poidhquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een moedervlek op mijn schaamlip
Daarvoor moet er eerst nog 20 kilo af. Als dat ooit zo ver komt dan krijgt hij van mij wel zo'n ooglapje en doet hij maar z'n best voor het vaderland. Zwak gedoe zegquote:
Huehue vochtigquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Lot88 het volgende:
ik ga even vochtige doekjes zoeken voor mijn laatste poetswerk
jij bent zo ook wel dinos typquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvoor moet er eerst nog 20 kilo af. Als dat ooit zo ver komt dan krijgt hij van mij wel zo'n ooglapje en doet hij maar z'n best voor het vaderland. Zwak gedoe zeg
werkt dat ook?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef Lot88 het volgende:
ik ga even vochtige doekjes zoeken voor mijn laatste poetswerk
Of niet... Lange haren op haar tepels. Pannenkoek tepelboven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even iets verzinnen om d'r te vertellen waarom ik een zucht van verlichting slaak.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of niet... Lange haren op haar tepels. Pannenkoek tepelboven.
Liefde maakt blindquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haren op tepels?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino zit nog in de lustfase.quote:
Vrouwen poepen nooit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga er gewoon nog even van uit dat ze perfect is.
En niet poept.
Dank.
Best een risico bij sportmeisjes. Maken relatief veel mannelijk hormoon aan. Zou Dino de adamsappel al hebben gecheckt? Misschien heeft ze wel een micro penisachtige clit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |