Ik zei toch, ieder zo z'n ding.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
Je gaat iets eten... je zit toch niet ineens in een sollicitatiegesprek ofzo als je een restaurant binnen loopt ipv een kroeg?
ik snap gewoon echt niet waar jullie zo'n ding van maken
ik ga het loslaten.
Ik denk dat het toch HSP wordtquote:
Je wil ook een penthouse krijgen, snap ik wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Jouw mening komt het beste overeen met:
D66 en GroenLinks
Heb ik alquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je wil ook een penthouse krijgen, snap ik wel.
Bah.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb overal + gestemd voor zorg en cultuur, sorry
Ik heb een kwade dronk, voor mij te gevaarlijk ditquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit nog al een verschil in appen met iemand en in het echt afspreken hoor.
Dan doe ik liever een drankje.
Whut. Ammenooitniet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
"Ede moet meebetalen aan projecten om scheidingen tegen te gaan."
Eten is gewoon een stomme date. ga iets ondernemen of ga neuken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
Je gaat iets eten... je zit toch niet ineens in een sollicitatiegesprek ofzo als je een restaurant binnen loopt ipv een kroeg?
ik ga het loslaten.
Naar de dierentuinquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eten is gewoon een stomme date. ga iets ondernemen of ga neuken.
Het is toch niet een ding?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
ik ga het loslaten.
En eten & netflix dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna eten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
He watquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch niet een ding?
Het is gewoon liever eerst iets drinken en later pas wat eten.
Er zijn genoeg mensen die ik na een uurtje wel zat ben, ook niet date gerelateerd.
Er is ook nooit iemand die per se wel wil eten ofzo
Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:06 schreef rival het volgende:
ik ga het loslaten.
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.
Ach, zolang hij betaalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite meeSommige mannen waar ik tegenover heb gezeten wel
1 durfde eigenlijk niet te praten tegen vrouwen, alleen fluisteren. Ja dat was op de app niet echt duidelijk geworden
1 bleek een kind te hebben, was ie ook ff vergeten eerder te zeggen
Dan kan ik er toch niks aan doen dat ik geen zin heb daar 2 uur mee door te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |