Er zijn zat mannen die dat kunnen waarderen iddquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar dat jij geen vaste relatie hebt.
Nee, dat gaat dan weer wat verquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte sokken in van die blauwwit gestreepte slippers?
En je wc-rol onder je arm als je gaat poepen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die dat kunnen waarderen idd
Ik ben monogaam afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.Wij heteronormatieve mannen zoeken enkel een lange termijn relatie. Seks daarbuiten is haram.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In 'jouw wereldje' ja.Wij heteronormatieve mannen zoeken enkel een lange termijn relatie. Seks daarbuiten is haram.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oei, heb je even? Ik ben een echte snoepmonsterquote:
Hier hoorde ik overal: 'ja, ik ga gewoon werken hoor vrijdag' en ondertussen zijn er weer een hoop afhakersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een halfies lopen er hier op werk rond
Ken ik niet, maar je hebt mijn interesse gewektquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Zin in die dropslierten met vulling nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |