Ja dan kun je beter gewoon voor celibaat leven gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een kwade dronk, voor mij te gevaarlijk dit
Daarom wilde je toen met ons uit etenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.
Moet toch voldoende energie binnen krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten is gewoon een stomme date. ga iets ondernemen of ga neuken.
OK het is een spelletje en wij moeten raden wie Poekie is, ik snap het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite meeSommige mannen waar ik tegenover heb gezeten wel
1 durfde eigenlijk niet te praten tegen vrouwen, alleen fluisteren. Ja dat was op de app niet echt duidelijk geworden
1 bleek een kind te hebben, was ie ook ff vergeten eerder te zeggen
Dan kan ik er toch niks aan doen dat ik geen zin heb daar 2 uur mee door te brengen
Je kent poekiequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK het is een spelletje en wij moeten raden wie Poekie is, ik snap het.
Ik denk de eerste
Ja, gum dat kind maar even uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Allures het volgende:
Die met dat kind had voor mij ook een hele stiefmama positie bedacht
was er echt zo een waar ik na een nee niet vanaf kwam en die maar bleef appenWe konden het wel wat rustiger aan doen blabla
Met jou zou ik wel willen daten als ik vrijgezel was. Gaan we naar een all you can eat restaurant. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als date! als date!
Ik wil verder wel per se altijd eten natuurlijk
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handigerquote:
Gewoon zetje de leeuwenkuil in.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handiger
Jezusquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
1 durfde eigenlijk niet te praten tegen vrouwen, alleen fluisteren. Ja dat was op de app niet echt duidelijk geworden
1 bleek een kind te hebben, was ie ook ff vergeten eerder te zeggen
Dan kan ik er toch niks aan doen dat ik geen zin heb daar 2 uur mee door te brengen
Gewoon je date dumpen bij de apen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets waar je met een uurtje vanaf kunt zijn lijkt me handiger
Ja, dat valt onder het laatste. Thuis snel hapje eten, filmpje en dan neuken.quote:
Zo een had ik al een keer in de app. Dus gelukkig nooit mee afgesproken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:09 schreef Allures het volgende:
Die met dat kind had voor mij ook een hele stiefmama positie bedacht
was er echt zo een waar ik na een nee niet vanaf kwam en die maar bleef appenWe konden het wel wat rustiger aan doen blabla
Oh ja? Zoveel eet ik niet, heb je me wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou zou ik wel willen daten als ik vrijgezel was. Gaan we naar een all you can eat restaurant. Succes verzekerd.
Nee, je stond achter een lantaarnpaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja? Zoveel eet ik niet, heb je me wel eens gezien?
De 8 donuts vertellen een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een slechte film opzetten. Dat werktquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder het laatste. Thuis snel hapje eten, filmpje en dan neuken.
Door al je posts heb ik een... breed beeld van je.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je stond achter een lantaarnpaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |