Altijd een genot als zo'n paar weer compleet is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Bij het afhalen van m'n bed eindelijk de vermiste sok gevonden
En dan de andere kwijt zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd een genot als zo'n paar weer compleet is.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:54 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een week om je bek in kreukels te hebben liggen ook. Net die week dat je blender stuk is.
Ik gok dat mijn verstandskiezen hun periode hebben, dat hele kauwen enzo wil niet echt.quote:
aah wees blij dat je nog verstandskiezen hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn verstandskiezen hun periode hebben, dat hele kauwen enzo wil niet echt.
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last vanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
aah wees blij dat je nog verstandskiezen hebt
lekker dr uit hakkenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last van
Eruit halen kan ik aanbevelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, momenteel niet echt dus. Liever dat ze weg waren. Had ik er ook geen last van
watquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen tandarts. Dus fuck dat.
zoek er een! Zonder pijn is eten lekkerderquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Verstandig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, gaat wel weer weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoek er een! Zonder pijn is eten lekkerder
ik ga 2x per jaarquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Komende van iemand die laatst voor het eerst in 4.5 jaar weer eens is gegaan.
Ik tegenwoordig ook weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga 2x per jaarmijn tandjes ben ik echt zuinig op
ga naar n Noodtandarts en laat m trekken. Serieus, dit is gewoon domquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |