Oooooooohquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Gewoon wat tomaatjes meebakkenquote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had burritos gemaakt met kidneybonen en mais. Maar die bonen zijn zo droog.
was het een wedstrijd?quote:Op maandag 2 april 2018 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met soep. Het vraagteken was omdat ik niet wist of ik het goede antwoord gaf
Ftfyquote:Op maandag 2 april 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het feit dat je croissantjes en frietpatat in overweging nam voorspelt niet veel goeds.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Ik ben ook weer fitgirl aan het worden..quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten vanaf morgen weer voor het fitgirlschap te gaan. Dat was ik voor ik mijn (auw) ex leerde kennen en ben er toen mee opgehouden. Nu ga ik er weer vol voor
Doe ik die er de volgende keer ook bijquote:Op maandag 2 april 2018 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon wat tomaatjes meebakken
ik doe met je mee!quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.quote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
trots op je, tanden alweer helemaal ok?
Zolang je je grenzen maar in de gaten houdtquote:Op maandag 2 april 2018 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe het je niet naquote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta sowieso van zeven tot negen (oid) met een vriendin in de sportschool en dat gaat vanaf nu gewoon elke dag weer. Zoals voor de relatie. Weer sterk, slank en fit worden
quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kies doet geen pijn meer, dus voorlopig laat ik de tandarts maar even zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |