Je wil toch wel een lekker bekkie houden?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen tandarts. Dus fuck dat.
Denk dat ze net blij is dat ze weer rechtop kan lopen na al die afspraakjesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als dat niet alle hoeken van de kamer laten zien word
arm meisjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk dat ze net blij is dat ze weer rechtop kan lopen na al die afspraakjes
Drama bouwen en terugkomen denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat hebben we nog in het verschiet liggen dit Paas weekend, beste Lot?
Watquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen tandarts. Dus fuck dat.
Prima vooruitzicht, maar je hebt hier al snel drama natuurlijk. Een boe en een bah richting de innercircle en ze staan al op de achterste potenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Drama bouwen en terugkomen denk ik.
Hele weekend dan samen of alleen vanavond? Hebben we ook nog plannen voor de rest of is het alleen Netflix & chill?quote:
Gelukkig sta ik daar als een echte autist buiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Prima vooruitzicht, maar je hebt hier al snel drama natuurlijk. Een boe en een bah richting de innercircle en ze staan al op de achterste poten
stappen met vriendinquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat hebben we nog in het verschiet liggen dit Paas weekend, beste Lot?
Ik ook. Ik distantieer mij van dergelijk gedrag en omgangsnormenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik daar als een echte autist buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |