Nee. We lezen geen boeken. De rest klopt wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een club waar we samenkomen en thee drinken en boeken lezen zonder fysiek contact?
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
alles om voortijdig klaarkomen te voorkomen.
Dat moment wanneer je je eigen reflectie zietquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon nergens aan denken, vooral niet of ie nog wel hard genoeg is, of dat je het wel goed doet, of dat je geen rare kop trekt, of dat je condoom nog wel goed zit, of.. of....
Veel plezier.
Gewoon hier posten, dan weet je het weerquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.
Dat hoop je dan maar. Voor je het weet ontdek je een nieuwe fetisj.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meest fucked up shit die je ooit op internet gezien hebt voor de geest halen, werkt meestal wel aardig.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moment wanneer je je eigen reflectie ziet
Scheelt dat ik laatst nog wat materiaal op heb kunnen doen in KLB SC.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. Voor je het weet ontdek je een nieuwe fetisj.
2 minuten is toch zat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Best een goeie tip voor de 2 minuten mannen.
Nog één jaar en vijfentwintig dagen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat je een grand wizard was enzo
Dan heb ik een mopje voor je:quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog één jaar en vijfentwintig dagen.
Moest lachen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb ik een mopje voor je:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb ik een mopje voor je:
[ afbeelding ]
Gaat Q dan niet mee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Pashokjes zonder tweede spiegel zodat ik geen flauw idee heb of het shirtje dat ik net heb gekocht ook van achteren een beetje fatsoenlijk zit
Je hebt toch een smartphone?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Pashokjes zonder tweede spiegel zodat ik geen flauw idee heb of het shirtje dat ik net heb gekocht ook van achteren een beetje fatsoenlijk zit
Volste vertrouwen in je dat je dat niet doet omdat je nog netjes wachtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Echt, alsof er zeker weten geneukt gaat worden.
Stop.
Q wil alleen maar weten of de stof doorschijnend is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat Q dan niet mee?
Ohw trouwens, hoe is het afgelopen met die bikini-pas-sessie van gjoel en HW. Niks meer van gehoord.
Gewoon veel plezier, ongeacht het batsen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Ze komt bij jou thuis eten. Duhquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Heb je datequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Stop.
Valt mij weer tegen dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q wil alleen maar weten of de stof doorschijnend is.
Misschien is het ook wel zoquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit alle kleding vreselijk.
Met je kont richting de spiegel en daar een foto van makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe maak je die foto dan dat je dat toch nog goed ziet?
Truequote:
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan wordenquote:
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met je kont richting de spiegel en daar een foto van maken
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind selfies vreselijk. Ik heb steeds een scheve kop. Dan ziet het op de telefoon er leuk uit maar is het gespiegeld, en als je dan de foto bekijkt denk jeik wil niet meer leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |