Denk dat ik vanavond wel gaar genoeg ben om te kunnen slapen. Zul je zien dat ik in de bios ik slaap pleurquote:
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kom je straks lastig de dag door ja. Ik heb er wel een uurtje of 6 slaap op zitten gelukkig
lol, welke film ga je?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond wel gaar genoeg ben om te kunnen slapen. Zul je zien dat ik in de bios ik slaap pleur
Nachtdienst gehad of leef je tegenwoordig in een ander ritme dan de rest?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.
ja, dat kan. Ik heb er al voldoende op zitten. Tijd voor een nieuwe dagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.
zegt me even nietsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ready player one, hadden wel weer eens zin in een popcornfilm.
okayquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De trailer deed me wat aan tron denken.
Hoi jijquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:07 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer vroeg beginnen en gelukkig vroeg weekend
Anders ik wel. Collega is de hele week ziek geweest en het bleef maar kutmails regenenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoi jij
Hier ook gelukkig, ben er wel klaar mee
Hier is het nog steeds:quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Anders ik wel. Collega is de hele week ziek geweest en het bleef maar kutmails regenen
Ik kan wel wat klusjes voor je verzinnen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds:
[ afbeelding ]
Is het testwerk?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan wel wat klusjes voor je verzinnen hoor
Overtuig me dan maar eensquote:
* El_Thijs struikelt terwijl hij naar de auto rentquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben erZou genoeg moeten zijn.
En we eten vanmiddag frietjes.
Zitten gave plekken tussen ja. Ik wil nog een keer naar Doel in België. Is ook een verlaten plaats.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:23 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.boredpanda.com/abandoned-places/
Zitten mooie plekken bij, zoals die stad onderwater
Rij voorzichtig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs struikelt terwijl hij naar de auto rent
Doel is niet 'verlaten' an sich. Er wonen nog steeds mensen, een stuk of drie. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en toen was het vooral een samenloop van toeristen, wat ergens wel jammer was. Je mag ook nergens in (officieel) en de politie patrouilleert regelmatig om te zien of er niks gebeurt. Het is wel de moeite waard om eens te bezoeken, en voor effect zou je het moeten doen op een wat druilerige dagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zitten gave plekken tussen ja. Ik wil nog een keer naar Doel in België. Is ook een verlaten plaats.
Ga je nog neuken met de Pasen?quote:
Vol Passion.quote:
Ik wist niet dat er nog mensen woondequote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doel is niet 'verlaten' an sich. Er wonen nog steeds mensen, een stuk of drie. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en toen was het vooral een samenloop van toeristen, wat ergens wel jammer was. Je mag ook nergens in (officieel) en de politie patrouilleert regelmatig om te zien of er niks gebeurt. Het is wel de moeite waard om eens te bezoeken, en voor effect zou je het moeten doen op een wat druilerige dag
'Mag ik jouw eitjes zoeken met Pasen?' als datevoorstel.quote:
Oh, dat kan ook gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog mensen woondealsnog wil ik er een keer naar toe.
Of:"Wil je mijn eiwitjes zoeken?"quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mag ik jouw eitjes zoeken met Pasen?' als datevoorstel.
FOK!'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom heeft fok dit topic ontvolgd voor me?!?
"Mijn paashaas zoekt nog een holletje."quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Mijn paashaas zoekt nog een holletje."
Is beter voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom heeft fok dit topic ontvolgd voor me?!?
"ik heb wil zin in een paassnol bij mijn ontbijt zondag.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Mijn paashaas zoekt nog een holletje."
Kan je blijven doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen gaat Jezus de grot in ipv uit.
Logischquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"zal ik er echt es een goede vrijdag van maken voor jouw kruis?"quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"paassnol", ik zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"ik heb wil zin in een paassnol bij mijn ontbijt zondag."
Toch net altijd weer anders dan een luxe kerstsnol.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"paassnol", ik zie het al helemaal voor me.![]()
Gewoon schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig mogen plaatjes ook niet meer
Wat voor plaatjes had je in gedachten dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:07 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig mogen plaatjes ook niet meer
Die zal menig SE hebben meegemaakt voor ze zich aan Wim Lex verbond.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:07 schreef MissMSX het volgende:
Eerste hit als ik zoek op 'feestsnol'
[ afbeelding ]
Lucky Lex.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zal menig SE hebben meegemaakt voor ze zich aan Wim Lex verbond.
Had sex.quote:
Plus nog enkele andere dingen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Bij het afhalen van m'n bed eindelijk de vermiste sok gevonden
Altijd een genot als zo'n paar weer compleet is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Bij het afhalen van m'n bed eindelijk de vermiste sok gevonden
En dan de andere kwijt zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd een genot als zo'n paar weer compleet is.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:54 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een week om je bek in kreukels te hebben liggen ook. Net die week dat je blender stuk is.
Ik gok dat mijn verstandskiezen hun periode hebben, dat hele kauwen enzo wil niet echt.quote:
aah wees blij dat je nog verstandskiezen hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn verstandskiezen hun periode hebben, dat hele kauwen enzo wil niet echt.
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last vanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
aah wees blij dat je nog verstandskiezen hebt
lekker dr uit hakkenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last van
Eruit halen kan ik aanbevelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last van
watquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen tandarts. Dus fuck dat.
zoek er een! Zonder pijn is eten lekkerderquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Verstandig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, gaat wel weer weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoek er een! Zonder pijn is eten lekkerder
ik ga 2x per jaarquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Komende van iemand die laatst voor het eerst in 4.5 jaar weer eens is gegaan.
Ik tegenwoordig ook weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga 2x per jaarmijn tandjes ben ik echt zuinig op
ga naar n Noodtandarts en laat m trekken. Serieus, dit is gewoon domquote:
Je wil toch wel een lekker bekkie houden?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Denk dat ze net blij is dat ze weer rechtop kan lopen na al die afspraakjesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als dat niet alle hoeken van de kamer laten zien word
arm meisjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk dat ze net blij is dat ze weer rechtop kan lopen na al die afspraakjes
Drama bouwen en terugkomen denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat hebben we nog in het verschiet liggen dit Paas weekend, beste Lot?
Watquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Prima vooruitzicht, maar je hebt hier al snel drama natuurlijk. Een boe en een bah richting de innercircle en ze staan al op de achterste potenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Drama bouwen en terugkomen denk ik.
Hele weekend dan samen of alleen vanavond? Hebben we ook nog plannen voor de rest of is het alleen Netflix & chill?quote:
Gelukkig sta ik daar als een echte autist buiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Prima vooruitzicht, maar je hebt hier al snel drama natuurlijk. Een boe en een bah richting de innercircle en ze staan al op de achterste poten
stappen met vriendinquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat hebben we nog in het verschiet liggen dit Paas weekend, beste Lot?
Ik ook. Ik distantieer mij van dergelijk gedrag en omgangsnormenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik daar als een echte autist buiten.
ja maar jijquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik daar als een echte autist buiten.
pft mijn date is wel een dingetje hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op jacht naar wild vlees of ben je al een beetje bijgedraaid van je laatste date?
Nee, maar daarom waarderen we jouw aanwezigheid hier ook zo. Jij weet dingen die niemand anders normaliter zou interesserenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
Wist je dat duiven doodgaan als ze geneukt worden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar daarom waarderen we jouw aanwezigheid hier ook zo. Jij weet dingen die niemand anders normaliter zou interesseren
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar daarom waarderen we jouw aanwezigheid hier ook zo. Jij weet dingen die niemand anders normaliter zou interesseren
Neh alleen vanavond, gewoon beetje samen koken etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hele weekend dan samen of alleen vanavond? Hebben we ook nog plannen voor de rest of is het alleen Netflix & chill?
Niet dat daar wat mis mee is
niet zo preutsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh alleen vanavond, gewoon beetje samen koken etc.
inb4 faxiequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuken en daarna beetje knuffelen en kroelen in bed natuurlijk.
neuken en daarna direct de deur uit zettenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuken en daarna beetje knuffelen en kroelen in bed natuurlijk.
Nee, vannacht samen slapenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neuken en daarna direct de deur uit zettenwas leuk tot volgende keer
Witte sokken in van die blauwwit gestreepte slippers?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb vandaag zelfs mijn haar niet gedaan. Het ultieme vakantie gevoel op het werk
Raar dat jij geen vaste relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neuken en daarna direct de deur uit zettenwas leuk tot volgende keer
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar dat jij geen vaste relatie hebt.
Er zijn zat mannen die dat kunnen waarderen iddquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar dat jij geen vaste relatie hebt.
Nee, dat gaat dan weer wat verquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte sokken in van die blauwwit gestreepte slippers?
En je wc-rol onder je arm als je gaat poepen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die dat kunnen waarderen idd
Ik ben monogaam afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.Wij heteronormatieve mannen zoeken enkel een lange termijn relatie. Seks daarbuiten is haram.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.Wij heteronormatieve mannen zoeken enkel een lange termijn relatie. Seks daarbuiten is haram.
[..]
Oei, heb je even? Ik ben een echte snoepmonsterquote:
Hier hoorde ik overal: 'ja, ik ga gewoon werken hoor vrijdag' en ondertussen zijn er weer een hoop afhakersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een halfies lopen er hier op werk rond
Ken ik niet, maar je hebt mijn interesse gewektquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Zin in die dropslierten met vulling nu.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar je hebt mijn interesse gewekt
Zo hoort het ook. Ik zit alleen dus een vrijmibo is ook niet echt interessantquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:34 schreef Harmankardon het volgende:
Vrijdag beginnen tegen tien, borrelen vanaf half vijf. Dikke prima toch.
Oh diequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke, maar dan met oranje / roze vulling.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb geen seksleven meer dino. Dat is gewoon uitgestorven.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, heb je even? Ik ben een echte snoepmonster
Colaflesjes/cadillacs met een zure laag eromheen zijn wel echt GOAT. Kikkertjes/perzikjes zou ik ook wel lusten of die biggetjes mits een verse lading. Schepsnoep kan je ook nooit nat mee gaan natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh die
Nee, die vind ik niet zo heel lekker
Omg jaaaaa willik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme Lotquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
De drooglegging van de Zuiderzee is er niets bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die verkochten ze altijd in Denemarken in 300 soortenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat probeer je nu te zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Arme Lot
Maar een chick hoeft toch nooit een gebrek aan D te hebben? Kijk, dat er mannen zijn die hongerig zijn snap ik wel. De marktverhouding staat niet helemaal gelijk naar mijn gevoel
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
De drooglegging van de Zuiderzee is er niets bij.
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Arme Lot
Maar een chick hoeft toch nooit een gebrek aan D te hebben? Kijk, dat er mannen zijn die hongerig zijn snap ik wel. De marktverhouding staat niet helemaal gelijk naar mijn gevoel
Daar heb ik geen weet vanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oei, hier zit een kern van waarheid in. Maar het is meer de veronderstelling dat het naar mijn idee nooit moeilijk kan zijn voor een vrouw om aan een piemel te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt dat je niet hard genoeg je best doet om piemel te krijgen denk ik?
Of die ouwe loempia die je was vergeten eruit te halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar wat als die vrouw naar iets meer op zoek is dan alleen een warme piemel?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, hier zit een kern van waarheid in. Maar het is meer de veronderstelling dat het naar mijn idee nooit moeilijk kan zijn voor een vrouw om aan een piemel te komen.
Maar wel natuurlijk als kanttekening dat niet iedere piemel hetzelfde is. Als je toch een bepaalde standaard nastreeft kan ik mij voorstellen dat het best lastig nog kan zijn.
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar wat als die vrouw naar iets meer op zoek is dan alleen een warme piemel?
Nee, dat denk ik ook niet. Maar als het gaat alleen om piemel?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Denk dat de zoektocht van een vrouw naar piemel in combinatie met liefde, aandacht en bevestiging zo makkelijk nog niet is voor een aanzienlijk deel van de vrouwen.
Alleen piemel is geen probleem.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar als het gaat alleen om piemel?
Maar Lot wil toch ook meer dan datquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, maar ik zou het Lotje van harte gunnenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Lot wil toch ook meer dan dat
Het gaat toch nooit alleen om piemel. Anders kan je net zo goed een dildo neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Denk dat de zoektocht van een vrouw naar piemel in combinatie met liefde, aandacht en bevestiging zo makkelijk nog niet is voor een aanzienlijk deel van de vrouwen.
Ik ben geen vrouw, maar kan me niet voorstellen dat dat helemaal hetzelfde isquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat toch nooit alleen om piemel. Anders kan je net zo goed een dildo neuken.
ow nee het uiterlijk is ook een grote zak zandquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.
#justincelthings
Arm kafjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, aahhw kom net beneden zie ik mijn bejaarde cavia in hoekje zitten, beestje helemaal koud en zwak![]()
![]()
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.
#justincelthings
0 komma niksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe ging je rooftocht in Tilburg? Nog verse chicks gespot?
Maar dat is ook wel bij mannen zo tochquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moedersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef MissMSX het volgende:
Waarom druk maken om vrouwen? Toch allemaal kuthoeren.
Ja, de sportschoolboys komen wel met meer weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel bij mannen zo toch
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moeders
Nee, die zijn gewoon hun alfa zelf, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel bij mannen zo toch
Als ze op FOK! zitten sowiesoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon hun alfa zelf, zoals het hoort.
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moeders
Hosti tochquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.
Zou me niks verbazen.quote:
Nooit wat van gemerkt hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, zonde. Maar in Tilburg hebben ze toch een gek accent dus je mist er weinig aan
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.
Ja, ja, jij bent anders.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.
Het mag elkaar wel in balans houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.
Je hebt gelijk hoor. Mijn moeder is niet anders. Ging vreemd met mijn vader en vervolgens kon ik als Azpilicueta junior alles en iedereen achterlaten voor haar nieuwe vlam die 100 kilometer verderop woonde. Zelfs onze moeders maken zich er schuldig aanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.
Ik zijn tenen en eigenwijsheidquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet zeker dat mijn pa mijn pa is, heb zijn autisme geerfd.
Ik vind uiterlijk wel belangrijk, maar ik ben dan ook nog een jonge jachthond.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien neukte je moeder zijn broer wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet wel een zoon van mijn vader zijn want we hebben dezelfde achternaam.
Ik heb zelfs dezelfde voornaam als mijn vaderquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
Koekkoekquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien neukte je moeder zijn broer wel.
Ik moet wel. Iets met balans. Als ik zelf een draak ben met het innerlijk van Sauron met zand in zijn ene oog, en er uit zie alsof ik in een hoop kak ben gevallen kan ik moeilijk er van uit gaan dat er iemand voor me is die er uit ziet als Doutzen met het hart van Oprah. Bij wijze van.quote:
:’)!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
Zou knap zijn aangezien die aan de andere kant van de wereld zat maar ik sluit niks uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien neukte je moeder zijn broer wel.
Noem je me nou lelijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet wel. Iets met balans. Als ik zelf een draak ben met het innerlijk van Sauron met zand in zijn ene oog, en er uit zie alsof ik in een hoop kak ben gevallen kan ik moeilijk er van uit gaan dat er iemand voor me is die er uit ziet als Doutzen met het hart van Oprah. Bij wijze van.
#letjeopfax
Nou, als je zo gelukkiger bent dan als eeuwige single, heb je de goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet wel. Iets met balans. Als ik zelf een draak ben met het innerlijk van Sauron met zand in zijn ene oog, en er uit zie alsof ik in een hoop kak ben gevallen kan ik moeilijk er van uit gaan dat er iemand voor me is die er uit ziet als Doutzen met het hart van Oprah. Bij wijze van.
#letjeopfax
Je mocht er best wezen in je tijd al hoop ik wel dat je inmiddels je stekeltjeshaar vaarwel hebt gezegdquote:
Tussen de regels door zeg ik dat men realistisch moet zijn, met een beetje zelfreflectie.quote:
Ok ff pauze.quote:
Dat is uitgevallenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mocht er best wezen in je tijd al hoop ik wel dat je inmiddels je stekeltjeshaar vaarwel hebt gezegd
Sean Evans?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:08 schreef Harmankardon het volgende:
Fax lijkt op die gozer van Hot Ones of hoe heet het. Da's ook een sexy mofo
[..]
Hou op met me.....quote:
Ja grrquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ok ff pauze.
Je mag jezelf 1000000 keer lelijk noemen maar als iemand anders het 1 keer impliceert dan ben je beledigd?
wijfquote:
Bij mannen is het wel minder geaccepteerd dat ze dit doen.quote:
Mannen doen dat want kutje. Vrouwen doen dat want sociale druk, achteraf laten ze elkaar ook keihard vallen hier. Kuthoeren united.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mannen is het wel minder geaccepteerd dat ze dit doen.
Als vrouwen zo doen vind iedereen het zielig dat ze lelijk genoemd wordt en zeggen ze 'nee hoor meid, je bent echt leuk'.
Bron: deze SC.
Redelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe goed ben je met pittig eten?
Ik vind dat ie top vragen heeft, goede interviews houdt. En awesome hoe hard ie zijn spicey shit houdt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig hoe die gast zijn spicy wings handelt.
Ja ik zou een eind komen maar echt wel compleet stuk gaan op het laatste.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig hoe die gast zijn spicy wings handelt.
Zou het echt wel een keer willen proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ik zou een eind komen maar echt wel compleet stuk gaan op het laatste.
Hij gaf laatst ook aan dat ze soms meerdere dagen na elkaar opnames doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ik zou een eind komen maar echt wel compleet stuk gaan op het laatste.
Zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het echt wel een keer willen proberen
Daar verwees ik ook naar. Heel irritant is dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mannen is het wel minder geaccepteerd dat ze dit doen.
Als vrouwen zo doen vind iedereen het zielig dat ze lelijk genoemd wordt en zeggen ze 'nee hoor meid, je bent echt leuk'.
Bron: deze SC.
Soms voel ik me opgeblazen en hormonaal, laat mequote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar verwees ik ook naar. Heel irritant is dat.
Nog erger: X noemt zichzelf lelijk en dik. Y zegt nee kusjekroel ben je niet knap leuk enz.
Y op andere dag: ik ben dik en lelijk enz
X: nee kusjekroel blabla
Y: nee, is echt zo. Kan ik zelf wel bepalen
GTFO
Hier was dat...
#realstory
Ik vind het wel lekker om tegen haar kont aan te kruipen en dat je langzaam maar zeker de draak voelt opkomenquote:
OKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Soms voel ik me opgeblazen en hormonaal, laat me
Toen ze 'The Last Dab' nog niet hadden. Maar die lijkt me echt hard.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef Harmankardon het volgende:
Bob Saget inhaleerde die shit gewoon, gaf geen fuck
Gewoon beetje half op je laten liggen en dan beetje kroelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om tegen haar kont aan te kruipen en dat je langzaam maar zeker de draak voelt opkomen
Maar als X niet kusjekroel doet maar zegt: ja klopt, je bent een lelijke graftak, is het ook niet goed. Ook hier gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog erger:
X noemt zichzelf lelijk en dik. Y zegt nee kusjekroel, ben je niet, knap, leuk enz.
GTFO
Hier was dat...
#realstory
Dat is wel fijn ja, maar wel dat je dan nog je mobiel in je handen hebt zodat je een spelletje kan doen. Anders gaat het snel vervelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon beetje half op je laten liggen en dan beetje kroelen.
In dat stadium zitten we nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja, maar wel dat je dan nog je mobiel in je handen hebt zodat je een spelletje kan doen. Anders gaat het snel vervelen
Ik ben gewoon lelijk. En dat zegt men ook gewoon. Ik heb ook gewoon een spiegel. Andere mensen neem ik aan ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog erger:
X noemt zichzelf lelijk en dik. Y zegt nee kusjekroel, ben je niet, knap, leuk enz.
GTFO
Hier was dat...
#realstory
Ja klopt. Het irriteert me mateloosquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als X niet kusjekroel doet maar zegt: ja klopt, je bent een lelijke graftak, is het ook niet goed. Ook hier gezien.
Oh, ik wel. Of de tv moet aanstaanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dat stadium zitten we nog niet
Jouw eerlijkheid siert jequote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lelijk. En dat zegt men ook gewoon. Ik heb ook gewoon een spiegel. Andere mensen neem ik aan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |