Denk dat ik vanavond wel gaar genoeg ben om te kunnen slapen. Zul je zien dat ik in de bios ik slaap pleurquote:
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kom je straks lastig de dag door ja. Ik heb er wel een uurtje of 6 slaap op zitten gelukkig
lol, welke film ga je?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond wel gaar genoeg ben om te kunnen slapen. Zul je zien dat ik in de bios ik slaap pleur
Nachtdienst gehad of leef je tegenwoordig in een ander ritme dan de rest?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.
ja, dat kan. Ik heb er al voldoende op zitten. Tijd voor een nieuwe dagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Lastig de dag door komen? Ik ga zo nog lekker 7/8 uurtjes tukken hoor.
zegt me even nietsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ready player one, hadden wel weer eens zin in een popcornfilm.
okayquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De trailer deed me wat aan tron denken.
Hoi jijquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:07 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer vroeg beginnen en gelukkig vroeg weekend
Anders ik wel. Collega is de hele week ziek geweest en het bleef maar kutmails regenenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoi jij
Hier ook gelukkig, ben er wel klaar mee
Hier is het nog steeds:quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Anders ik wel. Collega is de hele week ziek geweest en het bleef maar kutmails regenen
Ik kan wel wat klusjes voor je verzinnen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds:
[ afbeelding ]
Is het testwerk?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan wel wat klusjes voor je verzinnen hoor
Overtuig me dan maar eensquote:
* El_Thijs struikelt terwijl hij naar de auto rentquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben erZou genoeg moeten zijn.
En we eten vanmiddag frietjes.
Zitten gave plekken tussen ja. Ik wil nog een keer naar Doel in België. Is ook een verlaten plaats.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:23 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.boredpanda.com/abandoned-places/
Zitten mooie plekken bij, zoals die stad onderwater
Rij voorzichtig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs struikelt terwijl hij naar de auto rent
Doel is niet 'verlaten' an sich. Er wonen nog steeds mensen, een stuk of drie. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en toen was het vooral een samenloop van toeristen, wat ergens wel jammer was. Je mag ook nergens in (officieel) en de politie patrouilleert regelmatig om te zien of er niks gebeurt. Het is wel de moeite waard om eens te bezoeken, en voor effect zou je het moeten doen op een wat druilerige dagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zitten gave plekken tussen ja. Ik wil nog een keer naar Doel in België. Is ook een verlaten plaats.
Ga je nog neuken met de Pasen?quote:
Vol Passion.quote:
Ik wist niet dat er nog mensen woondequote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doel is niet 'verlaten' an sich. Er wonen nog steeds mensen, een stuk of drie. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en toen was het vooral een samenloop van toeristen, wat ergens wel jammer was. Je mag ook nergens in (officieel) en de politie patrouilleert regelmatig om te zien of er niks gebeurt. Het is wel de moeite waard om eens te bezoeken, en voor effect zou je het moeten doen op een wat druilerige dag
'Mag ik jouw eitjes zoeken met Pasen?' als datevoorstel.quote:
Oh, dat kan ook gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog mensen woondealsnog wil ik er een keer naar toe.
Of:"Wil je mijn eiwitjes zoeken?"quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mag ik jouw eitjes zoeken met Pasen?' als datevoorstel.
FOK!'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom heeft fok dit topic ontvolgd voor me?!?
"Mijn paashaas zoekt nog een holletje."quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Mijn paashaas zoekt nog een holletje."
Is beter voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom heeft fok dit topic ontvolgd voor me?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |