Of die ouwe loempia die je was vergeten eruit te halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.
Maar wat als die vrouw naar iets meer op zoek is dan alleen een warme piemel?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, hier zit een kern van waarheid in. Maar het is meer de veronderstelling dat het naar mijn idee nooit moeilijk kan zijn voor een vrouw om aan een piemel te komen.
Maar wel natuurlijk als kanttekening dat niet iedere piemel hetzelfde is. Als je toch een bepaalde standaard nastreeft kan ik mij voorstellen dat het best lastig nog kan zijn.
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar wat als die vrouw naar iets meer op zoek is dan alleen een warme piemel?
Nee, dat denk ik ook niet. Maar als het gaat alleen om piemel?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Denk dat de zoektocht van een vrouw naar piemel in combinatie met liefde, aandacht en bevestiging zo makkelijk nog niet is voor een aanzienlijk deel van de vrouwen.
Alleen piemel is geen probleem.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar als het gaat alleen om piemel?
Maar Lot wil toch ook meer dan datquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, maar ik zou het Lotje van harte gunnenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Lot wil toch ook meer dan dat
Het gaat toch nooit alleen om piemel. Anders kan je net zo goed een dildo neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Denk dat de zoektocht van een vrouw naar piemel in combinatie met liefde, aandacht en bevestiging zo makkelijk nog niet is voor een aanzienlijk deel van de vrouwen.
Ik ben geen vrouw, maar kan me niet voorstellen dat dat helemaal hetzelfde isquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat toch nooit alleen om piemel. Anders kan je net zo goed een dildo neuken.
ow nee het uiterlijk is ook een grote zak zandquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.
#justincelthings
Arm kafjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, aahhw kom net beneden zie ik mijn bejaarde cavia in hoekje zitten, beestje helemaal koud en zwak![]()
![]()
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat de meeste vrouwen het innerlijk hebben van een grote zak nat zand.
#justincelthings
0 komma niksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe ging je rooftocht in Tilburg? Nog verse chicks gespot?
Maar dat is ook wel bij mannen zo tochquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moedersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef MissMSX het volgende:
Waarom druk maken om vrouwen? Toch allemaal kuthoeren.
Ja, de sportschoolboys komen wel met meer weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel bij mannen zo toch
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moeders
Nee, die zijn gewoon hun alfa zelf, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel bij mannen zo toch
Als ze op FOK! zitten sowiesoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon hun alfa zelf, zoals het hoort.
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moeders
Hosti tochquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.
Zou me niks verbazen.quote:
Nooit wat van gemerkt hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, zonde. Maar in Tilburg hebben ze toch een gek accent dus je mist er weinig aan
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of omdat ze net niet lekker genoeg zijn om hun innerlijk van een grote zak nat zand uitstaanbaar te houden voor de man.
Ja, ja, jij bent anders.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.
Het mag elkaar wel in balans houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk echt een factor die zo veel minder weegt dan persoonlijkheid. Maar ik ben ook oud en lelijk, dus ik moet wel.
Je hebt gelijk hoor. Mijn moeder is niet anders. Ging vreemd met mijn vader en vervolgens kon ik als Azpilicueta junior alles en iedereen achterlaten voor haar nieuwe vlam die 100 kilometer verderop woonde. Zelfs onze moeders maken zich er schuldig aanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van dat denkbeeld hebben alleen mannen last. Mijn moeder is gewoon een kuthoer. Ik weet niet eens wie mijn vader is.
Ik zijn tenen en eigenwijsheidquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet zeker dat mijn pa mijn pa is, heb zijn autisme geerfd.
Ik vind uiterlijk wel belangrijk, maar ik ben dan ook nog een jonge jachthond.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien neukte je moeder zijn broer wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet wel een zoon van mijn vader zijn want we hebben dezelfde achternaam.
Ik heb zelfs dezelfde voornaam als mijn vaderquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet wel een zoon van mijn vader zijn want we hebben dezelfde achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |