quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar je hebt mijn interesse gewekt
Zo hoort het ook. Ik zit alleen dus een vrijmibo is ook niet echt interessantquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:34 schreef Harmankardon het volgende:
Vrijdag beginnen tegen tien, borrelen vanaf half vijf. Dikke prima toch.
Oh diequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke, maar dan met oranje / roze vulling.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb geen seksleven meer dino. Dat is gewoon uitgestorven.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, heb je even? Ik ben een echte snoepmonster
Colaflesjes/cadillacs met een zure laag eromheen zijn wel echt GOAT. Kikkertjes/perzikjes zou ik ook wel lusten of die biggetjes mits een verse lading. Schepsnoep kan je ook nooit nat mee gaan natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh die
Nee, die vind ik niet zo heel lekker
Omg jaaaaa willik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme Lotquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
De drooglegging van de Zuiderzee is er niets bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die verkochten ze altijd in Denemarken in 300 soortenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat probeer je nu te zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Arme Lot
Maar een chick hoeft toch nooit een gebrek aan D te hebben? Kijk, dat er mannen zijn die hongerig zijn snap ik wel. De marktverhouding staat niet helemaal gelijk naar mijn gevoel
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
De drooglegging van de Zuiderzee is er niets bij.
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Arme Lot
Maar een chick hoeft toch nooit een gebrek aan D te hebben? Kijk, dat er mannen zijn die hongerig zijn snap ik wel. De marktverhouding staat niet helemaal gelijk naar mijn gevoel
Daar heb ik geen weet vanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je net zo goed even een dildo in de magnetron leggen.
Oei, hier zit een kern van waarheid in. Maar het is meer de veronderstelling dat het naar mijn idee nooit moeilijk kan zijn voor een vrouw om aan een piemel te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt dat je niet hard genoeg je best doet om piemel te krijgen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |