SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 15:04:15 ]
We neuken gewoon te vaak. Te weinig tijd om bij te vullenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We neuken gewoon te vaak. Te weinig tijd om bij te vullen
Geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]![]()
dit is een titel van vrouwencabaret?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je al 3 weken droog staatSinds zondag pas hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks 3 weken
![]()
Nou, als een man tegenvalt in de ogen van Yvie dan maar blijft er nog maar weinig over van dat lieve karakter.quote:
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoveel gezeik ineens hier, laat me met rust.![]()
Ahww. Ik moet echt beter opletten wat ik zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als een man tegenvalt in de ogen van Yvie dan maar blijft er nog maar weinig over van dat lieve karakter.
Wavvoor moedervlek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?
kan je er gewoon afsnijdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?
twas een garpje hequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Sinds zondag pas hoorstraks 3 weken
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.quote:
Gelijk een slappe pik omdat je die moedervlek eraf wil krabbenquote:
Uh, zou wel ff schrikken zijn bij doggy.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk een slappe pik omdat je die moedervlek eraf wil krabben
Oh sorry er zit een vlekje op je bil
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
twas een garpje he![]()
Het is echt kut als je last hebt van vaginale droogte
glijmiddel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.
Ze hadden er een oplossing voor, toch fijn om te weten.
Wees blij dat het een moedervlek is denk ik dan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uh, zou wel ff schrikken zijn bij doggy.
maak maar vast een afspraak yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?
Beetje zeg.
Ik heb er heel veel. Maar geen hele grote, is dat wel ok?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?
Beetje zeg.
Schijnt wat te worden als je boven de 40 bent enzo... Naar horen zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.
Ze hadden er een oplossing voor, toch fijn om te weten.
godverquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.
Hou op.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.
Voor Dino wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje zeg.
gewoon veel drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.![]()
maar dat is sowieso een oplossing lijkt me
Oh ja schijnt met de overgang enzo een ding te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schijnt wat te worden als je boven de 40 bent enzo... Naar horen zeggen
quote:
Ja, is heel licht en de dokter vind het verstandiger als die blijft zitten aangezien die sinds mijn geboorte niet veranderd is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel. Maar geen hele grote, is dat wel ok?
gewoon goed nathoudenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja schijnt met de overgang enzo een ding te zijn![]()
Maar even extra genieten nog dan
Als dat geen falende erectie wordt.quote:
poidhquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een moedervlek op mijn schaamlip
Daarvoor moet er eerst nog 20 kilo af. Als dat ooit zo ver komt dan krijgt hij van mij wel zo'n ooglapje en doet hij maar z'n best voor het vaderland. Zwak gedoe zegquote:
Huehue vochtigquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Lot88 het volgende:
ik ga even vochtige doekjes zoeken voor mijn laatste poetswerk
jij bent zo ook wel dinos typquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvoor moet er eerst nog 20 kilo af. Als dat ooit zo ver komt dan krijgt hij van mij wel zo'n ooglapje en doet hij maar z'n best voor het vaderland. Zwak gedoe zeg
werkt dat ook?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Lot88 het volgende:
ik ga even vochtige doekjes zoeken voor mijn laatste poetswerk
Of niet... Lange haren op haar tepels. Pannenkoek tepelboven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even iets verzinnen om d'r te vertellen waarom ik een zucht van verlichting slaak.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of niet... Lange haren op haar tepels. Pannenkoek tepelboven.
Liefde maakt blindquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haren op tepels?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino zit nog in de lustfase.quote:
Vrouwen poepen nooit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga er gewoon nog even van uit dat ze perfect is.
En niet poept.
Dank.
Best een risico bij sportmeisjes. Maken relatief veel mannelijk hormoon aan. Zou Dino de adamsappel al hebben gecheckt? Misschien heeft ze wel een micro penisachtige clit.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Super mooi poppetje, alles perfect. Gaat die broek uit, en een putluuuuuucht. Zo zonde.
Vind hij vast fijn. Hoeft hij minder moeite te doen om er naar te zoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een risico bij sportmeisjes. Maken relatief veel mannelijk hormoon aan. Zou Dino de adamsappel al hebben gecheckt? Misschien heeft ze wel een micro penisachtige clit.
Dit is gewoon onsmakelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Sportschoolvrouw komt vanavond zo de badkamer uit lopen...
[ afbeelding ]
Doggy style doen en zien dat er een stukje poep is achtergebleven door onzorgvuldig vegen. En dat ze dan vraagt of je haar anaal wil vingeren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga er gewoon nog even van uit dat ze perfect is.
En niet poept.
Dank.
Spontaan werd ik aseksueel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Sportschoolvrouw komt vanavond zo de badkamer uit lopen...
[ afbeelding ]
Even lekker rimmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style doen en zien dat er een stukje poep is achtergebleven door onzorgvuldig vegen. En dat ze dan vraagt of je haar anaal wil vingeren.
Eerste keer neuken met haar en je weet nu al dat je aan mij gaat denken.quote:
Ah, daar ging het fout bij Hosti.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste keer neuken met haar en je weet nu al dat je aan mij gaat denken.
Aan de hele SC wel denk ik. Alsof ze er allemaal bij zijn in de kamerquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een club waar we samenkomen en thee drinken en boeken lezen zonder fysiek contact?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik stuur je het aanmeldformulier op wanneer de Ziggo weer werkt
alsof mannen aan dingen denken tijdens seksquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerste keer met Hosti was hemels hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, daar ging het fout bij Hosti.
Dat is niet zo lief Air
Als ik aan Air denk dan is gewoon paraat hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, daar ging het fout bij Hosti.
Dat is niet zo lief Air
Best een goeie tip voor de 2 minuten mannen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alsof mannen aan dingen denken tijdens seks
Is dat daarvoor of daarna?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Cyberbullies he.
Alsof het feit dat bij haar vanavond de klik ontbreekt niet voldoende is
alles om voortijdig klaarkomen te voorkomen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alsof mannen aan dingen denken tijdens seks
Nee. We lezen geen boeken. De rest klopt wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een club waar we samenkomen en thee drinken en boeken lezen zonder fysiek contact?
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
alles om voortijdig klaarkomen te voorkomen.
Dat moment wanneer je je eigen reflectie zietquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon nergens aan denken, vooral niet of ie nog wel hard genoeg is, of dat je het wel goed doet, of dat je geen rare kop trekt, of dat je condoom nog wel goed zit, of.. of....
Veel plezier.
Gewoon hier posten, dan weet je het weerquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.
Dat hoop je dan maar. Voor je het weet ontdek je een nieuwe fetisj.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moment wanneer je je eigen reflectie ziet
Scheelt dat ik laatst nog wat materiaal op heb kunnen doen in KLB SC.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. Voor je het weet ontdek je een nieuwe fetisj.
2 minuten is toch zat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Best een goeie tip voor de 2 minuten mannen.
Nog één jaar en vijfentwintig dagen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat je een grand wizard was enzo
Dan heb ik een mopje voor je:quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog één jaar en vijfentwintig dagen.
Moest lachen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb ik een mopje voor je:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb ik een mopje voor je:
[ afbeelding ]
Gaat Q dan niet mee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Pashokjes zonder tweede spiegel zodat ik geen flauw idee heb of het shirtje dat ik net heb gekocht ook van achteren een beetje fatsoenlijk zit
Je hebt toch een smartphone?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Pashokjes zonder tweede spiegel zodat ik geen flauw idee heb of het shirtje dat ik net heb gekocht ook van achteren een beetje fatsoenlijk zit
Volste vertrouwen in je dat je dat niet doet omdat je nog netjes wachtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Echt, alsof er zeker weten geneukt gaat worden.
Stop.
Q wil alleen maar weten of de stof doorschijnend is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat Q dan niet mee?
Ohw trouwens, hoe is het afgelopen met die bikini-pas-sessie van gjoel en HW. Niks meer van gehoord.
Gewoon veel plezier, ongeacht het batsen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Ze komt bij jou thuis eten. Duhquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Heb je datequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Valt mij weer tegen dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q wil alleen maar weten of de stof doorschijnend is.
Misschien is het ook wel zoquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit alle kleding vreselijk.
Met je kont richting de spiegel en daar een foto van makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe maak je die foto dan dat je dat toch nog goed ziet?
Truequote:
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan wordenquote:
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met je kont richting de spiegel en daar een foto van maken
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind selfies vreselijk. Ik heb steeds een scheve kop. Dan ziet het op de telefoon er leuk uit maar is het gespiegeld, en als je dan de foto bekijkt denk jeik wil niet meer leven.
Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.quote:
Eerst batsen, dan kokenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |