9 zelfs, ok. Ah dat is wel te doen. Leuk voor hem ook, want dat Net5-uitstapje ging niet zo voorspoedig geloof ik..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
9. waarbij vooral seizoen 9 echt te lang duurde vond ik. Ja, dat heb ik vanochtend al meegekregen. Rik v/d Westelaken, winnaar van 2015 editie, presentator van Peking Express op Net 5.
Helaas raffelden ze het antwoord op DE vraag (wie is de molquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
9 zelfs, ok. Ah dat is wel te doen. Leuk voor hem ook, want dat Net5-uitstapje ging niet zo voorspoedig geloof ik..
De serie vond ik sowieso niet enorm boeiend, dus ik weet niet of ik het einde niet gezien heb of gewoon vergeten benquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Helaas raffelden ze het antwoord op DE vraag (wie is de molnee natuurlijk niet wie is de moeder) te snel af vond ik. Ze hadden prima die onthulling kunnen uitsmeren tot en met een tiende seizoen.
Ja, prima voor Rik zelf. Want de kijkcijfers vielen inderdaad nogal tegen en zo ook de carrièreboost. Met WIDM als kijkcijferkanon van AVROTROS op 1 staat ie meer in de spotlights. Zal hem het Net5 debacle snel doen vergeten denk ik.
Ik vond de serie leuk beginnen. Had al snel het Friends ripoff gevoel (en ze laten in veel dingen gewoon blijken dat als inspiratie gebruikt te hebben) maar gezien Marshall rechten studeerde en door natuurlijk Lilyquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De serie vond ik sowieso niet enorm boeiend, dus ik weet niet of ik het einde niet gezien heb of gewoon vergeten ben![]()
Had niet verwacht dat Peking Express zo weinig kijkers zou trekken. Ja, meer zichtbaar, dat zekerEn geen Frits Sissing of Lauren Verster ofzo, dus win-win
Friends vind ik nog minder aanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vond de serie leuk beginnen. Had al snel het Friends ripoff gevoel (en ze laten in veel dingen gewoon blijken dat als inspiratie gebruikt te hebben) maar gezien Marshall rechten studeerde en door natuurlijk Lilybleef ik wel kijken.
Ik keek de serie nooit, net zoals ik naar ER eerder ook niet keek. Maar voor beide heb ik het laatste jaar toch maar eens bekeken of het wat was. (nope) Nee gelukkig geen Frits. En iemand uit de poule aan oudkandidaten is geen gek idee. Art was ook oudwinnaar, dus nu met Rik een prima opvolger.
Ehm niet echt... Was dat voor of na het gesprek over bouwpakketten want toen dwaalden mn gedachten afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn baard is niet goed genoeg en ik heb graag versnellingen en remmen op m'n fiets maar verder zou ik het goed doen als hipster.
Ik luisterde ook al LP's voordat het cool was, en je hebt Faxie en mij over muziek horen praten.
[..]
Ja, best wel. Maar dit is met frambozensmaak er bij. Volgende keer eens de normale proberen.
En dan zelf maken natuurlijk. Denk alleen niet dat m'n gistfles een goed idee is voor dit. Misschien een waterslot in een grote weckpot knutselen.
Ik vond Phoebe, Monica en Chandler nog wel grappig. Ross, Rachel ergerde ik mij kapot aan. Ja geloof het wel. In het begin nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Friends vind ik nog minder aanOp ER ook al jaren afgeknapt. Art had eerder PE ook toch? Wel geinig
Weltrustenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vond Phoebe, Monica en Chandler nog wel grappig. Ross, Rachel ergerde ik mij kapot aan. Ja geloof het wel. In het begin nog.
Enfin tijd om te slapen. Trusten zo
Het was toen CL zichbaar met haar ogen begon te rollen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 01:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehm niet echt... Was dat voor of na het gesprek over bouwpakketten want toen dwaalden mn gedachten af
Het is een klont van gistcellen en bacteriën. De gistcellen maken alcohol van de suiker, en de bacteriën maken zuur van de alcohol.quote:Kombucha maak je toch van een zwam? CL en ik waren een keer naar een avond in Naturalis geweest waar een man ook kombucha maakte en je mocht een stuk zwam meenemen. Ik heb nog steeds spijt dat ik het niet gedaan hebHet was dezelfde man die ook een keer yoghurt probeerde te maken van de vagina-bacteriën van zn (inmiddels ex-) vrouw
Oh god, hij.quote:
Mag toch hopen dat je niet al zo'n 5/6 uur wakker ligt.quote:
Dan kom je straks lastig de dag door ja. Ik heb er wel een uurtje of 6 slaap op zitten gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet al zo'n 5/6 uur wakker ligt.
Nope, het was de bedoeling om uit te slapenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan maar wakker blijven , moet je vroeg op?
oh, je hebt nog ffquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, het was de bedoeling om uit te slapen
Toch wel. Lang geleden dat me dit is gelukt.. Aregato nachtdienst sanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet al zo'n 5/6 uur wakker ligt.
Mja, als ik over een half uur nog niet onder zeil ben ga ik er wel gewoon uit. Begin toch al trek in koffie te krijgen.quote:
dan moet je nu wel gaan liggen hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, als ik over een half uur nog niet onder zeil ben ga ik er wel gewoon uit. Begin toch al trek in koffie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |