweging nam voorspelt niet veel goeds.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had vanavond stamppot van zoete aardappel, spinazie, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes.
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gafquote:Op maandag 2 april 2018 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met soep? Toppunt van comfortfood
Oooooooohquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Gewoon wat tomaatjes meebakkenquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had burritos gemaakt met kidneybonen en mais. Maar die bonen zijn zo droog.
was het een wedstrijd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Ftfyquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het feit dat je croissantjes en frietpatat in overweging nam voorspelt niet veel goeds.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Ik ben ook weer fitgirl aan het worden..quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Doe ik die er de volgende keer ook bijquote:Op maandag 2 april 2018 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon wat tomaatjes meebakken
ik doe met je mee!quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.quote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
trots op je, tanden alweer helemaal ok?
Zolang je je grenzen maar in de gaten houdtquote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe het je niet naquote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta sowieso van zeven tot negen (oid) met een vriendin in de sportschool en dat gaat vanaf nu gewoon elke dag weer. Zoals voor de relatie. Weer sterk, slank en fit worden
quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |