SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK MIS HET ZO.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hadden we Hyves nog maar als reservaat.
Die zandzak is toch passender.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde niveau als deze:
[ afbeelding ]
Zo waar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja echt hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb zo'n hekel aan lijstjes, enige wat ik niet wilde was dat een man een kinderwens en/of kinderen had.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Maar echt best veel vrouwen praten ook zo over hun man/vriend.
Terwijl ze daar uitgezakt op de bank zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Maar echt best veel vrouwen praten ook zo over hun man/vriend.
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat meequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik snap het probleem wel. Je ziet wel vaker van die voet/fietspaden die dan dezelfde stenen zijn en alleen onderscheiden zijn door een grijze band oid. Ja dat verschil zie je bijna niet als het op hetzelfde niveau ligt
Ik snap waarom iemand die gemaakt heeft, omdat er genoeg vrouwen (en ook mannen) zijn die denken dat ze een supermodel verdienen, met het IQ van Hawking terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is. Iets met entitlement. Mijn jeukwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan lijstjes, enige wat ik niet wilde was dat een man een kinderwens en/of kinderen had.
Gewoon iedereen in de zelfrijdende auto, dat lost alle problemen op!quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat mee).
Zomaar verbieden is lastig in die situatie. Er zal dan toch echt weer wat aan de verkeerssituatie in de achterliggende straten gedaan moeten worden (de straat die ernaast ligt auto vrij maken bv).quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat mee).
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?quote:Partij van de Eenheid
"Alles wat kan leiden tot lastenverlichting voor de burger krijgt van ons de volle steun."
Dat is ook best lastig kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is.
Gewoon meer geld lenen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?
Scharen we onder "ontwikkelingshulp".quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?
Daar zijn ook echt wel ideeën voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zomaar verbieden is lastig in die situatie. Er zal dan toch echt weer wat aan de verkeerssituatie in de achterliggende straten gedaan moeten worden (de straat die ernaast ligt auto vrij maken bv).
Was wel relaxed toen ik vroeger nog via het centrum naar de andere kant van de stad kon rijden met de auto.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zijn ook echt wel ideeën voor
En tsja, deze hele discussie was er natuurlijk ook met auto's en bevoorrading en ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel erg tevreden zijn met het feit dat het centrum in principe autovrij is. Maar dat heeft ook flink wat strijd en hakken in het zand gekost
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap waarom iemand die gemaakt heeft, omdat er genoeg vrouwen (en ook mannen) zijn die denken dat ze een supermodel verdienen, met het IQ van Hawking terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is. Iets met entitlement. Mijn jeukwoord.
En als je maar 1 van de twee mag kiezen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossen
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe de gemeente het regelt geloof ik wel, de popo moet fietsers net zo gaan handhaven op de verkeersregels als automobilisten. Kamikazepiloten, maar moet allemaal kunnen want milieuvriendelijk ofzo
Ja, net soals bei de loterij, dan geefu ze 1 iemand 17 miljoen!! Belaggelijk! Er zijn 17 miljoen mensuh in dit lant, geef iederen gewoon ff 1 miljoen en klaar!quote:
En zelf ben je niets meer dan een opgesmukte vuilniszak?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossen
Ja, lekker duizend stoplichten en file enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was wel relaxed toen ik vroeger nog via het centrum naar de andere kant van de stad kon rijden met de auto.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, net soals bei de loterij, dan geefu ze 1 iemand 17 miljoen!! Belaggelijk! Er zijn 17 miljoen mensuh in dit lant, geef iederen gewoon ff 1 miljoen en klaar!
Kut mensuh!
Eh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En als je maar 1 van de twee mag kiezen?
's Ochtends vroeg ging het best goed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lekker duizend stoplichten en file enzo
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.
Er is niet heel veel ruimte meer op het spoor, daar moet dan echt heel veel geld in gepompt worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.
Het zijn er gewoon te veel geworden. Ook wat betreft studenten in sommige steden. Dan heb je smalle fietspaden en het is allemaal ikke ikke ikke, en dan ramt er nog een e-bike doorheen met een of andere babyboomer die denkt dat de weg van hem is. Want fietsers doen niet aan anticiperen of remmen of even snelheid aanpassen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.
Nu niet meer?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg ging het best goed.
Ieder jaar toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Jezus doen ze de passion weer?
Daar is de lol toch ook wel weer af?
Asfalt werkt, mag je een hoop van vinden maar is wel zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.
OV hier in DH is primaquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Spoilers, niet het einde verklappen!quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Elk jaar weer de veredelde coverbandquote:
Nee man, ieder jaar nieuwe peeps op nieuwe locatie en weer een nieuwe hippe liedjeskeuzequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Precies. Dus even die knop in je linkse hoofd om en gaan snappen dat hier nieuwe problemen zijn ontstaan die opgelost moeten wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon te veel geworden. Ook wat betreft studenten in sommige steden. Dan heb je smalle fietspaden en het is allemaal ikke ikke ikke, en dan ramt er nog een e-bike doorheen met een of andere babyboomer die denkt dat de weg van hem is. Want fietsers doen niet aan anticiperen of remmen of even snelheid aanpassen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want je kan niet meer met de auto door het centrum.
quote:De gemeente moet in contracten met zorginstellingen vastleggen dat zorg wordt afgestemd op de culturele achtergrond van cliënten.
Nog nooit naar gekekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar na een paar jaar kennen we hem toch wel
Dezelfde regels toepassen als bij auto's. Niet lukraak inhalen en als je het doet alleen links, niet bumperkleven, gewoon op je beurt wachten, niet door rood. Klinkt heel logisch, maar al die fietsers zijn nu ongeleide projectielen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Dus even die knop in je linkse hoofd om en gaan snappen dat hier nieuwe problemen zijn ontstaan die opgelost moeten worden
idd, die kkazen moette zig aanpasse, kut rassisten!quote:
Ohw ben ze wel tegen gekomen, een kameraad van mijn vriend heeft ook wel 'eisen' aan een toekomstige partner, eisen die het nooit gaan worden, je hebt meer kans om een regenboog schijtende eenhoorn te vinden dan dat type vrouw wat dan als een blok voor hem valt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap waarom iemand die gemaakt heeft, omdat er genoeg vrouwen (en ook mannen) zijn die denken dat ze een supermodel verdienen, met het IQ van Hawking terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is. Iets met entitlement. Mijn jeukwoord.
Meer asfalt lost alle fileproblemen voor altijd op!quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Asfalt werkt, mag je een hoop van vinden maar is wel zo.
En hoe komen anders al die pakjes die iedereen bestelt thuis, niet via de fiets.
Contractueel vastgelegd met de gemeente hequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mooi, ik wil - hoeren neuken nooit meer werken - zorg. Inclusiviteit ftw.
quote:Er moet meer cameratoezicht komen in Den Haag.
Vooral de tramsquote:
Hier is het behoorlijk kut. Daarom neemt ook niemand het OV. De enige nieuwe tramlijn die hier in aanleg is is jaren vertraagd en zwaar boven budget. Daar gaan er dus ook niet meer bij komen de komende 15 jaar.quote:
En er hangen er al zoveel daarquote:
Ik weet toch al lang dat Utrecht een kutstad isquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het behoorlijk kut. Daarom neemt ook niemand het OV. De enige nieuwe tramlijn die hier in aanleg is is jaren vertraagd en zwaar boven budget. Daar gaan er dus ook niet meer bij komen de komende 15 jaar.
Dit is voorspel, je kan niet zomaar droog aan de slag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even gaan stemmen
Nee, eerst de stemwijzer doen en even polsen wat jullie van de keuzes vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even gaan stemmen
Ja precies. Als je zelf net kan poepen zonder hulp en spiegels laat barsten door er in te kijken zal jouw droompartner niet iemand zijn die de genetische loterij wel gewonnen heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw ben ze wel tegen gekomen, een kameraad van mijn vriend heeft ook wel 'eisen' aan een toekomstige partner, eisen die het nooit gaan worden, je hebt meer kans om een regenboog schijtende eenhoorn te vinden dan dat type vrouw wat dan als een blok voor hem valt.
Niets mis met een beetje ambitie in het leven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Als je zelf net kan poepen zonder hulp en spiegels laat barsten door er in te kijken zal jouw droompartner niet iemand zijn die de genetische loterij wel gewonnen heeft.
Kan mij het schelen wat er in jouw stad gebeurdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, eerst de stemwijzer doen en even polsen wat jullie van de keuzes vinden
Ik vraag me ook af wie die stellingen maaktquote:
Utrecht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet toch al lang dat Utrecht een kutstad is
Inderdaad. De lat kan altijd nog omlaagquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje ambitie in het leven.
quote:De gemeente moet aandelen kopen in windmolenparken op zee.
Poepen is anders best lastig hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Als je zelf net kan poepen zonder hulp en spiegels laat barsten door er in te kijken zal jouw droompartner niet iemand zijn die de genetische loterij wel gewonnen heeft.
Mits deze niet gebaseerd is op complete fantasie. Of entitlement.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje ambitie in het leven.
Doen! De gemeente heeft immers altijd een shitzooi geld over waarvan ze niet weten wat ze er mee moet doen.quote:
Ja maar blijkbaar ben ik een prinses want kutjequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij stemwijzer zetten ze heel handig de stukjes uit e verkiezingsprogramma's van alle partijen erbij. Dan krijg je in ieder geval een beetje nuancequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie die stellingen maakt
Ik vond er niet mee te werken
Stel dat deze in mijn gemeente was, ik weet niet hoeveel camera toezicht er nu is? En hoeveel is meer?
Ik ging dan maar voor neutraal
Ik krijg er een van HWquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar ben ik een prinses want kutje
Net geleerd
Ik ga zo een kroon kopen of zo
OKquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat er in jouw stad gebeurd
#mgtowquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Net geleerd
Kan er wel om lachen, mijn vriend schud dan wel eens glimlachend zijn hoofd van, johhh er zijn hele leuke vrouwen met wat minder, die heel leuk en liefdevol gewoon met een man van het leven willen genieten. Nee hij moet perse een hoogopgeleide dame met een goed betalende baan die het liefst een 15 jaar jonger dan hem is, met eigen huis en uiteraard kinderloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegd
Jij toch ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegd
Zou ik ook wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, mijn vriend schud dan wel eens glimlachend zijn hoofd van, johhh er zijn hele leuke vrouwen met wat minder, die heel leuk en liefdevol gewoon met een man van het leven willen genieten. Nee hij moet perse een hoogopgeleide dame met een goed betalende baan die het liefst een 15 jaar jonger dan hem is, met eigen huis en uiteraard kinderloos
Ik lees het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Net geleerd
Ik hou er wel van een dame het hof te maken. Beetje ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Iedereen toch
Wist niet dat een piemel dat gevoel uitschakelt
Of ik van die verplichting vrij ben richting een partner
Nuance.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik lees het.Mooi wel.
Nuance op fok
Koop je mij dan ook een kroon?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Iedereen toch
Wist niet dat een piemel dat gevoel uitschakelt
Of ik van die verplichting vrij ben richting een partner
Buttplug met diamant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koop je mij dan ook een kroon?
Ja maar dat is dan jouw voorkeur. Doe je omdat je het leuk vindquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou er wel van een dame het hof te maken. Beetje ouderwets
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:27 schreef MissMSX het volgende:
"Nee. Groene energieclubs leven op subsidiegeld van hardwerkende belastingbetalers."
Nee je hebt een piemelquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koop je mij dan ook een kroon?
Wie niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou er wel van een dame het hof te maken. Beetje ouderwets
Jezus wat een aidsquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:27 schreef MissMSX het volgende:
"Nee. Groene energieclubs leven op subsidiegeld van hardwerkende belastingbetalers."
Best groot nog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Mooie studio 32 m2 in de oude pijp.
Tweede verdieping.
¤1150 excl (g/w/l ongeveer ¤50 per maand)
Inclusief internet en tv
32 vierkante meter.
Eensquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan jouw voorkeur. Doe je omdat je het leuk vind
Niet iets wat een vrouw verdient omdat ze geboren is als vrouw of zo
Ik kan gewoon echt niet tegen vrouwen die echt denken dat ze een prinses zijn en daarom allerlei dingen verdienen
Mensen verdienen bepaalde dingen, zoals respect en liefde etc. Maar je bent toch gewoon met 2. De wereld draait niet om jou
Mijn piemel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al jaren dat dat zonde is
Ik hou van lokale politiekquote:
Ik kan je zo zeggen welke wel en welke niet. Maar goed. Sneuneuzen, dit dat.quote:
Hoeveel vrouwen zullen dan daadwerkelijk denken "ja dit is wat ik verdien omdat ik een kut heb"quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan jouw voorkeur. Doe je omdat je het leuk vind
Niet iets wat een vrouw verdient omdat ze geboren is als vrouw of zo
Ik kan gewoon echt niet tegen vrouwen die echt denken dat ze een prinses zijn en daarom allerlei dingen verdienen
Mensen verdienen bepaalde dingen, zoals respect en liefde etc. Maar je bent toch gewoon met 2. De wereld draait niet om jou
Nou en jij date nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan je zo zeggen welke wel en welke niet. Maar goed. Sneuneuzen, dit dat.
Het is meer dat ze verwachten zo behandeld te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zullen dan daadwerkelijk denken "ja dit is wat ik verdien omdat ik een kut heb"
Ik hoop toch meer op een "jeetje wat heb ik het toch getroffen"
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar op een eerste date, en je weet al dat je hem niet zo tof vind of dat er geen tweede hoeft te komen en je wil toch perse dat hij betaald dan is dat toch niet vanuit een 'jeetje wat heb ik het getroffen'quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zullen dan daadwerkelijk denken "ja dit is wat ik verdien omdat ik een kut heb"
Ik hoop toch meer op een "jeetje wat heb ik het toch getroffen"
Watquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Tweede verdieping.
Inclusief internet en tv
32 vierkante meter.
Is dit vlakbij jou?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Tweede verdieping.
Inclusief internet en tv
32 vierkante meter.
quote:De gemeente moet geld steken in lessen mediawijsheid (omgang met social media) op scholen.
Ik ben overtuigdquote:Blanco lijst - J. Zwarts
"Nee. Geen elke bemoeienis van overheid en gemeente over het bepalen welke media goed of fout is. Dat is een taak van de ouders om hun kind op te voeden en mensen kunnen zelf wel bepalen wat nep nieuws is. Wanneer er strafbare feiten via sociale media worden gepleegd, is daar Justitie voor. "
Nee, ik betaal "iets" minder voor "iets" meerquote:
Ja maar je woont in Putte.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet eens kwijt aan al m'n vaste lasten totaal, en heb een koophuis en 2 auto's
Beetje late reactie, maar daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vermoed dat iedereen het wel met je eens is als je dit soort extreme voorbeelden erbij haalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar op een eerste date, en je weet al dat je hem niet zo tof vind of dat er geen tweede hoeft te komen en je wil toch perse dat hij betaald dan is dat toch niet vanuit een 'jeetje wat heb ik het getroffen'
Samen een partij oprichten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar daar kan ik me wel in vinden.
Idem hier. Mijn hypotheek is nog minder dan de helftquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet eens kwijt aan al m'n vaste lasten totaal, en heb een koophuis en 2 auto's
Ik ben echter heeeeeel erg bang dat de helft van de autisten in dat topic, DAT juist niet snapt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vermoed dat iedereen het wel met je eens is als je dit soort extreme voorbeelden erbij haalt.
Aan de rand van de stad transferium maken voor fietsers, betaald stallen, stalvergunning. Melken die nieuwe koe!quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
he hoe is dat een extreem voorbeeld? Dat je geen 2e date wil gebeurt toch vaak zatquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vermoed dat iedereen het wel met je eens is als je dit soort extreme voorbeelden erbij haalt.
oh dan ben ik ook een autist want ik snap ook ff niet wat ie bedoeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben echter heeeeeel erg bang dat de helft van de autisten in dat topic, DAT juist niet snapt.
Zij is de autist in deze, niet jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
oh dan ben ik ook een autist want ik snap ook ff niet wat ie bedoeld
Als zo'n grietje daar zegt dat mannen gewoon altijd moeten betalen dan is dat toch gewoon wat ze zegt?
Volop er in met je lansquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de eerste date niet gaan eten.![]()
Dat gaat ook wel komen jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de rand van de stad transferium maken voor fietsers, betaald stallen, stalvergunning. Melken die nieuwe koe!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben echter heeeeeel erg bang dat de helft van de autisten in dat topic, DAT juist niet snapt.
Wat voor beeld heb jij van mij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volop er in met je lans
#Dinostijl
Op eerste date, WETENDE dat er geen 2e komt. toch eisen dat er betaald wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:45 schreef Allures het volgende:
[..]
he hoe is dat een extreem voorbeeld? Dat je geen 2e date wil gebeurt toch vaak zat
En er zijn ook echt genoeg vrouwen die gewoon standaard vinden dat de man moet betalen
Vaak zat gedaan, nooit iets mis meequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de eerste date niet gaan eten.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat verandert echt per keer dat ik jou zie posten
zeggen dat een man altijd moet betalen want hij man en jij vrouw behelst toch ook datquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Op eerste date, WETENDE dat er geen 2e komt. toch eisen dat er betaald wordt.
Dat kom ik daar toch niet tegen
Ik vind het zo'n ding, ga liever gewoon even drankje doen en etentje bewaren voor een latere date.quote:
Eerst maar eens de auto helemaal kapot maken!quote:
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ding, ga liever gewoon even drankje doen en etentje bewaren voor een latere date.
Al die dubbele afschrijvingen ook altijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zaten net een paar belsters te klagen dat ze in de min staan door de ING terwijl ze niet rood kunnen staan.
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.quote:
Bankenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zaten net een paar belsters te klagen dat ze in de min staan door de ING terwijl ze niet rood kunnen staan.
Ik heb er geen last van, maar wel lullig als je student bent en je had al weinig geldquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al die dubbele afschrijvingen ook altijd
Goed plan. Kansloze dingen in de stadquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens de auto helemaal kapot maken!
Godskolere zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Eten op een eerste date...![]()
Meestal ben je toch al wat zenuwachtiger dus eten gaat dan al laatig. Zou me alleen maar irriteren hoe iemand zijn eten herkauwd of dat er wat tussen de tanden zit. Of hoeveel iemand eet of commentaar heeft hoe weinig ik eet en toch zo dik kan zijn![]()
Eten is zo'n ding
Het verschil tussen een eerste date en daten in een relatie lijkt me.quote:
Gewoon een baantje zoekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, maar wel lullig als je student bent en je had al weinig geld.
Meen je dit?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Eten op een eerste date...![]()
Meestal ben je toch al wat zenuwachtiger dus eten gaat dan al laatig. Zou me alleen maar irriteren hoe iemand zijn eten herkauwd of dat er wat tussen de tanden zit. Of hoeveel iemand eet of commentaar heeft hoe weinig ik eet en toch zo dik kan zijn![]()
Eten is zo'n ding
Die Fucking rechtsers willen er niet aan hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed plan. Kansloze dingen in de stad
Ik vrees van wel, hoop van nietquote:
Gewoon een bom onder die auto's hangenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die Fucking rechtsers willen er niet aan hier.
Maar ik doe geen blind dates.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.
quote:"Dat jaagt Hagenaars op kosten en gaan we dus niet doen."
Overal paaltjes die random uit de grond komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een bom onder die auto's hangen
Als je verkeerd prikt hoor je het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me zo lastig als je niks ziet
PVV. Deze ookquote:
quote:"Nieuwkomers krijgen al veel te veel. Die taallessen betalen ze maar zelf."
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.
Dit klinkt wel geinigquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overal paaltjes die random uit de grond komen.
Auw of Oehquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je verkeerd prikt hoor je het wel.
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:57 schreef Allures het volgende:
nou soms wil ik gewoon soep met bitterballen of zo bestellen. Voor avondeten
en dat zou ik toch niet doen op een 1e date
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef CherryLips het volgende:
"Ede moet het gebed voor de gemeenteraadsvergadering afschaffen."
gvd wat?
En dan mannelijk of vrouwelijk.quote:
Maar voor je op date gaat weet je toch wel al of je een beetje gezellig kan kletsen met iemand? Dus ook al blijken er onoverkomelijke verschillen en blijft het bij deze date. Een gezellige avond moet toch wel lukken?quote:
Dan is het ook nog een beetje stoer als je tóch met je auto de stad in gaat.quote:
Je wilde gewoon niet de enige zijn met rare wenkbrauwen hequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:01 schreef Allures het volgende:
ik ging mijn hondje bijknippen want ze zag niks (niet vandaag, paar dagen geleden)
Maar toen heb ik een deel van haar wimpels afgekniptNu zie ik dat elke keer als ze naar me kijkt en het is zo gek
en ik voel me schuldig
Absurd!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef CherryLips het volgende:
gvd wat?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je wilde gewoon niet de enige zijn met rare wenkbrauwen he
Ieder zo z'n ding, ik doe dat liever ergens waar ik weet dat je niet zo strikt tegenover elkaar zit. Beetje bier zuipen en praten, stuk gemoedelijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar voor je op date gaat weet je toch wel al of je een beetje gezellig kan kletsen met iemand? Dus ook al blijken er onoverkomelijke verschillen en blijft het bij deze date. Een gezellige avond moet toch wel lukken?
Ja, staat er toch? Wel de taal leren uiteraard, maar zelf betalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
en tegelijk zeuren dat ze de taal niet spreken natuurlijk
Sorry vind ik grappig
Zit nog al een verschil in appen met iemand en in het echt afspreken hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar voor je op date gaat weet je toch wel al of je een beetje gezellig kan kletsen met iemand? Dus ook al blijken er onoverkomelijke verschillen en blijft het bij deze date. Een gezellige avond moet toch wel lukken?
Dat wist je niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef CherryLips het volgende:
gvd wat?
Beetje punten krijgen als je schadeloos de stad bereiktquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is het ook nog een beetje stoer als je tóch met je auto de stad in gaat.
eens wel, al die zondige mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
"Ede moet meebetalen aan projecten om scheidingen tegen te gaan."
Kinderbijslag. Hebben we al lang.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
"Verwarde mensen moeten niet meer in wijken in Ede wonen."
Waar moet ik dan naartoe
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef Harmankardon het volgende:
https://www.businessinsid(...)8-per-maand-duurder/
Geen gezeik iedereen rijk![]()
Dat vind ik wel een goeie. Trouwen verbieden!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
ik wil dat iedereen op straat meteen ziet dat ze van mij is dus moet ze wel op mij lijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je wilde gewoon niet de enige zijn met rare wenkbrauwen he
Ik wou dat ik in Ede kon stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Jouw mening komt het beste overeen met:
D66 en GroenLinks
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
D66 en GroenLinks
Goede wel!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil dat iedereen op straat meteen ziet dat ze van mij is dus moet ze wel op mij lijken
RIP.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
D66 en GroenLinks
Moeten dit plannetje maar eens uit gaan werken dunkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje punten krijgen als je schadeloos de stad bereikt
Je bent vanaf nu dood voor me.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb overal + gestemd voor zorg en cultuur, sorry
Ik zei toch, ieder zo z'n ding.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
Je gaat iets eten... je zit toch niet ineens in een sollicitatiegesprek ofzo als je een restaurant binnen loopt ipv een kroeg?
ik snap gewoon echt niet waar jullie zo'n ding van maken
ik ga het loslaten.
Ik denk dat het toch HSP wordtquote:
Je wil ook een penthouse krijgen, snap ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
D66 en GroenLinks
Heb ik alquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je wil ook een penthouse krijgen, snap ik wel.
Bah.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb overal + gestemd voor zorg en cultuur, sorry
Ik heb een kwade dronk, voor mij te gevaarlijk ditquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit nog al een verschil in appen met iemand en in het echt afspreken hoor.
Dan doe ik liever een drankje.
Whut. Ammenooitniet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Eten is gewoon een stomme date. ga iets ondernemen of ga neuken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
Je gaat iets eten... je zit toch niet ineens in een sollicitatiegesprek ofzo als je een restaurant binnen loopt ipv een kroeg?
ik ga het loslaten.
Naar de dierentuinquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten is gewoon een stomme date. ga iets ondernemen of ga neuken.
Het is toch niet een ding?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
ik ga het loslaten.
En eten & netflix dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna eten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
He watquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch niet een ding?
Het is gewoon liever eerst iets drinken en later pas wat eten.
Er zijn genoeg mensen die ik na een uurtje wel zat ben, ook niet date gerelateerd.
Er is ook nooit iemand die per se wel wil eten ofzo
Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
ik ga het loslaten.
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.
Ach, zolang hij betaalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite meeSommige mannen waar ik tegenover heb gezeten wel
1 durfde eigenlijk niet te praten tegen vrouwen, alleen fluisteren. Ja dat was op de app niet echt duidelijk geworden
1 bleek een kind te hebben, was ie ook ff vergeten eerder te zeggen
Dan kan ik er toch niks aan doen dat ik geen zin heb daar 2 uur mee door te brengen
Ja dan kun je beter gewoon voor celibaat leven gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een kwade dronk, voor mij te gevaarlijk dit
Daarom wilde je toen met ons uit etenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet toch voldoende energie binnen krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OK het is een spelletje en wij moeten raden wie Poekie is, ik snap het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite meeSommige mannen waar ik tegenover heb gezeten wel
1 durfde eigenlijk niet te praten tegen vrouwen, alleen fluisteren. Ja dat was op de app niet echt duidelijk geworden
Dan kan ik er toch niks aan doen dat ik geen zin heb daar 2 uur mee door te brengen
Je kent poekiequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK het is een spelletje en wij moeten raden wie Poekie is, ik snap het.
Ik denk de eerste
Ja, gum dat kind maar even uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Allures het volgende:
Die met dat kind had voor mij ook een hele stiefmama positie bedacht
was er echt zo een waar ik na een nee niet vanaf kwam en die maar bleef appenWe konden het wel wat rustiger aan doen blabla
Met jou zou ik wel willen daten als ik vrijgezel was. Gaan we naar een all you can eat restaurant. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als date! als date!
Ik wil verder wel per se altijd eten natuurlijk
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handigerquote:
Gewoon zetje de leeuwenkuil in.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handiger
Jezusquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
Gewoon je date dumpen bij de apen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handiger
Ja, dat valt onder het laatste. Thuis snel hapje eten, filmpje en dan neuken.quote:
Zo een had ik al een keer in de app. Dus gelukkig nooit mee afgesproken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Allures het volgende:
Die met dat kind had voor mij ook een hele stiefmama positie bedacht
was er echt zo een waar ik na een nee niet vanaf kwam en die maar bleef appenWe konden het wel wat rustiger aan doen blabla
Oh ja? Zoveel eet ik niet, heb je me wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou zou ik wel willen daten als ik vrijgezel was. Gaan we naar een all you can eat restaurant. Succes verzekerd.
Nee, je stond achter een lantaarnpaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja? Zoveel eet ik niet, heb je me wel eens gezien?
De 8 donuts vertellen een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een slechte film opzetten. Dat werktquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder het laatste. Thuis snel hapje eten, filmpje en dan neuken.
Door al je posts heb ik een... breed beeld van je.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je stond achter een lantaarnpaal.
Ik mocht niet meer over donuts praten van Hosquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
De 8 donuts vertellen een ander verhaal.
Dat beeld klopt vaak nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Door al je posts heb ik een... breed beeld van je.
Die zal ik onthouden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een slechte film opzetten. Dat werkt
Je filtert wel gelijk degenen eruit die er hier wat van proberen te makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
en tegelijk zeuren dat ze de taal niet spreken natuurlijk
Sorry vind ik grappig
Anders ben je me anderhalf uur kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:
Match made in heavenquote:
Eerste date tot sluitingstijd geborreld, 2e date uiteten en was een stuk stillerquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
omg zo'n man heb ik ook maar die kom ik heel vaak tegenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dit is genant, ik zit in de sportschool en naast me zit een dude die ik ergens van ken. Weet alleen z'n naam niet of waar in hemelsnaam van. Met mijn mate van korsakov kan dat de kroeg, opleiding, bijbaantje, voetbal, zwemles etc. geweest zijn.
Het enige wat ik weet is dat ik hem goed genoeg ken om 'm te moeten herkennen.
Precies. Moeilijk gedoe allemaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
donutsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over donuts praten van Hos
Snap het ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
ik ga het loslaten.
Van het douchen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, dit is genant, ik zit in de sportschool en naast me zit een dude die ik ergens van ken. Weet alleen z'n naam niet of waar in hemelsnaam van. Met mijn mate van korsakov kan dat de kroeg, opleiding, bijbaantje, voetbal, zwemles etc. geweest zijn.
En ze zijn nog wel zijn local pride.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over donuts praten van Hos
Verwarrend hequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
"Verwarde mensen moeten niet meer in wijken in Ede wonen."
Waar moet ik dan naartoe
Zo stond ik eens tegenover iemand in de stad. Beide maar vragen blijven stellen om erachter te komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wiens idee was het uiteten en wie had het restaurant uitgekozen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerste date tot sluitingstijd geborreld, 2e date uiteten en was een stuk stillerDikke rekening, en vervolgens had ze twijfels
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zo stond ik eens tegenover iemand in de stad. Beide maar vragen blijven stellen om erachter te komen.
Tot bleek dat we elkaar herkenden van een taakstraf een aantal jaar daarvoor.
Toen zijn we beide meteen doorgelopen
Wil het graag ontkennen maar je weetquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja bij jou werkt het niet. Jij kijkt zelfs een maandverband reclame nog af
Alsof dat een straf isquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:15 schreef Allures het volgende:
[..]
donuts
Nee die ziet de bui al hangen. Wij moeten daar ook weer heen
Kut hè?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:14 schreef Allures het volgende:
[..]
omg zo'n man heb ik ook maar die kom ik heel vaak tegen
De afgelopen weken stond ie 2x op werk! Gisteren zomaar aan mijn bureau (zocht iemand anders) maar het is 100% niet iemand die bij ons werkt
Ik weet ook dat ik hem een tijd geleden in de stad tegen kwam
MAAR IK WEET STEEDS NIET WIE HET IS
misschien weet hij wel wie ik ben? dat ie daarom bij mij kwam vragen waar ie die persoon kon vinden gisteren?
ik word er para van man
Gaan we weer donuts eten? Cocktails daar zijn prima though.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:15 schreef Allures het volgende:
[..]
donuts
Nee die ziet de bui al hangen. Wij moeten daar ook weer heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |