Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.quote:Op maandag 2 april 2018 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom! En morgenochtend sta ik gewoon weer met een van mijn beste vriendinnen om 7:00 in de sportschool. Genoeg mensen om me heen die ik van de week zie. Er is een goed vangnet. En ik ben heel lang vrijgezel gelukkig geweest, dus dat kan ik weer
Pinkquote:Op maandag 2 april 2018 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kippenvel... zo mooi(de tekst past zo bij mij)
Dit draai ik op het moment grijs
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijvenquote:Op maandag 2 april 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.
Nee ik ging daarna als een bezetene het hele huis weer veranderen, dan moest er een nieuw kleurtje in en dit moest anders en dat moest anders.quote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijven
Succes!!quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
Goede tijdstippenquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
Is briljantquote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen met Mika, Emily Sandé en Birdy en Rammstein mijn favoriet
Cue girlie!quote:
Lekker bezig! Succesquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
Ook weer in het land?quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
Maar kijk eens naar de oude motown, just a tip
Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
Dat nummer is samen met deze mijn favoriet van haar:quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |