Locked, cocked and ready to rockquote:
Staat de verwarming laag?quote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaaaaaaarom krijgt deze atheïst kippenvel van worship songs
Ik wist niet dat je die kant op zwabberdequote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rocked, locked and ready for cock.
Wacht wat?
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:quote:Op maandag 2 april 2018 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaaaaaaarom krijgt deze atheïst kippenvel van worship songs
Je zou het bijna denken met de hoeveelheid piemelgrapjes in mijn repertoire.quote:Op maandag 2 april 2018 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die kant op zwabberde
Dank u.quote:Op maandag 2 april 2018 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Aeque
Dan mis je hem nu al dus.quote:
Je punt is gemaakt.quote:Op maandag 2 april 2018 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken met de hoeveelheid piemelgrapjes in mijn repertoire.
quote:Op maandag 2 april 2018 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:
Ik snap er niks van maar kippenvel
Civ IVquote:Op maandag 2 april 2018 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook. Ik zat laatst te luisteren naar:
Ik snap er niks van maar kippenvel
Het creatieve proces duurt zo lang het moet duren. Dat moet je niet haasten.quote:Op maandag 2 april 2018 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is grotendeels wel nuttig ja. Maar op een gegeven moment wordt het tijd om dan wel wat te doen.
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les misquote:Op maandag 2 april 2018 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik zit te swingen door jou in mijn stoel... zo mooi
Volgens mij iedereen wel. Het gaat om de seks vooraf.quote:
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les misquote:Op maandag 2 april 2018 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik zit te swingen door jou in mijn stoel... zo mooi
[b]Op
Oh daar heb ik teveel pijn voor.quote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen wel. Het gaat om de seks vooraf.
I dreamed a dream is nu niet bepaald swingendquote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind moet je eens googlen op i dreamed a dream van les mis
Of
Is ook briljant mooi[quote][ afbeelding ] [b]Op
Hoe zou dat toch komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |