SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2018 15:04:15 ]
We neuken gewoon te vaak. Te weinig tijd om bij te vullenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We neuken gewoon te vaak. Te weinig tijd om bij te vullen
Geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]![]()
dit is een titel van vrouwencabaret?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je al 3 weken droog staatSinds zondag pas hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks 3 weken
![]()
Nou, als een man tegenvalt in de ogen van Yvie dan maar blijft er nog maar weinig over van dat lieve karakter.quote:
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoveel gezeik ineens hier, laat me met rust.![]()
Ahww. Ik moet echt beter opletten wat ik zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als een man tegenvalt in de ogen van Yvie dan maar blijft er nog maar weinig over van dat lieve karakter.
Wavvoor moedervlek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?
kan je er gewoon afsnijdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als sportmeisje zo'n moedervlek op haar bil heeft? Hang je hem er dan nog in?
twas een garpje hequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Sinds zondag pas hoorstraks 3 weken
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.quote:
Gelijk een slappe pik omdat je die moedervlek eraf wil krabbenquote:
Uh, zou wel ff schrikken zijn bij doggy.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk een slappe pik omdat je die moedervlek eraf wil krabben
Oh sorry er zit een vlekje op je bil
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
twas een garpje he![]()
Het is echt kut als je last hebt van vaginale droogte
glijmiddel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.
Ze hadden er een oplossing voor, toch fijn om te weten.
Wees blij dat het een moedervlek is denk ik dan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die foto eerder vandaag van die dame in bikini. Met die plek op haar kuit.
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uh, zou wel ff schrikken zijn bij doggy.
maak maar vast een afspraak yvquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?
Beetje zeg.
Ik heb er heel veel. Maar geen hele grote, is dat wel ok?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook een moedervlek. Op m'n bovenbeen. Lijkt een beetje op een vlinder. Is dat nu ook al een ding?
Beetje zeg.
Schijnt wat te worden als je boven de 40 bent enzo... Naar horen zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel echt naar. Zag het laatst tijdens mijn ontbijt langskomen in het reclameblok.
Ze hadden er een oplossing voor, toch fijn om te weten.
godverquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.
Hou op.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op één van haar tetten. Of op haar schaamheuvel zodat dat ding je vol aanstaart tijdens het beffen.
Voor Dino wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje zeg.
gewoon veel drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.![]()
maar dat is sowieso een oplossing lijkt me
Oh ja schijnt met de overgang enzo een ding te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schijnt wat te worden als je boven de 40 bent enzo... Naar horen zeggen
quote:
Ja, is heel licht en de dokter vind het verstandiger als die blijft zitten aangezien die sinds mijn geboorte niet veranderd is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel. Maar geen hele grote, is dat wel ok?
gewoon goed nathoudenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja schijnt met de overgang enzo een ding te zijn![]()
Maar even extra genieten nog dan
Als dat geen falende erectie wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |