Ik houd van jouw muzieksmaakquote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les mis
Of
Is ook briljant mooi[quote][ afbeelding ] [b]Op
Sterkte...quote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Met een kaarsje, want vannacht is mijn vader 15jr geleden overleden.
Dat is het beste welquote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Dank allemaal. Is inmiddels lang geleden, dus het is met een glimlach naar de mooie herinneringen
🌹 Sterktequote:Op maandag 2 april 2018 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen.
Met een kaarsje, want vannacht is mijn vader 15jr geleden overleden.
Dat is fijnquote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Dank allemaal. Is inmiddels lang geleden, dus het is met een glimlach naar de mooie herinneringen
Dank u, als je er maar blij van wordtquote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van jouw muzieksmaak
(ik ben wel wat teveel in een jankbui voor I Dreamed a Dream)
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 2 april 2018 21:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, beetje een goede dag gehad vandaag?
Kippenvel... zo mooiquote:
Even de draai weer vinden, komt wel en krijgen al snel weer terrasjes weer, is ook fijn en geeft ook weer frisse energiequote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
Het is even pittig om weer echt alleen thuis te zijn en te weten dat alleen nu echt alleen is. Er is geen partner, geen liefje... ik moet het zelf doen nu.
Maar daar kom ik wel overheen
Daarom! En morgenochtend sta ik gewoon weer met een van mijn beste vriendinnen om 7:00 in de sportschool. Genoeg mensen om me heen die ik van de week zie. Er is een goed vangnet. En ik ben heel lang vrijgezel gelukkig geweest, dus dat kan ik weerquote:Op maandag 2 april 2018 21:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Even de draai weer vinden, komt wel en krijgen al snel weer terrasjes weer, is ook fijn en geeft ook weer frisse energie
Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.quote:Op maandag 2 april 2018 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom! En morgenochtend sta ik gewoon weer met een van mijn beste vriendinnen om 7:00 in de sportschool. Genoeg mensen om me heen die ik van de week zie. Er is een goed vangnet. En ik ben heel lang vrijgezel gelukkig geweest, dus dat kan ik weer
Pinkquote:Op maandag 2 april 2018 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kippenvel... zo mooi(de tekst past zo bij mij)
Dit draai ik op het moment grijs
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijvenquote:Op maandag 2 april 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed zo, vond altijd zelf de eerste twee dagen het ergst als het uitging.
Nee ik ging daarna als een bezetene het hele huis weer veranderen, dan moest er een nieuw kleurtje in en dit moest anders en dat moest anders.quote:Op maandag 2 april 2018 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij duurt dat altijd tijden (tenminste, bij mijn partner voor deze partner ben ik een half jaar echt stuk geweest), dus ik bereid me erop voor dat het even zwaar gaat zijn. Zeker omdat ik van hem zielsveel houd en met hem echt vrienden wil en ga blijven
Succes!!quote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
Goede tijdstippenquote:Op maandag 2 april 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
hay liefjesenergie voor tien ik ga vanavond aan mij scriptie. Nu even avondeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |