quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Super mooi poppetje, alles perfect. Gaat die broek uit, en een putluuuuuucht. Zo zonde.
Vind hij vast fijn. Hoeft hij minder moeite te doen om er naar te zoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een risico bij sportmeisjes. Maken relatief veel mannelijk hormoon aan. Zou Dino de adamsappel al hebben gecheckt? Misschien heeft ze wel een micro penisachtige clit.
Dit is gewoon onsmakelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Sportschoolvrouw komt vanavond zo de badkamer uit lopen...
[ afbeelding ]
Doggy style doen en zien dat er een stukje poep is achtergebleven door onzorgvuldig vegen. En dat ze dan vraagt of je haar anaal wil vingeren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga er gewoon nog even van uit dat ze perfect is.
En niet poept.
Dank.
Spontaan werd ik aseksueel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef MissMSX het volgende:
Sportschoolvrouw komt vanavond zo de badkamer uit lopen...
[ afbeelding ]
Even lekker rimmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style doen en zien dat er een stukje poep is achtergebleven door onzorgvuldig vegen. En dat ze dan vraagt of je haar anaal wil vingeren.
Eerste keer neuken met haar en je weet nu al dat je aan mij gaat denken.quote:
Ah, daar ging het fout bij Hosti.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste keer neuken met haar en je weet nu al dat je aan mij gaat denken.
Aan de hele SC wel denk ik. Alsof ze er allemaal bij zijn in de kamerquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er een club waar we samenkomen en thee drinken en boeken lezen zonder fysiek contact?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik stuur je het aanmeldformulier op wanneer de Ziggo weer werkt
alsof mannen aan dingen denken tijdens seksquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eerste keer met Hosti was hemels hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, daar ging het fout bij Hosti.
Dat is niet zo lief Air
Als ik aan Air denk dan is gewoon paraat hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, daar ging het fout bij Hosti.
Dat is niet zo lief Air
Best een goeie tip voor de 2 minuten mannen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alsof mannen aan dingen denken tijdens seks
Is dat daarvoor of daarna?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Cyberbullies he.
Alsof het feit dat bij haar vanavond de klik ontbreekt niet voldoende is
alles om voortijdig klaarkomen te voorkomen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alsof mannen aan dingen denken tijdens seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |